Adatok
homoludens2014
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hogyan lehet gamifikálni egy billboardot? Állítsunk rá 8 embert, helyezzünk el néhány kamerát, tegyük ki őket a természet viszontagságainak és bízzuk a sorsukat a közönség szavazataira! 2015-ben az X-box bátor lépésre szánta rá magát, s akciója így bekerülhetett a kedvenc példáink közé...
homoludens2014
2017.04.25 07:39:21
Kijöttek az Alien: Isolation krityók, és többek szerint elég fosatós játék (már amikor nem bugzik), de nekem ijesztgetésben akkor is a Silent Hill 2 marad a csúcs, és nem hiszem, hogy azt bármi überelni fogja. Pedig vannak annál félelmetesebb játékok, de ha egy megfelelő…..
homoludens2014
2014.10.25 12:29:51
Sziasztok!
A segítségeteket kérném a szakdolgozatom gyorsabb elkészültéhez. A kérdőívem kb. 5 perc (természetesen anonim jellegű), és főleg a videojátékokról illetve a játékhasználati szokásokról szóló állítások, kérdések vannak benne.
Előre is köszönöm annak, aki kitölti!
docs.google.com/forms/d/1yXOqj0NJKwvOybnYPdfMlN8im7P2eG73hyBRHpEk4AQ/viewform?usp=send_form
A segítségeteket kérném a szakdolgozatom gyorsabb elkészültéhez. A kérdőívem kb. 5 perc (természetesen anonim jellegű), és főleg a videojátékokról illetve a játékhasználati szokásokról szóló állítások, kérdések vannak benne.
Előre is köszönöm annak, aki kitölti!
docs.google.com/forms/d/1yXOqj0NJKwvOybnYPdfMlN8im7P2eG73hyBRHpEk4AQ/viewform?usp=send_form
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Néha nem könnyű eldönteni, hogy egy kampány/alkalmazás/termék a gamification-höz tartozik vagy sem, de az eddigi kiváló példák (lásd a korábban említett Nike+) jó támpontot adnak, és segítenek eldönteni a dilemmát. Ez a Tomb Raider-es ötlet inkább egy interaktív, digitális csatornát használó ambient-kampány, nem pedig gamification.