Regisztráció Blogot indítok
Adatok
enzo89

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Heti merítés 2014.06.08 08:40:13
Legyőzhetetlen Röncsim Lehetetlen felborítani a kanyarokban (iszonyatosan dől)az alacsony súlypontjának és torziós rugóinak köszönhetően. Kiválóan lehet ijesztgetni a hozzá nem értő, tájékozatlan utasokat. Cucu, a megbocsátó Finoman szóltak, hogy át kéne…..
enzo89 2014.06.09 16:44:15
Sziasztok! Nem tudom, hogy kinek kell, de szeretném megköszönni, hogy bekerült ide az autó. Azt meg pláne, hogy a főoldalon is kinn van. :)

@AlbertZ: Igen, igazad van. Nem is tagadom. :) Nem szeretek hazudni, így az igazat írtam le. Persze leírhattam volna, hogy végig tojás volt a pedál alatt, illetve pedáns megkímélt autó, de ez nem lenne igaz. A kettes-hármas-négyes Golfok ilyen idős tulajoktól szerinted mit kapnak? És a többi? Na ugye.:) Mentségemre legyen mondva nem aggattam tele mindenféle racsing dolgokkal, felnivel, nagy zenével, stb.. A motorral nem volt sohasem probléma, nem főztem meg, 90nnél nem raktam vissza kettesbe és sorolhatnám. A többi meg a lehetőségekhez mérten volt szervizelve. Mellesleg nem szereztem még egy pontot se, sőt csekk sem jött. Simsont majdnem kaptam, de Anyum nem engedte. :D

Bontószökevény :
„amikor már nem nagyon ment egy-két henger lecserélte egy zöldre!” „…már nem jött haza vele! Frontális ütközés egy audival!”

Nem rossz, három hengerből kettő nem ment. Legyünk már egy kicsit reálisak. A Daewoo sohasem gyártott olyan autókat, mint az Audi. Se minőségben, se teljesítményben, se biztonságban. Miért olyan meglepő, hogy egy Audi összecsukja?

Én is itt vagyok:
Így igaz. Az autó tömege 665 kg, gondolom ez azért már sejtet ezt-azt. Egy Cinquecento 710 kg, pedig az csak 3 ajtós. Vagy egy 2-es Polo szolid 100 kilóval nehezebb. Egy ezres Swift is –szintén 3 ajtós- 745kg. E mellé -szerintem- kijelenthető, hogy a Tico-k nagy többsége alatt se padlólemez nincs már, se küszöb. Aki ilyen autót vezet, az tisztában -kellene- van vele, hogy már egy 50-70km/h-s balesetben is ottmaradhat.

Don Tejbegríz a féllábú matrac
A szerenád egy pénteki napon volt, ez pedig hétfőn délelőtt történt. Ennyi idős gumiknál, és ilyen hosszú állás után, még az akkor 18 éves hülye fejem is sejtette, hogy ennek nem lesz jó vége. A gumik –mivel 12-es- rendelni kellett. Míg nem volt új -és arra pénz- addig ezekkel kellett beérnem.

Persze értem, hogy a Tico-t sokan rühellik. Érthető okokból: kicsi, minek van az úton!?, nagypapák-nagymamák vezetik, lassú, hogy néz ki?, szar, stb.. De ha lehetne kérni, akkor kezeljük már a helyén! Az autó újkorában is olcsóbb volt mint egy Fiat vagy egy Suzuki. Nem véletlenül, ez egy olcsó igénytelen autó. Nem kell tőle csodákat várni.

Engem jogosan érhet kritika, amiért így hajtottam. Viszont ha 110-el mentem, akkor is le akartak tolni az útról, soha ki nem engedtek, és a többi, és a többi. Kisebbségi komplexus helyett, inkább udvarias voltam, és mindenkit kiengedtem, beengedtem, nem tartottam fel senkit. 7 év alatt talán ha kétszer megköszönték, egy ukrán halálsprinterre határozottan emlékszem. No igen, senki nem tehet arról, hogy "mordorban" lakom. :) A javítások.Őszintén, egy ilyen autóra ki költene kb. kétszer annyit, mint amennyi a kocsi piaci ára?