Regisztráció Blogot indítok
Adatok
rozima

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyire jó arc a Wizzair ügyfélszolgálata, hogy fapados létére utánatelefonál az utasainak és közli, hogy a gép 2 órával később indul? Tamás esetében a probléma abból adódott, hogy 2 órával később kiderült, az összes aznapi járatot törölték. A másnap reggeli járatra…..
rozima 2008.03.31 16:15:29
Tenyleg nem erdemes fikazni egy legitarsasagot, inkabb, meg ha utanajarast is igenyel, panaszt kell tenni, es elni kell a karigennyel.

Az alabbi Europai Bizottsagi honlapon (Air Transport Portal of the European Commission) sok hasznos informacio, a legiutasok jogaira vonatkozo EU-s rendelet, illetve link talalhato a legiutasok jogairol:
ec.europa.eu/transport/air_portal/passenger_rights/information_en.htm

Es megtalalhato rajta az EK 261/2004 rendelet vegrehajtasaval megbizott magyarorszagi szerv neve es elerhetosege.

Az EUs rendeletet - szerencsere - nem ismerem betu szerint, igy csak feltetelezem, hogy az is kiderul belole, hogy mi sorolhato vis maior kategoriaba.

Mas kerdes, hogy a szolgaltatok nem keszsegesek a karigenyekkel szemben, hiszen sokaknak az elso sikertelen probalkozas - e-mail, telefon, stb. - utan elmegy a kedvuk az ugyintezestol, es inkabb lemondanak arrol, hogy egy kisebb osszegu karesetnek utanajarjanak.

Csak zarojelben jegyzem meg, hogy bar rendszeres ViccAir utazo vagyok, eddig nehany 10 perces kesesnel tobbet nem tapasztaltam a tarsasagnal. Sot, eddig a legtobb kellemetlensegem (elkallodott csomag, stb.) a Lufthansa-val volt (tobb alkalommal is), pedig utaztam szamos "fejlodo" orszag legitarsasagaval is.