Adatok
starcross
0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sziasztok! Jöjjön a várva-várt második rész! :), amelyben megépül a Mauretania, elindul a próbáira és első útjára, és persze rengeteg soha nem látott képet is kaptok!
A Mauretania építése
A két nagyhajót végül pár hónap különbséggel kezdték építeni; a Lusitania…..
A Nagy Öreg Hölgy, a Fehér Királynő, az Angol Hajó :). A legnagyobb, a legerősebb, a leggyorsabb, a „legutolérhetetlenebb”! Hosszú-hosszú idő után végre elkészült a Lusitania testvérhajójáról, a Mauretaniáról szóló írás. Előre szólok, hogy ez is hosszú lesz :). De…..
starcross
2014.11.24 09:11:27
starcross
2014.12.24 13:16:06
Mielőtt belevágnánk, először is szeretném megköszönni azt a rengeteg támogatást, amit a 4. rész kiposztolása után kaptam tőletek. Három olvasómtól is kaptam könyvajánlatot (mármint kölcsönadásra, nem úgy, mint J.K. Rowling :D), kettőtökkel találkoztam is, és annyi…..
starcross
2014.03.06 18:59:46
A Karl Goetz féle Lusitania érme szinte megér egy külön cikket. Első körben ugyebár elrontotta a dátumot (5 Mai), ez a variáció az igazán ritka. Erre haraptak rá az angolok és nyomták ki mérhetetlen mennyiségben, hivatkozva a hunok barbárságára. Goetz utána kiadott egy javított változatot is a helyes dátummal (7 Mai). Vannak még amerikai, japán és egyéb más utánnyomatok is, különböző minőségekben.
A témáról bővebben itt:
www.lusitaniamedal.com
Két eredeti Goetz érme (5 és 7 Mai, a peremén a készítő nevével) itt van a gyűjteményemben, ha érdekel, majd elhozom, ha összefutunk.
A témáról bővebben itt:
www.lusitaniamedal.com
Két eredeti Goetz érme (5 és 7 Mai, a peremén a készítő nevével) itt van a gyűjteményemben, ha érdekel, majd elhozom, ha összefutunk.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
”During our four days in port there [Southampton], we received instructions to do what was reasonable to see what improvement in speed had resulted from our winter lay-up in January, 1929, when our condensers had been thoroughly overhauled, pumps reconditioned and a small job carried out in two of the turbines. Otherwise, the Mauretania when she sailed from Southampton on August 8th, 1929, was practically the same ship as when she left the Tyne in 1907.”