Regisztráció Blogot indítok
Adatok
speedline

0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Ha kocsival megy a bicikli 2012.05.10 06:10:00
Bringaszállítási kiskáté, főleg kezdőknek. Mennyivel szabad menni, mennyi bicajt bír el a kocsi és hasonló kérdések. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
speedline 2012.05.10 08:30:37
A vonóhorogra szerelhető tartóhoz (dönthető, lámpával, rendszám tartóval):
Mint oly sok minden másban a hazai jogi környezet és szabályozás ebben is el van maradva Európától.
Nem csak Németországban hanem Ausztriában, Belgiumban, Hollandiában, Szlovéniábnan stb. is megoldott a 3. rendszám kérdése a tartókhoz. Tehát lehet teljesen legálisan venni 3. rendszámot. Itthon kerek perec nem lehet.
Ha a 3. rendszám "matrica" vagy bármi más, külön a tartóra, akkor az egyedi azonosító jel meghamisítása ami bűncselekmény.
A rendszámot viszont csak a jármű gyári céllal erre kialakított helyére lehet felszerelni a vonóhorgon lévő eszköz pedig nem a gyári hely....
Egyszer a közlekedési hatóságnál javasolták, hogy hivatkozzunk arra, hogy mivel a tartóban van E jel és az a járműre van szerelve akkor az már a jármű része. Aztán vagy bejön vagy nem, mert ezt Ők gondolják így de persze a rendőr gondolhatja másképpen. Másnak azt javasolta a hivatal, hogy vizsgáztassa le.....
A tartót.....Remek....
Szóval vagy ezért vagy azért de a rendőr megbüntethet....és valszeg meg is fog, mert kell a zsé.
Nekem is van ilyen horogra szerelhető tartóm, párszor használtam, próbáltam "legalizálni" de esélytelen. A jogalkotó biztosan nem kerékpározik....
Így inkább porosodik a sarokban.
Már mint a tartó.

Tehát kedves Totalcar újra egy jogi tűzfal amit együttes erővel talán részben át lehetne törni vagy legalább egy két téglát kipöckölni belőle.
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
speedline 2011.06.14 17:50:23
A Levegő Munkacsoport fantasztikus tevékenységéhez alapvetően csak annyit, hogy ha nem vétózták volna meg már annyiszor az M0 építését akkor talán lenne vagy előbb lehetett volna körgyűrű a főváros körül. Mert ugye az M0 még most sincs befejezve, hiszen az északi szektor még hiányzik...
Ahhoz, hogy Bp. közlekedése, levegője, élhetősége jobb legyen csak pár dolog amit már meg kellett volna csinálni.
• P+R parkolók a város szélén! Létrehozni és nem elbontani Ld. pl. az ÁRKÁD helyén lévő parkoló anno.
• P+R parkolókhoz tömegközlekedés megoldása, jegyárusítás, némi őrzés – védelem…
• 4-es metró….be kéne fejezni még ebben az életben….
• Földalatti közlekedés fejlesztése. Pl. új metró kocsik, gyakoribb járatok stb. még ebben az életben….
• BKV ésszerű menetrend
• Elővárosi vasút Pl. Ferihegyi repülőtérre tervezett gyorsvasút…. még ebben az életben….
• Díjpolitika átalakítása – jegyárak (pl. ld. Prága)
• Több villamos- villamos vonalak fejlesztése. Kár volt elbontani sok vonalat anno….
• BKV diesel buszok selejtezése
• Gázüzemű buszok (ld. Graz, Salzburg)
• Kerékpár sávok, tárolók, utak (ld.pl. Graz, Salzburg) Városi kerékpáros közlekedési kultúra (ld. Szlovénia, Ausztria stb.)
• Külső elkerülő gyűrű befejezése (M0 északi szektor) Alagút, úgy mint Pozsonyban!
• Belső elkerülő gyűrű (ap-k összekötése) (ld. pl. Bécs, Prága)
• Városi aluljárók (ld. pl. Linz, Prága stb.) Forgatható irányú forgalmi sávok ld. Németország stb.

Stb. Na majd ha ennek csak a harmada teljesült (40-50 év) akkor lehet buszsáv Budaőrstől – Kőbányáig…..
speedline 2011.06.14 19:30:07
@donfuligjimmy:

Őszintén szólva gyakorlatilag nulla esélyt látok bármire is... :(
De az eddig kifúrt metró alagútból lehetne pl. mélygarázs vagy koncertterem vagy mélypláza vagy valami más hungarikum (pl. Alstom múzeum stb.) úgy mint az Bözse téren a "gödör" ami pont az lett mint aminek tervezték...
Szeretnél kilométer alapon fizetni az autópályáért? Elsőre ésszerűnek tűnik, de hidd el: rohadt drága lenne. Vélemények az azonos című írásunkról...
Abban a pillanatban, ahogy a Ponton vételárát átadtam Sune Edmarknak abban a bizonyos domsjői nappaliban, már tudtam, hogy nem úszom meg az idei Ornbaut. Itt kezdődik a börze Ornbau, ez a Nürnberg-közeli falu a csórómercis (legalábbis az Adenauer/300 SL/170-es/Ponton kabrió-vonalhoz…..
Belsőség Csúnya gazdagok! 2010.02.03 11:34:00
  Egy 30 milliós ház után 75 ezret kellett volna fizetni. Egy félmilliós Saab vagyonadója: 61 ezer. Vélemények azonos című írásunkról...
speedline 2010.02.03 14:57:42
@Serena:
Ne haragudj, hogy megkérdezem de szerinted hány olyan autó futhat az ország útjain amelyek:

-nem nem érik el a százhetven lóerót;
-nincs bennük katalizátor;
-dízel üzeműek;

Segítek!

Kb. az összes Ikarus (ide értem a BKV buszokat is!)az összes idősebb teherautó valamint az összes dízel szgk. amelyet még 1995-98 előtt gyártottak (tisztelet a kivételnek).
Ez jelenleg több tízezer vagy százezer koromokádó és mérgező dízelt jelent.

jut eszembe ennek tükrében, ezek zömében 50-80 le közötti teljesítményű személyautók....
Tehát mi köze is van a lóerőnek a környezet szennyezéshez??? Szerintem a belemagyarázáson kívül semmi.

Más!

Azért mert egy autó 150-170-220 vagy akárhány lóerős még nem azt jelenti, hogy azt reggeltől estig üveghangon kell járatni.
Azt hol láttad, olvastad, hogy 170 lóerő felett kötelező gyorsan hajtani? Ez megint csak egy rossz sztereotípia.

Egy Ladával ami 70-80 le-s lazán lehet gyorsan menni, keresztben csapatni csak váltó meg differenciálmű és kerékméret kérdése az egész.
De egy Suzuki Swift 1.3 is simán megy annyit, hogy azért egy igen durva gyorshajtási bírság összejöjjön mondjuk országúton.

Akkor most ennek megint mi köze is van a lóerőhöz?
speedline 2010.02.05 09:01:25
@Gyurma73:

Nem vitatkozni szeretnék csak tényként írom le, hogy amikor az autómat vettem még nem voltunk pl. EU tagok, egyébként is Svájcból származik az autó, ezért VÁMOT és az egyéb járulékos közterheket ÉN is kifizettem, tehát nem csaltam el semmilyen közterhet.
Mellesleg a kocsit kereskedőn keresztül vettem, számlám! is van róla, tehát némi adó azért ott is keletkezett....
Az arányokat pedig akárhogy is nézem a 2-4-6-8 vagy akárhány millió forint a semmitől még mindíg sokkal több.....
Az utóbbi fél évben alaposan megváltoztak az autózási szokásaim, szeptember óta nagyjából ötször annyit ülök a volánnál, mint korábban. Az öreg Volvo egyelőre derekasan szolgál, annak ellenére, hogy az idén töltötte a 16-ot, és üzemanyagon, meg olajon kívül nemigen kapott…..
  Nem tudom, mikor jön el az ideje, hogy börtönbe csuknak öregautó-tartásért. Nincs már messze.  Vélemények az azonos című írásunkról...
speedline 2009.08.05 09:12:29
Jómagam teljes mértékben egyetértek a cikkel. Nem szeretnék politizálni és kéretik nem belemagyarázni politikai vonalat a mondandómba, de kb. 20 éve annak, hogy megadatott annak a lehetősége, hogy álmaink autóit nyugatról behozhassuk.
Ekkor, gyerek fejjel, aki Ladákon, Trabantokon, Skodákon, Wartburgokon szocializálódtam úgy gondoltam ránktört a káanán. Persze a szülői kassza gyorsan kijózanított mindenkit, mert be kell, hogy valljam túl jól akkor sem éltünk. Így nem lett nyugati autó nem lett megváltó fejlesztés maradt a régi duplakörlámpás 80-as évjáratú előzőleg már romjaiból feltámasztott Lada.
Pedig ha jól sejtem pár mai döntéshozó emberke már akkor is ott vagy akörül dolgozhatott, ahol központilag elhatározták - eldöntötték, hogy mi kell illetve mi jusson a népnek. Tehát sok - sok évig az átkosban nem volt baj, hogy totálkárból újjáépített autókkal járnak sokan, hogy hány autóból ömlik az olaj dől a füst és hasonlók. Hiánygazdaság volt és elégedetlenség a nép száját meg be kellett tömni valamivel. Most persze ugyan ezek a döntéshozó emberek hirdetik fennen, hogy ami szerintük, az Ő utasításukra 30 évig jó volt az most bűnös dolog és irtani kell tűzzel - vassal. Ez álszentség és bort isznak de vizet prédikálnak a rendszer vámszedői akik persze már akkor is jól éltek és mára még inkább megszedték magukat.
Nekem egy öreg Mercedes, Golf, Audi vagy bármi más nem rom és nem bűnös dolog hanem egyszerűen csak gyerekkori álmaim tárgya. Az amit elvettek tőlem és sok más embertől. Azért mert valami öreg és nem a legújabb még nem feltétlenül rossz és elavult.
Persze amíg a kormány lefekszik az újautó lobbynak és nyilván nem önzetlenül teszi addig nem kell csodát várni,
Én inkább csak azt kérem amit gyerek fejjel gondoltam, a bácsik és nénik elvették gyerekkorunk álmait és vágyait. Most ne tegyék ezt megint....
Igazán szép, sokoldalú sztorit írt meg Marci a Homárnak: adva van egy überjófejként pozícionált, tegeződős kereskedőcég, egy nőkkel szemben előítéletes, és (a levelében) eléggé offenzív hangot megütő vásárló + egy nőnemű biztonsági őr + egy jó nagy kuncsaftalázás.…..