Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Szente Csaba

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Nem csoda, hogy a poloskák szeretik a meleg, nedves helyeket, inkább az a furcsa, hogy a helyi szállodások nem akarják megzavarni a populáció természetes gyarapodását: Márciusi wellness hétvégénk történetét szeretném megosztani veletek. Négyen indultunk neki a 180 km-es útnak,…..
Szente Csaba 2013.10.13 20:35:18
Életünk eddigi legnagyobb csalódása:
Gunaras Resort Spa Hotel****

Meg szeretnénk osztani veletek a legutóbbi horror-wellness „élményünket”
Aki erre a helyre menne, azt javaslom előbb olvassa el a kicsit hosszú, de tényszerű beszámolónkat!

-Ősszel, párommal 3 éjszakára, All inclusive csomagal szállást foglaltunk a hotelben.

Kicsit korábban, 12 órára értünk oda, rögtön közölték, hogy csak 14 órától lehet a szobát átvenni, addig a szolgáltatások sem járnak. Hozzáfűzném, kész szoba lett volna bőven, talán 20 ember volt a hotelben!
Máshol általában rugalmasabbak voltak: Fürdeni már lehet, részt vehetünk az ebéden, stb. -hát itt nem így volt.
A környéken semmi nincs, minden más zárva, így 2 órát fáradtan, céltalanul sétálgattunk.
Kerékpárkölcsönzés 1500 Ft/ óra, tehát 2 óra kettőnknek 6000FT lett volna!
Irreálisnak magasnak tartjuk ezt az árat!
Máshol ennyiért egy félmilliós E-bike-ot béreltünk volna, nem egy átlag biciklit!
Közvetlen a hotel AJTAJÁBAN parkolt egy vadonat új fehér Porsche Panamera.
Kiderült, hogy a Vezérigazgató úré, na ez már nekem elég sokatmondó volt, a barátnője pedig csak az egyetlen mozgássérülteknek fenntartott parkolóban tudott parkolni, pedig volt hely bőven. Na, jól megmutatták, ki az úr a házban! „mi megtehetjük!”
14.00, recepció, check-in.
Felpakoltunk, szoba rendben, tisztaság rendben.
Fürdőköpenyből 2 kisebb méretű volt a szobában, feleségemre jó volt, rám nem. Igaz, máshol már a foglalásnál elkérik, milyen méretű köntös kell, sebaj, vissza a recepcióra.
Kb. egy órát! vártam, mire megkaptam a nagyobb köntöst!
Utána indultunk a „Thermaliumba”, ami a 40 éves, lepukkant, szoci Gunaras-fürdőt jelenti, ha valaki nem tudná.
Itt egy világ omlott bennünk össze.
10 percet voltunk ott a 3 nap alatt, pedig nagyrészt úszni és fürödni akartunk.
Csalódottan visszamentünk a hotelbe, a drink bárba, ahol a délutáni süteményt és kávét szerettünk volna fogyasztani.
Kiderült, hogy egy kártyát kell átadni, amiért egy szelet, fagyasztásból felengedett, nem éppen friss tojásból készült süteményt (konkrétan büdös volt) kaptunk, nesze neked all inclusive!
A kávé automatából, mint a benzinkúton!
All inclusive vacsora:
2 fajta leves, 2 féle húsétel, egy PANGASIUSBÓL készült étel-ami mind a három este ott volt és kétfajta köret melegentartóban, nagyon gyenge salátabüfé, az almapaprika és a csemege uborka ráadásul már forrt.
Az ételek egyébként egész jó ízűek voltak.
21 óráig az AI ellátás keretében még ingyen fogyaszthattunk italokat utána fizetős !

22 órakor bezár a bazár és síri csönd a hotelban.
Környéken persze semmi szórakozási lehetőség 60 Km-es körzetben, hétvégén sem.
21.30-kor felmentünk a szobánkba, dög meleg volt, kitártuk az erkélyajtót és elaludtunk.
A szobában található információs mappából egy-két szösszenet:
Egy plusz párna a szobába 3000 Ft-ba kerül!
Bimbi, gyerekágy több ezer forint-nekünk nem kellett, de meghökkentünk!
0.15-kor felébredtünk, mert a hotel bejárata előtt 5 db bunkó-mást az ilyenekre nem tudok mondani -másfél órán keresztül röhögött, vihogott és a csomagtartóból pálinkázott. A recepciós persze nem szólt rájuk, ezért a többi vendég nem tudott aludni.
Másnap
08.30 Reggeli
Hideg virsli, hideg ketchupos melegszendvics, hideg rántotta, a sajt és más dolgok elfogytak, nincs feltöltve, vagy csak sokkal később, vagy csak kérésre.
2 féle felvágott, kávé a jó öreg automatából, hideg-meleg tej nincs hozzá, csak kis tejszín.
12.00 Wellness ebéd:
Húsleves szétázott orsó tésztával
Fetával, pepperónival besütött sertéstarja, hasábburgonyával.
Saláta nincs. Választási lehetőség nincs, ha nem kell, éhes maradsz.
Itt szintén a furcsa üzletpolitikára hívnám fel a figyelmet:
hétvégén több vendég volt, akkor már büfé jellegű ebéd volt.
Tehát:
HA KEVÉS A VENDÉG, AKKOR MÉG JOBBAN CSÖKKENTJÜK A NÍVÓT. –ezt nem értem!

BETELT A POHÁR!
Feleségemmel megbeszéltük, hogy kifizetjük az egy éjszakára a szállást, annak ellenére, hogy ennyi negatívum történt, de mi itt tovább nem maradunk!
Elmentünk a recepcióra, elmeséltük minden sérelmeinket, hogy nem maradnánk a másik két napra, épphogy ki nem röhögtek, de közölték, hogy ez egy szolgáltatás, bizony fizetni fogunk, ha maradunk, ha nem!
Majdnem agyvérzést kaptam!
Felhívattam a főnöküket (szimpatikus Porschés-úr), szintén ezt mondta- mind a három napot ki kell fizetni!
Egyébként később többször összefutottunk vele a hotelben, de meg sem kérdezte, mi a gond, esetleg a véleményünket meghallgathatta volna.
A fogyasztóvédelem azt mondta, panaszt tehetek, később kivizsgálják, de ha lelépek és nem fizetem ki a következő két napot, amit ott sem tartózkodok, még a hotel tehet ellenünk feljelentést!

Úgyhogy keserű szájízzel, de ott maradtunk, csak aludni jártunk a hotelbe.
Kifizettük a 3 éj szállást, napi 1000 Ft parkolási díjat.-87000 Ft-ot.

Nagy tanulság, hogy egy gyönyörű, négycsillagos új hotelben miféle dolgokat élhet át az ember, mennyit számít a vezetés és a nyújtott szolgáltatás része egyenlő lehet egy bármilyen kétcsillagoséval!