Adatok
Éva Rendes
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Steve megoldása kissé abszurd számlaintézős helyzetére nem biztos, hogy a legelőremutatóbb, de az tuti, hogy a legadekvátabb. Reméljük a Telenortól sikerül majd megtudnunk, hogy mi a logika, az igazság és az élet abban, hogy a számlájukat a saját ügyfélszolgálatukon nem, egy mezei…..
A Dél-pesti kórházat, déltepsinek hívják, de rá is szolgált a hírére. Édesanyám volt életem központja. Nagyon bánom, hogy bevittem a kórházba. Ha nem viszem be, még mindig itt élne velem.
Kedves tisztelt cím, köszönöm a lehetőséget, hogy írhatok önöknek. Az esetleges segítségüket is kérném levelem…..
Éva Rendes
2016.04.14 21:07:56
Elképesztő szövegekkel nyúlnak le egyesek pénzeket, és sokszor a legjobban azokat bosszantják Magyarországon, akik amúgy fogékonyak lennének a modern készpénz-kímélésre. Külön-külön lényegtelen, filléres történetek, de az ilyen sztoriknak nagy felelőssége van abban, hogy…..
Éva Rendes
2014.08.23 19:06:58
@WagonerpluSS:
Nem tudom mit eszel vagy veszel akár itt akár más cukiban de 6000 alatt nehéz kijönni.
Más kérés, hogy egyfajta cukrász "anti kézpénzfizetési betegség" eleve létezik, mert nem ez az egyetlen menő vagy nagyon híres cuki ahol nem hallják az idők szavát. Na őket is kötelezném az online pénztárgépre.
Nem tudom mit eszel vagy veszel akár itt akár más cukiban de 6000 alatt nehéz kijönni.
Más kérés, hogy egyfajta cukrász "anti kézpénzfizetési betegség" eleve létezik, mert nem ez az egyetlen menő vagy nagyon híres cuki ahol nem hallják az idők szavát. Na őket is kötelezném az online pénztárgépre.
Több mint húsz évig arcoskodó, mindenkit melegebb éghajlatra elküldő, az utasokat szükséges rossznak tartó cégvezető volt, aztán az elmúlt hetekben szinte varázsütésre lett úriember Michael O'Leary. A Ryanair vezérigazgatója Európa legnagyobb és még mindig legnyereségesebb…..
Éva Rendes
2013.11.06 13:12:05
Éva Rendes
2013.11.06 13:21:26
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
-tisztelet a kivételnek, de a telefonboltokban (piros,kék,magenta) azok szerettek leginkàbb szàmlát befizetni akik "adott hó 32."-ig nem fizették be a számlát, vagy már felfüggesztették a tartozás miatt
Nem hiszem el, hogy az online megoldásokkal 1 perc alatt rendezhető dolgot miért cserélné fel az ember egy lassú, offline, stresszes, frusztrációt okozó megoldásra.