Regisztráció Blogot indítok
Adatok
gnagy320

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az elmúlt hetek egymást sűrűn követő légikatasztrófái nyomán a világsajtó természetesen azon rugózik, hogy veszélyesebbé vált-e a repülés. A válasz egyértelmű nem, de van pár dolog, amit különösen érdemes kiemelni. Ezek közül a legfontosabb: Európában fapados…..
gnagy320 2014.08.02 14:02:37
Tisztelt...(vegye magára az akinek kéne)!

Olvasva fentieket megpróbálom majd hasonló "stílusban" a méltatását!

Először is...hogy a faszba jön maga ahhoz, hogy olyan témában írjon (és ami még fontosabb, hogy olyan felületen jelenjen meg - Index!)amihez sem ismerete, sem tapasztalata, sem tehetsége nincs!
Miért írom le ezt és veszem ehhez a bátorságot?
Mert teli a tököm a magához hasonló szenzációhajhász senkikkel, akik olyan tragédiákból csinálnak maguknak "hasznot", mint az ukrajnai katasztrófa.
1. fapadosok?
Ilyen nincs...diszkont légitársaság van, amelyek a megfelelő nemzetközi engedélyek birtokában végzik tevékenységüket, diszkont modellben (a különbségnek nézzen utána...szemmel láthatóan eddig nem tette meg!)
Így természetesen értelmét veszíti a fent leírtak...
2. ukrán csőcselék
Ön biztos ott ült azon kerekasztalnál, ahol megvitatták, hogy ki és hogyan lőtt le egy polgári utasszállító gépet?!
3. nem repülés felfegyverzett területen?
Ok, akkor nincs Kína, Oroszország, a komplett közel- kelet, stb., persze ha az incidensre gondolt, akkor sem hiszem, hogy minden napos tevékenység lenne egy föld-levegő rakétával "lövöldözni" egy jól azonosítható polgári repülőre, főleg Orosz segítséggel.
De Ön biztos jobban képben van?!?!
4. rep. katasztrófákat összehasonlítani az ukrajnai incidenssel?
Ekkora barmot mint maga???
5. Air France katasztrófa
Ha egy picit is képben lenne a köv.-őket kellett volna írnia:
- vihartevékenységben repülés
- max. terheléssel repülés (tudja így előfordulhat, hogy megközelítve a terhelés függvényében számított max. magasságot, a hajtóművek teljesítőképessége nem elég olyan sebességváltóztatáshoz, amellyel a tapasztalatlan pilóták próbálták a műszer szerinti sebesség különbséget ellensúlyozni, elkerülve az átesést - sajnos nem tudták, hogy átesik a gép!)
- static, pitot rendszer fagyása, így sebesség kijelzési hibák
- az aktuális személyzet (két fiatal első tiszt) nem megfelelő tudása a nem műszer szerinti rutinrepülés nélkül
- információ zavar
- és ami a legfontosabb, hogy fingja sincs arról, hogy ebben az esetben az Air France pilóta és a Wizzair-es is egy cégnél, Toulouse-ban (Airbus központ) vizsgázott!!!
Egyéb hozzáfűzni való?????
6. De ami a legszebb az üzemeltetésről kialakított véleménye!
- homogén flotta a költségek csökkentése miatt van
- a flotta fiatalsága szintén kereskedelmi kérdés (persze az utazó közönség is örül, ha azt hallja, hogy 2 éves géppel repül, miért kéne tudnia, hogy egy 15 éves gép is jobban karban van tartva, mint a saját szaros kocsija otthon)
- szerelők hozzáértése - megsúgom, hogy egy átlagos nagygépes szerelőnek legalább két különböző típusra van "szakszolgálati engedélye" és az esetek többségében (lásd: Wizzair) még két különböző gyártótól is. Ugyanis az LHTB (nézzen utána, hogy mi a picsának a rövidítésé) üzemelteti a gépeket.

Nem is tudom, hogy a francba lehetne elérni - hogy csak azért mert lehetősége van rá - a maga fajta szarházi nem írhasson le egy sort se a jövőben, főleg nem olyan emberek részére, akik valószínűleg nincsenek képben (mert miért is kéne mindenkinek mindenhez értenie?).
Hátha tényleg fosni fog a repüléstől?!?!?!