Regisztráció Blogot indítok
Adatok
szepi

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bár technikai képzettségem hagy némi kívánnivalót maga után, a fejemben található szivacsrengeteg hézagaiban meg-megfordult már a kósza gondolat: Lehetnék én is Autódoktor! Átnyújtanék némi kis ízelítőt, hátha Bende úr (akivel állítólag igen hasonlítunk egymásra. már…..
szepi 2009.04.07 18:29:18
Kedves Kommentezők!

Mint szervízes dolgozó azért szeretnék egy két megjegyzést fűzni a sok(szor elhangzó és sajnos esetenként jogos kritikához)
Eléggé drágák a márkaszervízek ez tény:de pl nálunk beépített alkatrészre 2 év gari van,kilométer korlátozás nélkül(Kivéve kopó-forgó alkatrész.Pl: fék,kuplung)
Amiről számla van azt meg lehet reklamálni-sőt akár a pénzt visszakövetelni-ha nem szüntették meg a hibát(volt már rá példa ismerős körében,ha mindent fizet akkor cirka 1 milliót akasztanak le róla-így meg csak 400.000-at szervízzel+fék)

Sok olyannal is találkoztam aki "maszekhez"(hülyeség mindenki maszek) jár,cserélgeti az alkatrészeket és a végén nálunk köt ki,hogy még mindíg nem jó az autó

A másik nagyon érdekes,hogy ügye sokunknál előny ha van vezetett szervízfüzet(szegény hülye nem sajnálta a pénzt?)

És van még egy nagyon fontos tapasztalatom:az emberek nem hülyék,csak szimplán leszarják az egészet.100-ból 99-szer olyan "hibával" keresnek meg ami nem hiba csak nem tudja hogy ilyet is tud az autója.Én tudom,hogy vastag a kezelési könyv-de legalább az ábrákat nézze meg.
Pl:
-világít a kemping szett a műszerfalon-ez a fékvisszajelző,hogy kopott a fék.
-sárga dopoz van a műszerfalon-motorlámpa

Továbbá:van egy gyári rendszer ami tartalmazza,hogy az adott alkatrész kicserélése mennyi idő.Ha jó a szerelő úgy is kevesebb idő alatt csinálja meg,ha meg szopik vele négy napot akkor is csak az alkatrész cseréjére megadott gyári normát tudjuk elszámolni(ha fizetni kell,hirtelen mindenki ért az autóhoz)

Most így hírtelen ennyi

Üdv
Szepi