Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Let it Bee

0 bejegyzést írt és 306 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pixy mesél És akkor ennyi volt... 2014.09.13 12:38:10
Szexbarátság: töviről hegyire áttárgyaltuk, megízleltük, megrágtuk, majd kiköptük Alibanya blogja alatt, hogy akkor most mi is ez. Úgy gondolom, én ilyenben léteztem nős Petikével. Tájfun szerint, mivel ő nős (mármint Petike), így ez szeretői kapcsolat volt, félrekefélés, nem szexbarátság, én meg…..
http://time.com/99707/keys-to-success-6-traits-the-most-successful-people-have-in-common/ Megmondom kerek perec, imádom ezeket a tömör tanácsokat. Bármit, de tényleg bármit meg lehet oldani néhány frappáns ötlettel egy listával, ezeket se perc alatt sorba lehet szedni és puff a világ…..
Let it Bee 2014.07.15 16:30:17
@Rongy Rázó: Oké, definiáld légy szíves, a boldogságot. (Nem muszáj, de benne lehet, hogyan ássa alá szerinted a siker.)

Ismerek olyan embert, aki sikeres, de egyáltalán nem gátlástalan. Akkor most értékeljem át magamban, hogy mégsem sikeres? :)
Let it Bee 2014.07.15 22:47:00
@Alibanya1: Az az érdekessége egy blognak, hogy elhangzanak olyanok, amelyek különben nem. (Tudjuk, de nem mondjuk.)

És itt most spec Gournak igaza van. Dehogynem van olyan, hogy elmentem egy barátomhoz, és egy nagyot beszélgettünk! Nagyon is, sőt, tipikus. Gourral (és másokkal) is beszélgettünk már "egy nagyot".

És nem kell ezt nagyon kiélezni. Mások vagyunk, nők és férfiak. Másként működünk a társadalomban, a lényeg, hogy vegyük észre egymás értékeit, és tartsuk tiszteletben a másikat. Illetve... minket nem is kell annyira tisztelni (nem igényeljük), de mi adjuk meg a nőknek a kijáró tiszteletet (ha igénylik, ha nem). :)

Még abban is benne vagyok, hogy amennyiben zavaróak, esetleg bántóak az állításaink, vissza is vonhatjuk. ;) (Csak hol marad akkor az őszinteség? :) )
Let it Bee 2014.07.16 13:04:14
@tájfun: Megnéztem, milyen képről is írsz, aztán rákerestem a képkeresővel a neten, és "boldog emberek" címszó alatt javasolta a fellelhetőségét, és ott a férfiakra ezt adta meg a boldog emberekre:

m.cdn.blog.hu/fu/furcsapatkany/image/cikkek/081018_boldog_emberek/081018_boldog_emberek.jpg

Most értettem meg végleg, miért is vagyok 100 %-ig hetero. Nem irigylem a nőket. :) Persze, persze, lehet mondani, nem kell feltétlenül boldog embert keresniük. Elég ha egy sikeres boldogtalant. :)
Klára szokás szerint korán kelt, felült az ágyában és kinézett az ablakon. Régebben mindig szerette ezt a pillanatot, mert olyan izgalmas volt, hogy egy új nap elé nézünk: izgalmas volt, mert még nem tudta előre mivel is töltődik meg az idő, és milyen gondolatokkal bújunk majd az…..
Let it Bee 2014.07.14 09:51:57
@Párductestű: Köszi. Először megijedtem, hogy nem elég, hogy agyamba akarnak verni, valami maszlagot téma, de ráadásul ezt még egy bulvároldalon keresztül; aztán elolvastam - érdekes.

Vannak fenntartásaim, főleg azzal, hogy ezek teljes valójukban jelennek meg, nem érintőlegesen, néha, vagy szórványosan, esetleg keverten.

Egyébként nem volt magas labda, csak olyan bibi, akkor is nekem van igazam jellegű. :)

Hétindítónak küldök Neked egy szakmailag talán kevésbé alátámasztott helyzetet, mely arra próbál burkoltan célozni, hogy az anya nem csak agresszió által tud nem teljesen tudatosan átgondolt nevelési sémával rossz irányba hatni:

static.keptelenseg.hu/p/862d1ff763227d7d58ac802c8e93b1ed.jpg
Let it Bee 2014.07.14 09:58:08
@holdkoros: "ÚJ nincs a kezeden"

Hmm... Hogy ez honnan jön le ilyen eklatánsan? Kicsit olybá hat, mint a gyűrűk lecserélésének, illetve újak beszerzésének ha nem is tagadása, de figyelmen kívül hagyása.
Let it Bee 2014.07.15 16:25:09
Némileg ez is ide passzol:

velvet.hu/blogok/helyszinelo/2014/07/15/vadlott_lett_a_vehemens_udvarlo/

Tudom, hogy a bulvár újságírás része csupán, ám ez a megfogalmazás érdekes benne:

"a hölgy még ennek hatására sem mutatott érdeklődést, vagy fokozódó szerelmet a férfi irányába"

Azt sugallja, hogy igen, van nő, akire ezzel lehet hatni.
http://time.com/106690/worst-questions-women-online-dating/ Az ember pancsikol a társkeresésben, és egy idő után sajnos bizonyos értelemben az agyára megy. Vajon miért is? Talán mert léptem nyomon ugyanabba a néhány kérdésbe botlik, ami aztán már kiüti a biztosítékot és ami…..
Let it Bee 2014.06.30 15:45:11
@Ronnie_27: Jó, én meg nem szeretek csetelni, üzeneteket váltani. Persze, hogy ezzel indul, de próbáltam mindig is a minimálisra korlátozni. A cset (vagy sűrű üzenetváltás) kifejezetten nem az én világom, ezt kb. negyedóráig bírom, akkor kérek (vagy adok - most ez mindegy - de akkor azzal, hogy visszahívom, ha megcsörög) egy telefonszámot, oké ott beszélhetünk először hosszabban, de annak is az a célja, hogy megbeszéljük, mikor hol találkozunk. (Persze, kijöhet a telefonból, hogy nem találkozunk, ez is lehet.)

Ha úgy tetszik, fogd föl úgy, hogy én annál is "pörgősebb, lazább" vagyok :), mint hogy cseverésszek pötyögve. Nem szeretem a virtualitást, ennyi. Egyébként sose állítottam, hogy ez az üdvözítő, ennek így kell lennie, egyszerűen én ilyen vagyok, más meg más.
Let it Bee 2014.06.30 15:59:16
@Hoppácska: "Kezdetnek megteszi."

Nem, nem teszi meg. Valami támpontot ad, de kell a személyes benyomás. Megint csak hangsúlyozom, nem kell mindenkinek így csinálnia, én viszont így teszem.

"ha élőben derül ki, hogy nem tudunk beszélgetni"

Volt már fura, vagy csak simán nem "sikeres" első randim, de olyan még nem, hogy ne tudtunk volna beszélgetni, kínos szünetek, csendek lettek volna. Néha van a másikban egy gát, ezt oldani kell, eddig stimmt. De aztán beindul a beszélgetés magától.

Nem csak azok az emberek tudnak beszélgetni, akiknek van közös témájuk. Bármi lehet közös téma. (Pl. "emberi" dolgok.) Vagy lehet beszélni az ő "témájáról". Ha én bogarakat szeretem, ő a hüllőket, akkor kérdezem a hüllőkről. :)

"fölösleges a találkozó szervezgetése (nem olyan egyszerű az)"

Igen, ilyenről is hallottam már, hogy vannak, akik egy egyszerű találkozó lefixálást is túlbonyolítanak. Pedig mi ebben a nem egyszerű? - "Kedd jó? Nem? Oké, szerde meg nekem nem. Csütörtök? Jó, jó, de nekem csak később lenne jó. Péntek?" - stb., ha kiderül, hogy csak jövő hét, hát akkor legyen akkor. Egyébként pusztán azért nem jó eltolni, mert akkor megint kell valami kapcsolattartás egy nem annyira közeli találkozóig, és az már újfent csak nem jó. (Nem tudod még, hogyan viszonyulj a helyzethez.)

Talán segít, ha olyankor lép be az ember a társkeresőre, amikor az elkövetkező néhány estéje szabad.
Let it Bee 2014.07.14 10:04:05
@Pixynor: Az ismerkedést kezdeményező levél elég jóra sikeredett, de ez a reglapra kitett bemutatkozó szöveg majdhogynem riasztó. Negédesnek, álszentnek, mondvacsináltan modorosnak hat, és ennek tükrében már valóban gyanakodásra adhat okot a fentebbi levél is.

Ettől függetlenül érdekes, hogy a fickó visszahőkölt a megmérettetéstől, vajon mitől nem gombolyít tovább?
Tudom már sok esetet elmeséltem nektek társkeresős élményeimből, de elnézegetve e feljegyzéseimet találtam még egy érdekeset. Vidám vagy szomorú? Kinek hogy tetszik :) Hosszú távú titkos szexpartnert keresek 16-20-óra között.Kamusok és hitegetők kerüljenek. Várom…..
Let it Bee 2014.07.11 12:56:07
@Pixynor: "Valóban nem volt még olyan partnerem, aki kezébe tudta volna venni a kormányt a kapcsolatunkban."

Pedig valahol ez a kulcs. A nők olyan férfira vágynak, aki erős, tudja, mit akar. Ha egy nő erős, határozott, akkor még erősebb, még határozottabb partnerre vágyik.
Let it Bee 2014.07.11 13:06:33
@Pixynor: "És ha az a gond, hogy Maciapus, a sziája után valóban nem kapott egy Sziát, akkor igen, igazad van."

Az a helyzet, hogy ez nem is annyira ritka. Hogy köszönéssel indítok, és jön ugyan válasz, de köszönés nélkül. Átsiklom felette, mert persze ettől még lehet érdekes személyiség a másik, de valahogy ez egy jellemző női vonás. Biztos, megvannak ennek a gyökerei valahol, ezen még soha nem gondolkoztam :), de érdekes, hogy ebben a kimásolt párbeszédben is épp előjön.
Let it Bee 2014.07.11 13:17:41
@Hoppácska: Ugyan előfordul, hogy valaki elrontja, de az esetek többségében nem az egyik fél rontja el. Többnyire közösen felelősek egy kapcsolat kihűléséért. (Egyébként ha valaki mégis elrontja, az általában a férfi, legalábbis én így figyeltem meg.)
Alibanya jegyzetel Nyár... 2014.07.07 15:50:17
Itt a nyár! Nálatok mit vált ki ez a mondat? Emlékeztek még, hogy valaha ez mekkora öröm volt és izgalom? A gyerekeim nagy izgalmát és felfokozott hangulatát nézve döbbentem rá, hogy az öregedésnek ezek az igazán szomorú és talán leginkább elkendőzhetetlen jelei. Van-e még…..
Let it Bee 2014.07.09 11:30:53
@Gour: Pedig mekkora lenne már, ha ez bömbölne a kabriódból. :)

www.youtube.com/watch?v=UwkMvZXQdI8
Let it Bee 2014.07.09 12:00:18
@Gour: De válogatós vagy. :) Akkor hallgasd ezt (bár semmi köze a nyárhoz :) ).

www.youtube.com/watch?v=EPhWR4d3FJQ
Let it Bee 2014.07.10 13:05:58
@Pixynor: Tudod, mi az érdekes? Hogy az ember nem is gondolná, de ha tematika szerint keresel zenét, akkor előfordulhat, hogy nem is találsz olyat a kedvenceid között. Még akkor se, ha nagyon sokféle zenét kedvelsz. Valahogy a számok nagy része nem skatulyázható be, hogy erről vagy arról szól.

És ahogy gondolkodtam nyári zenében, ezek a "francok" ugrottak csak be. Ja, kb. zenemúzeum. :)
Döbbenetes hírt olvastam, ezúttal az amerikai tudósok kutattak a témában és megcáfolhatatlanul bebizonyították, hogy nem jó, ha a férfiak házimunkát végeznek (haha nincs itt valami háttár motiváció???): Sok férfi úgy gondolja, hogy ha egy kicsit besegít felesége háztartási…..
Let it Bee 2014.07.09 13:46:27
@Rongy Rázó: Nagyon jól megfogalmaztad. Ez a lényeg.
Let it Bee 2014.07.09 15:19:38
@Rongy Rázó: Azt akarod itten sugallni, hogy a vágy valójában belénk plántált mechanizmus? :) Pl. egy széles csípőre való gerjedés mögött a fajfenntartás áll? Nem fognak ennek örülni a férfiak, kapálóznak majd ellene. :)
Let it Bee 2014.07.09 15:37:36
@Rongy Rázó: Nincs ilyen vonzerő. Ezt nem tudom, ki találta ki, vagy hol olvastad. Nem vágyfokozó a vékony derék. Illetve annyiban, amit Hoppácska is ír, hogy minél vékonyabb, annál szélesebbnek hat a csípő. De alapból a vékony derékban az égvilágon semmi vonzó nincs.
Csókolózás nagyon fontos, szögezzük le mindjárt az elején. Csók nélkül nincs szerelem, nincs kapcsolat. Csók az alapja nő és férfi közötti intimitásnak. Van-e jobb dolog, mint egy elsőosztályú csókolózás? Na de hogyan csókolózzunk, hogy az jó is legyen? Micsoda marhaság,…..
Let it Bee 2014.07.04 08:23:56
@Pixynor: "legbelsőségesebb"

:))) Köszönöm! Ilyet még! Nap elejére, nap végére, bármikor. :P :D

Mondjuk ez se rossz:

"sokkal közelebb kerül hozzám valaki, aki megcsókol, mint az aki megdug."

Feltéve, ha jó méretes farka van. :)
Let it Bee 2014.07.05 10:28:48
@tájfun: Igen, mert férfiak vagyunk, és - a nőkkel ellentétben - nem tudunk érzelem nélkül ágyba bújni valakivel. Erről egy másik blogbejegyzésben volt már szó (hogy a nő a kapcsolatban teljesen benne van, ha "csak" dugás, akkor meg az érzelmek ki vannak kapcsolva), de ebből adódhat, hogy a férfiaknak lehet csók hiányérzetük az alkalmi légyottoknál. És igen, lehet itt arról szó, ami szóba jött már, hogy nőknél intimebb a csók, inkább kapcsolati szinten játszik szerepet, mint alkalmi partnernél.
Alibanya jegyzetel Érzelemkoldus 2014.04.19 14:28:14
Sokféle kiszolgáltatottság van a világban, melyek egyaránt szomorúak és lehangolóak, én most mégis  szeretnék ebből a masszából egyet kiragadni. Ez az elvált nő magánya és kiszolgáltatottsága. Azért pont ezt, mert én is ide tartozom, és mert úgy tűnik önző vagyok és…..
Let it Bee 2014.06.28 14:47:48
@Alibanya1: Jó, lehet, hogy sokan általánosítanak, de miért pont nekem szegezted ezt? :P

Nem általánosítottam, hanem egy jelenségről írtam, ami épp nem vonatkozott senkire se, de mégse volt általánosítás. Inkább csak Pixynornak írtam, hogy milyen jó is ez az üde, élettel teli világlátása.
Let it Bee 2014.06.28 14:54:29
@Alibanya1: Ha azt hangsúlyozod magadban, hogy lehetetlen, akkor valóban az is lesz. Ha pedig azt, hogy könnyű, mint a karikacsapás, akkor meg össze is jön.

Megfigyeltem már az életben (és most nem is ismerkedésre gondolok), ha valamiről azt gondoltam, "hú, ez nehéz lesz, kevés vagyok hozzá", akkor nem is jött össze. Ha úgy voltam vele, "azt a! ezt megcsinálom, ez nekem való, képes vagyok rá", akkor többnyire siker koronázta. Ezek a dolgok valahogy bennünk dőlnek el.
Let it Bee 2014.06.28 20:04:54
@Alibanya1: Optimizmus = harsányság? Milyen matematikai művelettel jött ez ki? :)
Alibanya jegyzetel Gonosz vagyok 2014.06.25 20:32:05
Ma gonosz vagyok. Reggel még nem így éreztem, arra gondoltam, hogy mennyire hiányzik egy remek férfi az életemből és mennyire jó lenne, ha. De ahogy telt a nap, úgy fakult a gondolat. Estére már elegem lett mindenből, és mindenkiből. Nem kivétel ez alól a remek férfiak…..
Let it Bee 2014.06.27 08:52:57
@Alibanya1: "De nekem nagyon jót tett az egész, megnyugodtam, hogy ha akarom lehet..."

Nem. Nagyon nem. (Ez kicsit olyan, mint a Milgram-kísérlet.) Gourra hallgass, neki van igaza.
Let it Bee 2014.06.27 09:09:50
@Alibanya1: Bocs, de nem engedem. :) Nem tesz jót a léleknek, hidd el.
"Legtöbbször nem azért lépünk félre, mert egy másik embert keresünk. Nem azt az embert akarjuk elhagyni, akivel együtt élünk, hanem azt, akivé mi magunk váltunk az évek során" Azt olvastam valahol, hogy manapság egyre több a megcsalás és az emberek egyre zabolátlanabbul lépnek…..
Let it Bee 2014.06.25 16:57:40
Tegnap összefutottam valakivel, akit nem láttam egy ideje, és ha már így alakult, beültünk, beszélgettünk egy jót. Társkeresőn ismertem meg, párszor le is feküdtünk, de aztán átment az egész olyan dumálós szintre, amiben nem volt már jelen nő-férfi viszonylat. Egy ideje nem láttam, jó volt beszélgetni, és persze előjött, kivel mi történt, milyen események zajlanak az életében. És természetesen az is, hogy milyenek a nők, férfiak. Érdekes az egész, mert a blogok kapcsán látok más álláspontokat is, és ezt próbálom az ismeretségi körben is lecsekkolni, hogy is van ez.

Nos, pár érdekes különbség (ezek tegnap is szóba jöttek, de nem csak a tegnapi alapján írom).

- Az első randi előtt a férfi általában azon izgul, hogy bejön-e neki a nő. A nő viszont azon, hogy bejön-e a férfinak.

- A férfinak, ha nem teljesen jön be a nő, akkor azt mérlegeli, hogy "mennyi lehet ebben a dologban", pl. azért lefeküdne-e vele. A nőnél viszont pont fordítva van ez. Ha nem annyira jön be a pali, de azért bőven tűréshatáron belül van, akkor szeretné megismerni, hátha van benne annyi plusz, hogy kialakulhat érzelem. Szeretői viszony ebben az esetben semmiképp (kivéve, ha épp ki van éhezve, nagy a vágy, mert akkor szinte bárkivel). Szeretőnek csakis hiper-szuper férfi jöhet szóba, és akkor mindegy is, hogy foglalt-e vagy sem.

- Az előzőhöz is lehetett volna kapcsolni. Ha a nő kapcsolatot keres, akkor kell az érzelem. Ha szeretőt, akkor az érzelmet teljesen ki tudja iktatni. A férfinál ez egy kicsit másképp néz ki, tud nagyobb érzelem nélkül is lefeküdni, és majd lehet, hogy ez kialakul, de ehhez kell a szex is. Viszont teljesen érzelem nélkül nem megy a szeretői szitu sem, ott is jön valami a "befűzős" szakaszban. (Aki kurvázik, ott lehet, hogy ez kiesik, mert nem is számít befűzésnek, hogy mi mennyi. :) )

- Társkeresőn szinte csak valamilyen problémával küszködők vannak. A legjobb eset, ha ez valami nem jelentős, vagy átmeneti probléma. A többiek felejtősek. Ja, bocs, ez a férfiakra vonatkozik, a nőknél - valamivel - jobb a helyzet. Mindazonáltal a férfiaknál állítólag lényegesen jobb az átlagfelhozatal, mert sok olyan foglalt férfi van, aki akár minden kívánalomnak megfelel - leszámítva azt, hogy nem szabad. :)

- A 30-as férfiak szinte tömegesen vonzódnak az akár tíz vagy több évvel idősebb nőkhöz (ez számomra felfoghatatlan, de annyian állítják, hogy el kell hinnem). A 40-es férfiak viszont kizárólag csak lefelé gondolkodnak évjáratban. A 40 fölötti nőnek vagy fiatalabb palira van esélye, vagy egy kb. tíz évvel idősebbre.
Let it Bee 2014.06.25 17:57:44
@Hoppácska: "Tehát te is ilyen voltál,"

Törvényszerűen, persze. :)

Egyébként magamat nem szoktam elhelyezni ebben a kontextusban. Maradjunk abban, hogy én csak megfigyelő vagyok. :)

"Ezt a társkeresőn megismert lány mondta? :)"

Nem, ezt pont nem ő. Mondom, összegyúrtam itt az elmúlt hetekben begyűjtött véleményeket. Sőt, ez igen saját tapasztalat. Annyira nem vészesek a nők, mint - az ő elmondásaik alapján - a férfiak.
Let it Bee 2014.06.25 18:19:54
Röpködök ide-oda  a témákban, már ami a társkeresést és párkapcsolatokat illeti és leragadok nyilván a problémásabb eseteknél, ezért joggal ér a kritika, hogy csak "nyafogok" a férfiakkal kapcsolatban. Magamba szálltam és elismertem, hogy ez így tovább nem mehet, kell egy posztot szánni a normális,…..
Let it Bee 2014.06.21 18:02:04
@Rongy Rázó: Hát ezt nem tudom. Hogy megkérgesednének, cinikusok lennének X idő netes társkeresés után? Gondolod? Aki sikeres az offline ismerkedésben, annak a társkeresés is össze fog jönni, aki élőben se jó, annak az se fog összejönni. Szerintem. Tehát akkor cinikussá azáltal válhat, hogy eleve sikertelen az ismerkedésben. :) Ha elfogadjuk ezt a tézist.

Bár ahogy most belegondolok, akkor nem is így lehet ezt megközelíteni. Cinikussá inkább a virtualitás tesz, függetlenül attól, ki mire használja. A nem személyes, hanem inkább pötyögős kapcsolattartás. Most le is jövök gyorsan a netről. :)
Let it Bee 2014.06.22 13:04:41
@D1255: Ugye? Csodálatos ez a két nő. Élmény olvasni őket. :)
Let it Bee 2014.06.22 16:04:25
@D1255: Igen ám, de mi van, ha ugyanaz a felhozatal, mint a társkeresőkön? :P Übergáz pasik (értem ezalatt, aki offline se tud nőt fogni magának), illetve foglaltak.
Kicsiny írásaimban részben azzal foglalkozom, hogy milyen kapcsolatokat lehet találni, építeni a netten, ha már az ember a sors kifürkészhetetlen ténykedése során ilyen helyzetbe kényszerült és magányát mérsékelendő interneten próbál keresni, kutatni magának egy embert, akivel…..
Let it Bee 2014.06.16 18:19:30
@tájfun: Eddig se rejtettem véka alá, de éppenséggel nem vagyok egy nagy híve a társkeresésnek (főleg a netesnek), de azért ott többnyire inkább sikerek érik az embert, mint negatívumok. És azokat se nevezném negaítvumnak, inkább vicces helyzeteknek.

Alibanyát olvasva viszont olyan kép alakulhat ki, mintha neten társkeresni valami rémálom lenne. :) Vagy ekkora különbség lenne nők és férfiak között ennek megítélésében? De ha a nőknek ez inkább tortúra, mint sikerélmény, akkor miért regisztrálnak rendületlenül ilyen oldalakra?
Let it Bee 2014.06.16 19:02:35
@tájfun: Igen, lehet, hogy ez a legnagyobb különbség. Ha nem is megfogdosni, de... Az emberek mintha megfeledkeznének arról, hogy akárki akármit is mond, a külső az első és legfontosabb szűrő. Van, aki bejön, és van, aki nem. Ezen mit sem változtat az, hogy előtte volt már másfajta kontaktus. Ezeket a lehető legminimálisabbra kell szűkíteni, hogy ne az legyen, hogy jesszusom, én ezzel leveleztem ilyen hosszan?!

Aztán ott vannak a határesetek. Hogy le nem szólítottam volna (ha leszólít, leráztam volna), de nem annyira vészes, igyunk egyet (beszélgessünk egyet, stb.), hátha előjön valami sárm. Azaz kompromisszum.

Szerintem az embereknek a másik nem kb. 10-20 %-a jön be. A társkeresőkben feltehetően ez a szám kisebb, hisz nem a színe-java képviselteti ott magát. Tehát pici az esély, hogy olyanba botlunk, aki bejön, és ha ez össze is jön, akkor a másiknál nem áll ez fönn. Ezért kell minél több randit beilleszteni, és ezért lehet az is, hogy belefut az óvatlan ember egy olyan helyzetbe, ami e blogbejegyzés témája (na, végre passzol a dolog, akkora a megkönnyebbülés, hogy észre se vesszük elsőre, hogy defektes).
Let it Bee 2014.06.17 00:58:34
Ali, továbbra is gondolkodom, mi lehet a probléma. És most meg az jutott eszembe, hogy talán másképp kellene kezelned az egészet. A társkeresés egy szabadidős tevékenység, és - akárhogy is nézzük - a szórakozás kategóriába tartozik. De te mintha nem szórakozásként kezelnéd, hanem.. nem is tudom, mint valami munkát, vagy legalábbis teendőt.

Ezt a változást el kell érned magadban, mert különben tényleg előbb-utóbb kínszenvedés lesz belőle. Próbáld meg úgy tekinteni, mint egy társasjátékot (e blogbejegyzésben szereplő eset egy fantasy változat). Van egy levelező szakasz, van egy találkozó szakasz, és van egy találkozó utáni szakasz. Ez utóbbi lehet semmi, vagy visszalépsz néhány mezőt, és megint levelezés következik, vagy épp összejöttök, akkor haladsz előre a táblán, és lehet, hogy valakivel eljutsz a célig. De nem mindig mindenki jut a célba, ne csak nyerni akarjál, hanem élvezd az egész játékot. Ha élvezed, az érződik is rajtad, és kellemes játékosnak tartanak a többiek, szívesen játszanak veled. Amikor épp gondterhelt, feszült vagy, akkor talán jobb, ha nem játszol, illetve ki lehet próbálni, hogy a játék javít-e a kedveden, mert az esetben ilyenkor is játszható.

Szóval javaslok kis szemléletváltást. Ez egy szórakozás, vagy így viszonyulsz hozzá, vagy válassz magadnak más (számodra tényleg szórakoztató) szabadidős elfoglaltságot, mert ebben különben nem fogod örömödet lelni. ;)
Kósza fejemmel némi barangolásba kezdtem ismét a netten, a magány kemény dolog. Nem tudom megfigyeltétek-e, néha kurva rossz. Mit tesz tehát az ember? Beszerez egy macskát, vagy kutyát..., de aztán megint csak felmegy a társkereső oldalra és körül néz. Így tettem én is, ott…..
Let it Bee 2014.06.09 22:09:12
@Pixynor: Nem ezzel van a baj. Igen, vannak hülye picsák, igen, lehet, hogy a fickó belefutott egy pár ilyenbe, és lehet, hogy tényleg unja őket, szeretné kikerülni.

Azzal van a - kisebbik - baj, hogy a fickó nem ismeri a kikerülési módokat, ami még hagyján lenne, de akkor se szabadna ezt megfogalmazva tudtul adnia.

A nagyobbik pedig az, hogy - nemtől függetlenül - kerülendő minden olyan ember, aki valami negatívummal rukkol elő. Még ha ez a negatívum olyan is, amit ő akarna elkerülni. Tehát akinél bármilyen bíráló hang, vagy elítélő megjegyzés szerepel, azzal semmilyen kontaktus nem javasolható, mert az ilyen emberrel minden egyes együtt töltött időnek méregfoga van. Ilyennel még haverkodni se jó, nemhogy társnak (szexpartnernek - mit tudom én, kinek mi van beállítva) választani. Kitérni előle - kész, van jelentkező dögivel.
Let it Bee 2014.06.09 23:44:39
@Csakegyvalaki: De jó, mármint nem ez, hanem hogy ez miért nem jutott eszembe? :) Nem pont ez, hanem ennek az inverze. Biztos használtam volna az adatlapomon :) :

"Igaz, hogy felsőfokú végzettségem van, de az IQ és EQ szintem nagyon alacsony."
Let it Bee 2014.06.16 13:04:04
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): "Persze csak a női társkeresős adatlapok vannak tele ilyenekkel, mint amiket ő írt.

Nem mind, de ezek rohadtul tipusmondatok:

Csak értelmes csevegés érdekel

Levelezni nem szeretnék csak ha muszáj

Nem szeretnék az x-edik szexpartnered lenni a héten, sőt az egyik tartós szexpartnered sem a sokból.

Nem szeretném ha az előző partnereiddel kapcsolatos sérelmeidet rajtam vezetnéd le.

Ha esetleg letiltanálak, az egyrészt azért van mert nagyon nem volt szimpatikus valami, másrészt mert ez a biztos szűrés, a jelölgetős szmájli nem igazán működik.

A félrekurjongatást nem tolerálom túl jól, és nem is szimpi a dolog, szóval ha partner mellett keresgélsz itt, akkor nem engem keresel."

Hát igen, most azért a fejemhez csaptam. Mert annyira egyértelmű az egész, annyira leköveti a női viselkedést, és mégse szúrtam ki elsőre, hogy miről is van itt szó. Kicsit szarkasztikus a srác, de ez nem feltétlenül hátrány. Így viszont már valószínű, hogy tök jó fej fickóról lehet szó (és az is valószínű, hogy várja, hogy valaki szmájlik nélkül is észreveszi a poént az egészben). Mindannyian benéztük ezt, kösz, hogy felhívtad rá a figyelmet. ;)
Sikerül egymást egyformán szeretni? Gondolom nem, de talán jó esetben ide oda billeg a mérleg, és néha egyiknek, másszor a másiknak fontosabb kicsit a kapcsolat, illetve hol egyik, hogy a másik lapátol bele több érzelmet. Legalábbis remélem, hogy így van. De. Mi a helyzet, ha…..
Let it Bee 2014.06.12 20:51:38
@Pixynor: "és telhetetlen méhecske is :)"

Na na. :)
A kapcsolatfelvétel egyik lehetősége a nettes társkeresésben, hogy levelet írunk a kiszemeltnek. Ez igen fontos pillanat, hiszen ezzel el kezdődhet valami! A tapasztalataim szerint ebben elsősorban a férfiak dominálnak, ők kezdeményezőbbek inkább, legyen az levelezés, vagy chat. Ez…..
Let it Bee 2014.06.04 13:23:21
@Alibanya1: Pontosan! Peched, hogy nem férfinak születtél. :) Ezek, amik ott feljebb fel vannak sorolva, mind görcsösek, erőltetettek, mondvacsináltak, vagy egyszerűen csak túl konkrétak. Már az első levél is legyen könnyed, nem tolakodó, és semleges (!) téma. Mindketten tisztában vannak vele, hogy ez társkeresés, nem kell ezt még pluszban kifejteni, legyen itt más.

Miért ne lehetne így nyitni: "láttam egy tök jó filmet, egész fel vagyok dobva? te mit láttál legutóbb?".
Let it Bee 2014.06.05 23:36:44
@Csakegyvalaki: Hallgass Alibanyára, nagyon jól leírta, kb. mit várnak a nők. Nem első levélként, vagy ismerkedésnél, hanem úgy általában. Hogy szórakoztató legyen, ne szokványos.

Ha az iránt érdeklődik valaki, hogy hétvégén kirándul vagy otthon ül, abból elindulhat egy kommunikáció. Ez egyáltalán nem utal arra, hogy laza kapcsolatot szeretne a másik. És a lényeg: nincs benne az, hogy egy társkeresőn vagyunk. Igen, ott vagyunk, de nyissunk olyannal, ami ezt feledteti. Szerintem. :)
Szerelmi háromszögek, az élet érdekes produktumai. Sokáig elítéltem a dolgot, arra gondoltam, hogy ez csak olyan kalandorok, kóbor lovagok és érzelemmentes frigid nők terepe lehet, akik szeretnek játszadozni, szükségük van valami plusz feszültségre. Aztán meghallgattam egyik régi…..
Let it Bee 2014.06.04 14:17:58
@tájfun: Erről akkor beszélj csak, ha zavar, ha egy nő szex közben Pistának hív, miközben Jóska vagy. Egy olyan helyzetben, mikor te húztad meg a határt, hogy itt csak szexről van szó.

@Hoppácska: Akkor 5 %. Legyen téma az egyik nem 5 %-át érintő probléma? :)

Nem a szégyenen van a hangsúly, hanem hogy míg egy frigid nő esetében a pasi el tud élvezni, addig impotens férfival a nő nem tud (hüvelyileg csak kígyóubi bevetésével :) ).
Let it Bee 2014.06.04 16:12:29
@notC: Jujj, de jó! Végre valami újat tudtam itt virítani. (A határtalan önzőséget.) Most dagad a mellem. :)
Let it Bee 2014.06.04 16:24:54
@Hoppácska: Jó, legyen, végül is miért is ne lehetne ez a téma.

És ez egy irreverzibilis folyamat? Egyszer olvastam Kolozsvári Grandpierre-től egy novellát, amiben ő impotens volt, és egyszer egy buszon meglátott egy segget, és akkor X év után spontán felállt a farka. Tehát akkor ez nem egy állandó állapot, hanem átmeneti? Vagy ez csak egy írói fantázia volt? És ha nincs kéznél ( :) ) ilyen segg, akkor pszichológus kell, esetleg más szakorvos (urológus? vagy ez inkább idegekkel összefüggő?), vagy csak a egy bombázó, aki mindent felállít? :) Netán nincs megoldás, és marad az életfogytig aszkétizmus?

(Csak hogy ne érjen vád, hogy az 5 %-os minoritás iránt érzéketlen vagyok. :) )
Szerelem, vajon érdemes szerelmet érezni, egyáltalán honnan vette a természet ezt az érzést, ezt az irgalmatlan luxust, és egyáltalán minek?! Sokban megnehezíti az életet, és teszi ezt az élet bármelyik szakaszában, legyünk bár fiatalok vagy idősebbek, okosak vagy buták,…..
Egyedül maradtam, nem volt váratlan, évek alatt érlelődött a dolog. Egy házasságot, amúgy sem lehet, egy perc alatt lezárni. Vannak gyerekek, van vagyon,  és vannak érzelmek, ezeket mind mind valahogy le kell rendezni és akkor talán lehet tovább lépni. Nos nekem egy jó évnyi…..
Let it Bee 2014.05.22 10:34:58
@Sadist: Neked se lehet könnyű...
Let it Bee 2014.05.22 17:40:28
@Pixynor: "@Gour: "beöntött egy üveg pezsgőt a srác kocsijába, körberugdosta, kitépte a kezébőla telefont és óriás botrányt rendezett. "

Milyen nő az ilyen ??"

Erősen minősíti a fickót is, aki fölszedte. :P
'Egyes szakemberek szerint a boldog házasság titka az, ha néha másokkal is lefekszünk.  Kutatások kimutatták, hogy a házastársától a legtöbb ember egyre inkább azt kívánja, hogy egyben a legjobb barátja, a tanácsadója, sőt lelki gondozója is legyen, ám eközben egyre kevesebb…..
Let it Bee 2014.05.17 13:08:03
@Alibanya1: Csak hogy ez nem így megy. Ha személyre szabott, akkor személyre szabott, és nem vagdalkozom össze-vissza mindenféle ötlettel, hogy hátha lesz közte, ami bejön. ;)
Let it Bee 2014.05.19 12:15:56
@Gour: "már annyira nagyon állítjátok, hogy lassan elhiszem az öregedésemet. ;-)"

Igen, érdekes ez a győzködés. Biztos, netes sajátosság, hogy nem csak azt próbálja mindenki elhitetni, hogy ő milyen, hanem másokról - akiket ugyebár nem is ismer - is van markáns véleménye. :)

A szabadidő felhasználás sokaknál korral változik, valahogy magamon azt veszem észre, hogy legfeljebb kevesebb, de ugyanúgy töltöm el, mint korábban. Jó, kevesebbet iszom. :D (Nem mintha régen vedeltem volna.)

A család, a munka drasztikusan is tudja csökkenteni a szabadidőt, meg a helyszínét is gyakorta behatárolja. Ha az ember közben elfelejti, mi is az, hogy kikapcsolódás, akkor gyorsabban öregszik. Ha a stressz otthon is megjelenik, nem csak a munkában, akkor az meg kifejezetten koravénné teheti az embert.
Let it Bee 2014.05.19 12:26:44
@Alibanya1: Az egy folyamat, ha eljutnak (valamelyik fél, esetleg mindkettő) a megcsaláshoz. Olyan nincs, hogy ennek nincsenek érzékelhető jelei. Csak a legtöbben elsiklanak fölötte.

Meg itt is különböző a két nem. A férfi többnyire csak simán félredug, míg a nő érzelmeket visz a "külső" viszonyba. Így a nő részéről a félrelépés sokkal nagyobb veszélyeket hord a kapcsolatra.

Ezek részemről elméletiek, illetve látok ilyet magam körül, nálam valahogy kimaradt (engem se csaltak, én se csaltam). Kicsit szégyellem is :), nem ez a trendi.
Na tehát a kérdés valóban banális! Ma már egy magára valamit is adó nő, ha intenzívebb társkeresésre adja magát, akkor a basic alapprogram, hogy úgy mondjam a kínálat részeként kell, hogy bírja, élvezze, akarja a szopást, és természetesen a popó szexet, a hátsó bejáratot,…..
Let it Bee 2014.05.15 09:39:50
@Gour: Amikor jött a szexuális forradalom, nem is tudom, valahol Woodstock környékén, hozzánk talán egy-két év késéssel, akkor hirtelen nagyon felszabadult lett e téren minden. Aztán szép lassan egyre visszafogottabb lett ez, 70-es évek vége, majd a 80-as szinte már erkölcsös, a 90-es meg majdhogynem prűd.

Változást hozott a net elterjedése, de ez meg olyan korosztályfüggő. A fiatalok (mondjuk 25 éves korig) ma is nagyon keresik egymás társaságát, és amikor jön a beilleszkedés a társadalomba, multiknál kemény munka, túlórázások, majd család is, akkor szépen odaszegeződnek a nethez - na, innen indul az emberi kapcsolatok halála. Elég már csak mélt írni, meg skype-olni azokkal, akikkel amúgy (net nélkül) találkoznánk.

És igen, ott a pornó is, nem helyettesíti ugyan a nőt/férfit, de olyat szeretnének kapni életben is, amit ott megszoktak. És még rá is kérdeznek, hogy megy-e az. Ezzel talán még akkora baj nem lenne (összehordja a szemetet a szél alapon), csak azzal van baj, mikor bekerülnek a fogaskerékbe olyanok (pl. Alibanya), aki nem odavaló, és nem értik, miért így közelítenek hozzá. És megpróbálja kikeresgélni a többi odatévedt homokszemcsét a fogaskerekek közül.
Let it Bee 2014.05.15 11:02:49
@tájfun: Valahogy leakadtam a negyedik gyereken. Gyereket akkor vállalnak - jó esetben -, mikor minden passzol. Itt viszont nem ez a helyzet. Hogy ő miért akarja, arról formálódott itt egy feltételezés: még jobban átadni az anyaságnak magát. Ami részedről, a szándékaidból megközelítve még rosszabb. És ez a pont az, ahol nem értem. Hogy miért lesz a negyedik gyerek. Hogy Te miért akarod? Ez nem jön le nekem valahogy. Mert egyetlen magyarázat lehet csak, hogy ezzel is magadhoz láncold. De miért akarod ezt az állapotot állandósítani?

Lehet, hogy egyszerűen csak el kéne mennetek egy párterápiára. A negyedik gyereket meg hanyagoljátok egyelőre.

Ja, és még valami. A vesszőparipám. :) A tévézést jelentősen redukáljátok. Ha másképp nem megy, akkor amit mondtam: megválni a készüléktől.

És lépj ki a papucsszerepből. Úgy tűnik kívülről, az egész életed úgy alakul, ahogy a feleséged alakítja. Nincs életed, nincs szabad akaratod. Nincs szex, mert a feleség úgy akarja, lesz negyedik gyerek, mert a feleség úgy akarja, folyton megy a tévé, mert a feleség úgy akarja.
Let it Bee 2014.05.15 11:12:58
@Gour: Azért itt más is van. Nem vonzó (párkapcsolati szempontból) az az ember, aki szabadidejében otthon ücsörög, net és tévé a kikapcsolódás, a szórakozás, a művelődés. De most őszintén, ki akarna egy ilyen társat magának? Egy fotelben ülő élőhalottat?

Most eltekintve a szexet kommunikálóktól, kik vannak még a társkeresőkön? Olyanok, akik szemernyi vonzó alternatívát nem tudnak nyújtani. "Hát én otthon ücsörgök, és de jó lenne valakivel kettesben otthon ücsörögni." Igen vonzó perspektíva...
Alibanya jegyzetel A szívtipró 2014.05.08 21:35:21
Végül is nekem is sikerült, belefutottam! 8 napon túl gyógyuló sebek, de ez kibírható. Egy tábla csoki 280 forint,  a tapasztalat meg aranyat ér, minden másra meg ott a Master Card. Tényleg vannak ilyenek, ilyen pasik, mármint szívtiprók, lehet nők is, de hát azt meghagyom a…..
Let it Bee 2014.05.13 10:49:15
@Pixynor: "megmutatom :)"

Nem megyek bele a csapdába. Ilyen könnyen nem kapsz meg. :P

Az első fele meg kivitelezhetetlen. Ha a mellkasán könyökölsz, fizikailag lehetetlen, hogy a szájak összeérhessenek. Asztalon könyökölve, egymás felé hajolva megoldható, de igen kényelmetlen lehet. És különben is, miért jó úgy csókolózni, hogy a kezed nem szabad, hozzá se érhetsz a másikhoz?
Let it Bee 2014.05.13 10:50:57
@Pixynor: Bakker, épp hogy elküldtem az előzőt, le is esett, hogy gondoltad. Hogy oldalt könyökölsz a férfi mellkasán, és közben egy másik férfival csókolózol. Így tényleg lehetséges.
Let it Bee 2014.05.13 11:54:56
@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Kösz, hogy figyelmeztetsz. Legyél a mellkasoddal a könyöktámasza a prezentációhoz, és akkor majd meg tudsz védeni. :)
Neveltetésemnél fogva, vagy talán azért mert szüleim csak!! elváltak, de utána anyukám talált egy másik férfit magának, aki felnevelt engem is és hűségben éltek együtt a sírig, nem tudom, de mikor elváltam és újra egyedülálló lettem és persze elkezdtem ismerkedni, az első szabály, amit lefektettem:…..