Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Tanítóbácsi

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Levélírónk az évvégi jutalom elosztásának egy szokatlan módját mutatja be nekünk, az alapítványi iskola tulajdonosa az alapján osztotta ki a jutalmakat, hogy megjelent-e a tanár az otthonában rendezett Karácsonyi partin.Kedves Ellenőrző!A Karácsonyi szünet közeledtével,…..
Tanítóbácsi 2009.12.10 14:21:09
@notC: Magam is alapítványi oskolában dolgozom és a béralku úgy nézett ki, hogy "Ennyit tudunk fizetni, megfelel?" Természetesen megfelelt, mert bár alig valamivel több, mint a közoktatásban de mellette még vannak plusz óráim is, ami számlára megy. Nem keresek rosszul, de messze elmarad egy "versenyszférástól" Csak én a közoktatáshoz viszonyítottam eddig :)
Viszont a munkaköri leírásomban van egy sor a feladataim alatt:
...és minden más, amivel az intézmény igazgatója megbízza.
Na ez a szívás :) Heti 40 tanóra után még az összes többi feladat. Adminisztráció, vizsgáztatás, felzárkóztatás, versenyek, pályázatok, beszerzések és minden olyan apró-cseprő dolog, amihez a kollégák vmiért nem értenek... fénymásoló, faxkészülék, számítógép ésatöbbiésatöbbiésatöbbi :)
Nem kevés és így a félév végén már érzem, hogy kicsit bekattantam :)
Az iskola beavatkozásának következményeként, levélírónk nevelt lánya majdnem intézetbe került, egy nagyon rosszul sikerült és egyébként is otromba diák tréfa miatt. Az iskola vezetése úgy gondolta, hogy most aztán megmutatja, tudja ő, mi  is a gyerekvédelem.Bár ne tette…..
Azt már eddig is tudtuk, hogy a nemzetközi pénztárban való jegyvásárláshoz szükséges némi perverzió. De azt továbbra sem tudom megérteni, hogy miért egy nulla nyelvtudással rendelkező Joli nénit ültetnek be, aki már annyira fásult, hogy az utasban már Mordor Gonosz Urát…..
Hónapok óta nincs sorompó és jelzőfény sem a várdai vasúti átjáróban. A Sonline.hu videója. ..
Tanítóbácsi 2008.02.25 23:02:03
Mert perverz vagyok utánanéztem nektek pontosan :)

Közlekedés vasúti átjáróban

39. § (1) A vasúti átjárót megközelíteni csak fokozott óvatossággal szabad. A közúti jármű vezetője köteles a jármű sebességét a vasúti átjáró előtt elhelyezett - 90., 91., 92. vagy 95. ábra szerint - veszélyt jelző táblánál lakott területen legfeljebb 30 km/órára, lakott területen kívül legfeljebb 40 km/órára csökkenteni, és a vasúti átjáróig ezzel a csökkentett sebességgel kell haladni.
(2) A vasúti átjárón csak folyamatosan - megállás nélkül - legalább 5 km/óra átlagsebességgel szabad áthaladni.
(3) A vasúti átjáró előtt a 98., 99., 99/a. vagy 99/b. ábra szerinti jelzésnél, vagy a megállás helyét jelző útburkolati jel előtt meg kell állni, ha
a) bármely irányból vasúti jármű közeledik,
b) a teljes sorompó vagy a félsorompó sorompó rúdja nem teljesen nyitott helyzetben áll vagy mozog,
c) a teljes sorompót kiegészítő fényjelző berendezés, illetőleg a fénysorompó vagy félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó piros jelzést ad,
d) a teljes sorompót kiegészítő berendezés hangjelzést ad,
e) fénysorompó vagy félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó fehér jelzést nem ad,
f) vasúti jelzőőr „Megállj” jelzést ad,
g) a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra nincs lehetőség,
h) ott „Állj! Elsőbbségadás kötelező” jelzőtábla van.
(4) Biztosítatlan vasúti átjáróra járművel csak abban az esetben szabad ráhajtani, ha a vezetője meggyőződött arról, hogy az átjáró felé vasúti jármű egyik irányból sem közeledik, és a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra lehetőség van.
(5) Biztosított vasúti átjáróra járművel csak abban az esetben szabad ráhajtani, ha
a) a teljes sorompó mindként sorompó rúdja nyitott véghelyzetben áll, és esetleges fényjelző és/vagy hangjelző berendezése jelzést nem ad,
b) a fénysorompó vagy a félsorompóval kiegészített fénysorompó villogó fehér fényjelzést ad,
c) a vasúti jelzőőr „Megállj” jelzést nem ad,
d) a (2) bekezdésben meghatározott folyamatos áthaladásra lehetőség van.
(6) A vasúti átjárót biztosító jelzőberendezés üzemzavara esetén járművel a vasúti átjáróra - a (3) bekezdésben említett megállást követően - abban az esetben szabad ráhajtani, ha
a) a vasúti átjáró olyan kialakítású, hogy a megállás helyéről a vasúti pálya mindkét irányban kellő távolságra belátható és a jármű vezetője meggyőződött arról, hogy az átjáró felé vasúti jármű nem közeledik, vagy
b) a vasúti átjáró forgalmát vasúti jelzőőr irányítja és a jelzőőr „Megállj” jelzést nem ad,
feltéve - mindkét esetben - hogy a (2) bekezdésben említett folyamatos áthaladás lehetséges.
(7) Ha a vasúti átjáróban a jármű elakad, és vezetője azt bármilyen módszerrel vagy eszközzel azonnal eltávolítani nem képes, köteles mindent megtenni annak érdekében, hogy a közeledő vasúti jármű vezetője vagy a vasút más alkalmazottja a veszélyhelyzetről a lehető legrövidebb időn belül tudomást szerezzen.

Forrás:
web.b-m.hu/belugy/bmjog.nsf/cda8258f45faba0cc12569480042e930/125c50facf928234c1256b760041f70c?OpenDocument