Adatok
budamotor
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
budamotor
2015.03.18 21:40:09
@TéeSzElnök: ...ezt hívják evolúciónak....:-)
budamotor
2015.03.18 21:45:04
@Shadowbull: Akkor az adathalmazzal van a baj. Csak egy gyártási időszakra vonatkozik a 300.000db. Ennél sokkal több jármű fut ezzel az alkatrésszel...hiba nélkül. Olvasni a sorok között...nem leragadni!
BKV Team Spirk József, az index.hu munkatársa (kirk kapitány) Az Index.hu újságírójának eddig leghosszabb busszal megtett útja Budapest-London, ami elmondása szerint szintén nem volt könnyű, na de akkor mi lesz vele most? Rajta kívül a fedélzeten a magyar buszgyártás jelenlegi…..
budamotor
2008.01.11 21:58:18
Megvolt az első és utolsó próbakörünk, egyelőre minden stimmel. Csináltunk egy abroncscsere gyorstalpalót és kivittük a hóra a motorokat. Még a cuccaink is felfértek. Tovább is van >>..
budamotor
2008.01.11 22:01:14
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Azt azonban senki nem kérdezi meg, hány legyártott motorból hívnak vissza 300 ezret? Legyen erőtök kollégák kicsit mélyebben belegondolni, hogy ez csak töredéke az összesen - ezzel az alkatrésszel legyártott motoroknak, tehát el lehet gondolkodni azon, mi okozhatta a hibát. Ha a konstrukció a hibás akkor az összes legyártott modellt visszahínák, de nem. Tehát valami más. Emberi tényező nem lehet hiszen Jürgen vagy Musztafa nem kézzel cibálja meg a csavarokat...hanem erre szolgáló célszerszámmal - nyomaték kulccsal. Nem állíthatóval, hanem pneumatikus fixxel...és mi van ha ez a cucc elromlott? túlhúz...vagy éppen nem? Ott a feszültség az kerékagyban...vagy éppen mikronnyi lógás van? Mellesleg a fotón azt a hátsó féktárcsát elnézve azt megállapíthatjuk hogy az a motor jóval 100e futott Km fölött van és túl van néhány sikolyon. Az igazat soha nem fogjuk megtudni. Mindenesetre le a kalappal a BMW előtt, hogy egy ilyen volumenű visszahívást megtesz!
Egyébként meg hagyjuk a "csak a Honda meg a Harley" szar dumákat. Minden márkának meg van a maga nyűgje de ennél fontosabb, hogy a egy-egy drágább járgány birtoklása soha ne párosuljon nagyképűséggel!
Azért kívánom mindenkinek, hogy egyszer legyen alkalma titokban kipróbálni egy BMW-t, összenőni vele hosszabb távon, hogy érezzétek egymást...aztán visszaülni a saját "tutira". Csak ezt sokan nem tudják vagy nem merik meglépni.
De ahogy látom, európa is tele van egyre több önsanyargató emberrel, mert hogy a BMW eladásban magasan veri minden más márkát.
Jó motorozást!
Nyitray István