Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Joe Allyos

0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Pár hete láttuk a közösségi vásárlásnak mondott dolog bemutatkozását a Cápák között elnevezésű befektetőkereső műsorban. Már elsőre sem tűnt értelmes üzleti modellnek, nem is támogatta senki, de mivel a műsor miatt sokan letöltötték, ezért utánanéztünk, hogy mi is ez. Két típusú dolgot találtunk, a…..
Joe Allyos 2019.05.04 23:43:00
@Luighi: Engedd meg kerlek, hogy szolgaljak nehany korrekcioval, mert amit leirtal abszolut nem fedi le a valosagot es a mukodesi elvet, ez igy egy sima piramisjatek lenne, abbol meg mar sokat lattunk mindannyian, es az anyaceg sem engedne es nem is fektetne a nemzetkozi bevezetesbe sok szaz milliot es tobb, mint 3 ev fejlesztest es tesztelest.
Elso, minden termek fix aras. Tehat, egy 429$-os termekre nem lehet 500$ begyujteni.
Masodik, minden termek ido limites ami a koncepcio egyik vedjegye is, tehat ha a kijelolt ido a termek aranak osszegyujtesere lejar es az nem gyult ossze 100%-ban amit status bar is jelez, akkor ez sikertelen volt, tehat alap, hogy mindenki visszakapja amivel hozzajarult.
Harmadik, es ez fontos de picit "advance" technologia es ezert meg nem is tartalmazza az alap kommunikacio, hogy a tranzakciok a blockchain-en fognak zajlani, igy abszolut nincs szukseg semmilyen kozjegyzore vagy barkire, hiszen decentralizalt, regisztralt, mindenki szamara azonnal lathato es ellenorizheto, orok nyomot hagy ami torolhetetlen. Ennek elso verzioi mar most is aktiv, vedett algoritmus egy "fekete dobozban" vegzi a kivalasztast a nevtelen tokenek kozul. De, mivel nincs veszitesi kockazat, hiszen a licit jog csak egy extra szolgaltatas azon az osszegen amin termeket vasarol amugy is az ugyfel, igy ez nem is relevans.

Szinten engedd meg, hogy egy igen reszletes atvizsgalasi cikket is ajanljak, ami eszmeletlen kritikus volt szinten, de termeszetesen aki mar erti a koncepciot azoktol rengeteg a pozitiv es gratulalo cikk es tartalom is szerencsere:

kifogasokvilaga.hu/allyos-elemzes-piramisjatek-vagy-forradalmi-webaruhaz-capak-kozott/
Joe Allyos 2019.05.06 18:56:52
@copass: Igy van, ASZF - TOC angol, mivel a fejlesztes, az app es a koncepcio is angol, a nemzetkozi piacra lett szanva ahol angol a standard nyelv. A hazai piacot nem is tervezte a core csapat eroltetni, de nehany tapasztalt tanacsadonk, mint Peter Thiel (PayPal) es az Uber egyik alapitoja javaslataira az elso publikus verziot egy kicsi piacon, pici orszagban vagy nagyobb varosban terveztuk eloszor letesztelni, hogy minden lehetseges eszrevetelt, javaslatot, kritikat sikeresen osszegyujtsunk es elemezni tudjuk a bovules elott. Ezek segitenek mindig az igenyekhez igazitani a platformot es tokeletesiteni a kommunikaciot.
Mivel egy valoban forradalmi megoldas van vegtelen egyszeru kontosbe gyurva, a fejlesztesekkel jo munkat vegeztunk kijelenthetjuk, a kommunikacio bizony kihivas, ezert is lehet elonyere a hazai alapbol is kritikus es pesszimista piac, nagyon sokat tanulunk a sok ertekes visszajelzesbol, amiert halasak is vagyunk.
Valoban nagy kihivas volt megoldani legalisan es innovativan az akar 300 Forintert premium termek temat, regi almunk volt es az indiai befektetok egyik alap igenye is. Ezt sikerrel realissa tettuk es megoldottuk, mar csak a sok multbeli serelmen es gyenge atveresek okozta karokon kell korrekten es nyitottan vegigmennunk. Senkire semmit nem szeretnenk eroltetni, az Allyos csak egy egyszeru alternativ vasarlasi megoldas, ahol a turheto aron megvett kavefozo melle van lehetoseg egy Tesla-t is elvinni. Se tobb, se kevesebb.
Joe Allyos 2019.05.06 19:52:46
@kolbászjózsi: Orulunk es koszonjuk a reszvetelt, foleg a kerdeseket! :)
Tenyleg nem szeretnenk en pedig szemely szerint plane nem raeroltetni barkire barmit. Annak termeszetesen nagyon orulunk, hogy ilyen sok helyen es ilyen sok ember foglalkozik ezzel a koncepcioval, ez mindig annak a jele, hogy jo amit csinalsz, az iranyt pedig a visszajelzesek alapjan igyekszunk finomitani, mert sajnos nagyon sok a felreertes, nem teljesen vilagos nehany uj felhasznalonak ez az innovativ vasarlasi megoldas. Ebben folyamatosan igyekszunk fejlodni es igazodni az igenyekhez, hiszen az aruhaz tudja amit tudnia kell, es rengetegen fogjak nagy meglepetessel es orommel hasznalni a jovoben.

- Sok forumon es platformon el kellett mar ezt mondanom szemelyesen, hogy a Capak Kozott showmusorba tudatosan egy kereskedelmi szolgaltato altal egy kozel 50 perces beszelgetesbol 10 perc osszevagott anyagabol igen felelotlen es alaptalan lenne barminemu hiteles vagy komoly konzekvenciat levonni. Errol nem is tudok tobbet mondani 2019 december 31-ig, mert sajnos szigoru szerzodes kot, pedig igen sok dolgot tudnek. Inkabb csak igyekszunk a jovoben a kerdojeleket megvalaszolni.
- Nem ertem a kerdest, Joe-nak hivnak, mindenki igy hiv, ezt lehet az okozza, hogy rengeteg a kulfoldi erdekeltseg es az elmult 20 evben lehet tobbet vagyok hataron kivul, mint belul. Aki ismer az tudja jol, aki nem ismer azt nem ismerem. Keresunk-e frontrunner-t a jovoben? Lehet. De nincs a hazai piacon nagy fokusz.
- 2.3 trillion USD korrekten. Nagyon egyszeru, ez egy globalis retail aruhaz 20% alap integralt profittal. Add ossze a global retail forgalmat online, add hozza a jarmuveket, az ingatlanokat es az utazasokat, es dobd hozza a luxusszolgaltatasokat amikkel hamarosan bovulunk, es lehet picit alulkalkulaltunk. De igazabol nincs is rajta nagy hangsuly, mert komoly piac.
- Koszonjuk, hogy a csoport passziv figyeloje vagy. A hangado keves, az aktivitas nagyobb. Javaslom, probald ki ha lesz kedved aktivan is, vesziteni valod nincs. Rendszeresen vannak complimentary ajandek levasarolhato kedvezmenyeink, dobj ezzel egy mailt a support-nak es segitenek neked szivesen.
- Volt egy Alpha teszt, egy Lite teszt es 9 koros Beta teszt nemzetkozi zart csoportoknak (USA, Canada, UK foleg) es early adopter communities-nek meg a hazai fokuszalt teszt elott. Ennek egyik resze az emlitett video is.
- Igy van, az aruhaz alap koncepcio resze a jotekonysag sok masik kozott is. A nemzetkozi zart tesztek eredmenye alapjan tultoltuk a koncepciot, az Allyos alapbol egy teljes erteku es elheto ecosystem lett, gamification-el, karrier epitessel, Top List-el, beveteli forras generalassal es meg sok massal, de sajnos mar a harmadik kornel azt tapasztaltuk, hogy tultoltuk, es nem ertettek a felhasznalok az egesz mukodest. Ezert "visszabutitottuk", es csakis a nagyon alap funkciokat tartottuk meg a tovabbi teszteknel, es igy az elso publikus verzional is. A charity, amit emlitettel megmaradt most is, ha az app-ot megnyitod, a Today Charity menuben gyulnek azok a jotekonysagi szervezetek, akiket a felhasznaloink szavaznak be minden heten, es a Kozossegi Aruhaz heti forgalmanak 1%-a atadasra kerul.
- Errol az influencer temarol azt hiszem korabban leirtam amit le kell. Az Allyos aruhaz nem szerencsejatek. Nincs kockazat, nem tudsz vesziteni, hiszen a vasarlasod osszegebe van integralva a max licit lehetoseged, csakis azzal vehetsz reszt a kozossegi vasarlasban amit amugy elkoltenel termekre. Ha barki megnezi az ezt latja azonnal. Igy alapbol nem velheto fel tetemes kulonbseg egy zacsko Cheetos vagy egy uveg Pepsi vasarlasa kozott amiben nyeremenyjatek vagy kupon talalhato, korhatar nelkul. Barki megveheti az uzletben, a max kockazatod a chips vagy a cola ara. A tobbi ajandek, egy extra. Itt full ugyanez a story. Az, hogy nevezett influencer megosztott egy technikai beallitasi reszletet barki magan eszkozen, mint lehetoseg, az szerintem csupan informalis, akar jotanacs is lehet, ha ez torvenybe utkozo lenne, feltetelezem a gyarto vagy szolgaltato merlegelne.
Es vegul, The Wolf of Wall Street.... Zsenialis alkotas. Moralisan ubergaz, es kiabrandito, hogy ez a valosag. Egyszer lattam, es tobbet nem szeretnem megnezni.

Megegyszer koszonet a sok hozzaszolasert, remelem sikerult segitenem az esetleges kerdesekben, nagyon sok szeretettel varunk minden kivancsi elso Kozossegi Aruhaz tesztelot! Sok sikert, szep napot!
TComment Soha többé BMW-t! 2013.10.10 08:56:51
Az egy éve használtan vásárolt M6-os motorja három hónap után felrobbant. 8,5 millió a kár. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Joe Allyos 2013.10.11 01:52:58
Tisztelt hozzaszolok, autos tarsak,

A szoban forgo BMW tulaja vagyok. Eloszor is koszonet mindenkinek aki egyaltalan veszi a faradtsagot es reagal a cikkre barmit is, hogy mit az mindenki magan dontese. Masodszor, gratulacio a cikkironak, jol sikerult, szep munka.
Harmadszor, es az ok amiert ugy dontottem irok adatokat. Senki hibajabol, de nagyon sok hozzaszolasbol az szurodik le, sok hatterinfot igenyel a teljes kep latasa, attol fuggetlenul, hogy szerintem ez az egesz cikk es eset erkolcsi alapu, nem anyagi, az pont nem annyira erdekel. Pontokba szednem a valszokat, mindenki szurje ki a ra vonatkozot, illetve van egy szemelyes megjegyzes, mert elojott parszor:

1. Europaban nincsenek jogilag visszahivasra kotelezve a gyartok, Mo-on meg plane nem. Amerikaban igen, es ott az osszes M5 M6-ot visszahivtak, a legujabb generaciot a V8 Biturbost is, jarj utana, olajpumpa hiba gyanuval, tehat van ra esely, a hibat a BMW a mai napig nem kuszobolte ki.

2. a sarga "kenesi lampa" rendszeres volt, illetve kb 4x villant fel, a BMW szakszerviznek jeleztem, azt mondtak ez normalis, mehetek tovabb. Azota kiderult, konstrukciobol eredendoen nivopalca hijan ezekben a motorokban az olajszintjelzo is rendszeresen tonkremegy.

3. NINCS "SUFNITUNING". Nincs tuning sem. Ezt az igazsagugyi szakvelemenyben is es a vegen is kulon irasban allapitottak meg a szakertok es a BMW Magyarorszag felelos muszaki vezetoje. Bizonyos orszagokban kernek vegsebesseg korlatozast, ez lett kiiktatva. Ezt a BMW is arulja gyarilag illetve felarral szamolja 3000EUR-ert plusz egy vezetesi trening reszvetele. Semmi extra. Itt az elozo es egyben elso tulaj olcsobban oldotta meg, es ez nem szabalytalan, a BMW-vel gyakran egyuttmukodo Lumma cegtol vette, de ez teljesen legalis. A gond az, hogy errol nem tajekoztatott, es a szakvelemenyek sem tartottak kizaro oknak, illetve a BMW felelos muszaki szakembere sem. Ezt csak most talalta ki a BMW a hivatalos valaszaban, ugyanis egyaltalan nem szeretnenek foglalkozni az uggyel. Es ez ebben a formaban gusztustalan, plane az egyik zaszloshajojukkal szemben, ez megse egy Suzuki Swift (no offense). A legmagasabb gyari fordulaton ez nem valtoztat, csak az utolso hetedik sebesseget engedi kiforogni addig ameddig a tobbit is, ez is le van irva a szakvelemenyekben, tehat a tuning tenye NEM all fennt. Pont.

4. Senki nem mondta vagy irta, hogy mindig 30l-t evett. Igazabol atlag 14l volt a fogyasztas, de 30l-t is meg tud enni. Illetve tudott. Ehhez nem kell nagy tudas. Az udvarban allo 1.4 Peugeot 206 is eljar 6literbol, de hidd el, 15l-t is meg lehet etetni vele....

5. Nincs problema a fenntartassal vagy a kiadassal. A cikk nem errol szol. Imadom az autokat, es ez bizony draga sport, koltseggel jar. Ezert nem jar mindenki M6-tal. Szerencsere, mint lathatjuk. Senki nem irta, hogy barmi bajom van a javitassal, pont leszarom. Sorry. Akar 8 millaert is. Hiszen ez BMW :) Jar neki, nem? Itt elvekrol van szo, de lehet ez keves embernek jon at. Egy 34 millios nemet M-es Forma-1 csucstechnologia ha mindig gondozva van es a segge is ki van nyalva ne menjen mar tonkre 90.000km-nel. Szerintem. Ennel meg egy Daewoo Matiz is vagy a 206-os is tobbet tud, 1 millioert, mar 230.000km-t ment el, gond nelkul.

6. Scaleo-nak, szemelyesen. Az auto teljesen vezetett szervizkonyves, a szakszervizben ahova hordtak a seggemet kinyaltak, az auto mindig talcan volt hurcikolva, ez a Magyarorszagon elsokent forgalomba helyezett M6, unnepelyesen adtak at, utana lehet nezni. Nem az elso hasznaltautom, nem is az utolsom, a cikkbol is kiderul, a BMW Schneider-hez volt hordva mindig, ok az atnezes utan "garanciat" vallaltak az autora, ami a BMW hivatalos allaspontja utan visszavonodott. A tulaj akitol vettem nem tudta atadni az autot, mivel Las Vegas-ban volt a Casino-jukban. A garazsaban allt meg nehany szep auto, Ferrari F430 Spider, Porsche Panamera S, BMW X5M, BMW X6M, BMW GT es egy Mini Cooper S. Tehat a 90.000km realis, ez meg a masodik gumiszett az auton, szamlaval es szervizbejegyzessel tanusitva, raadasul a BMW Magyarorszag kozponti adatbazisa szerint visszaigazolt. Tehat a "veres torku szart" kikernem magamnak ha megengeded, teljes informacio hianyaban nem foglalunk ilyen eros allaspontot.

Tanulsag. Maradnek a jol bevalt japan autoimnal, azok meghalaljak a gondoskodast es a torodest. Senki nem mondta, hogy a BMW nem gyart jo autokat, csak ez nagyon nem jott ossze.

Ennyi. Ha barkinek barmi kerdese van szivesen valaszolok, felesleges talalgatni, az auto es a story nem zsakbamacska, el es virul, illetve annyira mar nem. Aki pontos informaciok hianyaban talalgat neadjIsten meg irasban velemenyt is nyilvanit, az feleslegesen tolti a draga idejet.

Megegyszer koszonet a velemenyekert es a cikkert.

Udv.
Jozsef. Szomoru de nem elkeseredett BMW tulaj :)