Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Beus181

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Obligata minden kudarc ellenére évekig próbálkozott az Opel Gombosnál, hogy egyszer úgy igazán megjavítsák az Astráját, de most feladta a harcot:Évek óta az Opel Gomboshoz hordom az opel astrámat, úgy még sosem hoztam ki javítás után a szervizből, hogy tökéletesre sikerült…..
Beus181 2019.07.12 14:22:34
Opel Gombosnál új autó vásárlása

Május 16 előleg befizetés,21-én további befizetés és a régi gépkocsi eladása a kereskedőnek május 30.. Május 30-al a teljes vételár kifizetésre került az Opel Gombos felé. Az új kocsi átadást május végére vállalta szerződésben, most már augusztus végéről van szó. A teljes árat kifizettük 6 hete, ami a bankhoz viszont nem lett befizetve, ezért nincs kocsi, mivel mint közben kiderült jelzálog van a gépkocsin, és miatt a bank nem engedi ki az autót, nem lehet levizsgálztatni és üzembe helyezni. Az Opel Gombos meg nem fizet másfél hónapja mert nincs miből, se autó se pénz, holott a szalon jelenleg is működik. Az Opel Magyarországot is megkerestük. Mivel azóta a Gombos kereskedelmi jogát visszavonta az Opel így nem akartak foglalkozni az ügyünkkel, holott amikor a szerződéskötés, adásvétel megtörtént még kapcsolatban álltak, kereskedelmi joguk fennállt így feltételezem valamilyen szinten felelősségük fennáll a márkaképviseleteik tevékenységével kapcsolatban. Sokszori próbálkozásunkra, miután mindenkinek írtunk az Opelnál hajlandóak foglalkozni velünk, azonban még mindig csak békéltető, közvetítő szerepet vállalnak. Előtte már márciusban sem teljesített a szalon, feltehetően az előző károsultnak fizette vissza az anyukám altal befizetett pénzt, neki adta el azt a kocsit, aminek a vevője szerencsésen kiszállt az üzletből. Azóta a Gombosnál csak ígérgetnek, mindig mást mondnak miből és mikor fizetik vissza a pénzt. Telefonon elérhetetlenek számunkra, személyes megkereséskor köszönni sem köszönnek a szalonban nemhogy szóba állnának velünk. Anyukám itt áll autó nélkül, nem tud dolgozni, másfél hónapja fut az autója/pénze után, tegnap mentő vitte kórházba súlyos idegösszeroppanással. Felháborít, hogy ezt megtehetik,és az Opel Magyarország sem segít érdemben, mi pedig futhatunk a közel 4 millió forintunk után hogy hónapok múlva visszakapjuk ha visszakapjuk egyáltalán, miközben rámegy édesanyám egészsége is.
(A szerződés felmondtuk, a fizetési meghagyást elindítjuk, de szeretnénk a média segítségével is nyomást gyakorolni rájuk, ha valaki tud ebben segíteni szívesen vesszük)

Köszönöm
Nem kizárt, hogy egy kereskedő csupán a maga szórakoztatására időnként beveti a címben citált mondatot, de azért összességében valószínűbb, hogy az alábbi sztoriból kimaradtak elemek vagy valami nagyon másképp zajlott, szóval  mindeképp rákérdezünk az esetre a…..
Beus181 2016.02.10 18:06:23
Én egy etetőszéket néztem ki náluk ami 16000 Ft volt, telefonon érdeklődtem hogy van-e, akkor közölte a nő hogy fejlesztés alatt van a webshop, nem jók az árak,, és nem működik a webshop 20.000 a szék. Jó, mondom akkor is kell, megrendeltem (persze működött a webshop), hogy tudják melyik az és tegyék félre. Ez volt hétfőn, persze csak az automatikus igazolás jött róla. Többször hívtam őket, hogy mizu, pénteken hívtam őket, hogy ha Gyálon van a szék elmegyünk érte. Igen ott van, menjünk. Kibumliztunk, ja, szék nincs, nem erre gondoltak (megjegyzem összesen 2 etetőszék volt az egész nyamvadt boltban). Hát ez egy külső raktárban van, hétfőn kiküldik. Mondtuk hogy menjen át érte,állítólag ott van a szomszédban Vecsésen, de nem volt hajlandó bezárni a boltot, elmenni meg nem tud senki mert nála van a kulcs. Jó, belement hogy zárás után oda tudja hozni, mondtuk semmi baj visszajövünk. Ott kolbászoltunk 2 órát, mikor visszamentünk már úgy fogadott minket hogy volt a férje (akit persze odarángatott zárásra) a araktárban és sajnos nem tudott bemenni. Persze, mert azt mondta hogy csak neki van kulcsa, nála van, ezt akkor már letagadta. Közben csak azt hajtogatta hogy hétfőn küldik futárral ingyen. Össze-vissza hazudozott, én embert ennyit és ilyen rosszul hazudni még sosem hallottam. Amíg ott voltunk volt egy pár párocska vásárolni, ebből valaki fehér és fekete színű síneket kapott a kiságyához, egy másiknak utólag ígértek postázni valamit, ha jól sejtem szegényeknek nem lesz gombjuk a szekrényen... És már ők is másodszor jöttek vissza mert először nekik is kamuztak hogy van amit rendeltek, már így jöttek be, erre megkaptuk hogy elijesztjük az elégedett vásárlókat...hhahahah..

Persze a héten sem küldtek semmit, amikor már harmadszorra írtam nekik hogy könyörgöm legalább annyit mondjanak hogy nincs szék, ne várjam itthon, de erre is képtelenek, annyit írtak vissza hogy nézzek vissza később, átalakítás van, nincsenek nyitva és kiszállítás sincs.. Jeleztem hogy semmi baj, de panasszal fogok élni a megfelelő helyeken, mire azt írták hogy ha fenyegetem őket jogi lépéseket tesznek...

Én ezt el sem hiszem hogy ilyenek vannak ha nem élem át. Hogy működhetnek így?
Beus181 2016.03.08 08:52:26
@György Antal:

Drága Antal, örülök hogy maga nyíregyháziként mindig a boltban tartózkodik, valahányszor egy idióta vásárló ok
nélkül problémázik a boltban...

Csak egy pár kiegészítés a kedves válaszára:

1. Én sem kérdőjeleztem.meg a maga iskolai képesítését (pedig lehetne), kérem maga se tegye..

2. A Csepeli bababoltban sincs már a kinézett etetőszékből, csak ők magukkal ellentétben telefonon ezt közölték is, nem hazudtak hogy potyára elmenjünk hozzájuk, ahogy azt is mondták hogy nem is lesz igy ne várjak rá mert nem rendelhető.

3. Ha nem azt mondják hogy ott van az etetőszék.nem autózunk oda feleslegesen

4. Ahogy nem az olcsóbb ár miatt választottuk a Pelikán bababoltot hanem mert a kinézett szék kifutó modell volt és csak maguk mondták (hazudták) hogy van is belőle, az összes többi bababolt korrekten.megmondta hogy nincs belőle, ne menjünk el feleslegesen...

Továbbá a honlapjuk elég régóta feltöltés alatt van, érdekes módon olcsóbb árakkal, ami másnak is feltűnt mát rajtam kívül.

A válaszukat pedig persze hiába vártam hogy annyi gerinc legyen magukban, hogy annyit írjanak hogy NINCS szék. Korrekt kereskedői hozzáállás!

Én részemről befejeztem. Ha mondanivalója van majd az NFH-nak és a GVH-nak lehet előadni.