Regisztráció Blogot indítok
Adatok
látogattó

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Három év elteltével ismét repülőnap Kecskeméten! Ha a 2010-es maximum elérése idén nem is lehetett reális célkitűzés, a szervezők kezdők, a környezet kedvezőtlen (megszorítások Európában és Amerikában), alighanem mégis egy sikeres rendezvény előtt állunk - főként, hogy…..
látogattó 2013.08.04 21:09:14
Sziasztok!
Rendszeres olvasó vagyok, de eddig nem volt miért írnom, most is csak azért, mert zavar a méltatlankodásotok!
Tehát,mi 6 kor indultunk Szegedről, a sárga parkolóba a 2. vagy 3. sorban álltunk meg, majd egyből felszálltunk egy klímás buszra, ami pont a kapu előtt rakott le, befelé kb 20 percet álltunk sorba az első konténernél ahol 4 db azaz négy ablak volt nyitva ( mögötte jó sok kislánnyal ) tehát nem 1-2, de már itt elkezdődött a hőbörgés, amikor felszállt egy gép, hogy "ekezdődött mán és nem mehetünk be" egyébként még 8 óra sem volt ( a drága magyar ember persze hamar rájött, hogy nem nézik a jegyeket, és kb majdnem mindenki a kedvezményeset vette( én kivágtam volna őket a francba). Erről ennyit.
A víz témához: szegény Gundi nem győzte mondani, hogy ivóvízből inni, pancsolósból pancsolni ( ez úgy történt, hogy amíg volt bőven ivóvíz addig mindenki abban fürdött ( kb 11-ig) utána pedig mindenki a pancsolósból ivott :xd)
Mi vittünk bőven,( mindenki tudta, hogy meleg lesz) délután töltöttem 2 üveggel kb 5-10 percet állam sorba érte - jó sáros lettem mert hadd fóllyon ki van fizetve - , egyébként egy vagy több DAC teherautó folyamatosan töltötte a lajtoskocsikat és rengeteg slag volt kivezetve a hangárokból és épületekből, ahol érvényesült a birkaság( ahol volt vki azt megrohanták, közben a többinél senki sem volt), párakapuzni meg eszemben sem volt, de azokat sem értettem akik pancsolni mentek oda.
A hangárokban a korábbi években sokkal színvonalasabb kiállítás volt ( most VW meg OTP bank és egy MAN LION coach ahová kajálni jártak fel ( én lezavartam volna biztos mind).Hiányoltam a jégtelenítő Krazt, és nagyon sajnáltam a NATO gépet és az Il-76-ot és néhány régi MiG-29 esünket. de pl. a statik soron érzésre közelebb lehetett a gépekhez menni.
A vendéglátósokról annyit, hogy rohadt drága volt a helypénz, ezért volt kevés a sörpad, illetve órákig szürcsöltek 3-an 4-en egy feles vizet és táskákkal le volt pakolva??, majd amikor lepakoltattam vele még neki állt feljebb ( konkrétan 3 ember ivott egy darab 0,5 ös vizet)
A hazafelé útról pedig csak annyit, hogy pont a gyökerek tartották fel a sort illetve akiknek gőze nem volt, hogy hol mentek be, és a buszosokkal és rendőrökkel ordítoztak.A buszok 10 essével be voltak konvojozva és folyamatosan jártak, de mind a 60 ezer ember a legelső 80 személyes busszal akart menni- no comment. A buszokat a gyalogosok tartották fel, akik az úton lébecoltak és az álló buszok figyelem szélvédőjének támaszkodtak ( retkes zsíros bőrükkel és szólni sem lehet neki mer ő fizet és belőle élnek egyébként szerintem messze nem fedezte a jegy ára a valós kiadásokat), továbbá a busz oldalának támaszkodtak akiket persze nem láttak a sofőrök mivel elállták a tükrüket.Mi fél órát vártunk a buszra szintén klímás volt és jó idő volt rajta a tömeg ellenére( el kellet állnom az egész ajtót, hogy a velem lévő két ember ne maradjon ott úgy nyomtak minket a parasztok).Régebben egyébként a kocsiban sokkal többet álltak most meg a buszokra nem tudtak várni...A buszokat rendőrmotorosok vitték a parkolóig megállás nélkül 70-80 as tempóval, a körforgalmakba pedig mindig balra mentünk be, és láttuk ahogy 3 kocsi állt egymás mellet az 1 vagy két sávos úton no comment. Egy buszkonvojban volt vagy 1500 ember még jó hogy nem álltunk be a kocsik közé.A parkolóban iszonyat por volt nagyon sajnáltam az ott dolgozókat.
A parkolóból úgy jutottunk ki 2 perc alatt, hogy másik 2 autóssal megvártuk míg ki mennek az üres buszok és a szalagot felhajtva kimentünk utánuk, ( ezután jött egy dácsiás aki letépte a francba, ezt a tükörből láttam) mert amerre lehetett volna menni biztos lett volna 1,5 óra az az 1 km.
A repülőnap egyébként nagyon jó volt, megyünk a következőre is(kicsit tényleg sok volt az üresjárat), 2000 óta voltunk mindegyiken, és mindig többet álltunk sorba/dugóban, most is voltak nagy sorok DE HALADTAK.Egyébként a Forma 1 en sokkal nagyobb szokott lenni a dugó, és tudomásul kell venni, hogy 60 ezer embert nem lehet 10 perc alatt eltüntetni.
Nagyon tetszett még Nádas Tamás driftelése előttünk illetve motor bőgetése, a magyar Gripen a gurulón kb 50 méterenként megállt és adott egy kis szelet, a Török Csillagok, és az oroszok köztünk való repülése.
Ja és még valami úgy láttuk, hogy mögöttünk, majd később előttünk kigyulladt a mező és füstölt rendesen, de gyorsan el lett olva.
És még egy nagyon fontos tény: Nem vagyok viktorpárti és pont, jó hosszú lett, de nem baj.