Adatok
Barczi József1
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sok hsz-ben írtam és most egy bejegyzésben is. Ezen motorok kartel szellőzésének a megoldását a gyár külső szelepek és csövekkel oldotta meg. Na ha ezen csövek valamelyike lukas, akkor furcsa hibát tud okozni, és még a gép sem írja ki.111-es motoroknál: Kompresszor jobb oldalon,…..
Barczi József1
2014.10.18 18:12:30
@pixma: Köszönöm szépen hogy válaszoltál!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nekem elég komoly problémá(im)m van(nak)!!
1. Elég drasztikusan fogy a motorolaj! 2 hetente 1 liter!
Alul folyik egy kicsit,de állóhelyzetben nincs a kocsi alatt olajtócsa!
2.Motorkontroll lámpa világít ( motordiagnosztikán kimérték a lambdaszondát : 1es hengersor-2es lambdaszonda)
3.A minap 100as tempónál(az M0án),tempomat-tal emelkedőre felfelé haladva elkezdett rángatni,és intenzíven lassultam és egy újraindítás után mintha semmi nem történt volna!Mentem tovább szépen rángatás nélkül!
4.Nagyobb sebességnél vagy ha jobban pörgetem a motort iszonyatosan büdös szag jön a kocsiból,de füst egyáltalán nem jön ki!
5.Néha visszaváltásnál (pl 50es tempónál visszaváltok 4. fokozatba) megtorpan a kocsi! De eljátsza az összes sebesség tartományba!
A motor fel lett újítva kb 50ezer kmrel ezelőtt!!! Pánikolok sajnos,mert tehetetlen vagyok ezekkel a problémákkal hogy ne költsem rá a gatyámat!
Mi a meglátás? :)
Nagyon szépen köszönöm hogy végigolvastad ezt a kis regényt!