Regisztráció Blogot indítok
Adatok
AndrásAndor

0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Egy egészen durva történetet osztok meg ma veletek, melynek írója és elszenvedője, Annamária, akinek egy szép nap az az ötlete támadt az Egyesült Államokban, hogy egy évre Magyarországra költözik a már ott született fiával, hogy a gyerek is megismerhesse édesanyja hazáját és…..
AndrásAndor 2013.11.26 16:34:18
@tsabus: Kedves Hozzászóló!
"Közben teljesen háttérbe szorul, hogy a mi pénzünkből, értünk dolgozó (?) munkaerőknek nem udvarolnunk kellene az emberi bánásmódért, hanem ennek természetesnek kellene lennie." Egyrészről felosztó-kirovó rendszer van, talán lehet, hogy ha Ön influenzával otthon lábadozik, pont a hivatali dolgozó Marika béréből levont, az EÜ alapba befizetett adójából látta el a körzeti orvos.
Másrészről sok a tukkó ügyintéző, de azért az ügyfelek között is akad bőven. Tisztelet a kivételnek! És sokan megpróbálnak ennek ellenére is kedvesek maradni. Önnek mi a véleménye? Ön szerint a közigazgatásban dolgozókkal nem szabad kedvesen beszélni? Ez a dolga? A boltba belépve sem köszön és nem köszöni meg az eladónak ha kimér 10 dkg párizsit? Mert az eladónak meg az a dolga? Mert én neki is megköszönöm, még ha kitudjamiérttalánéppentrágyanapjavan és a köszönésemet sem viszonozza, mielőtt kérem amit szeretnék. Nem nyalizni kell, meg bonbont hozni. Igen, sajnos, sajnos vannak korábban említett 60-as Erzsikék, de nem csak a közigazgatásban. Sok butikban, sok rendelőben, sok pékségben vannak fiatalabbak, akik flegmáznak. Húzzák a szájukat és fintorognak. De ahogyan egy korábbi hozzászóló is írta (elnézést, már nem emlékszem ki volt) igenis kedvességgel még a legsavanyúbb közigp..a hozzáállásán is lehet változtatni (ha nem is lesz 100%-os). Mindkét oldalra igaz lehet az amilyen az adjonisten olyan a fogadjisten. Lehet Ön olyan ember, akinek semmilyen elismerésre és kedvességre nincs szüksége. Van ilyen típus is.
Elnézést, hogy messze kerültünk az eredeti témától. Az valóban igaz, hogy sokkal jobban kellene működnie sok mindennek az állami szférában. És futottunk már bele mi is olyan helyzetbe, hogy A ügyintéző ezt mondta, B amazt és lehülyézte A-t, a saját kollégáját. De álltunk már a másik oldalon is.
AndrásAndor 2013.11.26 17:47:50
@tsabus: A poszt íróját meg sem említettem. :) Ahogyan azt sem, hogy mit gondolok hogyan viselkedett. Nem tudhatom, nem voltam jelen. Ezért nem ítélek. Én csak az Ön megjegyzésére reagáltam. Amit idéztem is. Hogy udvarolni kell az emberi bánásmódért. Én csak azt látom, hogy sajnos már nagyon sok helyen mi vagyunk pl. az üzletekért és nem az üzletek értünk. Pedig mi visszük oda a pénzünket. Minden téren jobb hozzáállásra lenne szükség szerintem.
AndrásAndor 2013.11.26 17:47:51
@tsabus: Előző hozzászólásommal igazából arra szerettem volna célozni, hogy mindegy hogy hol, akár a vendéglátásban, akár az egészségügyben, akár a közigazgatásban, akár egy autószerelőnél, bárhol, de az embereknek kedvesnek kellene lenniük egymással. Vagy legalábbis meg kellene próbálni. És nem azt gondolni, hogy pl. a pincér azért van fizetve, hogy kihozza az ételt és ezen felül le van tojva és még csak szépen sem kell vele beszélni. Végül is akkor senkivel sem lenne szabad szépen beszélni, kedvesnek lenni, mert mindenhol fizetünk mindenért. Nemde?! Na de ez egy utópia, ahogyan az is, hogy kiszűrjék az alkalmatlanokat a hivatalokban (akár emberileg, akár szakmailag az).