Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Fülig_Jimmy

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Január 1-jén egyesült az Inter-Európa és a CIB Bank, amiből sejteni lehetett, hogy minden idők egyik legnagyobb kavarodása lesz. Tavaly mondjuk az Elműnek sikerült hasonló elfekvést produkálnia pusztán saját számlázási rendszere lecserélésével, most azonban két rendszerből…..
Fülig_Jimmy 2008.01.07 10:43:27
Örülök, hogy van, akinek már működik a CIB InternetBank, nekem jan. 3. óta nem. Én eredeti CIB ügyfél vagyok, nem IEB-es. Apple gépem van, és egy évig nem volt semmilyen problémám. az új IEB-es ügyfelek "sikeres" átvezetése óta azonban én a bejelentkező ablakig sem jutottam. Telefonos "ügyfélszolgálat" folyamatosan azt javasolja, hogy próbáljam később hívni őket, mert nagy a forgalom (ezt előre nem tudták??? Bankot venni van pénz, de a megfelelő számú ügyintézőt felvenni nincs???) Egyszer eljutottam odáig, hogy a gépi hang felajánlotta, adjam meg a telefonszámomat és visszahívnak. Ennek három napja, semmi hívás. Online ügyfélszolgálathoz e-mail, semmi válasz napok óta. Az Internetbank technikai telefonos ügyfélszolgálatán az őrületbe kergetett a sirály-nyivákolásos zene, de senki nem vette fel hosszú percekig. Tegnap sikerült az összeköttetés. Azt javasolták, ürítsem a cache-t, frissítsem a Java-t, és használjak a Safari helyett FF-ot, mert náluk is van Apple tesztgép és azon FF alatt bejön. Amit kértek, mind megtettem, ugyanott vagyok. Este megint hívtak a technikai ügyfélszolgálatot, egy másik fickó vette fel és sajnálkozva közölte, hogy igen, tudnak a problémáról, Mac alatt a rendszer valóban valami miatt nem működik az újévi átállás óta!!!! Hogy mi? Miféle információkat adnak ki, amikor végre valakivel tud az ember beszélni? Nem tudja a jobb kéz, mit csinál a bal (ha egyáltalán csinál valamit...)

Természetesen megértem, hogy fúzió nélkül is rendszeresen fejleszteni, javítani kell a rendszert. De ha ilyen nagy horderejű dologra készül az ember, akkor vegye a fáradságot arra is, hogy számol a megnövekedett ügyfélforgalommal és legalább a tájékoztatásban a "megbecsült", fizető ügyfelek szolgálatára felkészül. Mert ez így nagyon ciki.

FJ