Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Misiek

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Néhány nappal ezelőtt ünnepelte 76. születésnapját Al Pacino. E jeles esemény apropóján ötlött fel bennem a gondolat, mi lenne, ha készítenék egy rövid listát a színészóriás általam ugyan jónak tartott, de a nagyközönség által feledésre ítélt munkáiról. Természetesen a lista száz százalékig…..
A Homár megemeli, kicsit lengeti, majd földig hajtja fogyasztóbőr süvegét: a Wizz Air a maga területén elért a lehetőségek elméleti határához és szinte fénysebességgel száguld a szenyósági bajnokság aranyérme felé. A fogyasztóbarát repülős cég új húzása az, hogy…..
Misiek 2008.06.04 15:49:27
A Wizz Air nem tartja be az e-maileknél a három hetes válaszolási határidőt. Ha valami nem tetszik nekik, tojnak az "ügyfélre" és nem válaszolnak. Történetem. Tavaly decemberben vettünk Varsóba jegyet a Wizzair-tól, és december végén repültünk. Feleségem a kisgyerekkel január végén akart visszajönni. Január elején kaptam egy storno-számlát e-mailben a visszaútról (semmi egyéb értesítés, hogy miért, és hogy hol kapnám meg a pénzt), amely egyébként kevesebb volt a jegy eredeti áránál. A telefonos ügyintéző elmondta, hogy január közepétől megszüntették a varsói járatot. Az volt a szerencsénk, hogy még volt az utolsó napi gépükön hely, így feleségem a két éves gyerekünkkel, ha pár nappal korábban is, haza tudott jönni. Az ügyintéző tehát a maga módján segítőkész volt, ugyanakkor a Wizzair eljárása felháborító. Hoznak egy hirtelen üzleti döntést, az nem számít, hogy aki így nem tud visszarepülni, jóval drágábban tud másik társaságnál egy csak oda (ami drágább, mint az oda-vissza) jegyet venni. Írtam a Wizzair ügyfélszolgálatának, persze nem válaszoltak (erről beszéltem az elején). A mai napig nem kaptunk bocsánatkérést, illetve magyarázatot, hogy miért akartak kevesebb pénzt visszaadni, mint ahogyan az az eredeti jegy tételes felsorolásában volt. A feleségem családja lengyel, jó volt az olcsó járat (nagyszülők, stb.), de ezen kívül semmi pozitív (na jó, a légikísérők kedvesek voltak mindig, de maga a cég...).
Megnyugtató, hogy a népszerű fapados cég nem utazik direkte a papokra. Nemrég ugyanis, a Jól megszivatott egy papot a Wizz Air című posztban egy szeminarista kalandjait olvashattuk, aki érvényes jeggyel és 2 órával az indulás előtt már a reptéren volt, több társával együtt…..
Elirigyeltük a sorozatjunkie DVD-ajánlós posztjait, és mi is elkezdjük figyelni az amazon akcióit, most például az angliai oldalnak vannak eszement akciói (január végéig, vagy amíg a készlet tart). Az angoloktól való rendelés azért lehet jobb, mint az amcsi, mert ezt a vám…..