Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Winter Gábor

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Ebből nem lesz veterán 2013.08.12 08:06:47
Bivalyerős, keveset fogyaszt és idehaza fullosnak mondják. Mindent megkapott, amit kell, futott 160 ezret, kiszolgált egy cégtulajdonost, élt 10 évet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Winter Gábor 2013.08.12 12:45:51
Sziasztok!
Sajnos elmentek a kommentek több másik irányba,és a lényeg már nem is az E60-ról szól.
Én most vissza kanyarodnék,mert személyes tapasztalatom is van az autóval.Végig jártam a BMW 5-ös iskoláját,úgy mint E34 (520i,524TD,525 TDS),E39 (525d),E60 (530d).Szóval tényleg tapasztalatból beszélek.
Szerintem az E60 egy nagyon jó,karakteres,kiváló minőségű,és magas presztizs értékű autó.Sajnos a magyar autó tartási kúltúra nagy részben felelős a modellről kialakult vélemények alakulásában.
Gondolok itt a takaró méretétől,a megoldjuk okosban-dolgokig,meg,hogy jó lesz a ling csung long gumi is,csak legalább 245-ös legyen.
Én személy szerint egy igazi (tehát nem éjszakai,hurkás nyakú stb.) üzlet ember vagyok,jól menő céggel.Az autót szinte újan vettem,No-ban,magánimporttal hazahozva.Kereken 25000km-rel.Három évig használva 125000km-rel adtam el,nagyon hosszú hirdetés után.Az ok:senki sem hitte el,hogy az autóban most is csak ennyi km-van.Ugye ez a bizalmatlanság is vissza vezethető a magyar autós kúltúrára....!
Az autó kizárólag Ausztriában lett szervízelve,BMW márkaszarvízben,természetesen szervízkönyv vezetésével,valamint az adatok rögzítésével a BMW online szervízben.
A számlák a következőek voltak:
1x motorolaj csere,fékolaj csere,pollenszűrő,légszűrő + munkadíj= 470 euro
2x az első szervízben leírtak + váltó programozás + nagynyomású csövön lévő mágnesszelep cseréje + első fékek komplett cseréje (tárcsa-betét) +valamint 245/40/18-as dunlop gumik = 2210 euro
3x az első szervízben leírtak + csomagtartóban lévő computer egység cseréje + hátsó fékek komplett cseréje (tárcsa-betét) + telefon egység programozása + 6db izzító gyertya cseréje = 1240 euro
4x olajcsere + szívósor csere (mivel az izzító gyertya csere feltárta,hogy egy szelep picit lötyög 123000 km-nél(!!!) sajnos ilyen is van) + automataváltó olajcsere természetesen szűrővel = 1470 euro

Az autóval a megtett 100000km alatt,a legkisebb probléma sem volt,élveztem minden egyes métert.Nem zörgött,hupogott,zakatolt,nem ment szét a turbo,nem szakadt el a lánc stb....MERT VALÓBAN ennyi km-volt az autóban!
Egyet nem szabad elfelejteni: az olcsó autó mindig később drága!Valamint a No-ból nepperek által,üzletnek hozott autóval mindig gond lesz,hiszen a jó autó ott sem ólcsó,az ólcsó,a neppernek jó üzleti lehetőséget nyújtó autó meg valamiért,tehát nem oktalanul ólcsó.
Ez könnyen kipróbálható.Keress rá a mobile.de-n,egy BMW-re ami a szíved,és pénztárcád szerinti jellemzőkkel rendelkezik.(km,felszereltség,évjárat stb.)Határozott legyél,ne csak úgy irogass,hanem minden eltökélten ikszelj be,az igényből ne engedj.
Meg fogsz lepődni,hogy az árak sokkal magasabbak lesznek mint gondoltad!!!!Ez a valóság!Majd nézd hozzá a magyar árakat...kevesebb km-rel,jobban felszerelve,olcsóbbak a "hibátlan,úszerű,törésmentes,full-full-giga extrás) autók.Na ez nem a valóság.
Amit ebből ki akartam hozni:
Ha megengedheted magadnak,hogy vegyél egy új,ill. használt de jó állapotú BMW-t,valamint elhordod márkaszervízbe (sajnos Mo-on véleményes) akkor nem lesz vele bajod,és nem kommentelsz hülyeségeket.
Ha meg megveszel egy ötöst mert neked az kell,de minden áron,de nem éred fel,akkor az meg a te bajod,mert csak szívni fogsz a szervízeletlen,tekergetett órájú,zörgő motorú,süvöltő turbójú szaroddal.
Amúgy a legjobban az E39-et szerettem.Azt is hasonló kondíciókkal vettem,és szintén nagyon-nagyon jó autó.
Most nem követve a hagyományt,(tehát nem F10-el)egy X5,E70-el járok,amiben most van 93000km,és semmi bajom nem volt vele.Tényleg abszulút extrás,az ára vételkor bőven 20 millió felett volt.
Ja a legfontosabbat majdnem elfelejtettem,minden általam használt,majd eladott BMW következő tulajával tartom a kapcsolatot,ha bármi gondjuk,kérdésük van szervízzel,vagy akár mivel,mindig segítek.Lehet,hogy az egyetlen vagyok...:-)))))