Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Zalán_ib

11 bejegyzést írt és 203 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Több helyen olvastam már, hogy van, akit a pornó látványa elégedetlenebbé tesz önmagával vagy a partnerével, esetleg egyszerre történik mind a két hatás, ettől aztán a normális szex egyre ritkább lesz: a pornókedvelő félnek túlzottak, irreálisak az elvárásai, vagy, ha ez nincs is így, a pornót…..
Zalán_ib 2016.05.20 17:53:40
@skarlát betű: tartom magam sajnos a rossz szokásaimhoz, és későn csatlakozok be.

Azt hiszem, neked kellene legjobban megértened @Shoyu: -t. Ezt írod "Én is olyan helyzetben vagyok, nem szex terén, más téren, amiből nem látok kiutat, de tudom, hogy lenne (pontosan ismerem a lehetőségeket), de korlátoznának bizonyos erkölcsi megfontolások."

Ahogy olvastam 2 dolog jöhet szóba megoldásként már csak szerintetek. Elhagyás és megcsalás. Az első kilőve Shoyu nagyon szépen kifejtette miért. Nem értek vele egyet, de ez nem is számít. Igaz a másodikról nem írt, de szerintem eshet azon kivételek közé, akiknek a megcsalást "bizonyos erkölcsi megfontolásból" nem teszi. Az ő helyzetében ezzel sem értek egyet, viszont ez megint csak nem érdekel senkit.
Szenved egy kapcsolatban, és nem találja a megoldást. Tudom nem használtad a szánalmas kifejezést (csak a szomorút a vibrátorral kapcsolatban), mégis picit úgy érzem te ezt érzed. Gondolj bele, ha a maszturbálást is hanyagolná erkölcsi megfontolásból...
Rossz kimondani, de valahol ő már megtalálta a megoldását, mert ez az állapot az, amivel képes kibékülni élete végéig akár, ha a férje nem változtat. Persze addig, míg mondjuk véletlenül nem találkozik olyannal, aki ebből kimozdítja, vagy ha mégis azt mondja márpedig nekem mégsem elég jó így...
A minap hallgattam meg a Vaginamonológok című darabot hangoskönyvben, és ennek kapcsán jutott eszembe, hogy a női mellet is érdemes lenne megszólaltatni... Írtam már a nyilvános szoptatás kapcsán erről a témáról egy kicsit, de ennél sokkal többet érdemel a mell / érdemelnek a…..
Zalán_ib 2015.05.23 17:11:22
@skarlát betű: "Mégis, mit szólnál, ha ő azt mondaná, nekünk is ilyen farjunk van otthon?" tudom a kérdés nem nekem szólt, de had védjem meg @Víz Ivó: -t.
Nagyon is jó, ha az ember párja így beszél bizonyos testrészeiről. Számomra az összetartozás egyik legszebb jele. Természetesen, csak ha kölcsönös, és a párunk beleegyezésével történik. Ez nekem nem a tulajdonlásról szól, hanem az egymás teste iránti rajongásról.
Zalán_ib 2015.05.23 18:03:34
@skarlát betű: Elnézem én. :D

Azért tartom a véleményem. :)
Hogyan vetkőzünk? Sietve, külön? Vagy egymásról szedjük le a ruhát? Közben csókolózunk és markolászunk? Vagy ki-ki elmegy zuhanyozni, és már levetkőzve jön elő? Esetleg törölközőben? Lányok szexi fehérneműben? (Férfiaknak is van különlegesen szeretkezésre…..
Zalán_ib 2015.05.10 11:11:14
@Ingeborg: Ezt provokációnak veszem. Plusz már tudom, hogy neked van a legjobb szemed a világon :D Még olyat is látsz, ami nincs. És szabin voltam... (durcás arc)
Zalán_ib 2015.05.10 11:39:30
@Before: @Ingeborg: Kicsit a közepén csatlakozok be a beszélgetésbe, még nem értem a végére.

Teljesen egyetértek sok dologban Before-ral. Mikor olvastam a kinézet leírásod, amit taszításnak szntál nekem is ez ugrott be. Kötött pulcsi? Nincs gond vele, sőt. Kócos haj hú már áll is... :D na jó az utóbbit csak a téma miatt szúrtam be.

Különben ha már a hazugságokról van szó, én úgy érzem nehéz eldönteni, hogy a tyúk vagy a tojás volt elsőnek. Szerintem a férfiak azért szoktak az álló farkukkal jönni, mert a tapasztalatuk az, hogy ez izgatja a nőket. Így azzal, hogy ezt írják, valahogy azt akarják kifejezni, hogy "áll a farkam, most már te is nedvesedhetsz". Sokan pedig pont a chat-elés miatt, tévesen jutnak erre a következtetésre. Ugyanis nagyon sok nő van, akinek ez a második kérdése, ha kicsit szaftosabb témához érnek.

SB-nak van talán igaza, a megfelelő helyzetben igen is jó azt hallani, ha felizgatunk valakit, és ennek fizikai nyoma van. Csak ez picit már elkorcsosult, és valahol időt szeretnénk spórolni vele. Rögtön bedobjuk, háta beválik.

Plusz tényleg vannak, akik beleszerettek saját merevedésükbe :D Mondjuk ez is egy folyamat, ami onnan indul, hogy a nőt izgatja.
Zalán_ib 2015.05.11 19:02:01
@skarlát betű: Nem zárom ki, hogy igazad lenne. :D

Azért szerintem sok embernél nagyon befolyásoló tényező az, hogy a másik nemet szerinte mi az ami felizgatja.

Kivételesen saját példát említve, nekem is voltak olyan dolgok, amik engem teljesen hidegen hagytak. Nem értettem, hogy mondjuk pornófilmekben, miért szeretik annyira.
Majd mikor megismerkedtem egy olyan lánnyal, akit pedig pont ez húzott fel iszonyatosan, akkor nekem is izgatóvá vált.

A furcsa csak az, hogy utána, hiába futottam össze olyannal, akit ez nem izgatott, sőt akár taszított is, ezután számomra kevésbé lett izgató a dolog. Valahol egy nő kérése, majd reakciója tette azt izgatóvá, de a következő kevesebb lelkesedése, már nem hatott rám negatív irányba, mint azt várná az ember.

Nem tudom mennyire érthető ez így, hogy megpróbáltam nem nevén nevezni a dolgokat. Annyit még hozzáfűznék, hogy nem olyan dolgokról van szó, amik nekem közvetlenül külön plusz élvezetet nyújtottak volna. Pl. mint egy popsiszex. Ami mondjuk valakit nem izgat, de miután kipróbálja rájön, hogy milyen más és jó érzés...

Erre a személyes tapasztalatra próbáltam ráhúzni, a durván keményen álló farok tényének folyamatos újságolását is. Aztán, lehet erre még sem illik teljesen, de szerintem lehet valakinél beleillik a képbe.
Kedves szesza-olvasók! ma Papírkutya férfias vendégposztját olvashatjátok. Fogadjátok szeretettel és kommenteljétek bátran! Mottó: „Két informatikus beszélget: - Neked volt már olyan barátnőd, akinek nem .jpg-re végződött a neve?” A minap valami egészen más…..
Zalán_ib 2015.03.15 20:44:47
@Ingeborg: Anno az egyetemen a kis kémikus csajszik mindig köpenyben jártak, és sokat voltak abban a pihenőben, amelyikben én is szerettem készülni. Bár picit elvonták a figyelmem, azért örültem. :)

Természetesen soha még csak megszólítani sem mertem egyet sem. Falkában jártak.
Zalán_ib 2015.03.16 15:23:37
@Ingeborg: Kezdem kínosan érezni magam, hogy átalakult lassan magánbeszélgetéssé a post. @skarlát betű: Becsatlakozhatnál te is. :)

Majd egy következő életben. Különben nagyon szimpik voltak. Rosszabb napokon komolyan elgondolkoztam rajta, hogy ha ezt tudom, lehet inkább a TT kart választom. :) Csak az a probléma, hogy azt már általános végén elcsesztem...
Zalán_ib 2015.03.16 16:29:35
@skarlát betű: A barátkozással semmi probléma nincs. Sőt nem is hiszem, hogy a felnőttek ölik ki. Addig a pillanatig jóban voltam a lányokkal, míg a környező emberek, esetleg maga a célszemély, nem kezdte el azt hinni, hogy nekem 'hátsó' szándékom is van az ismerkedéssel.
Majd ez megint akkor változott meg, mikor lett állandó barátnőm. Azután megint azt éreztem, hogy nem ütközök falba (nem akkorába), ha egy ellenkező neműhöz hozzá merek szólni valamilyen helyzetben.
Mostanában csak úgy áradnak a női orgazmusról szóló cikkek. Van, aki összeszámolja, hogy a nők úgy általában hányféleképpen élvezhet(né)nek el, van, aki arra igyekszik rávenni minket, hogy tanuljuk meg, hogyan működik a testünk, akkor minden rendben lesz, van, aki szerint a…..
Zalán_ib 2015.03.04 20:57:15
@skarlát betű: Lehet hülyeséget kérdezek, mert volt róla szó, de nekem sajnos kimaradt. Nem mesélnéd el részletesebben az elsőt? Mennyire volt folyamat, és mennyire derült égből villámcsapás? Mit gondolsz, mi volt a kulcs?
Zalán_ib 2015.03.06 09:48:55
@skarlát betű: Köszi, hogy elmondtad. Azt pl. nem tudtam, hogy konkrétan magadnak sem ment addig, és ennyire későn sikerült.

Lényeg, hogy semmit sem kell elkönyvelni, és kísérletezni kell folyamatosan. :)
Vajon mely országokban a legelégedettebbek az emberek a szexuális életükkel? Ha tippelni lehetne, szinte biztos vagyok benne, hogy nem ez a sorrend jönne ki, és persze elégedettséget, boldogságot mérni mindig macerás feladat, de mindjárt kiderül, mire jutott a Durex.  Először…..
Zalán_ib 2015.01.04 18:34:38
@Ad Dio: Megannyi kérdés merült fel bennem, miközben végigolvastam a hozzászólásokat, de nem akarok senkit sem leterhelni így ismeretlenül, így csak egyet teszek fel. Remélem kapok rá választ. :)

Azt hiszem azt senki sem vitathatja, hogy te és a párod összeilletek. 13 éve (ha nem pontos a szám, akkor elnézést) együtt. Sikerült nagyobb szexuális problémát is megoldanotok, mégis igen aktívak vagytok még most is e téren.

A kérdésem, szerinted, ha ti hamarabb fekszetek le egymással, mondjuk csak fele annyi ideig vársz mint tetted, és megtörsz, akkor nem lennétek együtt most?
Ahogy kértétek, egy zenei poszt karácsonyi ajándékként, minden további szószaporítás nélkül.  Lehet rá egyéb zenékkel kommentelni, vagy fikázni a választásomat. :)     ..
Tudom, a (be)monogámulás szó nem is létezik, de pár hete vagy hónapja valahogy kifejlődött magától, mikor arról beszéltünk, hogy vannak, akik egy bizonyos, félrelépős, szeretőzős szakasz után újból visszatérnek a monogámiába. Tehetik ezt kényszer hatására vagy…..
Zalán_ib 2014.10.30 12:44:20
@céezres: Érdekes megközelítés. Nem te vagy az első akinél észrevettem, nagyon sokan úgy gondolják, ha valaki nem hűtlen, az gyáva, félős stb.
Valamiért szükségszerűen egy negatív jelző párosul hozzá. Ezzel nem értek egyet.

Hiszem, hogy vannak olyanok, akik nem valami személyiség difiből adódóan, hanem épp ellenkezően, szeretetből, kitartásból, esetleg a másik tisztelete miatt nem teszik meg soha.
Zalán_ib 2014.10.30 16:50:29
@skarlát betű: Én arra az esetre gondoltam, mikor a delikvensnek kb. nem telt el úgy 2 hónapja, hogy nem csalta meg az aktuális párját. Nem hiszem, hogy túl nagy önismeret kell ahhoz, hogy ezek után valaki kijelentse magáról, hogy ő nem képes a monogámiára, és ebben az esetben igen is próbáljon meg olyan párt találni, aki ezt elfogadja.

Nehezebb, mint egy monogámot? Igen! Sokkal nehezebb. Viszont véleményem szerint az az érv, hogy jó, de én családot akartam, és az csak hazugsággal tudtam összehozni, nekem nagyon sántít.
Még egyszer kihangsúlyozva, itt nem arról van szó, hogy valaki később jön rá dolgokra.
Mindig nagy érdeklődés övezi a nyitott kapcsolatot érintő posztokat, illetve az olyan kommentelőket, akik hajlandóak megosztani tapasztalataikat ezügyben. Nincsenek sokan, mert amint kicsit megnyílnak, támadások kereszttüzébe kerülnek: sok olvasó idegenkedik az egésztől, és…..
Zalán_ib 2014.10.11 14:38:57
@Ingeborg: "A legbiztonságosabb az lenne, ha minden kapcsolatunkat 3 hónap szexmentességgel kezdenénk..."

Végre valaki, aki gondol erre. Valahogy sikerült már az emberek fejébe beleverni a védekezés dolgot (na jó nem, mert még mindig nagyon sokan nem veszik komolyan), de mégis kialakult az a tendencia, hogy első pár hónapban csináljuk gumival, majd egyszer csak hagyjuk el.

Teljesen értelmetlen. Azért mert megismersz egy embert, akinek bevallottan volt 10-20 partnere már életében, tudod pontosan mennyi ebből az egy éjszakás stb., nem fogod tudni van-e lappangó nemi betegsége. Tehát ennyi erővel akár elsőre sem kellett volna használni.

Senki se értse félre, én gumipárti vagyok. Csak talán a felvilágosítás során tovább kellene menni, és azt is tudatosítani, hogy vizsgálat kell, mielőtt elhagyják az emberek.
Zalán_ib 2014.10.11 19:57:12
@skarlát betű: Hozzá akartam írni, hogy én magam sem éltem ezzel a lehetőséggel, bár szerencsére jó régen volt már, hogy kellett volna ilyesmi. :)

Sőt arról sincs szó, hogy ne szexeljen valaki x hónapig. Egyszerűen csak, hogy míg komolyan nem gondolják addig gumival, azután egy teszt, és lehet más védekezési módot találni. Ez lenne a logikus. Egy embert sem ismerek, aki csak egyszer is így alakította volna.

Ellenben hányan fröcsögnek habzó szájjal, hogy ha óvszer nélkül csinálod belehallhatsz? Rengetegen, köztük néha én is. :) Pedig milyen álszentek vagyunk, mi magunk sem jól jártunk el, és ennyi erővel akár első pillanattól fogva lehetett volna óvszer nélkül.

Na talán majd a következő generáció. Plusz jó lenne, ha kitalálnának valami postán beküldős tesztet...
Zalán_ib 2014.10.11 20:04:16
@Ingeborg: Én azt hiszem zöldség/gyümölccsel is megnézném. :D Az a probléma, hogy az arcodnak nagyon látszania kell, így azért kicsit húzósabb bevállalni. :)
Sokan hasonlítják a szexuális vágyat az éhséghez, étkezési szokásokhoz. Persze, mint minden hasonlat, ez sem teljesen analóg, mégis megpróbálkozok most én is ezzel. :) Mostanában beszélgetések alkalmával egyre többször kerül elő témaként az eltérő szexuális igény, mint…..
Zalán_ib 2014.09.03 09:39:26
@Sabina.: "A probléma megoldó, direkt beszélgetések csak akkor használhatnak..." Erre a bekezdésre szeretnék csak reagálni, mert csak ezzel nem értek egyet. :)

A problémát abban látom, hogy mikor a kiéheztetés-túltáplálás elkezd kialakulni, akkor a túltáplált félnek egyre kevesebb kedve lesz a szexhez. Ha a másik ezek után próbálja megbeszélés nélkül kizökkenteni a felet, az nagyon félrecsúszhat ám.
Mondjuk a srác romantikus vacsorát csinál a nőnek, esetleg csak megmasszírozza. Ő azt gondolja ezek után, majd a párjának több kedve lesz a szexhez. A másik fél viszont azt érezheti, hogy ha alapból nem akar szexelni, akkor ezekkel próbálja a párja mintegy 'megvenni' a szexet. Még nagyobb kötelességnek fogja érezni, hisz megmasszírozott, főzött vacsit, akkor most már tényleg le kell vele feküdnöm. Kicsit rosszabb esetben pedig, csak azt látja az összes cselekedett mögött, hogy na már megint melyik szituációt fogja szex felé terelni a másik, és milyen kifogást fogok keresni.
De van másik oldali példa is, ami ismerőssel esett meg. A ff szeretett művészfilmekre járni, a nő nem. Aztán egyszer mégis felajánlotta, hogy menjenek el együtt. Fura is volt a srácnak, de nagyon örült neki. Aztán a film kb. tizedik percében a lány szépen kihasználva a sötétet elővette a srác farkát. Akkor derült ki, hogy mi is volt ezzel a fő cél. Szegény, nagyon csalódott lett, hogy a párja ennyire nagyon nem képes megérteni, hogy ez neki fontos, és ezt is csak a szexre akarja kihasználni.
Míg a lány csak arra gondolt, hogy kihasználja a férfiak 90%-nak nagy vágyát, hogy egy moziba csinálják...

Ezért írtam azt, hogy a megbeszélés kulcsfontosságú lehet. Vagy, ha nincs is megbeszélés, akkor is valahogy egyeztetni kell azt, hogy mindketten átlátják, hogy ezzel van a probléma, bekerültek az ördögi körben, és mindketten hajlandók ebből kitörni. Ennek a legegyszerűbb módja a szóbeli kommunikáció. :)
Zalán_ib 2014.09.05 07:47:58
@Sabina.: Nagyon kíváncsivá tettél ezzel a zökkentéssel kapcsolatban. :) Főleg, hogy az enyémek csak gesztusok.

Írtad a távolságot, és a közös utazást. A távolságot még megértem, de a közös utazás? Én úgy látom, hogy ha valaki ép nem kívánja a szexet egyáltalán, azért mert közösen elmegy a párjával nem fogja. Picit olyan ez, mint az említett vacsi, masszír... számomra.

Komoly beszélgetésekből is be lehet sokallni az biztos. Én esetemben azzal van a baj, hogy tapasztalati megerősítésem van abból, hogy ez válik be egyedül, ha valami, épen ezért lovagolok ezen ennyire.

Mondjuk már picit előrébb léptem, mert képes vagyok elképzelni olyan párokat, ahol nem csak ez lehet a megoldás, és olyan helyzeteket, amiben a cselekvés talán egy ici picit jobb lenne, mint a beszélgetés.
Odáig még nem jutottam el, hogy pont, hogy ez okozzon kárt :P
Mindenki fejlődik és tanul, egyszer csak sikerül. :)
Rövid időn belül két olyan, nők által írt cikket is olvastam, amely megemlíti, hogy nem szeretjük mi annyira a hosszas szeretkezést, mint ahogy a férfiak gondolják. Most nem linkelem őket, mert csak elterelné a figyelmeteket, az egyik meg sem érdemli, hogy reklámot csináljak neki,…..
Zalán_ib 2014.08.17 15:08:26
@skarlát betű: Kivételesen nem tetszik a poszt. Ami elég érdekes, mert néha magamban mélyen azt szoktam érezni, hogy nem foglalsz kellőképpen állást egy-egy posztban. Most megteszed. Mégis, olvasás közben kicsit összerándul a gyomrom. Ugyanis azt gondolom, elég sokan adnak a véleményedre. Tudják, hogy sok emberrel állsz kapcsolatban, sokakkal beszélgetsz igazán őszintén. Így azt gondolom súlya van a véleményednek. Főleg, ha azt is hozzáteszed, hogy sok beszélgetésből szűrted le.

Ezek után azt mondod, hogy az a nő aki nem akarja 3 órán keresztül, az 'hazudik', 'félrevezet'. Szerencsére a szavazás elég hamar feloldja ezt a dolgot.

Azt gondolom, hogy ebben a témában, nem biztos, hogy ennyire határozottan kellett volna állást foglalnod, mert mint ahogy később te is elismered, egy hosszabb kapcsolatban, ahol jó a szex, is teljesen mások lesznek a szexuális szokások, mint egy valamennyire mesterségesen tuningolt szeretői kapcsolatban.
A közösségi média a magánélet legmélyebb bugyrait is felszínre hozza. Ez persze sokaknak nem tetszik, és a fene se tudja, hosszú távon milyen hatása lesz, de egy dolog biztos: bizonyos tabukat le lehet így döntögetni, és bizonyos agyonhallgatott témákat meg lehet vitatni. Mint…..
Zalán_ib 2014.08.05 07:40:53
@Ingeborg: Nem szeretném, ha félreértenél. Az, hogy a ff elvárja a kétnaponta szexet és kész, az nem megoldás, sőt. Ekkora bunkó viselkedésre nincs szó.

Viszont. :) Hogy a kérdésedre válaszoljak, sajnos az nem egy párkapcsolat, mikor a nő 2 hetente egyszer össze tudja annyira szorítani a fogát, hogy hajlandó legyen lefeküdni a ff-val. A fennmaradó időben pedig lelkesen verje ki magának.

Azt gondolom mindenkinek megvan az elképzelése arról, hogy neki mennyi fér bele egy kapcsolatba, és mennyire van szüksége. Tehát azzal, hogy te 'kompromisszumként' azt ajánlod, hogy szeretőzzön, meg verje ki magának, ha az neki nem fér bele, az kb. ugyan olyan, mint mikor ő azt mondja, hogy kétnaponta legyen szex, akár mi van.

Az én részemről, ha ilyen szituációba lennék, akár gyerek mellett is azt javasolnám, hogy váljunk el. A gyerek számára is romboló, ha azt látja, hogy a szülei csak egymás mellett élnek és folyamatos feszültség van bennük.
Zalán_ib 2014.08.05 12:31:12
@skarlát betű: Sajnálom, de én tényleg úgy gondolom, hogy ahhoz, hogy boldog legyek, egy jó kapcsolatra van szükségem. (per pillanat) Egy társra, akivel működik a szex is. Ha undorodik tőlem, esetleg nem tudok neki örömet okozni ilyen téren, számomra ez nem fér bele egy kapcsolatba.

Persze a gyerek miatt meg lehet próbálni sok mindent, de az én véleményem, hogy annyit érünk el vele, hogy egy rossz mintát adunk át. Ha a gyerek azt látja, hogy apu sokat nincs otthon, ha meg igen, akkor anyunak van kimenője. Mikor végre van egy együtt program, akkor a szülei nem fogják meg egymás kezét, nem ölelgetik egymást a mindennapokban stb. Úgy gondolom ő maga is sokkal távolságtartóbb lesz a saját kapcsolatában, mikor felnő.

Az én szempontomból az is közre játszik, hogy ismerem magam annyira, ha ezeket a dolgokat nem kapom meg otthon, és megbeszéljük a külön utat, akkor max. elhúzzuk a dolgot. Ugyanis, amint találkozok egy olyannal, aki megadja számomra ezt, plusz a másik részét is, valószínűleg őt fogom választani egyedülinek.
Mindezt abban a tudatban, hogy úgy érzem, a gyerek is így fog a legjobban járni.

Az 5 év 5% meg gondolom csak tipp. Nagyon nem értek vele egyet...
Zalán_ib 2014.08.05 12:57:22
@skarlát betű: Picit az előzőt pontosítva. Nem azt mondom, hogy csak a monogámia az elképzelhető modell.

Egyszerűen nem tartok életképesnek egy olyat, ahol a kapcsolatban teljesen elveszett az egymás iránti intimitás. Vagy ha van, az csak kényszer. Az, hogy a pár milyen módon oldja meg, hogy megmaradjon a kapcsolat ezen része is egymás között, az sokféle lehet.

Biztos vagyok, hogy van, akinek beválik a nyitás. Lehet együtt, de az is lehet külön külön. Hármas, swinger, párcsere bár mi. A lényeg, hogy bármi is van, az ne az otthoni szex rovására mennyen, hanem annak elősegítésére.

Egyszer egy ismerősöm mondott olyat (lány), hogy ha a szex jó volt évekig, akkor megvan egy erős alap, amire lehet építeni, és egy újra egymásra találás után, fejlesztéssel a jót, még jobbá tenni. Szeretném hinni, hogy ez így van, és neki van igaza!!!! Persze nem tudhatom 100%.
Zalán: Piroska, becézzük Piros-nak. Nem sokkal múlt 30. Jelenleg nincs párkapcsolata. Hédi, viszonylag régi, stabil barátnőinek egyike. Ő volt az első, akinek megmutattuk a blogot. Hamar beleegyezett a beszélgetésbe, de mire sor került rá, picit elbizonytalanodott. Azért a végére…..
Zalán_ib 2014.07.29 07:49:42
@Atehangodmelyebb: Köszi szépen a véleményt. Nem csak azért mert pozitív. :)
Zalán_ib 2014.08.04 16:39:22
@Sabina.: "ami gondolatban megfogan, az ugyan úgy bűn" - Ebben az esetben nem hiszem, hogy a szülői tanítás lehet a háttérben. Sok mindent ki kellett hagyni, lehet pont ezért nem is derül az ki, hogy egy nagyon konzervatív, mégis karizmatikus pap az, aki ezeket a gondolatokat elvetette.

"A szexben teljesen más szerepet vett fel, mint az élet többi területén." A személyiségünk és a szerepek amiket 'eljátszunk' az életben, nem mindig esnek egybe. Ha valakinek vannak nagyon elkülöníthető közegei, ott eléggé megfigyelhető lehet ez. Ha nem is homlokegyenest másképp, de sokszor különbözően viselkedünk más csoportban. Viszont csak egy személyiségünk van. Nem mindenkire igaz ez, de elég gyakori, ha nem is ennyire szélsőségesen, mint itt pirosnál.
Zalán_ib 2014.08.05 12:17:33
@Sabina.: Biztos is, hogy a szex közbeni énünk az, ami inkább a sajátunk. Bár biztos vannak itt is kivételek.

Kicsit vonatkoztassunk el Pirostól, egy gondolati kísérlet erejéig.

Tegyük fel van egy srác, akit a barátnője elnyom. A kapcsolatban a nő hordja a nadrágot, a srác úgy érzi, hogy néha még meg is alázza egy két megnyilvánulásával. Mégis benne marad ebben a kapcsolatban. Mert kényelmes. Tud a saját dolgaival foglalkozni. Plusz, ha jobban megnézzük, pici anyakomplexus is képben lehet, mert ez a helyzet nagyon hasonlít egy anya fia kapcsolatra.
Viszont a kitalált srácunk mégis egy férfi valahol mélyen, éppen ezért ebben a felállásban képtelen szexelni a saját barátnőjével. Ezért van szüksége arra, hogy szex közben ő legyen az uralkodó, a domináns. Enélkül fizikailag nem menne neki. Ha még szex közben is gyengédnek kellene lennie, talán fel sem állna neki.

Míg, ugyan ez a srác, egy másik kapcsolatban, ahol nem kényelmesedik így el, és férfi mard. (talán mert a lány nem ennyire domináns, vagy csak felismeri ezt és jól taktikázik) Simán tud gyengéden is szeretkezni. Nem érzi, hogy kompenzálnia kell.

Lehet hülyeséget beszélek, de én el tudok képzelni ilyen esetet.
Az elgondolás, amiből az egész blog ötlete indult. Ebben a rovatban magunkhoz hasonló, hétköznapi embereket mutatnánk be. Olyan embereket, akik megosztják velünk gondolataikat a szexről, intimitásról, tabuk nélkül. Célunk, egy kötetlen beszélgetés keretében megmutatni azt, hogy…..
Zalán_ib 2014.07.03 13:55:58
@kapdbeAdri: Nem emlékszem. Viszont a leírásból úgy hangzik arra célzol, hogy nincs saját véleményem és életem. :)

Ami pedig, nem hiszem, hogy így van :P
Zalán_ib 2014.07.04 07:42:56
@Sabina.: Presze, esetleg még valami? :) érdekes, amit Hédi írt, azzal senkinek semmi problémája :P

Természetesen csak viccelek.

Előreláthatólag jövőhéten elkészül az írás, aztán majd meglátjuk, hogy mennyire fogjátok azt zokon venni, hogy Piros beszél az exeiről :P (ja és ez is csak vicc)
Zalán_ib 2014.08.04 16:33:21
@Sabina.: Nagyon remélem, hogy ilyesmi soha nem fog megesni!!!!
Azt már megírtuk, hogy Piros volt az első személyes ismerős, akinek megmutattuk a blogot. Aztán, akit felkértünk az első intim beszélgetésre. Azt viszont még nem meséltük el, hogy az egész miként zajlott. Számomra kicsit vicces szituáció volt. Már meg volt írva a beharangozó,…..
Hogyan válik egy nő sorozatrandizóvá? Egyáltalán mi ez? Csak kávézgat és ebédelget, vagy szexelni is szokott, sorozatban? (Szokott.) Szimplán szexmániás lenne? Vagy képtelen kötődni? Vagy csak túlságosan szereti a változatosságot? Miért csinálja, és miért nem állapodik meg…..
Zalán_ib 2014.07.28 07:56:39
@skarlát betű: Nagyon jó, amit írtál. Viszont eddig azt vettem észre, hogy hiába kap valami jót a nem monogám kapcsolatból, a gondolkodása nem változik meg ilyen téren, és ez bizonyos kettősséget okoz.

Nem fogalmazódik meg, hogy a nem monogámia mennyire jó, mert akkor azt is el kellene fogadni, hogy a másik sem monogám. Az pedig az esetek nagy részében nem megy.
Van olyan ismerősöm, aki az egyik barátját 'bünteti' azért, mert van olyan hét, mikor nem hívja, hogy találkozzanak, mikor Ő pedig közben azon a héten lehet 2-3 másik fiúval is volt.
Zalán_ib 2014.07.28 09:22:50
@skarlát betű: Akkor úgy érzem, a te szavaidat használva, hogy sok önző disznó ember van mostanában. :) Bár talán ez egy fokkal komplikáltabb, és mégsem.
Zalán_ib 2014.07.28 13:39:50
@Neverand: Egyetértek. Viszont mi van azokkal akik csak nem is próbálkoznak? Mert elég melós ez a dolog, és azoknak sem biztos, hogy sikerül, akik akarják és napi szinten küzdenek a féltékenységükön.
Intim beszélgetések Idézet 2014.07.02 13:00:39
"Próbált megujjazni... Vagy nem tudom mi volt az. Botrányos volt." - Piros..
Zalán_ib 2014.07.24 08:30:20
@Enchantée: Hát igen, ilyenkor valószínűleg az előző nőknek ez jött be, agyondicsérték, ezért lebízta magát.
Pedig ehhez is a legjobb hozzáállás az alázatosság, a másik reakcióinak folyamatos figyelése, és a technika változtatása, ha a helyzet úgy kívánja. :)
Zalán_ib 2014.07.24 10:26:56
@Enchantée: Igen ebben biztos vagyok. Mármint, hogy két nő között akkor különbség lehet ilyen tekintetben...
Már ott kezdődik, hogy az érzet/érzékenység nagyon változó. Ez a fizikai rész. Aztán ehhez még hozzájön a lelki, ami szerint az adott nő, mit igényel. Szereti-e ha picit erősebb az érzet, esetleg csak a lágy érzések jönnek be neki...
Majdnem hogy végtelen kombináció. Szerintem ezért nincs univerzálisan mindenkinek jó technika. Persze ez csak egy privát vélemény.
Anyu az ágyban Rosszevő gyermek 2014.05.26 12:07:39
Zalán_ib 2014.07.04 15:14:39
@anyuazágyban: Sziasztok.

Minden hova későn érek azt hiszem. :)

Különben tetszik a személyes hangvétel, sőt a hozzáállásod is. Nem olvastam el mindent, bőven nem. Viszont két pici észrevételem lenne.

1, Arra gondoltam, mikor elkezdtem olvasni a blogot elölről, hogy na, itt egy nő, aki tényleg változtatni szeretne. Foglakozik a kérdéssel, sőt ezt a párjával is megosztja. Vágy naplót vezet, felírja napközben mennyit gondolt a szexre. Bevallom azt hittem innen sima ügy és minden megoldódik. Hittem, hogy elég lehet ennyi, hogy pár átlátja, hogy éled meg a szexet és szextelenséget. Meglátja, hogy nem a vágy veszett ki belőled iránta. Közben pedig te is mivel többet foglalkozol a témával, valahogy jobban fogod akarni.
Teljesen meglepett, hogy nem így lett egyik oldalról sem. Hogy részsikerek vannak, amit visszaállnak később, és úgy érzitek mindketten, hogy ott vagytok ahonnan elindultatok.

2, Picit úgy tűnt, hogy a részeredményeknek túl korán örültél. Furcsán hullámzó lett így olvasva. Mit gondolsz, a személyiségednek mennyire van szüksége erre a hullámzásra?

Az áttervezett blog stukatúra pedig nem rossz ötlet. Egy heti kihívást talán mi is bevállalnánk egyszer kíváncsiságból. :)
Zalán_ib 2014.07.08 17:30:27
@anyuazágyban: Engem minden ilyesmi probléma foglakoztat. Sokan hülyének néznek ezért, de úgy gondolom, jó felkészülten állni bizonyos események bekövetkezésére. Akkor is, ha most még előjele sincs mondjuk.

Különben pedig a szexről beszélni és újítani akkor is kell szerintem, ha nincsenek nagy problémák.
Zalán_ib 2014.07.08 17:27:18
@anyuazágyban: Lehet túl összemosódott a két dolog. Természetes, hogy a félig szex nem ugyan az, mintha felajánlanád neki a saját kezét. :)

Ez egy teljesen külön feltett kérdés volt. Igen a félig szexel találkoztam. Viszont sokkal kevesebbszer, mint a párod igényelné. Ne vedd provokálásnak, csak kíváncsi vagyok, hogy miért nem kapja meg mindig ebben az esetben? Szerinted egy idő után már kevés lenne az is?
Intim beszélgetések Idézet 2014.07.08 15:20:51
"Úgy felkapott, le sem tudom írni milyen pozícióba, nem tudtam merre van a föld és merre van az előre." - Piros..
G felesége nem sejti, hogy a férje elképesztő jó az ágyban, a szeretőivel. R férje azt hiszi, hogy a felesége még sose élvezett el, pedig dehogynem, csak a barátjával, akivel már egyébként is mindenfélét kipróbált. Miért nem viszi haza G a tudását, hogy a neje is…..
Zalán_ib 2014.07.07 10:40:25
@skarlát betű: Le vagyok maradva, csak pár hozzászólást olvastam, de annyira idevág.

A minap beszélgettem egy lány ismerősömmel. Szeretőzött régen. Ő volt az isten az ágyban, szemben a párjával. Majd szakított, és a szeretővel még egy ideig együtt voltak. Nem lett komolyabb, ugyan az volt továbbra is, titokba pár alkalom. (a ff-nek is volt párja)

Tehát, beszélgettem vele, és a szexistennek beállított srácról, azt mondta, hogy most, évek múltán, kifejezetten taszítja a ff szexualitáshoz való hozzáállása. Nem azért, mert fejlődött ennyit, hanem, mert abban a szituációban az kellett neki. Most, amiben van, pedig teljesen megveti ugyan azt.

Senki sem lett jobb vagy rosszabb, egyszerűen az igények változtak meg. Pont ugyan az a nyomulás, ami akkor jól esett, és levette a lábáról, most már ellenszenvet vált ki.

Ez lehet a probléma sokszor a házasságokban is. Meg kell próbálni együtt változni és elfogadni azt, hogy van mikor az évekig bevált dolog, már nem működik. Sőt, van, mikor egyik napról a másikra.

Ebben az esetben a változott félnek ezt jeleznie kell minél előbb, már itt el szokott bukni a dolog, a másik félnek pedig felfogni és megpróbálni idomulni hozzá. Ez sem könnyű.
Kaptam egy magánlevelet, azzal a kéréssel, hogy adjam közre a benne felvázolt problémát. Az illető huszonéves srác, akinek a szex puszta frusztráció, kudarcok sorozata. Azt szeretné, ha a dolognak erről az oldaláról is beszélnénk. Úgyhogy alább következik a levele, majd az…..
Zalán_ib 2014.06.30 08:36:09
@akineknemmegy: Lehet félreérthető voltam, de nincs semmi problémám a prostikkal. Nem azért írtam, hogy csináld, úgy hogy neked jó legyen, hogy fájdalmat okoz vagy bármi ilyesmi.

Tényleg nem voltam még prostinál. Viszont mindenhol azt hallom, hogy a prostik kedvenc ügyfelei az illedelmes, aranyos férfiak, akik hamar elmennek. Sőt, kifejezetten kellemetlen, ha valaki sokáig bírja. Lehet akár mennyire technikás az illető, az hogy a prosti úgy élvezze, hogy el is tudjon menni, szerintem kb. annyira esélyes, mint a pornófilm forgatáson ugyan ez. Előfordult már az életben egyszer kétszer, de nem gondolom, hogy ennek célnak kell lennie.

Különben pedig az elméleted arról, hogy te mennyire jót akarsz a 'nőidnek' ott bukik el, hogy nagyon sok nő nem képes a hüvelyi orgazmusra. Gondolom a prostituáltak között is ugyan az lehet az arány. Viszont nyelvvel, kézzel sokkal többnek megy. Statisztikailag tehát azt kellene gyakorolnod és fejlesztened, így nagyobb esélye van, hogy tényleg élvezni fogják.
Zalán_ib 2014.06.30 08:45:56
@akineknemmegy: Lehet az előzőből még kimaradt valami, vagy csak nem eléggé hangsúlyoztam ki.

Nincs igazán tétje, hogy javíts ezen. Persze egy magad felállította rendszerben igen, de akkor sincs semmi, hogy ha megint nem sikerül. Egyszerűen egy okkal több, hogy jobban utáld magad. Ennyi.

Viszont másoknak, akik ilyen problémával küzdenek (és sokan vannak), sokszor a párkapcsolatuk múlik ezen. Az, hogy a gyereküket fel tudják-e nevelni egy családként, és nem hétvégi apukaként.

Az ilyen emberek felé igazán káros a hozzáállásod. Ugyanis, lehet te menthetetlen vagy, lehet tényleg nincs megoldás a problémádra, van ilyen. Viszont, azzal, hogy bármiféle 'átmeneti' megoldási javaslat egyszerűen lepattan rólad, na az nonszensz.

Igen is, ha valaki gyorsan regenerálódik, akkor ezt kihasználja, és megpróbál így örömet okozni a feleségének-barátnőjének. Mert nem az a fontos, hogy 'nekem elsőre is mennie kell', hanem az, hogy a nőnek jó legyen. Ha úgy összejön, akkor 2 órán keresztül nyalja a nőt, gyakorol, mindent mindenhogy. Mert neki nem csak az egojáról szól, hogy Ő jó akar lenni, meg majd ettől lesz férfi.
Megmutattuk a blogot már pár ismerősünknek. Nagyon jó fogadtatásban volt része, ezúttal is köszönjük nekik. Az utóbbi flört bejegyzés megihlette Virágot. Úgy gondolta, hogy ír nekünk egy vendégposztot arról, hogy mit képvisel számára a netes pajzánkodás. A…..
Zalán_ib 2014.06.25 10:29:30
@kapdbeAdri: Maradva a zuhanyzós témánál. Azért nem mindegy milyen szituációban kerül elő. Azért mert ezzel akar bűntudatot kelteni benned, azért, mert keveset vagy vele, vagy mert azt gondolja, hogy téged ez izgat.

Ez is egy olyan dolog, hogy egyszer felhozza, mondjuk nem bűntudatkeltésként, akkor te elmondod, hogy megérted, hogy neki erre szüksége van, sajnos nem tudsz ebben segíteni, mert neked már az igényed, csinálja nyugodtan akkor, mikor jól esik neki, de ne mondja el neked, mert csak rossz érzésed lesz miatta. Ennyi, innentől már tiszta a helyzet mindkét részről.

Ő engedélyt kapott, hogy bűntudat nélkül csinálja (ez sokat számít), neked pedig nem hozza fel többet a dolgot.
Zalán_ib 2014.06.25 14:02:31
@kapdbeAdri: Próbálok rövid lenni. :)

Én azt vettem észre, hogy ezen pici bűntudatkeltések, stb. sok kapcsolatnak a részei, méghozzá a játszmázás része. Nem is biztos, hogy tudatos, simán lehet, hogy a másik fél csak egy sérelmét próbálja kifejezni, csak rossz módot választ.
Én sem értek vele egyet, mégis sok kapcsolatban fordul elő, és nem feltétlenül haldoklókban.

"a megcsalas/flort/csok barmi hiba bevallasa nem buntetest kellene maga utan vonnia hanem ... problema megoldast, keresni hogy miert tortent a hiba es megoldani
valahol " éppen erre írtam, hogy ha kiderül, hogy a párom mással csókolózott

"megkérdezném, hogy miért érezte, miért tette meg? Megpróbálnám megérteni, hogy miből fakad az, hogy nem tudott nemet mondani, ellenállni a szituációnak. Igen is elgondolkodnánk azon, hogy vajon a mi kapcsolatunkban keresendő a dolog, azaz, nem elég jó, valami hiányzik.
Ha valamire rájönnénk, akkor pedig megpróbálnánk ellene tenni."

Úgy érzem ez ugyan az, amit te is írtál.
Zalán_ib 2014.06.26 08:18:41
@kapdbeAdri: Hiába értek veled egyet, kaptam már lecseszést ezen véleményemért nem egyszer. Sokan tartják a kapcsolaton belüli játszmázást a kapcsolat fűszerének.
A legutóbbi poszt kapcsán merült fel az ötlet, hogy készítsünk gyűjteményt a szokatlan maszturbálási technikákról. (Nem, a kép sajnos nem fog segíteni.) Elsősorban női olvasók megoldásai érdekelnének (nem másért, csak azért, mert közöttük van bőven olyan, akinek…..
Zalán_ib 2014.06.23 13:27:14
@TBal: Ebben az esetben, nem kell akkora energiát fektetni egy esetleges átszokásba, de megpróbálásból nem hiszem, hogy probléma lesz.

Különben elég nehezen tudom azt elképzelni, hogy egy nő, magának csak iszonyat kacifántosan tudja megcsinálni, de egy férfi kézzel esetleg nyelvvel simán eljuttatja. Biztos van ilyen, de szerintem ritkább.
Zalán_ib 2014.06.24 14:01:23
@Víz Ivó: Biztos nem arra céloztam, hogy nem vesztetted el a szüzességed. Ez nálam egy kis 'anekdota', amit el szoktam mesélni, ha éppen ilyesmi a téma. Hogy pontosan logikusan levezetve, mire jutottam, és a valóság mennyire más lett.

Igazából, ha erre a történetre gondolom, picit mindig megmosolygom magam, mennyire kis naiv voltam.

Azt pedig nem fejtettem ki igazából, hogy lehet a második után rájöttem, de aztán soha többet nem következett be...
Szóval maradjunk annyiban, hogy mivel elég sokat előfordul, nem karácsony. A sokszor és a lehet pedig arra vonatkozott, hogy nem mindig és nem általános. :D

Nem szabály, hogy ha egyszer sikerült, onnantól már mindig fog, sőt az sem, hogy cél legyen. A szex, a lelki részét és a technikait is összeadva nagyon könnyen beelőzi a maszturbálást. Szerintem ezt nem vitatja senki.

A második utántól nagyon-nagyon sokszor tapasztaltam meg, hogy technikailag is jobb lehet, mint magamnak. Azért ilyen esetekben az összképet nézve, nem annyival jobb az egész, hogy ünnepeljem a dolgot. Sőt, van mikor az érzelmi része picit halványabb abban a pillanatban, akkor hiába jobb a technika összességében nem lesz olyan jó, mint mondjuk előző nap, mikor a technikai rész csak megközelítette, de nem előzte meg.
Zalán_ib 2014.06.24 15:29:47
@Víz Ivó: Így van. De sokszor jobb maga csak a technikai része is, mint magamnak. :)
Azt gondolom, az emberek nagy többsége elbagatellizálja a flört jelentőségét. Picit erős kezdés, talán elkezdem távolabbról a dolgot. Azért abból, hogy elkezdtünk blogot vezetni már valamennyire sejthető, hogy én és párom is azon emberek közé tartozunk, akik szabad idejük…..