Adatok
Winter Gábor
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bivalyerős, keveset fogyaszt és idehaza fullosnak mondják. Mindent megkapott, amit kell, futott 160 ezret, kiszolgált egy cégtulajdonost, élt 10 évet?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Sajnos elmentek a kommentek több másik irányba,és a lényeg már nem is az E60-ról szól.
Én most vissza kanyarodnék,mert személyes tapasztalatom is van az autóval.Végig jártam a BMW 5-ös iskoláját,úgy mint E34 (520i,524TD,525 TDS),E39 (525d),E60 (530d).Szóval tényleg tapasztalatból beszélek.
Szerintem az E60 egy nagyon jó,karakteres,kiváló minőségű,és magas presztizs értékű autó.Sajnos a magyar autó tartási kúltúra nagy részben felelős a modellről kialakult vélemények alakulásában.
Gondolok itt a takaró méretétől,a megoldjuk okosban-dolgokig,meg,hogy jó lesz a ling csung long gumi is,csak legalább 245-ös legyen.
Én személy szerint egy igazi (tehát nem éjszakai,hurkás nyakú stb.) üzlet ember vagyok,jól menő céggel.Az autót szinte újan vettem,No-ban,magánimporttal hazahozva.Kereken 25000km-rel.Három évig használva 125000km-rel adtam el,nagyon hosszú hirdetés után.Az ok:senki sem hitte el,hogy az autóban most is csak ennyi km-van.Ugye ez a bizalmatlanság is vissza vezethető a magyar autós kúltúrára....!
Az autó kizárólag Ausztriában lett szervízelve,BMW márkaszarvízben,természetesen szervízkönyv vezetésével,valamint az adatok rögzítésével a BMW online szervízben.
A számlák a következőek voltak:
1x motorolaj csere,fékolaj csere,pollenszűrő,légszűrő + munkadíj= 470 euro
2x az első szervízben leírtak + váltó programozás + nagynyomású csövön lévő mágnesszelep cseréje + első fékek komplett cseréje (tárcsa-betét) +valamint 245/40/18-as dunlop gumik = 2210 euro
3x az első szervízben leírtak + csomagtartóban lévő computer egység cseréje + hátsó fékek komplett cseréje (tárcsa-betét) + telefon egység programozása + 6db izzító gyertya cseréje = 1240 euro
4x olajcsere + szívósor csere (mivel az izzító gyertya csere feltárta,hogy egy szelep picit lötyög 123000 km-nél(!!!) sajnos ilyen is van) + automataváltó olajcsere természetesen szűrővel = 1470 euro
Az autóval a megtett 100000km alatt,a legkisebb probléma sem volt,élveztem minden egyes métert.Nem zörgött,hupogott,zakatolt,nem ment szét a turbo,nem szakadt el a lánc stb....MERT VALÓBAN ennyi km-volt az autóban!
Egyet nem szabad elfelejteni: az olcsó autó mindig később drága!Valamint a No-ból nepperek által,üzletnek hozott autóval mindig gond lesz,hiszen a jó autó ott sem ólcsó,az ólcsó,a neppernek jó üzleti lehetőséget nyújtó autó meg valamiért,tehát nem oktalanul ólcsó.
Ez könnyen kipróbálható.Keress rá a mobile.de-n,egy BMW-re ami a szíved,és pénztárcád szerinti jellemzőkkel rendelkezik.(km,felszereltség,évjárat stb.)Határozott legyél,ne csak úgy irogass,hanem minden eltökélten ikszelj be,az igényből ne engedj.
Meg fogsz lepődni,hogy az árak sokkal magasabbak lesznek mint gondoltad!!!!Ez a valóság!Majd nézd hozzá a magyar árakat...kevesebb km-rel,jobban felszerelve,olcsóbbak a "hibátlan,úszerű,törésmentes,full-full-giga extrás) autók.Na ez nem a valóság.
Amit ebből ki akartam hozni:
Ha megengedheted magadnak,hogy vegyél egy új,ill. használt de jó állapotú BMW-t,valamint elhordod márkaszervízbe (sajnos Mo-on véleményes) akkor nem lesz vele bajod,és nem kommentelsz hülyeségeket.
Ha meg megveszel egy ötöst mert neked az kell,de minden áron,de nem éred fel,akkor az meg a te bajod,mert csak szívni fogsz a szervízeletlen,tekergetett órájú,zörgő motorú,süvöltő turbójú szaroddal.
Amúgy a legjobban az E39-et szerettem.Azt is hasonló kondíciókkal vettem,és szintén nagyon-nagyon jó autó.
Most nem követve a hagyományt,(tehát nem F10-el)egy X5,E70-el járok,amiben most van 93000km,és semmi bajom nem volt vele.Tényleg abszulút extrás,az ára vételkor bőven 20 millió felett volt.
Ja a legfontosabbat majdnem elfelejtettem,minden általam használt,majd eladott BMW következő tulajával tartom a kapcsolatot,ha bármi gondjuk,kérdésük van szervízzel,vagy akár mivel,mindig segítek.Lehet,hogy az egyetlen vagyok...:-)))))