Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Gerzson a hintaló

0 bejegyzést írt és 12 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A nyárias időjárás beköszöntével már most előkerültek azok a jellegzetes férfi ruhadarabok, amelyek idehaza széles körben elterjedtek, és sajnos irodai környezetben is rendszeresen szembejönnek annak ellenére, hogy semmi keresnivalójuk a munkahelyen. Az alábbiakban felsoroltakat…..
  A kerületi ügyfeleket nyilván visszafogottan dobja fel a hír így 10 év után, de az ERSTÉ-nél remélem őrült fiesta indult, miután pár órája megtudták Balázstól, hogy mégiscsak működik fiókjuk a Ferencvárosban.  Kedves Tékozló Homár! Tegnap délután pénzt szerettem volna befizetni az ERSTE-nél…..
Hát olvasónk inkább fel nem vette a lábát gyötrő csizmát, ami nagyon megátalkodott darab, mert szakszerű javítás és Békéltető Testületi kör után is képes volt tovább nyomni. Utánajárunk, hogy hova lehet ezután fordulni. Kalandom a Renoval Novemberben vettem a Renonál…..
Lassan járj, tovább érsz, talán ez járt a BestByte munkatársainak a fejében, amíg egy hónapig vizsgálgattak meg rendelgettek alkatrészt egy laptophoz - amit végül máshol javítottak meg. Kedves Homár! Egy tanulságos történetet szeretnék megosztani veletek, hogy más ne…..
Gerzson a hintaló 2014.11.22 16:28:22
@Manci néni, a szomszéd: ez a hónap legértelmetlenebb kommentje volt, drága mancika!

Mi az, hogy lassan köt a ragasztó???

Mi az, hogy a szervizes nem dugott 2 hónapja??? Ezért szerinted 1 hónapig pótolta ezen tevékenységét munkaidőben??
Hülye vagy????

Mire volt jó a kommented?
Szerinted jól van ez így, hogy valaki lead valamit javítani, és a trehányságuk miatt hónapokat kell várnia feleslegesen???

Egy büdös nagy sallert érdemelne olyan homározó, aki csak ideböfög rosszindulatú, lekicsinylő, kárörvendő szöveggel!!!
Igen, ez a hétvégi, és nem, mi ezer éve nem vettünk dvd-t, a régi lemezeinket dekorációnak meg alátétnek használjuk, és lejátszónk sincs már, úgyhogy a köz szakértésének adom át a témát. Kedves Homár! Irományom, ami a hazai DVD/BD vásárlók többéves…..
Márk több lépésben döbbent rá, hogy nem azt és nem olyan állapotban kapta, ahogy kérte, erre csatába indult. Innen a meleg szobából a bánatos sarki macska döntse el, hogy mi történt, mikor és hogyan érte inzultus a szerencsétlen mikrót, valaki tényleg megpróbálta-e bénán…..
Gerzson a hintaló 2014.11.09 23:55:14
A poszter követelőzése nálam is elég meredeknek tűnt.

Miért olyan hihetetlen, hogy nem csaltak, csak simán összekeverték véletlen a garanciára visszaküldött termékkel?
Mindkettő becsomagolt doboz, és mindkettő mikró.

Csak az egyiket egy vevő küldte vissza, miután kibontotta, valószínűleg rögtön le is ejtette, kipróbálta, zörgött, majd visszacsomagolta a sértetlen dobozába, és leragasztva visszaküldte garanciális javításra.
K. Virág is írja első levelében, hogy a hibás terméket eredeti dobozában kéri becsomagolva vissza. Így ment vissza a másik mikró is.

Máskülönben a dobozt kivágta volna a szemétbe, így más dobozba küldte volna vissza, ha később ejti le, és nem keverik össze egy új mikróval a raktáron.

Teljesen hihető a dolog, hiszen a termék dobozán is 17MW látszik a fotón, nem a drágább a posztoló által rendelt 17DW. Tehát nem az történt, hogy egy olcsóbb szart tettek egy drágább új dobozba. Az lett volna a csalás.

Ha a raktáron ejtik le, és megsérül a doboz, rögtön megy a garis visszaküldésekhez, nem fogják nézegetni, hogy megúszta-e a benne lévő gép. Értelemszerűen nem.
De ha mégis, honnan vesznek a semmiből egy új, sértetlen, ehhez a típushoz való dobozt? Sehonnan. Emiatt egy hibátlant nem fognak kidobni a dobozából.

Elég rosszindulatú ez a feltételezés.
A cég ezt őszintén le is írta.
Innentől számomra a posztoló vádja alaptalan, és felháborító, követelőzése pedig gyerekes.

Eddig az Euronics számomra semleges volt, de látva a maximálisan türelmes ügyfélkezelésüket, egye jobban szimpatizálok velük.
Erre jó volt a poszt.
Múlt héten már volt egy posztunk, amit kiakadt ügyfél helyett egy ügyfélszolgálatos írt hasznos tanácsokkal a köz javára. Ezúttal egy korábban Ferihegy legnagyobb földi kiszolgáló cégénél check-in agentként dolgozó ("ő az a hülye, akivel üvöltözhetnek az utasok…..
Gerzson a hintaló 2014.07.28 16:08:25
@Artech: Megint itt egy okos pesta, aki csakazértis nem érti.

1) Le lett írva, hogy NINCS idő mindenkinek minden szarról percre pontosan beszámolni, hogy mi, miért van...
Erre ott az internet, ha ezt az oldalt fel tudod lapozni, akkor keress rá, mi miért van.

2) Biztonsági előírások, amiket be kell tartani. Ha nem érted, szintén ne ott akadékoskodj, előtte érdeklődj, ha nem tetszik valami, akkor meg fordulj vissza, és menj gyalog.

"Pista bácsi vagyok Röcsögealsóról, s utazni szeretnék a fiamhoz."

Oké. Nem kell mindent érteni, ha lusta vagy előtte olvasni, akkor csak tedd amit mondanak, ha rossz az elem a hallókészülékbe, cseréld le.