Adatok
k.dori
0 bejegyzést írt és 10 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az üzleti szakemberek szerint a vevők ma nem annyira termékeket és/vagy szolgáltatásokat akarnak vásárolni, hanem komplex "megoldást" szeretnének kapni problémáikra. Mi a véleménye: ténylegesen igénylik a fogyasztók a komplex megoldást, vagy a gyártók/szolgáltatók "sózzák…..
k.dori
2013.11.20 15:31:55
Szerintem nem a gyártók/szolgáltatók "sózzák" ezeket rá a fogyasztókra, hanem azok ténylegesen igénylik. Persze a vállalat szempontjából ahhoz, hogy sikeres lehessen muszáj egyre újabb funkciókat, megoldásokat kitalálnia, hogy innovatív legyen. A fogyasztók részéről szerintem ténylegesen igény van rá, hogy egy készülék minél több funkciót elláson. Például ma már nem kell ahhoz, hogy zenét hallgathassunk, fényképezhessünk külön mp3 lejátszót, fényképezőt hordanunk, hiszen ezeket ma már mind tökéletesen meg lehet oldani az okostelefonunk segítségével. Egy másik példa az e-book olvasók, amivel egyszerre több könyvet is tárolhatunk a gépünkön és a könnyed, kicsi készüléket bárhová magunkkal vihetjük, vannak amelyikeken még internetezi is lehet. Egy készülék minél több funkcióval rendelkezik, minél komplexebb annál kelendőbb a piacon.
A városi logisztika egyre bonyolultabb problémákat vet fel a közutak mind nagyobb fokú leterheltsége, a városi dugók miatt. Mit gondol: ki kellene telepíteni a pl. Csarnokot, és a hasonló logisztika-igényes létesítményeket a városközpontból? Vagy mi a megoldás? Inspirációként:…..
Az emberiség életminősége szempontjából milyen területen látna szívesen és tartana fontosnak innovációt (új terméket, szolgáltatást, eljárást, szervezeti megoldást)? Miért?…..
Az innovációt a fogyasztói igények magasabb szintű kielégítéseként határoztuk meg. Ez hogyan egyeztethető össze a tartós fogyasztási cikkek (pl. mobiltelefon, számítógép) körében megfigyelhető „beépített avulással”, miszerint a termékek rövidebb élettartammal…..
2.Mit gondol, egy termék ill. egy társadalmi ügy vonzerejét növeli-e, ha ismerős arc vagy arcok reklámozzák ill. népszerűsítik? Véleménye szerint pl. a londoni olimpikonjainknak van-e ilyen vonzerő növelő értéke vállalatok ill. társadalmi szervezetek…..
Milyen előnyei vannak a saját márkás termékeknek a fogyasztó számára? Veszélyben vannak-e a gyártók márkái? Ön melyiket és miért részesíti előnyben? Inspirációként: http://kereskedelem.tlap.hu/magazin/sajat-markas-termek-fogalma/;…..
Milyen érvek szólnak a külföldön folytatott egyetemi tanulmányok mellett, és milyenek ellene? Gondolkodik-e abban, hogy külföldön folytat tanulmányokat? Inspirációként:…..
Mondjon maximum három olyan területet, ahol az adófizetői pénzekért cserébe az állami szerepvállalást elengedhetetlennek tartja! Ezek közé tartozik-e a felsőoktatás nappali tagozatos képzése? Indokolja választását! Inspirációként:…..
Milyen kiváló magyar termékeket ismer? Mit lehetne azért tenni, hogy a hazai fogyasztók magyar termékeket vásároljanak? Hogyan segítené elő, hogy e termékek külpiacokra jussanak? Inspirálásként: http://tudatosvasarlo.hu/cikk/%E2%80%9Emagyar-termek%E2%80%9D-cimkek;…..
Véleménye szerint mi a közös a sportversenyekben és a gazdasági versenyben? Miben térnek el egymástól? Inspirálásként: http://www2.szie.hu/ujsag/v_13/23.html ; http://www.gvh.hu/gvh/alpha?do=2&st=1&pg=54&m5_doc=2349&m17_act=1;;
Kedves Hallgatók!
Ezen a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz