Regisztráció Blogot indítok
Adatok
PaulW

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Van-e idegesítőbb annál, amikor mások b*sszák el az ember idejét? Például, ha a telelésre szánt 8 napból hármat eltesz a Best Reisen utazási iroda kft, mint ahogy az levélírónk esetében összejött: Történt, hogy barátainkkal összebeszélve októberben, késő nyári elmaradt…..
PaulW 2007.12.19 21:57:30
Én is ott ültem azon a bizonyos gépen... függetlenül attól, hogy sikeres/sikertelen vagyok-e. Mi magánszervezésben mentünk, csak a repülőutat intéztük irodával, nem a BR-rel, hanem az OTP Travellel, 1xűen azért, mert az adott héten semmilyen más járatra nem volt hely, csak erre a chartergépre. A BR-t látszólag egy kicsit felmenthetné az a tény, hogy az isztambuli sétarepülés egy munkaszüneti nap hajnalán történt, de valójában nem menti fel, mert a visszaérkezés után kb. 1 órával az OTP Travel ki tudott küldeni 1 kis hölgyet a reptérre, a BR senkit. (Szegényt majdnem megették.) Azért a kártérítéssel a mi irodánk is adós még, nehogy valaki azt gondolja, hogy reklámozni akarom őket.
Engem azért pár dolog még "irritált":
A sétarepülés utáni visszaérkezéskor jó sokat álltunk az útlevél-ellenőrzésre. Miért nem mondta meg vmi hivatalos közeg a határőrnek, hogy senki nem szállt fel vagy le? Netán azt gondolták, hogy az OTP reklámból ismert módon valaki átszállt menet közben?
Még ennél is többet vártunk a csomagokra, nyilván azért, mert a gép visszaérkezésekor semmilyen más gép nem jött (még túl korán volt), és aludtak a csomagkezelők. Akik viszont azzal bosszulhatták meg az ébresztést, hogy összetörték a bőröndömet. Tehát a tisztelt ferihegyi csomagkezelőknek is kívánok minden jót, merthogy átszállás és egyéb reptéren való leszállás hiányában az adott körutazásnál csak ők lehettek a hunyók.
A kiakadt vámos kisasszonyról nem is beszélve, aki olyan hangnemben és szókinccsel tette szóvá, hogy (tiltott helyen - de ez az adott helyzetben talán némiképp érthető) dohányzunk, hogy azon mindenki csúnyán kiakadt volna, ha nem lett volna olyan fáradt.
Szóval elég komoly szívás volt az odaút, de legalább a másnapi megérkezés után jó volt :-) Viszont az összes szolgáltatónak egy kicsit oda kellene figyelnie arra, hogyan kommunikál a kedves ügyfeleivel, mert ami ebben az országban van, az botrány. Uff