Adatok
asdfasdf__
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az rd felkérésére amerikai és magyar pilóták meséltek arról, hogy mik azok a dolgok, amikről jobb ha nem tudnak az utasok, illetve mik azok, amikkel viszont nem árt tisztában lenni:
* Nincs biztonságos ülőhely. Az egyik balesetnél a hátul ülők halnak meg, a másiknál az…..
asdfasdf__
2013.09.13 19:05:49
@Takács Ferenc bp.: Az Air France gép egy kicsit más tészta, mert ahogy írtad, ők eljegesedtek. A jegesedés és a rossz látás nem feltétlenül függ össze. Aki persze berepül a zivatarfelhőbe, az kap minden finomságból. :)
A CAT III B elég jól megközelíti a 0 látást: www.youtube.com/watch?v=Fe_pEK_kRVw
Itt 20 lábon látják meg a pályát, ami kb. 6 méter. Útvonalon meg lehet akár teljesen vakon is repülni, úgyis műszerrepülésről van szó.
100%-osan nem lehet persze előrejelezni, hogy pontosan zápor vagy zivatar lesz, de azért elég jól közelíthető. A repülésben használatos táviratokban is megkülönböztetik a kettőt.
A CAT III B elég jól megközelíti a 0 látást: www.youtube.com/watch?v=Fe_pEK_kRVw
Itt 20 lábon látják meg a pályát, ami kb. 6 méter. Útvonalon meg lehet akár teljesen vakon is repülni, úgyis műszerrepülésről van szó.
100%-osan nem lehet persze előrejelezni, hogy pontosan zápor vagy zivatar lesz, de azért elég jól közelíthető. A repülésben használatos táviratokban is megkülönböztetik a kettőt.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Zápor-zivatar: nem mindegy, zápornál nincsenek villámok.