Regisztráció Blogot indítok
Adatok
geo67

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Korábbi vasutas írásunkra nagyon sok kommentet kaptunk. Ezért ma délután a CIVILHETES szerkesztőségének két munkatársa kiment a helyszínre, amelyet fényképekkel dokumentálunk. Ezt az utat bár ne tettük volna meg, mert a csalódás és a sokkolódás közötti állapotban úgy…..
geo67 2014.03.09 18:33:13
@vajdasagi: Az első kép a sebességkorlátozásra utaló előjelzőt akarta megmutatni és utalás történt egy bizonyos okra, ami persze, hogy nem látható ugyanazon a képen hiszen az nagy baj lenne, ha a hiba helyén jeleznék, hogy lassíts, de attól a probléma még létezik. Frissen átépített pályán szomorú jelenség ilyen táblát látni.
A sínszál külső futófelületi kopása nem természetes, az vagy a betonalj, vagy a sínszál geometriai kialakításának hibájára utal. Valamilyen módon a sínszál a tervezet 1:20 dőlésnél nagyobb mértékben dől a vágánytengely felé. Az a tény, hogy két nyomon kopik a sín futófelülete, az a sín hengerlési hibája, tehát nem első osztályú, új vágányba nem is lenne szabad beépíteni, de ha csak felületi hiba, akkor is sínprofil köszörűvel el kellett volna tüntetni. Az otthagyott betontörmelék hanyag költségkímélő kivitelezésre utal, a vízelvezető árkokról készült képek semmit sem bizonyítanak. Ui: A kivitelezést a Szijártó Péter édesapjának egykori cége végezte.