Adatok
vazsgolyo
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A barátnőm féltékeny rá!
Kezdtem megharagudni szeretett Kispolákomra, amikor unokatesómtól jött a hír, hogy eladósorba került dédelgetett kis Clioja. Nem hagyhattam, hogy a még gyerekkoromban kinézett kocsi máshoz kerüljön.
SOSEM Kopel
Konkrétan 4 év alatt egyetlen…..
vazsgolyo
2014.03.04 17:49:46
Akinek tetszett a "Mindörökké VTEC" írás, annak ajánlom figyelmébe a szerző másik ítéletét is "Bolond lennék Hondát venni!" néven, ugyanazon Honda típus ítéletei közt.
vazsgolyo
2014.03.07 09:25:31
@zeddez: VTEC kicked in yo!
Az írás nem tesz említést arról, hogy akárki is hátbaverné a bent ülőket :) Egyszerűen csak a váltás után jobban megy.
Teljesítménylépcső valóban nincs (kivéve a VTEC controllerrel hackelt példányokban, ahol el lehet tolni a váltást olyan tartományba, ahol már a low lift program igencsak el van gyengülve), de jobb is így. Egy hirtelen kiugrás a nyomatékgörbében nem kívánatos igénybevételnek tenné ki a hajtásláncot.
1-2Nm-t valóban nem lehet észrevenni. Csakhogy a változó szelepvezérlés pont azért lett kifejlesztve hogy az egész fordulatszám-tartományban legyen elegendő nyomaték. Ha egy diagramon ábrázolnánk az említett motorok nyomatékgörbéjét, bizonyos tartományokban akár 20-30Nm különbségek is tapasztalhatóak lennének, nem beszélve arról hogy a 6500 feletti részen már csak a Honda és a Nissan göbéje létezne.
Tehát a nyomatékcsúcs önmagában nem mond semmit.
Az írás nem tesz említést arról, hogy akárki is hátbaverné a bent ülőket :) Egyszerűen csak a váltás után jobban megy.
Teljesítménylépcső valóban nincs (kivéve a VTEC controllerrel hackelt példányokban, ahol el lehet tolni a váltást olyan tartományba, ahol már a low lift program igencsak el van gyengülve), de jobb is így. Egy hirtelen kiugrás a nyomatékgörbében nem kívánatos igénybevételnek tenné ki a hajtásláncot.
1-2Nm-t valóban nem lehet észrevenni. Csakhogy a változó szelepvezérlés pont azért lett kifejlesztve hogy az egész fordulatszám-tartományban legyen elegendő nyomaték. Ha egy diagramon ábrázolnánk az említett motorok nyomatékgörbéjét, bizonyos tartományokban akár 20-30Nm különbségek is tapasztalhatóak lennének, nem beszélve arról hogy a 6500 feletti részen már csak a Honda és a Nissan göbéje létezne.
Tehát a nyomatékcsúcs önmagában nem mond semmit.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz