Regisztráció Blogot indítok
Adatok
42dizel

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Szenvedélyünk a fairtás! Ez lehetne Újbuda még regnáló városvezetésének hiteles szlogenje a keddi gazdasági bizottság ülése nyomán. Ezúttal 242 db fa legyilkolását hagyták jóvá a Fideszes városatyák.   A legnagyobb mészárlást az Etele úton engedélyezték, itt 199 fa…..
42dizel 2014.08.28 16:20:31
@Nancsi: a városokban sugárút fogalma némileg módosult, az egyenes, széles több kilóméter hosszú többsávos utakat így hívják. Budapestnek van és lehet mértani középponja (meghatározhatod egy gombostű+kivágott BP térkép segitségével), pénzügyi, közigazgatási, kulturális stb középpontja. Hogy a Váci út, Üllöi út, Andrássy út milyen középpontba fut, azt hiszem nem lényeges.
Ha neked a városi lét szempontjából az Etele út ugyanolyan mint a Szerb utca vagy az Aradi utca, legyen.
Egyébként matematikailag igazad van.
Ja, egyébként az Etele út Budapest egyik közlekedési közponját (Etele tér) köti össze Buda egy másik közponjával (Újbuda Center), némileg megfejelve a Hengermalommal. Ez igy dupla sugár? Ponyimajtye?
42dizel 2014.08.28 21:32:29
@bölcsbagoly: Valamelyik szárazagyú elkezdte terjeszteni, hogy a középső sávot az Etele úton eleve az 1-es villamosnak tervezték és ideiglenesen ültették be fával. Az 1-es villamos vonaláról 2005-ben született döntés, a Hamzsabégi útra. Ezt módosították 2009-ben az Etele útra, mert a Hamzsabégi lakóknak nem tetszett a villamos. Az Etele út jelenlegi forgalmi és elválasztó sávjainak a kialakítása a 70-es években történt, faültetéssel együtt. És szó sem volt villamosról. Valaki bedob egy hülyeséget, a birkanyáj meg ezt bégeti folyamatosan, mert fárasztja a gondolkodás.
42dizel 2014.08.28 22:47:38
@bölcsbagoly: Légy szíves olvasd el az előző bejegyzéseimet is majd érvelj és cáfold meg a te szerinted hülyeségeket. Ennyire bigott és elvakult nem lehetsz. Értve?
Egy ilyen érvvel mit lehet kezdeni: "Ettől függetlenül a villamosra szükség van." Miért? Kiknek? Hány utasnak? Óránként 20-nak, 30-nak? Mennyiért? Mekkora zajt eredményez? Mekkora port? A zöld terület rombolása és a villamos zajos léte mennyivel csökkenti a lakások értékét?
És a két legfontosabb kérdés:Miért nem készült független cég által a jelenlegi és várható utasforgalomról felmérés, mennyi az az utasszám, amely az Etele tér-Tétényi úti megállókból legalább a Népligetig utazik? Az előzőekben jelzett 20-30? Esetleg csúcsforgalomban felmegy 50-re óránként? Másodszor: Miért nem készült független cég által hatásvizsgálat 5 évvel ezelőtt?