Regisztráció Blogot indítok
Adatok
b.peter

17 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Avagy hogyan célozzunk kulcsszavakkal… Amikor meghatározzuk milyen kulcsszavakra optimalizáljuk a honlapunkat, át kell gondolni ki is pontosan a célcsoportunk, és ezeket a potenciális felhasználókat hogyan és mivel tudjuk rábírni, hogy pénzt költsenek nálunk, azaz…..
Minden üzletnél, boltnál fontos az első benyomás! Igyekezzünk úgy kialakítani a webshopunkat, hogy átlátható könnyen navigálható legyen. Amikor belép egy „leendő” vásárló, akkor fontos, hogy megtalálja azt a terméket vagy termékcsoportot, amit keres, avagy…..
Gyakran előfordul, hogy nem vagyunk biztosak, mely kulcsszó a leghatékonyabb, vagy esetleg a legkeresettebb.Mondok egy példát, hogy mindenki megértse mire gondolok:Jelmezkölcsönző vagy jelmezkölcsönzésMelyik legyen az amit előtérbe helyezünk azaz a prior kulcsszó? A válasz igen…..
Nagyon régen írtam, de ezen szeretnék változtatni! Hamarosan következik egy post, melyben segítséget adok, hogyan válasszunk kulcsszavakat...
Elég hosszú idő telt el az utolsó post óta, de sebaj, a lényeg, hogy van egy kis időm újra, és ma már nem kívánok belefogni semmibe.A nyáron érlelődött bennem egy gondolat, hogy hobbiból készítek egy webshopot, és nem csak kereskedőket szolgálunk ki, hanem az egyéni…..
b.peter 2009.11.14 21:48:27
@legkondishop.hu: SZia!
Ingyenes :), ezen kívül még az olcso.hu is ingyenes
A webáruház felületén fel kell tüntetni az elállás jogát, de mit is takar ez az elállás? Mikor élhet vele a vásárló? Álljon itt egy kis összefoglaló erről a pontról: A fogyasztó elállási joga Írásban tájékoztatni kell az őket minden internetes kereskedelmi forma esetén…..
Előljáróban leszögezem: nem szoktam aukciós oldalakat használni. Sem venni, sem eladni nem szoktam azokon. Mivel úgy egyébként nem szoktam eladni a használt dolgaimat és venni sem szoktam használt dolgokat. Kivéve az autót, de azt meg nem árverési oldalon...Ugyanakkor tudom, mennyire…..
b.peter 2009.03.19 09:05:00
Szia Konrád

Olvasom a postot, és engedd meg, hogy néhány gondolatra rávilágítsam a figyelmet.

Az aukciós portálok nem apróhirdetéssel foglalkoznak, hanem árverezéssel.
Sokan felhozzák azt a példát, hogy egy évig nincs érdeklődés arra a termékre, aztán hirtelen ketten is ráröppennek, és elmegy a termék jó áron. Talán azon kell elgondolkozni, hogy miért van ez így, nézzél szét az említett két portálon egy picit marketinges szemmel, hogyan kínálják a terméket? Megmosolyogtató nem? – Az emberek szegényes fantáziáját dicséri némely termékleírás. Vannak olyan akciók, amelynek termékleírása csak ennyi: kérésre mérek. Igen, ilyenkor felvetődik a kérdés, hogy mit szeretne ez a szerencsétlen eladó… mérni? vagy eladni?

Szerintem a tulajdonosok tudják, hogy visszaesés várható, mert a fenti példában említett típusú eladók ki fognak hullani (elég sok van belőlük), nem éri meg nekik több hónapig újralistázni az eladatlan portékát. Viszont a vásárlókat nem fogják elveszíteni, mert azok könnyebben megtalálják a keresett aukciót (már ha marad olyan termék a kínálatban). És akkor mi van, ha többen szeretnének megvenni egy terméket? Licitáljanak, hiszen a portál erre is ad lehetőséget :)!

Az ingyenességről: az 1 Ft-os aukcióknál egyik portál sem számít fel listázási díjat, valamint, ha sikeres volt az aukció, akkor sem kell indítási díjat fizetni…

Érdemes lesz egy hónap múlva visszatérni a témára, mert akkor már látható lesz a listázási díj hatása!
Valamelyik nap találkoztam egy idősebb úrral, aki egy nagy multinacionális cégél volt marketinges, és beszélgettünk a netes kereskedelemről.Egy igen fontos dologra hívta fel a figyelmet, hogy nagyon sok webáruház nem szólítja meg a vevőit a hirdetéseiben. Nagyon sokan csak azt…..
Mivel elég régóta foglalkozok ajándéktárgyakkal néhányszor belefutottam különleges vásárlókba, erre érdemes egy kis figyelmet fordítani.Megkapom a rendelést, a vevő neve egy férfi, felhívom, hogy repül a termék, másnap viszi ki a kézbesítő… stb. Egy hölgy veszi fel a…..
Folytatnám az ár-osszehasonlító portálok jellemzését. Az árukereső: Simán ment mindent, a dumpot is elkészítettem, pillanatok alatt felkerült a site a tartalma, igaz a kategóriában az Ötvenedik oldalra, de valaki már kiesett, így most már 8. oldalon megtalálhatóak a dísztárgy…..
Két érdekes megoldással találkoztam, amit érdemes lehet a webáruházaknak kihasználni. Az egyik reklámfogás az volt, hogy ha valaki munkaidőn kívül, valamint hétvégén leadott rendelésnél elengedi a postaköltséget. A másik egy hasonló megoldás volt, ott a munkaidőn kívül…..
Érdekes téma, mert a tapasztalatok, azt mutatják, hogy nem elhanyagolható azon vásárlók száma, akik személyesen kívánják átvenni az online vásárolt terméket.Ez miért jó nekünk? Talán használhatnánk bizalomépítésre. Amennyiben vásárló tudja, mit szeretne és kevés ideje…..
  Az első post-ban  szeretném jelezni, hogy mit is tartok fontosnak, hogy egy webáruház tökéletesen működjön.Mire is találták ki a webáruházat? Készítünk egy csilivili honlapot, rádobunk egy webáruház motort, elmegyünk egy (vagy több) nagykereskedőhöz,…..
Ez egy érdekes dolog posta vagy futár? Mindkettőnek van hátránya és előnye. De ne menjünk előre ennyire Azt hiszem írtam, hogy egy webáruház működéséhez elengedhetetlenül szükséges az eladható termék, ráadásul nem árt, ha azt olcsón adjuk, és van fizetőképes kereslet…..
Kezdjük az elejéről, nincs webáruházunk és szeretnénk a portékánkat a neten is értékesíteni, tehát szükségünk lesz egy webáruházra, és közel félmillió forintra (na jó háromszázezer), hogy egy profi céget megbízzunk.Amennyiben ez az összeg nem áll rendelkezésre, akkor…..
Nagyon fontos, hogy a vásárlók bizalmát megnyerjük a vásárláshoz! Milyen eszközeink vannak ennek eléréséhez?A kérdés költői, de úgy gondolom érdemes beszélni róla! Nem tudom mennyire emlékeztek a 90-es évek elejére, amikor telerakták a postaládánkat olyan szórólapokkal,…..
A blog címében webáruházak vannak, de ma inkább a neten való értékesítésre helyezném a hangsúlyt. Az előző postban beszültünk arról, hogy minél olcsóbban kell megoldani a neten való értékesítési felületet.Álljon a két nagy magyar aukciós portál a TeszVesz és a Vatera.…..
Sziasztok!Szeretnék egy pár szóban bemutatkozni, 1993 -óta foglalkozok kereskedelemmel, az első internet elérésemet 1996-ban vásároltam, majd 2000 -óta foglalkozok behetóan az internetes megjelenéssel, 2003 - óta pedig az internetes értékesítés áll középpntban, nem áll távol…..