Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kawaturbo

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2015.02.01 08:20:55
Ennyi pénzért nincs jobb Ha azt nézzük, hogy az autót vészmegoldásként vettem, a lehető legkevesebb pénzből (200 000 Ft), majd autóztam vele 30 000 km-t nem túl sok hibával akkor kijelenthetem, hogy nagyon megérte az a két év amit együtt töltöttünk. Saab - Född från…..
Elég nagy port vert fel Zách Dani legutóbbi riportja, melyben egy látszólag naiv és jóhiszemű ügyfél kanosszáját dolgozza fel, melynek végén rengeteg kidobott pénz és egy működésképtelen autó állt. A cikk után temérdek levelet kaptunk, nem csak a konkrét szerelővel…..
kawaturbo 2014.11.12 10:21:33
Saját tapasztalat,hogy németországban vagy bármely nyugati tájon sem próféták a szerelők.
Hajdanán,amikor kikerültem szerelőnek egy jónevü kawasaki szervízbe,azt hittem hogy sokat tanulhatok de ez kimerült a nyelv alaposabb megismerésében.Furcsa volt,hogy a műhely minden jóval fel van szerelve,de pl. nem lehetett rongyot használni,hanem csak papirt,mindenféle előírásnak meg kellett felelni,de a dolgozók nyugodtan bagóztak a benzines mosás közben.Egy idő után kiderült,hogy csak nekem van képesítésem a szakmához,akinek a nevén futott a szervíz csak hébe-hóba szokott bejönni.A szakmai kvalítások is hamar kidomborodtak,a magyar "mindent meg kell oldani" mentalítást hamar megszokták a szerelők:a megoldhatatlannak gondolt hibákat hamar átpasszolták nekem.Nevetséges volt pl.hogy széles-e műhelyben,nem tudott senki megköszörülni egy fúrót,vagy menetet fúrni/vágni vagy bármely egyszerűbb lakatos feladatot megoldani.Bonyolultabb dolgokról nem is beszélve,nem tudtak karburátort állítani rendesen,a szelephézagokat csak én csináltam,megy a tapasztaltabbnak számító cseh kollega.
Jellemzőek voltak a mellényúlások elb....ok is:pl. egy kollega belejtette a szelepfedél illesztőcsapját a motorba,így kb.50 méter után összeugrott a vezérlés!Rendszeresek voltak a különféle alkatrészek eltörése,elpusztítása,holott olyan problémákat soha nem kellett javítani mint itthon,mert a motorparkfényévekkel volt jobb mint a magyar.Semmi kreativítás,problémamegoldó képesség!Ha valamit tovább kell gondolni a gyári szervízutasításon kívül,megáll a tudomány....