Regisztráció Blogot indítok
Adatok
XDFF

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Hétfő posztunkra 2 reakció is érkezett. Na egyik sem a MÁV-tól, hanem két egymástól független Pétertől, akik szintén a Split-Budapest vonaton ültek illetve álltak augusztus 1-én. Duplán eladott jegyek, lezárt átjárók, használhatatlan wc, lemaradt utasok. Újabb pikáns…..
XDFF 2014.08.14 14:54:46
@Izo: Szia IZo,

a kerdes nem egyszerü. Nagyban függ attol, hogy milyen rendszerben tartjak nyilvan a szerelvenyeket.
Egy szerelvenycseret at kell vezetni a szamitastechnikai nyilvantarto programba (ha van). Ha ez a program nem kelö sürüseggel kommunikal a jegyelado rendszerrel, akkor leher ilyen baki.

Nem is arrol szolt a posztom, hogy ezek mindig elkerülhetök. Napi több ezer vagy akar 10.000 vonattal EU-szerte mindig is lesznek gondok.
A kerdes az, hogy hogyan kezelik az elöallt helyzetet.

Szerintem mindket fel reszeröl több megertes kell: az utasnak tisztaban kell lennie azzal, hogy a sajat biztonsaga erdekeben szükseg lehet arra, hogy hirtelen egy kocsit lecsereljenek. Es ha nincs ami guruljon, akkor sajnos senki nem tud tenni semmit.
A vasuttarsasagoknak meg azzal kell(ene) tusztaban lenniük, hogy ök elnek az utasokbol es a teherszallitasbol.

Ha a hiba elöallt, a ki volt a hibas nem segit senkin. Inkabb a: hogyan oldjuk meg a lehetö legkevesebb kellemetlenseggel es hogyan karpotoljunk a fontos.
XDFF 2014.08.14 14:59:16
@hiphiphurra:
A szabad mozgas önkenyes korlatozasa önmagaban kemeny.
A probleme itt leginkabb a WC-vel van.

Ha valaki maga ala csinal, egy emberhez meltatlan helyzetbe kerül, es ennek okozoja a vasuttarsasag illetve az aki bezarta az ajtot. Amig van müködö wc egy szerelvenyen, addig biztositanoi kell a hozzaferest. Ha nem megoldhato, ki kell üriteni a kocsit, le kell kapcsolni. Akkor is, ha meg 3 ora keses elöall emiatt.