Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Jona3

0 bejegyzést írt és 414 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Getsemáné kert, Olajfák hegye, 1914 1914 – Elragadtatás 1914-ben az Őrtorony nagy dolgokra számított. Az Őrtorony vezetése azt hitte, hogy munkájuk a földön befejeződött és 1914 lesz az az év, amikor megtapasztalják az „Elragadtatást”, amikor is az összes igaz…..
..
Jona3 2015.02.07 15:00:17
@Rovarölő: Látom, jó kedved volt...:DDD
Kedves Olvasó! Szeretném előrebocsátani, hogy a történetem valószínűleg azon írások egyike lesz itt, a blogon, amelyek nem fognak osztatlan sikert aratni, mivel - még a nem JT-k számára is - kényes témát feszeget. Ennek ellenére már évek óta gyűjtöm a bátorságot, hogy…..
Az Őrtorony két egymásnak ellentmondó megközelítést kínál a mentális egészség ügyében 2011-ben az Őrtorony kiadott egy tanulmányozási cikket, melyben Istenre úgy hivatkoztak, mint “a Nagy Orvosra”. Az újság azt a tanácsot adta, hogy el kell kerülni azokat a Jehova Tanúit,…..
Jona3 2014.12.28 15:00:57
@right back:
"Mit ünnepelnek valójában az emberek?"

Hát, ha a Pusztítót ünnepelnénk, akkor ez JT ünnep lenne, mert felettük van 1 király, Abaddon, aki a Pusztító...
Lassan véget ér a 2014-es év, ennek örömére pedig szeretnék egy jó hírt megosztani veletek. Nemrég végiglapoztam a cikkeinket tavaly október végével bezárólag és címkével láttam el csaknem az összeset. Így a blog korábbi cikkei könnyebben elérhetővé, megtalálhatóvá…..
A londoni fiókhivatal két választ küldött egy JWsurvey olvasónak ugyanarra a kérdésre A JWsurvey egyik olvasója értetlenül vakargatja a fejét, miután egyetlen kérdésére két különböző, és egymásnak ellentmondó választ kapott az Őrtorony londoni főhivatalától. Eredendő…..
Jona3 2014.12.07 12:32:55
@OWK: Wow! Te vagy Jézus? És itt az utolsó nap?

Ha nem, akkor nagyobb vagy mint Jézus, mert még Ő sem ítél az utolsó nap előtt...

“Jézus akkor azt mondta neki: Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is, él..". A legjobb ha ezeket a szavakat lehúzzuk a WC-n... Kérlek mondd még a tutit, isszuk a szavaid!
Jona3 2014.12.10 22:09:11
@CWK: Óvakodj a farizeusok kovászától (rövid összefoglaló az ÖT cikk alapján)
1. Azzal kérkedtek, hogy igazságosak, és lenézték az átlagembert:
Jézus elmondta az adószedő példázatát... Te, és JT-k ugyanúgy lenézitek azokat, akik nem építő társaság számotokra. A héten törölt egy JT ismerősöm fészen, mert nem vagyok elég építő térsaság. Hát ha még tudná, hogy még milyen vagyok... Vajon mit csinálna velem?
2. Külsőségekben fitogtatták igazságosságukat:
JTk ugyanezt teszik. Ha sokat prédikálsz, ott vagy a gyüliben, Bibliát olvasol, akkor tisztelnek, és senki sem törődik azzal, hogy valóban mi van a szívedben, mit csinálsz a családoddal (aki nem viseli gondját családjának, rosszabb a hitetlennél) hogy viselkedsz a szomszédoddal, kollégákkal, vagy vezetés közben... stb... szereted-e az ellenségdet is akár?
3. Az előírások, és hagyományok miatt terhessé vált a tv. betartása 
Nem JT szeretteidet nem köszöntheted fel, ezzel büntetve őket, és azt sugallva, hogy "nem szeretlek, nem vagy fontos", annyi terhet jelent a felkészülés, prédikálás, hogy idő nincs a másikra, ha mégis szakítasz rá, lelkifurdalás gyötörhet, ahogy zenehallgatás, filmnézés közben is. Vagy lásd, amikor beleszóltak a házaspárok szexuális életébe. Sokan nem mernek gyereket vállani. Sokan nem mernek saját gyereküknek köszönni, stb...

Te is úgy viselkedsz itt, mint az a farizeus, aki Jézus példázatában szerepel, és verte a mellét, hogy ő milyen klassz, az adószedő pedig egy senki. - mégha egyenlőre nem is látod...
Jona3 2014.12.11 21:26:18
@NWK: Tehát, ha jól értem, megmutatod az utat, amivel bárki megmentheti magát?
Egyik sem.Az emberek nagy többsége Magyarországon "jehovisták"-nak vagy "jehovák"-nak szólítja Jehova Tanúit. Jehova Tanúi azonban egyik kifejezést sem alkalmazzák saját magukra. Hitük szerint Isten neve Jehova - bár a Jahveh lenne helyesebb, amiben biztosak…..
Jona3 2014.11.23 15:28:43
@kltagdk222: Elolvastam a kommenteket, és nem tudom, mi verte ki a biztosítékot nálad.
Ha szimplán a "befeketítés", akkor elsőként JKnek kellene szégyellniük a pofájukat, mert míg nem ismertem meg őket, nem voltak előítéleteim egyetlen vallással szemben sem, mert az embert néztem, nem a vallását. Tőlük hallottam először, hogy a vallás számít, és keményen feketítették az akkor vallásomat.
Szóval, szeretem az egyforma mércét. Ha megvizsgáljuk az egyik oldalt, nézzük meg a másikat is.
Jona3 2014.11.23 22:10:22
@kltagdk222: Az, hogy én milyen vallású vagyok, csak Istenre és rám tartozik. De annyit elárulok, hogy Istent nem érdekli, hogy kinek a nevében prédikálnak, kinek a nevében tesznek csodákat, nem érdekli senkinek sem a vallása. Maga Jézus mondta, hogy azok az igaz Isten követői, aki az éhezőknek enni, a szomjazóknak inni adnak, akik a sírókkal együtt sírnak, a boldogokkal együtt nevetnek, akik a betegeket meglátogatják...

Ez van a Bibliában!
Jona3 2014.11.30 22:23:10
@kltagdk222: Az ítélkezés teljesen más, mint amiről itt olvashatsz.
Az előítélet pedig olyan ítélkezés, amit azelőtt mond, valaki, mielőtt megismerné a másikat.
Nem szeretnélek kioktatni, sem figyelmeztetni az általad említett igékre, de ha igazságos akarsz lenni magaddal szemben, akkor nézz a tükörbe, és olvasd el a kommentjeidet, mintha magadnak írtad volna.

Itt senkiről nem olvastam, hogy Jézus nevében csodát tett volna, vagy ordítva prédikálna, táncolna, stb...
Itt a többség előbb volt JT, mint itt blogoló, tehát, ha a szó szoros értelmében nézem, akkor a saját szemünkből vettük ki a szálkát. Ugyanakkor nem embereket ítélünk meg, hanem tanításokat, szabályokat, eljárásmódokat, és a Biblia fényében. (Te viszont, anélkül, hogy itt bármit érdemben megcáfoltál volna, negatív jelzőkkel illettél minket.)
TV-s dokumentumfilmek, amelyek más szektákat mutatnak be, mint például a mormonokat (balra) és a Westboro Baptista Egyházat (jobbra) lehetőséget kínálnak arra, hogy segítsünk a betanított családtagoknak Ha létezik olyan visszatérő kérdés, olyan égető probléma, amit a legtöbb olvasó, aki ír a…..
Kétségtelenül ez az Őrtorony legnagyobb tárgyalótermi veresége a 2012-es kalapács-ütésszerű Candace Conti ítélet óta. Jehova Tanúi egy 13,5 millió dolláros ítélet rossz oldalán találják magukat, amiből 10,5 milliót büntető kártérítésként irányoztak elő a New York-i…..
Jona3 2014.11.03 19:12:38
@seek out: Még annyit, hogy a többmillió dollár bűntetés nem a tettért, hanem az elmulasztott tanúskodásért volt...
Ezen is elgondolkodhatnál kicsit, ha a nagy tudás nem ölt ki belőled minden erkölcsi érzéket.
Jona3 2014.11.08 08:29:00
@seek out: Szerintem sorolhatsz itt statisztikákat, de biztos vagyok abban, hogy nem attól lesz igaz egy vallás, hogy hány pedofil tagja van. Sokkal többet elmond az igazról, hogy mit csinál azokkal a pedofil tagokkal.
Jona3 2014.11.15 11:48:07
@seek out: Akkor nézzük JT és a világ hozzáállását a pedofil ügyhöz.

Azt hiszem, hogy nyugodtan vonhatok a pedofilia és a gyilkosság között párhuzamot, hisz az egyik a lelket, a másik a testet öli meg, és minkettő bűncselekmény.

Mi is történik a világban, ha egy ilyen kiderül? - börtönbe zárják a tettest
(ez visszatartó erő lehet)
Mi történik JT-nél? - elhallgatják az ügyet
(ez nem visszatartó erő)

Ha a világ is úgy állna a dolgokhoz, mint JT, akkor itt nyiltan Szodoma-Gomora lenne, mert a börtön helyett annyit mondana a tettes, hogy "sajnálom, többet nem csinálom" és ezzel le is lenne zárva a dolog.

JT semmit, de az ég világon semmit nem tesz a bűncselekmény ellen, sőt a hallgatásával előmozdítja. Ha valaki nem csinálja, annak ellenére, hogy perverz vágyat érezne, az csupán az miatt lenne, mert tudná, hogy nem csak bűn, hanem bűncselekmény is. Ez nem JT-nek lenne köszönhető!

A Biblia szavai jutnak eszembe: "bizony, a paráznák és a házasságtörők megelőznek titeket a mennyek országában". A világ különb a pedofiokkal val bánásmódjával, mint JT-k.
Chilében legalább két olyan Királyságtermet fotóztak le, amelyeken nemzeti zászló lengett  A politikai semlegesség hosszú ideje fémjelzi Jehova Tanúit, ha a gyakorlatban nem is mindig, de legalább elméletben. A nemzeti zászlók bármiféle használatát, akár az előttük való…..
Jona3 2014.10.05 20:23:18
@jtanú: Nem értem a kiközösítést. A nő a saját vérét kapta vissza, úgy tudom, hogy az megengedett.

(Amúgy is, az állati vér evéséről van szó a törvényben. Tehát állati, és evés.
Ha van valakinek vérző foga, akkor lenyeli saját vérét, - akkor azt vissza is kaphatja transzfúzióval.)
Jona3 2014.10.06 14:49:19
@nicku: Hát, ez így nagyon bugyuta részükről. Ez olyan, mintha azt mondanák, hogy nem ihatom meg a vért pohárból, de ha az állatból kiszürcsölöm, az oké.
Jona3 2014.10.06 15:03:10
@jtanú: "Amikor a Vezető Testület hibázik, vagy hibázott és meg kellett halnia valakinek a vér elutasítása miatt, nem nyugtalankodnak, mert Jehovában bíznak, aki vissza adja az életet a hitében elhunytaknak is"

Akkor nézzük, hogy mi van azzal, aki nem hallgatott VTre és kapott transzfúziót, mégis meghalt.
- anno tiltott volt, ez miatt nem kapja vissza az életét, kiközösítettként halt meg
- ma már lelkiismereti kérdés, így visszakaphatja
=> Akkor most Isten hozza a törvényeket, tőle függ minden, vagy a VT?

Ha mondjuk nem a transzfúzióban, sem a "ne is köszöntsétekben" hallgat VTre, hanem valamelyik iszlám államban születik, és öngyilkos merénylőként hal meg, akkor is azt mondod, hogy "visszaadja az életét a hitében elhunytaknak is"?
Ugyanis az alap ugyanaz: hinni egy szervezetben, és ész nélkül engedelmeskedni neki.
Az Őrtorony halmozza a szenvedést a kiközösített személyek számára legújabb propagandájával Bizonyára az egyik leggroteszkebb propaganda részeként, amit az Őrtorony Írói osztálya valaha is kitermelt, Jehova Tanúit arra kérik, hogy úgy tekintsenek kiközösített…..
Jona3 2014.09.29 22:08:43
@Columba: Még annyit tennék hozzá, hogy éppen a fentiek miatt nagyon veszélyes JTk kiközösítési eljárása, ami éppen Pál egyik levelének egyik gondolatát forgatja ki, és teljesen ellentmond a szeretet törvényének, amit Jézus hírdetett.

Pedig a tv. és a próféták arról szólnak, hogy csak Istent imádjuk, és a másikkal azt tegyük, amit mi is szeretnénk ha velünk tennének.
Nem hiszem, hogy bármelyik JT szeretné, ha nem köszönnének neki, vagy, ha betegen nyomná az ágyat, akkor magára hagynák, vagy azt, hogy a gyerekét molesztáló pedofil megússza egy ejnye-bejnyével. Talán Jézus kérdezte meg, hogy ha nem szeretjük embertársainkat, akiket látunk, akkor hogyan szerethetnénk Istent, akit nem látunk.
Az Istenszeretetünk abból látszik, és nyilvánvaló, hogy a másik embert, (még az ellenségünket is!) hogyan szeretjük. A többi csak vitára okot adó téma, ami a különbségeket emeli ki, és ellentéteket, viszályt szít.
Jona3 2014.09.29 22:28:07
@hírnök: És a te istened/istenképed valódi?
Mi alapján ismerted meg, alakítottad ki?

Ha még az új világosság előtt ismerted volna meg, akkor is ugyanez lenne? Ne feledd, Isten nem változik!

Mekkora a szeretet benned, ha így ismeretlenül megmondod nickuról, hogy akár egy állat, csak az ösztöneinek, és a világi örömöknek él, és a fizetsége a halál lesz?

Volt már olyan, hogy valamelyik szerettednek éppen akkor lett volna rád szüksége, amikor gyüli volt, és te inkább elmentél? Ha igen, akkor éppen olyan voltál, mint az a farizeus, aki azért nem segített az anyjának, mert amivel segíthetett volna, azt már Istennek ígérte.
Jézus példát mutatott, hogy az első mindig a szeretet! Nem számít a sabbat, nem számít, hogy amit adnál az Istennek szánt ajándék, hanem ami számít az a másik ember, akinek szüksége van rád.
Jona3 2014.09.30 22:01:42
@hírnök: A legfontosabb kérdésekre hála Isten, vannak válaszaim, nem tudom, miből gondolod, hogy nincsenek.

Nem először vádolsz meg ismeretlenül valakit, mert éppen nem JT, és hazugságokkal sértegetsz. Ilyenkor elgondolkodok azon, hogy vajon magadból indulsz-e ki, hisz minket nem ismersz.

Isten szabad akaratot adott mindenkinek. Az utolsó napon nem a prédikálás, a gyülibe járás fog számítani, hanem, az, hogy észrevetted-e a másik embert, és segítettél-e rajta.

"akkor sokan mondják: -Nem a Te nevedben prédikáltunk?.... " és bizony el lesznek küldve.

Tanulni jó! De nem minden! Ahogy Jézus mondta: "Tudakozzátok az írásokat, mert azt hiszitek, abban van az örök életetek..." a tanulás hiába való, ha nincs a megismerés.

Isten nem azt fogja megkérdezni, hogy mi van a fejedben, még egy papagáj is tud jókat mondani. A fontos, hogy mi van a szívedben!

Nem azt mondom, hogy veled van a gond, és, hogy nincs a szívedben jó, inkább azt, hogy JTk inkább felelnek meg a szervezetnek, ha választás elé kerülnek, mint Istennek. Bár a lelkiismeretük biztos megszólal akkor amikor először fordítanak hátat valakinek (rengeteg olvasói beszámolót olvashatsz, ami arról tanúskodik, hogy JTk megkeményítették a szívüket, fájdalmat okozva a másik embernek), de egyre kevésbé fog figyelmeztetni.

A szervezet nem Isten!

A Bibliát Isten ihlette, és nem a szervezet.
Ha Te, ahogy írod, a Isten szent szellemének a segítségével megértetted a Bibliát, akkor tedd fel magadnak a kérdést, hogy Kitől kaphat bárki szellemet.
Adhat neked egy másik ember? "Kérjétek az Atyát, mert ő mindenkinek ad, aki kéri." Nem köti felekzethez való hovatartozáshoz!

Ha Isten nem kárhoztat senkit azért, hogy milyen nemzethez, nyelvhez, felekzethez tartozik, akkor te miért?
Isten ad örök életet, és annak adja, akinek akarja.
Sok szülő fordul a címben jelzett panasszal különböző segítő szakemberekhez. Rendszerint túl későinek gondolják. Mi, akik testközelből ismerjük a problémát, bizton állítjuk, hogy sohasem késő. Sőt! minél jobban telik az idő, annál jobb és jobb lehetőségek vannak arra,…..
Kereszt vagy kínoszlop? Nagyon sokan különböző oldalakról körbejárták már a kérdést, hogy Krisztus vajon kereszten vagy kínoszlopon halt meg. Vajon fontos kérdés-e ez? Tulajdonképpen nem. Miért? Lényegében nem vezet sehová a kérdés. Ezen a szócsatározáson nem múlik…..
Jona3 2014.09.01 15:01:49
@Niro: Igazad van! :)
Please feel free to be offtopic.....
Jona3 2014.05.11 21:14:18
@undercover: A disqus nekem is eszembe jutott, mert ilyenkor jó lenne. Mondjuk nem szerettem, mert nehezen követtem, mint olvasó.
Jona3 2014.08.31 16:16:51
@ex.hmcs-s: Olvastam, sőt a tévében is láttam, nem is kicsit manipulatív JT ellen. Egyik oldalról sem szeretem az ilyet!
JTk nem utasítanak vissza orvosi kezeléseket, csak a vért, de ugyanakkor helyette elfogadják a sajátot vissza, ill. a vérpótló készítményeket.

Ugyanakkor az egész történet arra van kiélezve, mintha a JTk valamilyen amish jellegű szekta lenne, és az egész híradás ezzel hazugság lesz, legalábbis amennyire a valllást illeti, hogy az miatt rabolták el a gyereküket.
Jona3 2014.08.31 19:37:17
@ex.hmcs-s: Ami ugye már nem összeegyeztethető JTk szabályaival. :/

Ugyanakkor ezt a kis apróságot kihagyva, a hazugságot hangsúlyozzák. És éppen ez a probléma a legtöbb félrevezetéssel, manipulációval, mert a hazugságot felismerik, míg az igazságba hazugságot keverve, ill. kiforgatva az igazságot, már sokkal nehezebb a dolgunk.
Laura lányom iránti végső búcsúm ezen a délelőttön ért véget a utah-i Ogden Királyságtermében a 7. utcán, feleségem Mi Chu segítségével. Laura nem tudott együtt élni azzal a gondolattal, hogy már harmadjára vonják meg tőle a közösséget. A helyi vénekkel való…..
Jona3 2014.08.16 00:01:58
@zenészz: Nem tudom, hogy mit hisznek a vének, de én azt hiszem, hogy egy ember sem tévedhetetlen. Ha mindenki csak annyit megcsinálna, amennyit megértett, már jó lenne. Csernus mondta, hogy aki nem így tesz, az szembe köpi magát.
 "Aki tudja, hogy mit kellene tennie, de valamiért mégsem teszi, az tudatosan köpi szembe magát. Ennél jobban pedig nem alázhatja meg magát senki. Önmaga előtt" - nem beszélve, ha Istennel kapcsolatos dolgokról van szó
Ha engem kérdezel, én azt javaslom, hogy tudakozd az írásokat, mert én még 1 felekezettel sem talákoztam, amelyikben ne találtam volna olyat, ami nem teljesen bibliai volt. Vannak felekezetek, amik még a bibliai alapelveket sem tartják be, ennek ellenére vannak jó tanításai. Ha olvasod a Bibliát, felismered a jó magokat, a növekedést pedig Isten adja, bárminek is valld magad.
Jona3 2014.08.25 19:00:35
@zenészz: Nem igazán értem amit írtál.
???
Javasoltam, hogy olvasd a Bibliát, és amit megértesz tedd is meg, hogy ne köpd szembe magad. Ahogy írtam, nem hiszek vallásokban, mert eddig mindegyikben találtam olyat, ami nem volt Bibliai.

Ha olvasod a Bibliát, akkor bármelyik felekzet tanításával találod is szembe magad, meg tudod majd különböztetni, hogy mi van Istentől, mi nem.

S bár, nem mondtam, hogy ne lopj, ne csalj, stb..., akár mondhatnám is, nem én találtam ki ezeket az intelmeket, bárki is mondja, meg kell tenni, mert isten tanítása. Ahogy Jézus is mondta, "tegyétek meg amiket mondanak", ha összhangban van az írásokkal. Sehol sincs olyan, hogy ha valaki bort iszik, de vizet prédikál, akkor ne vedd magadhoz a vizet.

Gandhi jutott eszembe, mert odament hozzá egy asszony, és azt kérte töle, hogy mondja meg a fiának, hogy ne egyen cukrot. Gandhi nem mondta, hanem azt kérte, hogy jöjjenek vissza 2 hét múlva. Azért, mert ő akkor még evett cukrot, és nem akart cukor evőként (bort inni) tiltani tőle (vizet prédikálni). De sajnos nem mindenki van megáldva ilyen lelkülettel, attól még taníthat jóra.
Jona3 2014.08.25 19:03:20
@leslie07: Egyetértek.
Az Őrtorony legújabb kiadása “Jehova” nevét szinonimaként használja a szervezetre.  Az elmúlt évben megértük a bizarr “Hét pásztor, nyolc herceg” Őrtorony cikk megjelenését, melyben Jehova Tanúinak megmondták, hogy a vezetőik által számukra adott utasítások…..
Jona3 2014.08.11 15:54:45
@ORION: Nem elég azt mondani, hogy "Ábrahám a mi atyánk", vagy azt, hogy "Jézus a mi urunk".
Jona3 2014.08.11 20:39:55
@Niro: Nem, ha van egy jó ember, aki nem hisz, nem fog a pokolba jutni. (amilyenek a körülmények, nem csoda, hogy sokan nem hisznek)
Ha a lelkiismerete tiszta, akkor az alapján nyer jutalmat.
A rossz emberről nem tudok véleményt mondani, de ha következetesen, láthatóan küzd a hibái ellen, nem hiszem, hogy igazságos lenne a pokolba mennie.
Jona3 2014.08.11 20:41:07
@zenészz: Jó kérdés, talán egy JT-st kéne megkérdezni erről. Annyira nem vagyok jártas a témában.
Sziasztok!Azt hiszem végső elkeseredésemben jutottam hozzátok, aminek nagyon örülök! Az én történetem 1 éve kezdődött, amikor adódott egy lehetőségem, hogy az egyesült államokban töltsek fél évet a nagynénémnél, aki mint utólag kiderült Jehova Tanúja az egész…..
Jona3 2014.08.09 22:36:55
@karalabe4: Szerintem Rita nem csak itt kért tanácsot, így eltanácsolták erről az oldalról. Talán következő megingásánál visszanéz.
Egy finnországi támogató csoportot aggaszt a Jehova Tanúi között gyakorolt kapcsolatmegvonás  Egy finn nem-kormányzati szervezet (NGO) beadott egy jelentést az ország igazságügyi miniszteréhez, melyben kéri, hogy vizsgálják ki Jehova Tanúi bírói gyakorlatait – különösen a…..
Jona3 2014.05.09 17:42:36
@Aranyosi: Szerintem mindenhol szükség lenne ilyen szervezetre.
Alapvető emberi jogokat sértenek azzal a kiközösítési rendszerrel, amit csinálnak. Embertelen! A szeretet elleni egyik legnagyobb vétség. Sérti az emberek vallásszabadságához való alkotmányos jogát.
El képzelni nem tudom hogy egy bíróság ne ítélné el JTket.
És mindezt csinálják egy félreértelmezett bibliavers mögé bújva, hogy a szervezethez kössék lelki terrorral az embereket.
Jona3 2014.05.09 23:07:04
@Aranyosi: Hát, jogi kerdesekben nem vagyok jaratos, de azt latom, hogy mennyire megvisel csaladokat, baratokat ez a kikozositesi rsz. (nem csak a tavozot, hanem a bentmaradokat is)
A masik, amit nem ertek, az az, hogy ha szabad vallasgyakorlas van, akkor azt milyen jogon vizsgalhatja felul, irhatja felul barmelyik felekezet? Ezen kivul a lelki terror buncselekmeny! Kutatasok vannak, amik bizonyitjak, hogy az egeszsegre sokszor karosabb, mint a fizikai bantalmazas. Ha pedig a 8 napon tuli serulesrol orvosi latlelet keszitheto, akkor mit lehet mondani arrol, amikor valakit a felreertelmezett kikozositesi rsz. evekre megnyomorit?
Jona3 2014.05.11 21:33:50
@karalabe4: Elég sok ellentmondást érzek JTk részéről, meg úgy általában a vallásokban, ami nem teljesen tiszta nekem.
Itt vannak pl. a pedofil tettek, amik tv-be ütközők, mégis valamilyen szinten fel tudnak lépni ellene. Bár nehezebb bizonyítani, de a lelki terror ugyanígy bűncselekmény. Tervezve volt, hogy 1 év börtön is járhatott volna érte.

Orvosi papírokkal igazolható, hogy 1-1 kiközösítés mindenkit mennyire megvisel. Ha fellépnének ellene, és VT módostaná az irányelveit, felülvizsgálná, hogy anno a kiközösítés kicsit másképp zajlott, mint ahogy ma értelmezik, akkor a tagok nem állnának neki önszántukból ennyire súlyosan ignorálni.
De ha más nem történne, mint ki kellene fizetni az orvosi kezelések költségeit, kártérítést fizetnének, akkor már az is egy lépés lenne.
Kedves Kommentelők!   Átgondoltuk, hogy mi a célunk ezzel a bloggal, és a következőkről kívánunk titeket tájékoztatni.   1. Személyeskedés. Mivel a jelenlevők nagy része régi blogger, ezért a személyeskedésért ezentúl 1 hét kizárás jár, független attól, hogy ki…..
Jona3 2014.05.04 22:16:15
Isten-e Jézus?   Ennek a cikknek nem célja, hogy bárkit is meggyőzzön Jézus istenségéről – még akkor sem, ha erre utaló bibliai idézeteket fogunk összegyűjteni. Célja viszont az, hogy bemutassa, az Őrtorony Társulat milyen tisztességtelen és manipulatív módon bánik a…..
Jona3 2014.05.04 14:25:46
@picket9: Az előbbit előbb elküldtem...

Mert, ha a Biblia írása után keletkezett, akkor Pál nem gondolhatott rá, mint teljes írás, hisz magat a Bibliat sem ismerte.
Ha elotte keletkezett, akkor meg egyertelmubb, hogy az USzre nem gondolhatott, mint teljes iras, tehat az benne sincs.
Jona3 2014.05.04 15:56:59
@picket9: Egyetértek.
Jona3 2014.05.04 16:22:32
@Laci7000: Nem tudom, hogy pontosan mire gondolsz. János beszél az antikrisztusról, és azonosítja.
2014 szeptember 1-től a körzetfelvigyázók felelősek a gyülekezeti felvigyázók, kisegítőszolgák kinevezéséért és törléséért. További részletek az Őrtorony 2014 november 15-i számában lesznek olvashatóak. Mit gondoltok erről a változásról? Hogyan fog hatni a vénekre, a…..
Jona3 2014.05.01 09:33:35
@venn: @picket9:
Ott van pl. annak a szegény srácnak az esete, aki szerelmes lett egy férjes nőbe, és segítseget kért. Elég durva dolgok történhettek, ha a beszélgetés után öngyilkos lett. Sajnos a probléma nem a véné/véneké lett, hanem a srácé, aki még szinte gyerek volt, és a csaldjáé, akik azóta sem tudták feldolgozni a dolgot, sőt, mint JTk, ők sem kaptak megfelelő támogatást és segítséget.

A világban képmutatás kell az előrejutáshoz. Itt (JT) mi kell?
Kedves Kommentelők!   Áthelyezem ide a Jehova Tanúi és az 1935-ös dátum c. poszthoz írt, de a fenti témához tartozó kommenteket. A személyeskedő hozzászólásokat töröltem. Ha mégis maradt benne,…..
Jona3 2014.04.30 10:52:05
@Laci7000: Jézus ezt mondta:

"26
Mikor pedig eljő majd a Vígasztaló, akit én küldök néktek az Atyától, az igazságnak Lelke, aki az Atyától származik, az tesz majd én rólam bizonyságot.

7
De én az igazat mondom néktek: Jobb néktek, hogy én elmenjek: mert ha el nem megyek, nem jő el hozzátok a Vígasztaló: ha pedig elmegyek, elküldöm azt ti hozzátok.
13
De mikor eljő amaz, az igazságnak Lelke, elvezérel majd titeket minden igazságra. Mert nem ő magától szól, hanem azokat szólja, amiket hall, és a bekövetkezendőket megjelenti néktek."
Jona3 2014.04.30 11:13:31
@Laci7000: Az, hogy milyen Vígasztaló?
Hogyan tesz bizonyságot, amikor maga az Atya tett bizonyságot Jézusról,amikor azt mondta, hogy "szeretett Fiam, Őt hallgassátok".

Jézus már elmondta az igazságot. 33 pünkösdig milyen hazugság keveredett a tanításokba?

Az mondja Jézus, hogy aki küld, az fog beszélni, de pünkösdkor az apostolok beszéltek...
Jona3 2014.04.30 12:01:33
@Laci7000: Köszi, így már érthetőbb.
Szia! Remélem jó helyen járok :) Szeretném, ha közzétennéd ezt az irományt és a levelet blogon, talán segít másoknak is. Már régen kb 1-1,5 éve megírtam, de most jutottam odáig, hogy el is küldjem. A neveket töröltem, név szerint említett gyermekeim nevét csak…..
Jona3 2014.02.22 10:00:28
@freemake:
Kedves Barátom, bevallom, próbállak követni, de egy idő után felhúzom a szemöldököm...
Tegnap elmentem összejövetelre (azt hiszem így hívják). Valószínű, hogy elmegyek vasárnap is a családdal. Nem azért mert JT az egyedüli igaz szervezet, hanem mert az általam elérhetők közül még mindig ez a legjobb. Próbáltam magamban "imádni Istent", de én abba a csoportba tartozok, akinek szüksége van közösségre.
Összességében jó volt. Kellemes zárása volt a dolgos hétköznapoknak.
Tetszettek az énekek, az előadások is.
Jona3 2014.02.22 13:15:05
@Johnny Joker:
Tudom, hogy a tűzzel játszom, de úgy érzem, jó ha a gyerekeim több mindent megismernek. Előbb-utóbb úgyis belebotlanának Jahova tanúiba, és nem mindegy, hogy a segítségemmel ismerik meg most, vagy nélkülem úgy, hogy közben nem ismerhetik meg a másik oldalt, vagy nem ismerik fel JT hiányosságait.
Ezen kívül is vannak veszélyes szekták, szeretném ha megtanulnák a kritikus gondolkodást.
Jona3 2014.02.22 13:56:15
@Aranyosi: Biztos, hogy nem veszélytelen, de én jóval veszélyesebbnek tartom a spiritizmust, a babonát, a jóslásokat, és társait. Ezeket még magukat kereszténynek vallott emberek is üzik.
Már voltak velem máskor is, és nem ugráltak lelkesen, hogy mikor megyünk újra. A legkisebb biztos, hogy befolyásolható, de a többiek jól tudják, hogy jobb híján, a közösség miatt megyünk.