Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jóskagyerek34

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  ..
Brutálisan nagyok lettek az autóink, és nem a BMW X6-osokra és egyéb, a kulturált együttélésre alkalmatlan szörnyekre gondolok, csupán a köznapi dobozkákra. Hol rontottuk el? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Jóskagyerek34 2014.08.13 09:47:37
@csongiaparaszt: Már bocsi de a pénznek mi köze ahhoz hogy kinek hány lóerős a kocsija?60-80 lóerővel is lehet 90-95km/h,130km/h-val menni.Aki meg elmegy mellettem 200-al és nem veszélyeztet miért érdekel?
Belsőség Heti merítés 2014.06.22 09:07:11
Másként gondolkodóknak Ehhez az autóhoz nyitottnak kell lenni. Rácsodálkozni, mint egy kisgyerek. Majd vezetni. És akkor, amikor kanyarogsz szerpentinen, vagy éles kanyart nagy sebességgel veszel be, egyszer csak összeáll a kép a lábadban, kezedben, gerincedben (képzavar), és…..
Jóskagyerek34 2014.06.23 12:12:00
@nick papagiorgo: Igazad van DE!Mondjuk egy Gates gyárban nem gyártanak Dayco szíjakat és fordítva.Vagy TRW-nél Delphit.Az hogy a gyár szerződést kötött valamelyik beszállítóval és egy idő után más is gyártja és kialakul egy árverseny az nekem csak jó.De hidd el ugyanazt kapod logóval féláron mint ha bemész a szalonba és megveszed az "autógyár termékeként"logó nélkül.Ok vettem én is apróságokat szalonban mert máshonnan nem tudtam beszerezni.
Jóskagyerek34 2014.06.23 12:31:26
@nick papagiorgo: Visszatérve az alkatrészárra mert azt mondtad hogy: "mint a "francia autóknál", hogy pl. az autó maga olcsó (kicsi a haszon), de a fenntartása arányosan drágább, mert drága hozzá az alkatrész." Kicsi haszon van de ha rohadt sokat adnak el már nem is lesz olyan kicsi a haszon .PL:Dácsija. Persze lehet van olyan ahol az ECU ott van de biztos van még pár gyártó aki szintén oda rakja.Lehet egy prémiumhoz 10x annyiba kerül az alkatrész meg a munkadíj,de tudod mit kerüljön is.Meg azt bírom amikor látom a francia kocsimon a Siemens meg a Bosch logót,ezek a szar francia kicsik mi....?????
Üff
Jóskagyerek34 2014.06.24 10:58:52
@nick papagiorgo:Értem amit mondani akarsz.Vannak gyártók akik alkalmazkodnak a helyzethez és igyekeznek kihasználni hogy ezekre az olcsó kocsikra egyre nagyobb az igény.Szerinted miért van az hogy a gyártók olyan helyen gyártanak ahol olcsó a munkaerő,talán még a járulékot is a befogadó ország állja,adókedvezmények.Egy Román összeszerelő munkás bére mennyi?60-80eFT ugyanez Münchenben 700-800eFT? Mindenki aki termel valamit,elad a profitra törekszik legyen az ropi vagy autó.Ha tudsz alkalmazkodni a piachoz és el tudod adni semmi gond,de ha lassan kapcsolsz becsődölsz. Ha egy autógyár az alkatrész eladásból élne az már régen rossz és nem derülne ki???PL:volt egy angol ,svéd autógyár és egy finn telefongyártó megvan???.Válságban milyen autók mentek?Prémium szegmens 15+milliós meg a 2-3 milliós olcsóbb.

Az hogy lehetnek konstrukciós hibák igen.Ha olvasod Novoth Tibor cikkeit láthatod.De odafigyeléssel és folyamatos karbantartással elég sok hiba kikerülhető lett volna.30ekm-es olajcsere nóóóóóórrrmmááááális???Az hogy nem viszem márkaszervízbe mert nem akarok kifizetni az 1000Ft-os olaj literjéért 4000Ft-ot meg az 1500Ft-os szűrőért 5000Ft-ot az egészért 50eft-ot hát bevállalom.Inkább megcsinálom magamnak és az biztosan ki van cserélve.Az hogy a paraszt szervízbe vitte gari alatt a 0% os 10 évre vásárolt szarját és jól lehúzták és utána már nem vitte oda és becsődőlt sok az kinek a hibája?A kapzsi márkaszervíznek vagy a szegénységnek?Láttad gondolom mennyi bezárt véletlen? Nem.

Alkatrészboltok nyugaton is vannak sőt.Meg gondolom független szervizek is.