Adatok
Matenza6
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
...miután elfogyott belőle a levegő, akkor is ugyanúgy hajtasz tovább. Sem azt, hogy tetszőlegesen messzi szervizbe állsz be vele. Hanem azt, hogy elvergődsz _lassan_ a legközelebbi gumis műhelyig.
De! Simán elképzelhető, hogy nagy sebességnél jött a defekt, ilyenkor talán tud így…..
Matenza6
2014.02.25 07:26:14
Kb 2 éves es 30000km-es lehetett a nagyszerű continental runflat gumim, amikor minden ok nélkül a hátsó gumi belső fala kidudrosodott kb. 150nél..... Érdekes érzés volt. Rázott mint a hülye... Mire kiderítettem mi a helyzet, úgy döntöttem ha már úgyis kuka, leeresztem es megnézem, hogy mi történik vele 30km-én.... Mit se mondjak jobb volt, mint felfújva, nem rázott annyira.. Nem úszott az úton es nem is húzott semerre, kívülről nem is látszott rajta semmi.. Eljött a várva várt pillanat a gumisnál.... Azt ugye már eddig is tudtam, hogy javíthatatlan... Gyakorlatilag a gumi saját magát lebontotta belülről.. Tele volt gumiforgáccsal, az acelmerevítésig lebomlott.. Magyarul.... A runflat sokkal drágább a normális guminál es gyakorlatilag ha leeresztett állapotban használod, akár csak 30kmt javíthatatlan.... Az egyedüli előnye, hogy 150nel nem halsz meg egy defekttől.. Mankókerék rulz...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz