Regisztráció Blogot indítok
Adatok
M Carroll

0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A nagy bejelentés és az angol plázamenedzser megbízása után öt hónappal nincs még se honlapja, se értékelhető eredménye a Váci utca újramárkázása projektnek. Az önkormányzat havi 24,8 milliót, azaz év végéig 200 millió forintot pumpál a projektcégbe. Már eddig sokba…..
M Carroll 2013.10.01 09:23:49
Váci utca Bevásárlónegyed Nonprofit Kft nevében köszönjük gondolatait, kommentjeit.
Szeretnénk válaszolni a felvetett kérdésekre, egyúttal meghívni Önt irodánkba, hogy megosszuk egymással ötleteinket és elképzeléseinket, és meghallgathassuk az esetlegesen felmerülő aggályokat, ezzel is előmozdítva a reményeink szerint közös célok megvalósulását.
Az általunk megvalósítani kívánt projektek számos eleme az előkészítés stádiumában van, ezért azok eredményei első pillantásra nem mindig érzékelhetők. Figyelembe kell venni, hogy mint minden kezdeményezés esetében, társaságunk stratégiáját is szilárd alapokra kell helyezni, mielőtt a konkrét célok megvalósítását elindítanánk, annak érdekében is, hogy azok megalapozott, átgondolt terv szerint és nem pedig elhamarkodott döntések hatására valósuljanak meg.
A programok időzítése kulcsfontosságú kérdés, így azok pontos pozitív és negatív hatásainak ismerete nélküli elindítása nem bölcs döntés, ezért az anyagi és egyéb források elvesztegetését eredményezheti, egyúttal a bizalom csorbulását válthatja ki a közvélemény szemében.
Az eddig nem látott, mély, a kiskereskedelmi forgalomra is erősen kiható gazdasági válságot követően a kereskedők és a vásárlók közötti egyensúly megteremtését tűztük célul, bízva abban, hogy egy egységes és átlátható kampány segítségével képesek leszünk elérni és megszólítani a vásárlóközönség legszélesebb rétegeit, ami elősegíti majd egy erős kiskereskedelmi bázis létrejöttét az egész Váci utcában.
Egy új – és különösen egy összetett feladatokat ellátni kívánó – vállalkozás sok időt és energiát igénybe vevő, a rendelkezésre álló erőforrások jelentős részét lekötő tervezést igényel, amit a vállalkozás által ellátott napi feladatok mellett kell megtenni.
Úgy gondoljuk, a munka ezen kezdeti stádiumában, amikor az egyik legfontosabb feladat a klaszter tagok körének minél gyorsabb szélesítése, igazságtalan lenne tevékenységünket csupán egyetlen szemszögből megítélni. A Klaszter területén kb. 300-400 tulajdonos birtokol üzlethelyiséget és kb. 500 különböző üzlethelyiség található 10 kiskereskedelmi kategóriában.
Jelenleg 50 tagot számlál a Klaszter, további 30 társaság jelezte csatlakozási szándékát, aláírásukkal rövidesen a tagok sorába léphetnek. Az üzlethelyiség magántulajdonosokon túl, multinacionális társaságokkal és hazai ingatlan befektetőkkel bővítjük a tagok körét, mindazokkal, akik üzleti érdekeiket az ingatlan befektetéseikben látják megvalósulni.
Mindezek alapján tehát az összes érintett fél (a vásárlóközönség, a kiskereskedők és az ingatlan tulajdonosok) közös érdekében járunk el, minden esetben a döntéshozókkal tárgyalva és egyeztetve.
Mindehhez társul, hogy több, a kerületben található közterület tulajdonosával, Budapest Főváros Önkormányzatával is konzultációt folytatunk, a közterületek használatával kapcsolatban, így ez az együttműködés is a Klaszter tagok és a vásárlóközönség közös érdekének magvalósulását szolgálja. Az ilyen, minden fél elképzelésit tekintetbe vevő egyeztetés, egy hosszadalmas folyamat, amit természetesen a lehető a lehető legnagyobb mértékben igyekszünk gyorsítani.
Mindezen megfontolások más megvilágításba helyezik az Ön által felvetett kérdéseket és elősegíthetik tevékenységünk hátterének megértését.
Fő célkitűzésünk, hogy javítsuk a Belváros kiskereskedelemmel összefüggő üzleti körülményein és fejlesszük, tökéletesítsük és gazdagítsuk annak kiskereskedelmi összetételét, minden célcsoport megelégedésére. Ezek, a kerületben élő polgárok, a kerületben dolgozók, valamint kerületen kívül élő és ide érkező hazai vásárlóközönség és a turisták.

Folytatás a következő kommentben......
M Carroll 2013.10.01 09:29:03
Ezen túl számos olyan a kiskereskedelemmel összefüggő és az általános vásárlási körülményeket és a belvárosi életfeltételeket javító programot megvalósítását tűztük ki célul, és valósítottunk meg, amelyek rövidtávon is érzékelhető változást hoznak és hoztak a Belváros életébe.
Az elmúlt hónapokban
(i) intézkedtünk a fokozott köztisztaság érdekében 12 – Váci utca Klaszter egyenruhában dolgozó – munkatárssal bővítve a köztisztasági alkalmazottak számát;
(ii) 6 fővel növeltük a közbiztonságért felkelős alkalmazottal számát a Klaszter területén;
(iii) köztéri padok kerültek felújításra;
(iv) a használaton kívüli, utcaképbe nem illeszkedő telefonfülkéket eltávolítottuk a közterületekről, ezzel párhuzamosan elkezdődött a megmaradó telefonfülkék funkciójának bővítése, aminek során a fülkék, mind információs felületként, mind reklámhordozóként és wi-fi jeladóként fognak szolgálni;
(v) elindítottuk az egységes arculatú hirdetési eszközrendszer programját, amelynek első lépéseként a Belváros épületeinek és utcaképének stílusához és hangulatához illeszkedő arculatterv készül;
(vi) elszállítottuk a rossz minőségű és főként szemetesnek használt virágládákat ezzel is javítva az utcaképet;
(vii) a Váci Utca Magazin nyári és őszi számának szerkesztése és terjesztése;
(viii) A klaszterhez csatlakozott üzletek kirakatába megterveztük a tagságukat megjelenítő matricát az V. kerületi Önkormányzat ajánlását feltüntetve ezen;
(ix) kidolgozásra került egy olyan kommunikációs stratégia, amely megfelelően képes szolgálni a Váci utca Bevásárlónegyed Nonprofit Kft misszióját, nevezetesen, hogy felvirágoztassa a Váci utcát és környékét, és újramárkázza a Váci utcát, mint brandet.

Ezen célokat szolgálják a rövid illetve hosszú távú stratégiai eszközeink, mint például az image-hangsúlyos vagy a sales-hangsúlyos rendezvények, a facing és signage rendszer megvalósítása az utcán, a vásárlókat informáló utcai illetve virtuális megoldások vagy akár a hagyományos kommunikációs eszközök és tevékenységek, amelyek megvalósulásának pontos időpontja nagymértékben a szükséges és törvényben előírt közbeszerzési eljárások függvénye.
A közterületek állapotának javítása érdekében, az eddig tett intézkedéseken túl kezdeményezzük az ún. „segway” eszközök használatának a tiltását sétálóutcákban, valamint a városnéző autóbuszok parkolásának a szabályozását.
További fő célkitűzésink közé tartoznak a belvárosi parkolást megkönnyítő kezdeményezések, mint a kerületben található parkolóházak és mélygarázsok egységes szabad parkolóhely és megközelítési irányjelző rendszere és középtávú elképzelésként a kerületi vásárlással összefüggő kedvezményes / ingyenes parkolás rendszerének a kialakítása bevezetése.
Társaságunk egy nyílt és transzparens csapatot alkot, ezért készek és nyitottak vagyunk stratégiánkat megosztani minden hasonlóan nyílt, a jobbítás szándékával érkező érdeklődővel. Ennek érdekében kérjük, fogadja el meghívásunkat a blog bejegyzésében felvetett kérdések áttekintésére, amelyek, úgy gondoljuk, a céljaink ismeretének hiányából fakadnak és tekintettel arra, hogy egy hazánkban eddig nem alkalmazott kiskereskedelmi üzemeltetési koncepciót ültetünk a gyakorlatba, annak érdekében, hogy egy mindenki számára hasznos és gyümölcsöző együttműködés alakuljon ki egy erős és szándékunk szerint közismert „Váci Utca brand” érdekében. Reméljük, hogy ezzel érthetővé és elérhetővé tehetjük munkánk céljait és eredményeit.