Adatok
erospita
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Lantraman egy egészen abszurd levelet küldött nekünk, van benne részeges vezetés, mégsem részegen vezetés, meg egy emberhez több vezetői engedély párosítása. A nagy kérdés számomra az, hogy ha kijátszható is a rendszer, attól az még nem szabályszegés? Ha nem bukik le a…..
Rettenetes kolléga szabin (és házikoszton) van, aminek nagyon örülök, mert végre kipihenheti magát, meg imádom is csinálni az ő munkáját meg az enyémet együtt. Persze az ürömbe mindig vegyül egy kis öröm is, mert fogorvoshoz is megy, legalább nem csak nekem szar az év vége :P…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A legnagyobb baj nem ott van, hogy tullépjük a sebességhatárt hanem, hogy nem előre az útra figyelnek az emberek, szól a hangos zene, vagy beszélget az utassal, vagy telefonál a vezető, ekkor még a megengedett is túl sok lehet.
Az egész szigorítás azért hoz jobb baleseti statisztikát mert, ha a vezető tudja, hogy figyelni kell akkor óvatosabb, és nem engedi meg magának a kilengéseket, függetlenül attól hogy túllépi-e amegengedett sebességet vagy sem.
Amikor bevezették az 50-es sebességhatárt akkor ezt, nem hivatalosan azzal indokolták, hogy az emberek a sebesség határokat úgyis automatikusan 20-al túllépik így legalább a lakott területen belül a 70-et várhatóan betartja a vzetők többsége. Ekkoriban még meg is lehetett bízni a táblákban, hogy a kanyarokban a kitett táblát egy gyakorlott vezető 20-al lépheti túl egy átlagosnak mondható járművel. Manapság mi van? Semmi sem igaz. Vagy ott felejtenek egy 100 éves elavult táblát, vagy egy 40-es táblánál csak sport autóval lehet a kanyart 50-nél gyorsabban bevenni.
A következetességet nem a közlekedőkön kéne csak számon kérni, hanem azokon elsősorban akik az utakat felügyelik.
Budapest útjain csak olyan felújítások és korszerűsítések készültek amik vagy az átbocsájtóképességet, vagy a parkolóhelyek zsámát csökkentették. Ez alól csak egy kivételt ismerek, ami az éles saroknál történt nagyon jó megoldás, de mindez hiába, ha az ÁRKÁD megépítésével tönkretették az Eörs vezér teret.
A csomópontok és utak tervezőit arra itélném, hogy naponta 12 órán keresztül a saját művüket élvezék 2 nem nyári hónapon keresztül. Utána lehet hogy jobb megoldásokat is tudnának alkotni.
A lámpaprogramozók, ha ilyen logikai hazárdokat alkottak volna az egyetemi zárthelyiken vagy vizsgákon mint amik a kanyarodósávok programjában vannak, akkor páros lábbal repültek volna. És ez csk egy szelete a hatalmas tortának, hogy a lenyúlt hatalmas pénzekért milyen "nagy szart" kapunk mi adófizetők a pénzünkéert.
Lehet hogy a trafipaxok helyett vagy mellett arra kéne áldozni, hogy amit kapunk az a lehető legjobb legyen és ne díszdobozba csomagolt bóvli.
Szerintem a közlekedés magyarországon a lehető legbunkóbb módon folyik és egyre bukóbb lesz.