Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Miklós_vagyok

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Péter nem lenyúlta a megrendelet hajtogatós izéje helyett érkezett jóval értékesebb csomagot, hanem szépen visszaküldte a cégnek (including minihabverő!). Erre mi a jutalma? Harmadik hete várja, hogy visszutalják a pénzét. A Játéknet álmodjon…..
Miklós_vagyok 2015.01.09 16:39:09
Kedves Homár, Kommentelők! Tisztelt Ügyvezető Úr!

Szeretném mindenekelőtt előrebocsátani, hogy Péterrel egészen közeli, rokoni kapcsolatban állunk, így nyilván elfogult vagyok. Ezért nem is elemezném, hogy miért küldte vissza a csomagot, ameddig nem kapott pénzt, ő ilyen "bizakodó, hittel teli, idealista" ember.

Ügyvezető Úr előtt egyrészt le a kalappal! Javaslom sok ügyfélszolgálatosnak, cégvezetőnek, ügyfélkapcsolattal foglalkozó munkatársnak, stb. a levelét olvasgatásra, mert profi munka. Én is pontosan ezt tettem volna a helyében, és nem értem azokat a cégeket, amelyek nem így járnak el, hanem belemennek ilyen-olyan menthetetlen magyarázkodásba és erővel hirdetik a saját igazukat. Bognár Úr elismerte, hogy hibáztak, tanulnak belőle, változtatnak. Azt kell mondanom ismét, ez Magyarországon (sőt!) valóban elismerendő.

Azonban van egy-két dolog, ami azért nem egyértelmű, az egyikről Péter írt, a sokkal bonyolultabb logisztikát igénylő feladatot (levél a téves csomag visszaküldésének kéréséről, egyeztetés az időpontról, futár küldése, stb.) lazán sikerült rövid időn belül megoldani, a visszautalást, ami on-line végezhető, logisztikát nem igényel, akár otthonról is megoldható, ehhez bizony nyolc munkanapra volt szükség, ami valójában 20 naptári nap. Ismétlem, ezt otthonról el lehet végezni. Ebben az ügyben tényleg csak a bocsánatkérés marad, mert erre mást nem lehet mondani, erre mentség nincsen. Ne haragudjon, nem "lassúcskák" voltak, hanem ezzel nem foglalkoztak.

A másik, hogy az emberek Karácsony előtt, nyilvánvalóan ajándékként rendelnek valamit, Karácsonyra. Az, ha Önök hirdetnek valamit, azt jelenti, hogy van raktáron, ha egy darab van - értem, hogy Karácsony van, ilyenkor ki kell szórni, de - akkor százszorosan odafigyelek rá. Ha valaki emiatt utolsó pillanatban kell, hogy ajándékért rohanjon mindenhova, noha ő időben (mert, időben, kedves büdösbanya!) rendelt, akkor jogosan mérges és ez szinte jóvátehetetlen. Nyilván hibázni lehet és Ön utólag valóban pozitív hozzáállást tanúsít, de ez akkor is "kiszúrás" és fordított helyzetben Ön sem örülne ennek és talán, ha már ez történt, akkor nem kellene az ügyfelet a visszautalással várakoztatni 20 napig (mert az 20 nap, nem 8). Hiszen miért is éri meg ilyenkor online rendelni : pld. mert van online készletgazdálkodási rendszer, amely annyi darabot enged eladni (ha jól működik), amennyi tényleg van. Értem, hogy elvileg volt és elveszett (erről azért még lenne kérdésem), de ilyenkor én feltúrnám a világot, hogy szerezzek egy ilyen játékot és nem egy e-mailben jelezném, hogy már nem tudok ilyet szerezni, hiszen a reputációm fontos nekem. Az emailben azt is írhatták volna, a gyerek kaphat valamit Húsvétra, biztos boldog lesz és a karácsonyi malőrt el is felejti addigra.

A következő dolog: Ön azt írja, hogy akivel összecserélték a csomagot, attól nem sikerült visszaszerezni. Ez számomra furcsa, ahogy néztem az Önök oldalán, min. 25 ezer Ft értékű csomagot kapott Péter, ő pedig kb. 10 ezer Ft-ért rendelt. Ha összecserélték a csomagot, a másik fél elfogadta a saját 25 ezres csomagja helyett a 10 ezrest ? Mert ugye, gondolom átvette, ilyenkor aláírja, stb. Ne sértődjön meg, de itt valami ellentmondást fel kell oldani. Mert számomra nem logikus, hogy valaki a sokkal kisebb értékű csomaghoz ragaszkodik és nem adja vissza, hogy megkapja a nagyobb értékű csomagot. Aki ilyet tenne, az nem normális. Én a magam részéről, boldogan adnám vissza a 10 ezres csomagot, hogy megkapjam a 25 ezrest. Ön ennek ellenkezőjét írja, és minden tiszteletem, itt egy kicsit megbicsaklik a történet és ez a botlás sajog is, nem akarom leírni, hogy mik jutnak eszembe, Önre bízom, hogy megmagyarázza, ha gondolja!

Ezek mellett is, azt kívánom, hogy Magyarországon legalább így álljon minden cég az ügyfelekhez, mint Önök ! Innen elindulhatunk egy jobb világ felé a kereskedelemben. Így is messze a cél.

Kedves büdösbanya ! Neked csak azt szeretném jelezni, hogy december eleje nagyon is időben van. A november miért elég? És még megjegyezném, hogy én magam a Jateknet.hu-tól 2014. december 18-án 15:39 perckor kaptam email-t a következő tárggyal : "Szeretnél még valamit a fa alá? GARANTÁLTAN MINDEN CSOMAG ODAÉR! :)". Ha mindent bele akarsz kalkulálni, el kell kezdeni a vásárlást nagyjából most, akkor kb. január végére elégedetten dőlhetsz hátra, letudtad a karácsonyi bevásárlást.

Tudom, hogy hosszú lett, köszönöm mindenkinek, aki elolvasta.