Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Antony Mann

0 bejegyzést írt és 54 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves Olvasóink, áll a bál Horvátországban! Most éppen nem az a baj, hogy hogyan buktassák meg a pár hónapja megválasztott kormányt, most az újonnan megválasztott amerikai elnök, Donald Trump személye jelenti a problémát. Ha nem is mindent teljesen pontosan, de próbáljuk hitelesen visszaadni ezt a…..
A szakirodalom, de legalábbis azok a humán etológusok, akik már kénytelenek voltak végignézni legalább egy Szeszélyes évszakokat a rendszerváltás derekán, szekunder szégyennek nevezik a jelenséget, amikor mi érezzük magunkat kínosan, hogy mások égnek. A szekunder szégyen legnagyobb pillanatai talán…..
Az észak-amerikai ország szinte minden felmérés szerint a világ egyik legjobb és legélhetőbb helye, ugyanakkor legalább annyira érdekes is, mint amennyire jó. Mert ki gondolta volna, hogy a „juharszirup Szaúd-Arábiájának” a neve tulajdonképpen egy félreértés következménye,…..
Remélem a Citroënnel jössz haza- kommentelte Perkó Rudi az elhagyott Méhari láttán. Romokat nézni indultam Karthágóba, és végül romokat is találtam, de még milyeneket! Nem mernék rá megesküdni, hogy a pun háborúk általános iskola végi, vagy gimnázium eleji tananyag-e, de a…..
Belsőség Era új lett! 2014.09.21 16:34:43
Történnek klassz dolgok az életben. Ha az embernek elég kocsija, motorja és barátja van szerteszéjjel a világban, minden napra jut egy öröm, néha kettő is. Itt van például Podgornik Zsolti, aki a volt kombi 123-as Mercim, Era tulajdonosa mostanában, mellékállásban. Februárban lesz…..
Nem tudom, milyen szabályok és normák alapján olthat le egy bíró egy elítéltet. Fiam, szerintem te egy büdös bunkó vagy, látom a szemed sarkában a sunyiságot, csak játszod az eszed és megpróbálsz átverni. Gondolkodjál kis barátom az élet dolgairól, ha már anyád nem tanított…..
Igen, emlékeztek, volt nekem az a hülye barátom, aki rendszám nélkül vezette a frissen vásárolt Voyagert. Utóélete is lett a történetnek, és ahogy ezt kommentben többen is megjósolták, meg is büntették. A német autópálya-rendőrség vészjósló borítékja jó egy hónap…..
Antony Mann 2014.09.14 22:24:59
@pizo: usd be az ebay.co.uk....majd" u.k reg number"...kb 50 helyet talalsz,V5 nelkul.
En tavaly - mindenfajta papir nelkul- 2 x rendeltem rendszamot.
Egy Navarara- vadaszatra hasznaljak a bakonyba- mert elveszett az elso,
Majd egy billencs iveora - azzal fuvaroznak,mert igy olcsobb- az meg osszetort.

Angliaban tobbnyire valoban kerik a V5-tot,plane magyartol,lengyeltol...angolnak-altalaban- bemondasra.Ez van.
Ez olyan,mint a magyarnak bankszamla niyitas.
Az egyik banknal angol jogsi sem eleg,a masik semmit sem ker.Ez U.K bàja....
Antony Mann 2014.09.15 07:01:27
@sandrew: neeeem,rajta van a postcode es a gyarto neve is,Ezt hivjak ugy hogy " road legal"
Teljesen legalis.
Off
Egyebkent - nem rad ertem- imadom a sok magyart,akik mndig,mndent jobban tudnak angliaban,angliarol!
Par honapja( eve) mosogatnak,takaritanak,es okosak.Ok azok,akik mindenfele hulyesegeket terjesztenek a kozossegi oldalakon,es mindenhol.
Folyamatosan beleszaladnak hulyesegekbe,mert csak makogjak a nyelvet,es azt hiszik,az ugy van.
Esetleg hallodtak a barattol,ismerostol aki szinten ugy jart.

Ket kerdesuk van ha talalkozol veluk: mennyit keresel,es tudsz- e munkat.
Keruld el oket.

Teljesen legalisan- a hatosag altal elfogadott- tudsz rendelni V5 nelkul angol rendszamot az ebayen,kb 5£ / db aron,plusz posta koktseg.
Antony Mann 2014.09.15 12:41:52
@w a s d: nevetni fogsz,de vadaszok mondjak: jobb kormanyos autobol jobb vadaszni!:)

Ne kerdezd miert,en sem tudom a a valaszt...mert ugye az oz,johet balrol is,jobbrol is...

Ezenkivul: egy 94-es navara 2.5Td pick up van 1200£ is,sot...az ugye cc 450 e ft....road tax itthon nem kell, a Kiralyno utjaert csak a szigeten kell fizetni.
Tgk- kent nincs semmi regdij,sot honositani is lehetne( ha van rajta MOT) kb 8e ft-ert.

Az angol auto fillerek,bar ketsegtelen,a jobb kormany zavaro,de konnyen megszokhato.
Ezenkivul EU jogbol fakadoan minden gond nelkul forgalomba helyezheto.
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
Antony Mann 2014.08.30 22:42:17
@takarék-láng: Angol orvost- mint olyat- sosem lattam.Kizarolag Paki,Indiai,Lengyel,neha Magyart...
Apolonok csak philippino,thai,es kelet europai.

Volt egy storym is: Kecskemeti korhaz,hetfo este veseko,dr ur vizsgal.....szombat este nem osszefutok vele Farnborough-i public hospitalba!
Ott is rendel,heti ket nap.
Antony Mann 2014.08.31 09:05:00
@SwedishRunner: Kotekezo bizony,2014.03- ota,Eu jogszabaly.

Off

Azt tudtatok,hogy a magyar NKH meg akarta tiltani a JOBB KORMANYOS autok forgalomba helyezeset iden februarban!

Mar majdnem megjelent a kozlonyben,mikor a Lengyelek bepereltek sajat kormanyukat ,mert ott mar nem lehetett!
Az Eu birosaga meg jol elkaszalta a Lengyel es a Lett kormanyt,igy a magyarok is visszatancoltak.
Mostanra már mindent tudunk a Szigetről: nyereséges volt, sokan voltak, nagyjából mindenki boldog –talán a sünöket kivéve. Érdekes, hogy amit a statisztikákban is említettek, miszerint sokan szenvedtek a végtagsérülést, a helyszínen is ki lehetett szúrni. Feltűnt, mennyien…..
Ha minden igaz, megvan a veteránozás tökéletes receptje. Merthogy voltam én már a weissenkircheni veteránautó hegyi felfutón az Alfa Giuliámmal, állólámpás Mercivel többször, harminconsok éves Kawasakival is jó párszor, sőt, egyszer még az Autobianchi Bianchinával is két…..
Belsőség Magyar Polo Marokkóban? 2014.04.25 14:05:39
Történik, hogy az embert meghívják egy kicsit vadonatúj Porschét vezetgetni Marokkóba, egész pontosan Marrákesből (Marrakech, Marrakesh) indulva fel az Atlasz hegységbe, berber falvak között kanyarogni, szédítő mélységek fölött elporozni csúszós földutakon. Nem rossz…..
Mexikóban, az amerikai határ közelében, bizony erre szakosodott üzlet is van. Nem hiába, ahol van kereslet, ott megjelenik a kínálat is. Az utolsó 100 kilométer, mielőtt a migránsok beléphetnének az „ígéret földjére” gyakran nem veszélytelen, ráadásul egy jó része a…..
Belsőség Nem vagyunk normálisak 2014.03.16 06:49:53
Nyár végén ismét számot vetettem autótulajdonosi énemmel. A mérleg egyik nyelvén ott volt a T3-asom, ami rengeteg pénz és munka után egy kis fogyasztású, T3-as viszonylatban dinamikus, kilenc fő szállítására alkalmas kisbusz lett. A pincétől a padlásig tele voltam…..
Antony Mann 2014.03.16 09:43:27
@Antony Mann: amugy matematikai bizonyossag a nemet autok rentabilis felujitasa,majd europai ertekesitese.
Auto Usa:1-3000dollar(VW csoport)
Kiutazas:1000
Hazahozatal Bremerhaven-hamburg-amsterdam:1500
Felujitas:5000

kijon max 11e,az felfele ketekitve boven:2,5 millio ft.
Piaci ar 6-8 millio,hol lehet itthon 5-6 milliot legalisan,ennyi ido alatt keresni!?
Wartburgot láttunk South Parkban.Nem viccelünk, tényleg.Na jó, mégis viccelünk.Először is tisztázzuk, hogy South Park nevű hely tényleg létezik Colorado államban. Igaz, csupán Fairplay egy sarkában, egy 1880-as állapotában helyreállított bányászvárosként. Nos, ettől…..
Mostanában, amióta Kati korábban jár dolgozni, mint régen, hetente általában háromszor, néha többször is én viszem a kölköket suliba. Sebaj, így legalább a Foltos is rendszeresen megtornáztatja a tagjait, mert a motor és a tesztautók miatt az utóbbi bő két hónapban nem ment…..
Felrobbant házú naiv ügyfél kiderítette, hogy a Posta Biztosító egyebek között azért nem akarja kifizetni a kárát, mert az Allianz Biztosító kiadta nekik, hogy 7 éve már volt tűzkára. Minthogy ezt igazából nem tehették volna meg, a feloszlatott PSZÁF helyett az MNB Pénzügyi…..
Antony Mann 2014.01.01 14:51:29
@vszolis:Hello,itt a posztoló.

Már megtörtént Áprilisba,de elutasították.

Ment a levél megint nekik:

"T.NAIH,
Kedves Nagy Katalin kabinetvezető Asszony!

Hivatkozva 2013.ápr.22 -én Önök által elektronikus úton számomra kézbesített válaszukra,az alábbiakat adom elő:

Hatóságukat kértem,hogy részben a Posta,részben az Allianz biztosító ZRT ellen kezdjenek eljárást,mert személyes-biztosítási titokkörbe tartózó-adataimmal visszaéltek!

Továbbá ezen adatokkal a Posta biztosító visszaélt,és a Kiskunfélegyházi Járásbíróságon folyamatban lévő polgári perben ezen adatokkal rosszhiszeműen visszaéltek,ezzel nekem kárt okozva!

Kedves válaszukban -felsorolva számos jogszabályhelyet-Önök elutasították kérelmemet(!)

Tisztelettel tájékoztatom Önöket,hogy ezzel párhuzamban vizsgálatot kezdeményeztem a PSZÁF-nál.
Idő közben a fenti Hatóság megszűnt,majd a vizsgálatot a Nemzeti Bank Fogyasztóvédelmi Osztálya vette át.

A Hatóság bekérte mindkét társasággal folytatott telefon beszélgetésünket,illetve email levelezésünket,és az ügyben idáig keletkezett releváns dokumentumot.

Ezen adatok birtokában,a Pénzügyi Stabilitási Tanács H-FK-II-B-410/2013.SZ alatt Dr.Kiss Annemarie 500.000ft(ötszázezer) büntetéssel büntette az Allianz ZRT-t,és eltiltotta a további jogszabálysértő magatartástól!

Felmerül a kérdés,hogy ugyanazon jogszabályhelyre hivatkozva miért hozott ellentétes határozatot a két Hatóság?

Kérem a fentiekre való tekintettel a vizsgálat újra indítását!!!

Tisztelettel:xxxxxxxxxxxx"
Eljutottunk idáig is, Ponton Dezső a legfőbb bírák ítélőszéke elé került. A Mozaikba. Az öt évre szóló OT-s műszakit ugyanis csak zárt technológiás helyeken mérik, amint ezt tavalyelőtt az okmányirodában megtudtam, amikor épp a zöld Merci papírjait intéztem volna, és…..
Antony Mann 2013.10.20 09:54:44
No,néhány kiegészités Csikós Dr cikkéhez.

Első forgalombahelyezés KIZÁRÓLAG NKH fő vizsgabázis,vidéken a megyeszékhelyeken,függetlenül hogy OT,vagy kintről frissen behozott,a lényeg:
"pistabácsi hátsó kert végén"lévő kis ZT vizsagabázison nincs első forgalombahelyezés,gépi adatfelvétel!!

A minősítés 5 év,de a műszaki 2,viszont:a két év lejárta után lehet vinni "pistabácsi kertvégi"Zt vizsgára,tehát akkor már nem kell "nagy" helyre vinni!
A ZT vizsgák-tehát az időszakos-nagy előnye,hogy bár az NKH meg tudja állítani a vizsgáztatást,és rögtön tud ellenőrizni,viszont ott rendelkezésre áll egy nagy trükk.
A nevében is benne van,zárt technologia,tehát elsőnek nem vizsgának,csak átvizsgálásra megy a gép,ugyanúgy fékpad,akna,stb.
Mikor a gép átgurul,és minden ok,nyom a vizsgabiztos egy entert,és akkor már nem tud az NKH utólag ellenőrizni egy alkalmatlan autó esetében sem.
Cserébe több a befizető pár ezressel.

A mozaikról:DE JA VU érzésem volt,Kecskemétről hajnalba vittük a kintről hozott gépeket.Nem volt bukott vizsga,sőt a "vámkezelés előtti vizsgálat"is ott volt kezdetben!
3-4 CSapat tartotta kézben a vizsgáztatást,mindenkinek meg volt a saját "vizsgáztatója".
Hajnalban,a büfében volt a megbeszélés,majd a pénzosztás.
Volt olyan 3 db össze hegszetett gépsárkány,ami már 3.alkalommal ment az itészek elé.
Utoljára mindig egy "Valér"nevű sráchoz került,aki mindig mindent elintézett,ott még egy ökrös szekér is BMW-ként vizsgázhatott volna!:)
Külön érdekesség volt,hogy a vizsgalapot nem az NKH,hanem a "megbízott"töltötte ki,olyan tipus,súly,stb került bele,amit mi akartunk.Minden be volt árazva,minek mi az ára.

Ennek már sok-sok éve,nem tudom,most ez hogy működik,de akkoriban kihalással lehetett oda bekerülni,havi tízmilliókat kerestek az ott dolgozók.
Antony Mann 2013.10.20 10:10:50
@504Laci: vazzeg,igazad van.
Félmillió forintos bírság jár, ha a rohadó autó megkapja a műszakit. Kétszázezres, ha üvölt a kipufogó. Kemény idők jönnek. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Antony Mann 2013.08.07 08:18:01
Nos,egy nagy megye,nagy városából írok.
Természetesen,nem irhatom le,honnan.

Itt-mindenki tudja,kivéve az igazgatót-hogy működnek a dolgok.
Az emberek nagy része un ZT vizsgára viszi,ahol kicsit többet fizet,átvizsgálás is benne van,de többnyire sikeres a vizsga.
A központi KF-hez,csak az ott lévő maffia közreműködésével mennek az autók vizsgára!

A büfében van a meghatalmazás,pénz kifizetés,meghatalmazások írása.
kB 3-4 CSoport foglalkozik vizsgára állitással,ami azt jelenti:kapnak egy meghatalmazást,Ők állitják vizsga elé az autókat,TGK,Mg járműveket.(amikből most bukott ki jó pár,átütött John Deear MILLIOS gépek,ettől félnek!)

A vizsgabázis dolgozói minden autó után 10-20 ezret kapnak.
Akkor is ha jó,akkor is ha rossz!
Ha nagyon nagy módositás kell:súlyadatok,tipusbesorolások,stb..akkor több a pénz.
Karácsony,nyári szünet előtt kapzsik,kitalálnak dolgokat,akkor a maffia tagjai tudják,éhesek az urak.
Az igazgató-akinek fingja sincs az egészről-néha lejön a fűtött/klimatizált irodából,újsággal a hóna alatt néha szúrópróbaszerűen kiállít autókat a sorból,persze olyanokat,amikről ordít a bukás ténye.
Külön ember van az igazgató figyelésére!:)
Ez így működik évek óta,nyilt titok mindenki előtt.
El lehet képzelni,mikor egy nemzetközi TGK-nál sokszázezres összeget kellene a gépre költeni,inkább kifizetnek 30-50 ezret,és egy évig megint jó minden.
Néha befut a vizsgasorra "néni,bácsi",aki csak azt nézi,a központi KF-nél pár ezressel olcsóbb a befizető,de ők rendszerint buknak egy koca,stb miatt..hisz kell a statisztika.

Én ezt a buszon hallottam,tehát csak a buszon hallottakból merítettem!!!!!