Regisztráció Blogot indítok
Adatok
сняιѕ

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Lassan tényleg tele lesz a tököm a finely tuned best evör operációs rendszerrel. És nemcsak azzal, az engem körülvevő valamennyi kütyü összeesküdött ellenem, az egyetlen stabil társ a Mac minim Tigerrel, de azon meg Ancsa dolgozik napi tíz órát AutoCaddel.Azt ugye leírtam, hogy…..
Már a májusi ízelítőből sejteni lehetett a Google új kommunikációs platformja nem csupán egy újabb platform. Annál sokkal magasabbra tör. Meg akarja változtatni a hozzáállásunkat az online kommunikációhoz. Persze a Google Wave nem abban az értelemben újdonság, hogy sok új…..
сняιѕ 2009.10.13 12:15:36
MyBenz My Benz. 2009.08.11 20:54:00
Sokat gondolkoztam arról, hogy érdekel e valakit a téma. Rájöttem, hogy végig blogolni egy autó építését biztos baromság, mert mi van ha elkészül. Aztán rájössz, sosem készül el. Alapvetően Ő egy W123 Mercedes. Se több se kevesebb. Igazi DINNYÉS. 240D, 1.000.000 kilométert…..
сняιѕ 2009.08.13 15:48:00
Miután megkeresett minket a Benq központ, Krisztián monitor problémája is megoldódott. Kellemes érzés ilyenkor arról olvasni, hogy a poszt után milyen simán elintézhető bármilyen, addig megoldhatatlannak látszó fogyasztói panasz. Megoldódott az ügy. Ugye a Homáros megjelenés…..
сняιѕ 2009.02.04 18:02:54
@milyen_Péter?: hogy őszinte legyek, nem érzem annyira, hogy kompenzálva lettem.. ma ugyanott tartok ahol kerek két hónapja, azzal a különbséggel, hogy rengeteg utána járással, telefonálással és mérgelődéssel telt el ez az idő. az, hogy kaptam egy új monitort ennyi vesződés után csak egy megoldás, persze többet nem is vártam. nem utolsó sorban nem is volt hajlandó a forgalmazó visszavenni a monitort, csak csökkentett áron, a karcok miatt, amik persze nem miattam keletkeztek rajta. "karcos monitort hogy fogok tudni eladni?"
így a forgalmazó kapott egy új monitort, amit el fog tudni adni újként, én visszakaptam a pénzemet, hogy ne kelljen többet ezzel a szervizzel találkoznom, és a különbséget meg remélem a szervizen veri el a benq központ. mert megérdemlik. (az lesz a legnagyobb csótányság ha ezt a monitort valakinek képesek lesznek újként eladni)

az, hogy a samsung monitor gyári hibás, és meg sem mukkan meg csak egyszerűen pech, de ami a nagy különség, hogy ez a forgalmazó nincs megsértődve, mert meg mertem említeni, hogy rossz a monitor. úgy tűnik az aurám rossz most, asszem elutazom egy pár hétre innen nyugatabbra.
сняιѕ 2009.02.05 09:46:18
kb 25-ször beszéltem a szervizzel. ebből az első 22 alkalommal normális voltam és megértő, nem fenyegetőztem, nem hőbörögtem, nem az a fajta vagyok, mint fentebb írtam valamennyire ismerem a szervizelős szakmát, több oldalról mint azt hinnéd. ne haragudj, de bunkóságnak tartom, hogy beskatulyázol, holott úgy tűnik az ügyben is kívülálló vagy, és engem sem ismersz.

azon pedig, hogy visszakapom a pénzemet nem is gondolkoztam addig, amíg a CompPrint-es kb könyörgött, hogy írjak valami jót róla. még itt sem hittem benne, hogy ő vissza fogja adni a pénzemet, mert problémázott és sunnyogott, kellett neki az eredeti számla, holott az már tavalyi, így a könyvelésben van, és onnan kivenni nem tudjuk, "de a mi számlázónk nem tud mínuszos számlát csinálni, sajnáljuk", majd amikor hívtam, hogy akkor mennék mint megbeszélve, akkor azt hazudták, hogy nincs bent az ember, és amikor megemlítettem a homár szót, hirtelen bent termett, és mondták, hogy menjek. amikor aztán bevittem a zsír új moncsit persze, hogy kicsomagolták, mindent kipróbáltak, mindent átnéztek, jó volt nézni, ahogy szenvedtek, "mondom ennyit a bizalomról, ugye". aztán azt hitték csak találtak valamit: "hol a dvi kábel". mondom az nem volt hozzá. "márpedig volt". mondom akkor nézzük meg a leírásban. egyből rámutatott, "OTTVAN". mondom igen, zárójelben meg, hogy opcionális kellék.

majd csak amikor ennyi vesződés után csak nem találtak semmit, és vissza adták a pénzt, mentem vissza az irodába, és választottam ki az új monitort. pénteken kaptam meg a csere benq-t, és kedden vittem vissza (ekkorra sikerült megegyeznie az embernek a könyvelőmmel), azért sem írtam le ide a teljes sztorit addig, mert nem voltam benne biztos, hogy az ember betartja amit ajánlott. ja és nem vagyok márkabuzi, leszarom, hogy kék benq vagy sárga samsung gomb van a monitoron.

de elnézést kérek, végig hazudtam, minden hibát kitaláltam, főleg a másodikat, hogy elautózhassak csf-ben a bolthoz, vesződjek velük egy órát, majd haza, majd kiválaszt másik moncsit, elautóz ahhoz..

mindenki, akinek rossz tapasztalata volt valaha szervizekkel azok kis pöcsök, nincs barátnőjük, és ez a legjobb szórakozásuk, hogy szervizesekkel vesződjenek, és ti vagytok az istenek, sosem hibáztok! taníts mester!

ui.: ha már úgyis ennyire ráérnek munkaidőben a szervizes kollégák (gondolom nincs semmi dolguk), akkor olvassanak már vissza itt a homáron, meg esetleg egy pár másik oldalon olyan posztok után, ahol márkaszervizek miatt panaszkodnak a bunkó szemét ügyfelek, és mindenkinek magyarázzátok el, hogy nem a szervizesek a hibások semmiben.
Krisztián december elején vásárolt egy új monitort, amit azóta csak 5 napig tudott használni, a többi időt márkaszervizben töltötte. De nem azért, hogy kijavítsák a hibáit, hanem hogy még össze is karcolják. A Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség, a Fogyasztóvédők Egyesülete,…..
сняιѕ 2009.01.31 16:03:53
kedves rce trade munkatársa: mindig van több nézőpont egy ilyen esetben, én a sajátomat írtam le. a több milliós munka szöveget a benq-nak a cégünk főnöke írta, ami nem teljesen fedi a valóságot, de valahogy így van a valóság: cégünk egy kereskedelmi cég, én pedig a cég marketingese vagyok. eddig a grafikai megbízásokra egy külső cég lett megbízva, ám a "több milliós" árajánlatokat figyelmebe véve arra a következtetésre jutottunk, hogy amennyire én értek a grafikai tervezéshez, az éppen elegendő lesz a cég elvárásainak. így sor is került a következő nagy projektre: a cég aktuális, 2009-es színes katalógusát kellett megtervezni. tekintettel arra, hogy nekem egy 13"-os macbook-om van, az volt az első, hogy egy monitor vásárlásba csapjunk. sosem volt semmi bajom sem a d-sub-bal, sem mással, így az elsődleges feltétel a minél nagyobb felbontás volt, a minél kisebb, lehetőleg olcsó monitorból (azért ésszerű kereteken belül).. így került sor ennek a monitornak a megvásárlására. mivel decembert írtunk, és a nyomdai határidő január 15 volt, valóban nem tudtuk leadni az anyagot (aki próbált már 300 dpi körüli a5-ös anyagot 1280-ban 13"-on tervezni, az tudja miről beszélek), így nem volt egy nagyon elszállt dolog, az ügyvezető egyből felháborodott levele. erre a levélre egyből kaptuk is a választ, persze, vigyük be, 2-3 munkanap alatt meglesz (ez nekem egy ígéretnek hangzik, és annak is vettem). nem lett betartva. és sajnos ezek után kaptunk még rengeteg üres ígéretet.

mondhat akárki akármit, én azt láttam, hogy a szerviz bunkó hangnemben beszél velem (tény), üres dolgokat ígérget újra és újra (tény), vártam rá mégis másfél hónapot (tény), és összekarcolva zsírosan kaptam vissza (a zsírról nem, de a karcolásról tudok mutatni fényképet - készítek szívesen), azt hiszem az senkinek sem egy elképzelhetetlen dolog, hogy a szervizben hanyagul kezelik mások számára értéket képviselő dolgokat, ez a legtöbb szakmában itthon így megy.

mivel pedig egy hónap várakozás után mindenkitől kérdezősködtem, hogy ki tudna nekem a munka erejéig kölcsön adni egy monitort, (és kaptam is egy 22-est), ezért már csak elvből sem vettem át a futártól a 22-es modellt, pláne, hogy nem ez volt megbeszélve.

mondhat nekem akárki akármilyen meséket, én is egy kereskedelmi cégnél dolgozok, ahol többek között műszaki cikkek kereskedelme is folyik - és szervizelése (több százezres takarítógépek), immáron 12 éve, és mi nem büszkélkedhetünk elégedetlen ügyfelekkel, talán azért, mert mi megpróbáljuk nem a magyar szokásokhoz híven kezelni a nagybetűs Ügyfeleinket.

tudom (hehe), hogy az RCE Trade, és a Comp-Print megtett mindent amit csak lehet, és nem tudtak aludni éjjel, mert nekem nem volt monitorom, de a Homáros poszt után mégis megoldódott kevesebb mint egy fél nap alatt az ügy. nagyon érdekes. (a teljes sztorit posztolni fogom a homárnak)
Belsőség Bajban 2008.10.11 08:12:00
Bajban, bizony, hiszen most itt elméletileg meg kéne magyaráznom a címlap-sztoriban elkövetett ömlengést. Nem fogom tudni, elnézést, nem lehet. Pedig esküszöm, elhatároztam, hogy következetes leszek, szépen sorjában, adatokkal spékelve, fotókkal illusztrálva. Mintegy 15 percig…..
сняιѕ 2008.10.13 14:51:35
itt találtok még képet a brnoi GT-ről:
flickr.com/photos/chrisborbas/page2/

kár, hogy kihagytátok a pisztáciazöld CarreraRS oldtimer-t! :)