Adatok
Whitepaper
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Arra koncentrálnék, hol vannak olyan apró fájó pontok, amiket egy kis kenőccsel, masszázzsal mindenki számára fájdalommentesen kezelni lehetne.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Whitepaper
2014.04.24 09:23:56
@Whitepaper: Mivel érthetetlen lett az ábra, mivel a szerkesztő lehagyta a szóköz karakteraket, megismétlem:
..............................!...!...!
_______________________________...!...__
Normál sáv........->........->....!.....
_________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Busz sáv \ Normál sáv -v és ->....!....
_______________________________...!...__
..............................!...!...!
A Kereszteződés túloldalán pedig 50-10 méteren:
!
______________________
Normál sáv
_ _ _ _ _ _ _________
Normál sáv / Buszsáv
______________________
!
..............................!...!...!
_______________________________...!...__
Normál sáv........->........->....!.....
_________ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Busz sáv \ Normál sáv -v és ->....!....
_______________________________...!...__
..............................!...!...!
A Kereszteződés túloldalán pedig 50-10 méteren:
!
______________________
Normál sáv
_ _ _ _ _ _ _________
Normál sáv / Buszsáv
______________________
!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Egy út áteresztő kapacitását elsősorban a kereszteződések áteresztő kapacitása határozza meg. Ezért a kereszteződés előtt a buszsávot meg kellene szüntetni úgy, hogy a busz a zöldre váltáskor még át férjen a jelzésen, vagy a busz a saját áthaladását zöldútkéréssel biztosítsa. Egyébként a zöldre váltáskor az első 10 másodpercben sokkal kevesebb autó megy át a kereszteződésen, mint a második 10 másodpercben.
! ! !
------------------------------ ! --
Normál sáv -> -> !
-------\ - - - - - - - - -
Buszsáv \ Normál sáv -v és -> !
------------------------------ ! --
! ! !
A Kereszteződés túloldalán pedig 50-10 méteren:
!
----------------------
Normál sáv
- - - -/---------
Normál sáv / Buszsáv
----------------------
!
Ha busz nem jön a kereszteződés áteresztő kapacitását 40-50 %-kal megnöveltük.
A zöldútkérést nem számítva itt is a megoldás csak festékbe kerül.