Adatok
Kartáts
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Tékozló Homár
Napi miért: a BuBi ügyfélszolgálata felveszi a panaszt, de nem tudja követni az ügy folyását
2014.11.12 13:58:00
Az eddigi haveri beszámolók és a cakk-pakk 2 panasz alapján úgy tűnt, egész jól működik a BuBi-ügy, Klári beszámolója szerint viszont maga a Szahara került a gépezetbe.
Sziasztok!
Egy nagggggggyon negativ élményt szeretnék BUBI bringák napijegyes használatával…..
Kartáts
2014.11.13 11:05:26
Hívd fel a kártya kibocsátó cégedet (visa, mastercard) és kérj egy "chargeback"-et! A "chargeback" a kártyatulajdonosok védelme érdekében lett kitalálva, és 100-ból 99x a vevő pártját fogják.
Kartáts
2014.11.13 14:23:30
Külföldre költözött naiv ügyfél gálánsan anyjára hagyta erstés számlája megszüntetését, de kiderült, hogy csak személyesen lehet. Aztán amikor már nem volt számlája, de maradt a bankban 180 forintja, azért is csak személyesen lehetett bemenni, vagy különben díjat…..
Tékozló Homár
Bekrepált a BKK-automata, az utast meg lehordják, miközben fut a pénze után
2014.10.22 14:26:00
Szegény György fullasztó története akár az Ablak szerkesztőségénél is landolhatott volna a 80-as években. Persze minden gép elromolhat, mindenki hibázhat, egy ügyfélszolgálatosnak is lehet rossz napja, de a minimum 30 napos kivizsgálásra, az addig vegyél másik bérletet…..
Kartáts
2014.11.05 12:31:01
Tékozló Homár
Kiállított demóterméket sózott rá az Extreme Digital, majd még nekik állt feljebb
2014.11.04 14:58:00
Extreme Digital üzletben 2x jártam életemben. Először nem voltak túl kedvesek, de gondoltam rossz nap, peches eladóválasztás. Másodszor nem voltak túl kedvesek, de ezt simán feledtette, hogy kiderült, a kínálatban szereplő 5-féle digitális képkeretből nincs kiállított darab,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz