Regisztráció Blogot indítok
Adatok
kisborzi

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kellett nekem egy másik boltba menni, mint Ahova Járok. 10 percig álltam sorba, mert sok volt a vásárló. Végre sorra kerültem, és már éppen fizettem, nyújtottam a pénzt, a pénztárosnő megnyomott egy gombot a pénztárgépen - és az lefagyott. Veszett gombnyomkodás, semmi. Nagy…..
kisborzi 2014.10.24 14:06:13
Nemrégiben velem is történt egy hasonlóan csodás eset, hatalmas sor volt minden kasszánál, így aztán teljesen mindegy volt, hogy melyik kasszát választom. Beálltam egy szimpatikusnak tűnő sorba, ami egészen jól halad addig, amíg egy olyan hölgy került sorra, aki előrelátóan pár hónapra előre bevásárolt mindent, majd őt egy másik hölgy követte, aki mindenképpen fel akarta használni a 8 kuponját, amit csak 2 vásárlással tehetett (volna) meg, de a kedves és elbűvölő pénztáros felajánlotta, hogy akkor két részletben is fizethet, de sajnos a pénztárgép nem működött jól. A sor lelkesen várt, azonban páran megelégelték, hogy ez így megy és mertek szólni a pénztárosnak, aki nem kezelte jól ezt a helyzetet, nemhogy kedvesnek nem volt mondható, de semmi igyekezet nem volt benne, hogy gyorsabban „fogyjanak” a sorból az emberek, hiszen ő egész nap ott ül, amíg le nem jár a műszakja, így nemhogy semmi kedvezményt nem kaptunk, de együttérzést vagy jóindulatot sem.
Sajnálatos dolog ez, hiszen Budapesten ahányszor elmegyek valahova, sosem látom azt az embereken, mint egy kisvárosban, hogy próbálnak kedvesek lenni, hanem ridegek és hidegek egymással az emberek, ez a legszörnyűbb az egészben számomra.
És hogy mit tennék, ha tulaj lennék?
Kevés lehetősége van egy tulajnak, de mindenképpen kedves eladókat alkalmaznék és ilyen esetekben mindenképpen elnézést kellene kérnie minden alkalmazottamnak, illetve talán egy kisebb ajándék(kárpótlás) is szóba jöhetne.