Regisztráció Blogot indítok
Adatok
korn

0 bejegyzést írt és 194 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ez a hülye bige tegnap egész este azzal a pasassal szemezett, nekem meg nem hagyott teret, hogy kibontakozzak, pedig szemezésben én vagyok a király! épp csak szemet vetettem egy csajra amikor észrevette és rögtön papucsba bújtatta alábát, na vége is lett a mozizásnak..De most…..
Update: Így hét végére már csak két feladatom maradt. Az egyik, hogy felfedjem a reklámrejtvény megoldását, a másik, hogy győztest hirdessek a játékban. A megoldást a szokásos módon a képre kattintva láthatjátok, amiből kiderül majd, hogy ez egy amszterdami kutyapanzió nem…..
addict Álláskeresés az addicton 2009.05.21 10:30:00
Az utóbbi időben többen is megkerestetek azzal, hogy nem tudok-e esetleg valami ügynökségi állásról. Volt aki kezdőként szeretett volna elindulni, de akadt olyan is, aki tapasztalt DTP-sként keresett helyet magának. A másik oldalról is érdeklődtek, volt aki levélben keresett meg…..
Jedlicska Marcival már készítettem egy interjút nem is olyan régen. Ő az az art director, aki a Young&Rubicam kényelmes székét egy miami iskolapadra cserélte. Ráadásul nagy csaták árán elérte, hogy tanulmányairól egy blogon számolhasson be, hogy akit itthon érdekel, az…..
Update: Bár ezen a héten a feladatválasztás nem bizonyult maradéktalanul jónak (mondhatnám azt is hogy szar volt, de az nem hangzana profinak), azért így is szép számú tipp érkezett. A megfejtők közül a szerencse és a random.org ezúttal Bravo Bateman nevű kedves barátunknak…..
Mióta azokat az apróbb dolgokat, amelyek nem férnek ide az addictra a twitteren hozom le többször előfordult már, hogy egy ottani posztból itt az addicton is bejegyzés lett. Ennek az az oka, hogy ha ott sok pozitív visszajelzés érkezik valamire, az biztos jele annak, hogy az adott…..
korn 2009.05.12 09:59:05
Update: Mindenkitől elnézést kérek a késedelemért. Nem is húznám tovább az időt, jöjjön inkább a megfejtés és a nyertes. A hirdetés eredetileg egy felelős alkoholfogyasztásra buzdító kampányhoz készült. Meglehetősen őszinte, de kétlem, hogy ettől akár csak egy pohárral…..
Update: Na akkor jöjjön a megfejtés. Ez kérem szépen egy tengeri herkentyűket, így cápalesvest is kínáló étterem hirdetése (a képre kattintva megtekinthető), amelynek fősora: Seek revenge, azaz szabad fordításban Állj bosszút. Jó mi? Ami a nyereményt illeti, a csoki alakú…..
Menten csapok a kezemre! Majdnem elfelejtettem hírt adni arról, hogy a blogon is agyondícsért, a tavalyi Reklámszemlénken toronymagsan az élen végzett esélyegyenlőségi kampány egy rangos nemzetközi díjat kapott. Az Európai Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (EACA) által…..
Nem tudom mi történt a Szerencsejáték Zrt.-nél. Talán a Gonosz kerítette hatalmába a Csalogány utcai épületet, esetleg valakinek görcs állt a kezébe vagy beragadt a főnök számítógépén az Enter bilentyű. Valaminek történnie kellett, mert nem tudom elképzelni, hogy…..
Update: Eljött hát a megfejtés és a sorsolás ideje. A képre kattintva előtűnik az eredeti reklám, ami a Ripolin festékek időtállóságát hirdeti. A sorsoláshoz ismét a random.org segítségével pörgettem ki a győztes számot, amelynek tulajdonosa (vagyis a sorban az övé volt a…..
Én teljesen beszoptam ezt a kis vírusvideót anélkül, hogy sejtettem volna, hogy mire is fut ki az egész. A filmben egy jobb sorsra érdemes kaméleont szívatnak azzal, hogy a legidiótább színű szemüvegeket teszik elé, amire ő felmászva azonnal igyekszik átvenni annak árnyalatát.…..
korn 2009.03.25 13:52:55
Update1: Ahogy azt többen megsejtették, ez egy terhességi teszt kiemelkedően hülye reklámja, amit a képre kattintva meg is nézhettek. A soroslást majd a nap végén tartunk, addig sajnos ülnek a nyakamon. Az éhesek még bírják ki egy kicsit!Update2: Ladies and gentlemen! The winner…..
addict Reklámrejtvény 1. 2009.03.09 10:50:00
Update:Mivel úgy látom, van piaca az ekkora hülyeségeknek, ezért hogy tovább fokozzam az izgalmakat, a nap végéig meghosszabbítottam a játékot. Még egy kis ikont is kitettem mint a profik, úgyhogy van itt most már Három in Egy: reklám, játék és nyeremény. Már én is kíváncsi…..
addict Gyula kalandjai a neten 2009.03.06 13:40:00
Néhány hónappal ezelőtt majdnem kiesett a kezemből az újság, amikor megpillantottam a Magyar Telekom egész oldalas álláshirdetését. Egy filmplakát stílusában volt összerendezve három viaszbábu mosolyú fiatal, akik egy akciófilm moziposzterét idéző pózban, kezükben mobillal,…..
Most olvasom, hogy a Nielsen piackutató felmérése szerint miközben az autóipar komoly eladási problémákkal küzd, egyes termékek mind értékben, mind mennyiségben mért forgalma növekedett itthon. A válság legnagyobb nyertesei a rovarirtók, amelyek eladási 15%-os növekedést…..
Update: Ez a poszt egy héttel ezelőtt jelent meg, így valószínűleg közületek sokan már olvasták, és a filmet is látták. Mivel azonban ez a szpot valahogy sokkal kevésbé látszott a tévében, és a ráirányuló figyelem is kisebb volt úgy gondoltam, érdemes a blogban előre venni,…..
korn 2009.01.08 13:56:01
teljes elfogultsággal állíthatom, hogy a Down-szindrómások a világ legimádnivalóbb lényei,

a kétéves lányom is közéjük tartozik, és nap mint nap tanít minket az önzetlen, feltétel nélküli szeretetre, emberi jóhiszeműségre, ártatlanságra, toleranciára, humorra (roppantul vicces kiscsaj, aki reggelente Süsü után Pavarottit követeli a Youtube-on)

és bár ő tényleg egy gyönyörű tündérlány, akin nem látszanak olyan erőteljesen a Down jegyek (felfelé vágott szem, erős tarkóredő, stb.), mégis gyakran akadnak olyan emberek (tömegközlekedési eszközön, bevásárlóközpontban, játszóházban), akik, miután felfedezik rajta, hogy más, mint a többiek, zavartan elfordítják a fejüket, odébb viszik a gyereküket, vagy csak szánakozva méricskélnek minket,

és nem is neheztelhetek rájuk csak azért, mert félnek az ismeretlentől, és saját rémképeik, sztereotip elképzeléseik mögé bújva nem látják meg, hogy Kata éppen rájuk mosolyogva pápázik és puszit küld nekik...

egyébként kevesen tudják, hogy a Down-szindrómásoknál is komoly eredményeket lehet elérni kitartó, és speciális fejlesztéssel,
ha teljesen önálló életre nem is lehet őket tanítani (bár erre is van példa), de akár érettségit is szerezhetnek és egyszerűbb szellemi munkát is végezhetnek,

remélem, mire Kata a szpothoz hasonló munkahelyre kerül, addigra a társadalom sokkal elfogadóbb, nyitottabb, érettebb lesz arra, hogy felfedezze, milyen kincsek rejlenek a tisztalelkű emberekben...

és természetesen csillagos ötös az egész kampánynak!!!

Nem akarok demagóg lenni - bár épp arra készülök - de amikor valaki úgy általában mond véleményt a reklámokról, és azok káros, mindenhonnan kiirtani való létezéséről, akkor szívesen megmutatnék neki néhány kampányt, amelyekért nagy kár lett volna, ha nem készülnek el.…..
Az értelmetlen, fájdalmas szócsavarásra építő reklámokat Geszti Péter szülőföldjén senkinek sem kell bemutatni. Itt a blogon is foglalkoztunk már jó néhánnyal, például a Vilmos Bee Cool kampányával, a Gorenje Hűt5 ajánlatával vagy a CIB magáért beszélő 9 százalékával.…..
korn 2008.11.05 11:11:01
Semmi közöm a Stihlhez, sem az alkotókhoz, de szerintem ez a "jajdecikiaszójáték" mantra egy fokkal unalmasabb, mint maguk a verbális gegek.

A magyar nyelv egy kreatív kincsesbánya, és mint olyan, a szójáték is benne van ősidőktől fogva, és nemcsak a köznyelvben, vagy a reklámnyelvben, de a szépirodalomban ugyanúgy: Arany János Shakespeare fordításaitól, Karinthy, Kosztolányi verses ugratásain, Rejtő Jenő borgőzös kalandregényein át a zseniális Romhányi teljes munkásságáig (egyébként ő írta a "Csak egy ugrás a Sugár" szlogent is).

És akkor még az olyan apró finomságokról még nem beszéltünk, mint mondjuk József Attila bravúros rögtönzése a fogorvosánál, amikor pénz híján egy dedikált kötetet hagyott nála: "Fogadd fogért!" hálaüzenettel.

Szóval a szójáték genetikusan a nyelvünkön van/nyelvünkben él, csak éppen ki jobban, ki kevésbé művészi szinten műveli (általában ez utóbbiak közül kerülnek ki a fanyalgók).

Persze lehet nem szeretni, csak furcsa ezzel a zsigeri szójátékellenességgel szembesülni szinte nap mint nap egy olyan blogon, aminek a neve egy közepesen vicces szójáték...

Természetesen a reklámcélú szójátékok között is van jobb, rosszabb, de úgy ánblokk leírni a műfajt szerintem ostobaság. Ennyi erővel az itt jelenlévő, és méltán agyondicsért print, ambiente kreatívok nagyrészét is fikázhatnátok, hiszen azok meg vizuális kifacsarásra épülnek. Dehát basszus, így működik a reklámos logika: a szokásosból valami szokatlant kreálni.

Hát hirtelenjében ennyit a szójátékokról. Olvassatok sok szovicc.blog.hu-t, és lazítsatok kicsit.

Gut.Besser.Gösser
Többen felhívták figyelmünket arra, hogy az idei Super Bowl egyik pöpec reklámfilmjében Jankovics Marcell Oscar-díjra jelölt, 1974-es animációs filmje szerepelt (mi is észrevettük persze, csak lassabban kapcsolunk), így jogosan merült fel a kérdés, hogy errőt tud-e vajon maga az…..
A Super Bowl nem csak a meganézettségről, és a majd' négyórás showműsorról emlékezetes, amit ilyenkor rittyentenek az amerikaiak, hanem a reklámokról is, mégpedig azért, mert a cégek, melyek kezüket-lábukat összetörve hadakoznak az évente dráguló reklámpercekért (az idén egy…..