Regisztráció Blogot indítok
Adatok
decompression

0 bejegyzést írt és 127 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A klímaváltozás hatásaival kapcsolatos forgatókönyvek száma végeláthatatlan, az viszont kijelenthető, hogy a megújuló energiákra való átállás, illetve ezek növelése az energiamixen belül elkerülhetetlen a klímaváltozás lassítása érdekében. Mivel ezen energiák felhasználhatóságának mértéke a…..
decompression 2020.02.23 17:53:42
@na4: rettenetesen vakon vagy, de legalább hibátlanul fel tudod mondani az all right lobbi hülyeségeit. Természettudományos tudásod pedig nem üti meg az általad is emlegetett általános iskolai szintet.
decompression 2020.02.24 10:58:17
@na4: :-*
Sok cég sok vezetője nyilatkozza, HR-es konferenciákon is hallani, hogy az álláskereső készségei, a személyisége és leginkább a problémamegoldási képessége mennyire fontossá válik, amikor új kollégát keresnek. Vezetőkre szakosodott coachok magyarázzák ezt az ügyfeleiknek,…..
decompression 2019.02.26 23:51:32
@Im just here for the comments: egy tipikus példa egy random külföldi multi magyar leányvállalatától. A magyarok minden projektbe szar költségvetéssel mennek bele, mert az anyacégnél úgyis hülyének vannak nézve, szóval majd lehúzgálják büdzsét, gyorsítanak az időterven, satöbbi. Az anyacég hülyének nézi a magyar leányvállalatot, mert nem tudnak összehozni egy olyan projektet, amiben egy értelmes határidő vagy költség lett volna. Lehúzzák a büdzsét, előre hozzák a határidőket. Nem baj, a karácsonyi bónuszt utalják, az a lényeg...
decompression 2019.02.27 00:04:39
@Bambano: a problémamegoldás ellenségképző hatásáról. Kérek perec megmondta a főnök, hogy előmenetelre ne is számítsak, mert hiába állok bele minden helyzetbe, terelem a rendes mederbe a dolgokat, és 97% a vitás kérdésekben a találati pontosságom, mégsem számoknak velem, mert a cégen belül már nem elfogadható a személyem. Szóval a személyes és a hozzám rendelt csoport, valamint a cég céljait életem, proaktívan álltam minden felmerülő gondhoz, követeltem de emellett szupportáltam is minden társosztályt a nagy cél érdekében, mégis inkább azoknak állt a zászló, akik a névjegykártyájukon nézték meg, hogy egyáltalán minek is jönnek ide minden reggel, amikor amúgy otthon is lehetne internetezni. Végül léptem, sok mindent nagyon sajnáltam, de életem legjobb döntése volt. Két évvel korábban kellett volna. Még maximum három évet adok a cégnek a teljes vezetőség váltásig, vagy ötöt, hogy felkerüljön rá a lakat.
Pedig olyan jól alakultak a dolgok. A Coldvoidnak eddig nem jelent meg semmije, lényegében csak a próbatermi felvételüket adták ki. Mondhatni a csúcson voltak, ennél trve-bb már nem is lehetett volna a csapat. De ők többet akartak, megszédültek a siker szelétől. Kimentek az erődbe fotózkodni, ami…..
Igen, olyan. Állítom, hogy csak ők érzik, hogy ez a most kijött Born In Dissonance miben különbözik mondjuk az Obzen dalaitól. Azt mondják, hogy ezt az október 7-én megjelenő lemezt teljesen élőben vették fel, hogy ne legyen olyan steril, mint az előzőek. Szóval ezzel elszólták magukat, hogy még…..
(Szolgálati közlemény: elindult a Moped blog Facebook-oldala, lehet nagy lendülettel lájkolni és interaktívkodni.) Amikor februárban egy szép Honda Camino szólított Gödre, már érezni lehetett a tavasz biztató közelségét. Most pedig az egyik utolsó (novemberi) őszi napon egy…..
Az Eagle Eyes nem számít nagy gyárnak Tajvani viszonylatban, de még a sziget déli részén, Tajnan városában sem. Elég meggyőző volt, hogy amikor elkértem a katalógusukat, egy másfél kilós, hatszáz oldalas paksamétát kaptam, amiben szúrópróbaszerűen mindent megtaláltam, régi…..
decompression 2015.06.12 17:03:21
@Nand: igen. Ezeken én is sokat szoktam mosolyogni. Nyilván az egységsugarú olvasónál még mindig jobban ért hozzá az autós újságíró, szóval ez azért annyira nem fáj.
  A luxustól könnyű megcsömörleni. Amikor napok óta olyan autók veszik körbe, amelyekből otthon egy is megállítaná az életet, eltelik az ember. Tudják, jó dolog a rántott csirkemell, de ha napokig csak azt eszik, valahogy már nem is olyan finom. Hogy egy kicsit csökkentsem a…..
Ha valóban érdekelné őket, mivel járnak, a vásárlás előtt okosították volna ki magukat, és valószínűleg másképp döntöttek volna. Legközelebb örüljön, ha leszarozzuk a szarát. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
decompression 2015.03.25 15:26:07
@decompression: a blogmotor meg szar (ha már szarozunk), gondolom tudjátok. Hiányzik a fele annak amit írtam, meg a címzett, @ommm... Na majd később leírom még egyszer.
decompression 2015.03.25 15:56:07
@ommm: Na akkor ami az előző kommentem elejéről eltűnt: Szóval a nettó szarozás és a vitaindító kritika közötti különbség. Szerintem akadnak itt rajtad kívül páran, akik ezt szeretnék - köztük magamban remélem én is -, csak az a baj, hogy ez a cikk fordított hatást ért el. Ezt nem lehet vitatni, valami félrement, az emberek többségében vagy szimpla elégedetlenséget vagy csalódást, vagy rosszabb esetben épp azt a trollkodást váltotta ki, ami ellen (helyesen) irányult volta. Ezt azért remélem nem nehéz belátni. A másik dolog amire még reagálni szeretnék, az a "ha pedig valaki figyelmes, akkor talán észreveszi, hogy ez a VÉLEMÉNY rovat" megjegyzésed, amit ha jól sejtem rosszmájúan nekem szántál. Nos mivel sajnos a mobil böngészőre optimált oldalatokon ennek a cikkek (meg gondolom másiknak sem) a kapcsán sehol nem lehet látni, hogy vélemény lenne, se a főoldalon, sem a cikket megnyitva, ezért nem érzem jogosnak, hogy ezt számon kérd rajtam. Jelen esetben ez a weboldalatok hiányossága, nem pedig az enyém. Hidd el, mindig akkurátusan végigolvasom a cikkeket, majd a kommenteket is, és akkor szólalok meg, ha valóban olyat tudok mondani, ami érdekelhet másokat, és eddig még nem került említésre. Ha gondolod nézd meg, eddig hány kommentem volt itt, valahogy biztos lehetséges, de nem sok. Szóval ennek okán sem ezt, sem az ez után következő véleményedet nem tudtam a magamévá tenni, utána is összemosol szerintem más kommentelőkkel, gondolom az indulat. :-) A többi meg valahol ott van pár hozzászólással feljebb, képzelje mindenki ide: _____________
Belsőség Heti merítés 2015.03.22 07:55:38
Kommunizmus a XXI. században A történet ott kezdődik, hogy barátaimmal (19-23 éves kori intervallumba esünk mindnyájan) egy együttest alapítottunk idén (2007) tavasszal, és nagy örömünkre bejutottunk a veszprémi utcazene fesztiválra. Tetoválásom ihletője A kiszemelt…..
decompression 2015.03.23 09:03:03
@UdjanMineck: a magadfajta egysíkú gyökerek miatt élhetetlen az egész fórum. Egyszerűen nem látsz túl a saját világodon, de mindenki mást pont azzal vádolsz. Ha bárki párbeszédre törekedne veled, a rosszindulat jegyében kiforgatod a szavait, és rátámadsz. Maradj otthon egyedül, nem való neked a közösség. Ne gyere ide, szerintem senkinek sem fogsz hiányozni...
decompression 2015.03.23 13:01:31
@UdjanMineck: figy, azért ha már mindenkitől ilyen visszajelzéseket kapsz, igazán elgondolkodhatnál rajta. Amúgy akar a fene nevelni, nekem szimplán elég annyi is, ha elszégyelled magad, és többször nem jössz ide. :-)
Autós-motoros gyorsulási verseny már rég nem izgalmas: széria állapotban a motor nyer. Ha viszont az autó nem széria, akkor jön a döbbenet. Egy Volkswagen Golf Mk1-et reszeltek be annyira a németek, hogy egy 182 lóerős Yamaha R1 olyannak tűnjön, mint egy Riga moped.   A…..
decompression 2015.03.18 11:10:13
@Pepejoe: te gyökér, épp melletted foglaltam állást, csak a kisebbségi komplexusod meg a folyamatos fórum-paranoiád nem engedte hogy észrevedd. Nem sértődök meg, miért tenném, nem engem minősítettél, hanem magadat. :-D Ha nem megmondóembernek járnál ide folyamatosan arra számítva, hogy biztos mindenki ellened van, lehet elkerülhetnél néhány konfliktust, és nem az lenne az alapvéleményed, hogy itt mindenki az igazadra tör...
Viszonylag jól adja vissza ez a videó, hogy miért retteg minden autós attól a pillanattól, amikor egy közepesen kivilágított utcán nem vesz észre egy fekete ruhás gyalogost. (A való életben valamivel jobban látszott az ember, mint a videón, ezért picit világosítottunk a…..
Belsőség Nekem ez itt nem piros 2015.01.06 16:16:05
Kár volna csak a videómegosztók fedélzeti kamerás találatai alapján gondolkodni a közlekedéskultúra területi viszonyairól. Ideje tisztázni, hogy Kijevtől ide is van elég tahó az utakon, csakhogy a forgalomfigyelő fedélzeti kamera (közismert nevén: dashcam) itt nem alaptartozéka…..
decompression 2015.01.08 06:57:32
@sure_shot: a szembejövö szempontjából szerintem ez tökéletesen kimeríti a közvetlen veszélyeztetés fogalmát. Legalábbis én tuti becsokiztam volna, ha zöldnél (bárhogy) jobbra fordulva egy tolakodó autóssal találtam volna magam szemben a saját sávomban.

Mondjuk nekem volt ehhez hasonló balesetem, főútvonalon haladva élemfordult egy kocsi, balra nagy ívben, úgy volt vele, hogy még kifér. Hát nem fért ki. Ráadásul még én hívtam neki meg a pereputtyának mentőt, mert természetesen nem voltak bekötve, és szétfejelték egymást meg a szélvédőt. Persze ez nem akadályozta meg abban, hogy a mentőből meg ne próbálja elmagyarázni a rendőröknek, hogy valójában én voltam a hibás. Mondjuk nem hitték el neki, de elég egyértelmű volt a helyzet. Azt csak azért nem hangsúlyoznám ki, hogy épp egy Audiról van szó, mert én meg egy VW-ben ültem, és az majdnem ugyan akkora szitokszó itt, mint a karikás-skoda.
decompression 2015.01.08 07:08:00
@Arcade Macho: ja, hülye suzukis... mit méltatlankodna, inkább örüljön neki, hogy az eddig sérülésmentes kocsijából lett egy jól "megbiztosítózott" tákolmány, és valaki ezen is jól keresett. Akkor meg végképp tegye össze a két kezét, ha totálkárosra törik alatta az autót, mert akkor végre kiszállhat az örök nyomorúságot szimbolizáló szuszkából, és felszállhat a buszra. Az mégiscsak egy Volvo...

Hát te tiszta hülye vagy!!! :DDD
decompression 2015.01.08 21:38:23
@Arcade Macho: nekem a sérülésmentes autó ott ér többet, hogy nem kell azon matekolni, hogy vajon rendesen ki lett húzatva meg lakatolva, vagy összelegózták egy donorból, és lett amilyen lett, mindegy, úgyis eladásra megy. Volt is erről egy cikk, valamilyen VW volt az áldozat.

Bennem amúgy nincs ilyen fetisizmus, bevallottan törött jobb hátuljú autót vettem, azóta már én is törtem az elején. Mindkét esetben meg lett csinálva normálisan, egy nyoma lett, a jobb hátsó küszöbvég bizony a vártnál hamarabb kirügyezett (12 évesen), de ezt néhány tízezerből szépen meg lehetett csinálni.

Passzív biztonsági elemek alatt mit értesz? Mert ezt a részt nem teljesen értem. Az utascellát pl? Én öttel csúsztam bele egy emelőhátfalas teherautóba, és a hátfal hidraulikahengere olyan hülyén ütötte meg a váznyúlványt, hogy beszorította az első kereket, húzópadra kellett tenni az autót. Szemre meg volt az autón 30-50e forint kár (törött lámpa, repedt lökhárító), a vége meg sokszor-sokszor ennyi lett. Balszerencse...
Csak az nem derült ki, hogy ő vitte a képet vagy a mester volt képben? A lényegen nem változtat, ez most már ott van. A fórumra büszkén beírt Turbo charger (sic!) - kommentjére jött válaszok valószínűleg élete legkellemetlenebb mondatai voltak. (Kattintásra nagyobb lesz.)  ..
Nagy Gergő Zoltánnal alig pár hónapja ismerkedtem csak meg, aztán úgy alakult, hogy pár hétre szinte összenőttünk. Ő lett ugyanis a Brutális Kémia sorozat szakértője és ez - kombinálva meglehetős kíváncsiságával - azt eredményezte, hogy meglehetősen maró, hangos és…..
Ha az ember érdekes autóbemutatón van, a többiek mindig izgatottan várják a beszámolót. Szorított az idő, így tényleg csak pár szóban előtájékoztattuk a kollégákat. És értették. Mert autóbuzik ezek. A nyelvezetért elnézést, de rövidebben máshogy nehéz kifejezni. Ha…..
Belsőség Heti merítés 2014.09.14 07:49:07
Ezüst nyíl Pontosan olyan, amilyenre számítottam.Szűk, nekem pláné a 196 centimmel, lassú (automata) de nem érdekel. Uras, szép, masszív vas Az érzés? Mesés. Higgadtan, vigyorogva vezet az ember, biztonságérzet, peace, ha meg kell, akkor ez a 150 lovacska jó egy-két…..
Belsőség Vonóhorog? Erre? Sehol! 2014.09.06 12:48:30
Az úgy volt... van a családban ez a kis Colt, ami igazából Mirage, mert amerikai piacos. Városi rohangászósnak vettük vagy tíz éve. Kimondottan automataváltós kisautót kerestünk, mert anyukám már rég leszokott a kézzel váltogatásról, apámnak a betegsége miatt az utolsó autói…..
Az úgy volt, kezdeném a Tanár úr kérem diákjának stílusában – és igazából így is érzem magam –, hogy most lebőgtem. De nemcsak én, hanem, ha lenne türelmem, illetve kedvem, hogy atomokra csesszem szét az idegeimet, akkor név szerint rá tudnék mutatni, hogy mások is, szép…..
decompression 2014.08.30 07:43:30
@tibidanny: szerintem is úgy kellene. Ha meg nem hajlandóak fizetni, befenyíteni őket egy polgári per ígéretével. A magyar nem szeret bíróságra járni, lehet inkább adnának egy kis pénzt.
Belsőség Bonyolult, mint a faék 2014.08.26 14:01:34
Gianni kitalálta. Két pohár bor között, bal kézzel rajzolt egy egyszerű gépet, egy éket. Mielőtt az esti AS Roma meccsre kapcsolt volna a Rai1-ról, még azért csavarintott rajta egyet, ezért nem lett fából az az ék. Nem aggódott, hisz mi baj lehetne? Az ék akkor is egyszerű, ha…..
decompression 2014.08.29 00:15:20
@DeezL: a 16V TS-ekből csak a 2.0 literes kényes, az is csak az olajszintre. Egy ilyet ütök (értsd lépten-nyomon kinyomom a szemét) hét éve, hihetetlen mit kibír. Eredendően Golfot akartam, de kaptam egy jó ajánlatot egy 156-ra, és nem bántam meg. Az előtte birtokolt Polo-m sokkal kényesebb volt, és a meghibásodások sem merültek ki annyiban, hogy eltört ablakemelő kapcsoló, meg pusztuló stabilizátor összekötö. Olajszivattyút kellett volna cserélni, meg hasonló nyalánkságok. Aki szidja az olasz autókat annak:

a.) nem volt
b.) úgy átbaszták valamivel, mint annak a rendje, és valamire fogni kell :-D

Ezt meg a köz javára:

Szóval aki ilyenekkel jön, hogy az Alfás legjobb barátja a tréleres, azokon csak röhögök. Nagyjából általános iskola felsőtől szánalmas az ilyen nekem ilyen van bibibí, neked nem, tehát az szar hozzáállás. Emberek, ki kéne már belőle nőni. Magatokat minősítitek. Vegyen bátran mindenki olyan autót, ami tetszik neki, többnyire nem a típus és pláne nem márka egy határ szar, hanem azok a bizonyos autók, amiknek már rég a bontóban lenne a helye, de valaki hagyta magára rámelegíteni őket, mert álmot akart venni nem autót. Persze, vannak problémásabb tipusok, amikhet óvatosabban kell hozzáállni. De szerintem az ultimate instant szopóroller mint olyan nem létezik.
Belsőség Heti merítés 2014.08.24 07:56:44
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes! Japán romboló A…..
decompression 2014.08.25 17:54:34
@decompression: (-ben) Amúgy nyilván 2007-es az ítéled, de na... akkor is. :-DDDDD
decompression 2014.08.26 06:46:34
@///M_Straight_six: hát, egy sorral kellett volna tovább olvasni, és akkor megspórolhattál volna magadnak egy tudálékos hozzászólást. :-D
Simson Marci posztolta legfrissebb fejlesztését a garázsba állást segítő rendszerről: ...amiről nekem meg eszembe jutott számtalan egyéb megoldás is, a szépemlékű Ezermester barkácsmagazin olvasói ötleteit megszégyenítő kreativitással. Az Autófílián is lőttünk már…..
decompression 2014.08.21 06:56:31
@klarky: +1
A Carthorttle oldalt már régóta olvasom, jó anyagaik vannak és a felületük is guszta. Külön kedvencem a Car Memes, még matricát is rendeltem tőlük. Tegnapelőtt vettem észre a posztot, amiben a Carwow kvízének kitöltése a cél, 60% felett állítólag Jedi szint. Beküldtem a…..
decompression 2014.08.17 21:35:53
@uki: Mondjuk én is nekimentem még egyszer, miután végigolvastam az összes hozzászólást, meg rájöttem, hogy egyet félreolvastam, meg a tippelgetést is másképp csináltam, és hoztam pár plusz százalékot. Igaz a 90-be még így sem karcoltam bele, de az igazat megvallva még a 80-ba se! :D
decompression 2014.08.17 21:44:29
@uki: Hát igen, feljebb is van linkelve egy megoldókulcs, biztos sokan leellenőrizték, hogy tényleg az-e. :D Mindenesetre holnap nekem lesz a legnagyobb arcom a melóhelyen az 56 százalékommal. :)
decompression 2014.08.17 21:49:18
@multi84: Az megvan, hogy minden kérdésre négy lehetséges válasz van, és ha tisztán csak tippelgetsz, elvileg akkor is hoznod kellene 25 százalékot. Szóval megbasztad a matematikát, az van. :D
A minap ültem az úton készült képek előtt (csak fotóból 8 GB készült plusz még videók), rendezgettem őket, fésültem egybe a különböző fotómasinákkal készült fájlokat a napokra lebontott könyvtárakba, ahogy szoktam minden nagyobb kirándulás után, és bosszankodtam rajta,…..
decompression 2014.08.17 09:48:49
Belsőség Heti merítés 2014.08.10 07:31:00
Sandra Bullock a Facebookon A tegnap voltam a kétéves műszakin, nem is értettem, mi a fenének vizsgálgatják, miért nem ütik rá egyből a "kiváló" minősítést. Erre ma nem tudok kiszállni az autóból :) Lucy A Királynő! Az autó 6 éves, 103 000 km-t futott. Még mindig…..
decompression 2014.08.12 19:50:26
@Agr3ssor: a lényegen mit sem változtat, amire gondoltam, azok a lámpánál ötvenre fél perc alatt gyorsulók, akik miatt mindig lekésed a zöldhullámot, a minden tábla és kanyar előtt sosem fékezők, hanem kigurulók, majd rettenetesen lassan gyorsítók, a szigorúan 80-nal menők, mert úgy kevesebbet eszik. Akik miatt két kilométeres sor megy a négyesen, mert ő most állítja be az új fogyasztási rekordját. Persze, vannak a nettó balfaszok, ők még veszélyesek is, de feltartani a fillérbaszók is feltartanak mindenkit, aztán majd valakinek a sor közepén elborul az agya, és meg is van a baleset.
decompression 2014.08.13 06:48:52
@Agr3ssor: oké, akkor hívjuk őket szimplán hülyének, ezen nem fogunk összeveszni. De hidd el, ezeknek a tötymörgö barmoknak az ötven százaléka komolyan azt hiszi, hogy most aztán litereket spórol. Nem tartják a forgalom ritmusát, még a zöld lámpánál is elveszik a gázt, mert mi lesz ha, feltartanak egy egész várost, de nem veszik magukat észre. Szerintem egynémelyik komolyan azt is hiszi, hogy ő a gyors, hiszen ő meg a sor elején... A másik fele meg simán szédül az aszfalton, pláne 20 kmph felett.

Amúgy szerintem sem 80 az a sebesség, ahol a legkevesebbet fogja fogyasztani az autó, legalábbis az enyémnél biztos nem. Tapasztalatom szerint olyan 100-110, de ebben biztos az is közrejátszik, hogy egész más olyankor a forgalom ritmusa (nem gyorsításból és fékezésből áll az út).
decompression 2014.08.14 23:05:56
@Don Tejbegríz a féllábú matrac: mind a két állatfajta ismerős, illetve van egy szorosan kapcsolódó harmadik is, aki a városba való megérkezés előtt még gyors rámelőz, aztán nyomja is a satut, nehogy véletlenül belterületen villanjon a trafi. De még ott vannak a kóvájgók is, akik hol jobbra hol balra húzódnak, ki nem lehet találni a mozgásukból, hogy vajon mit akarhatnak a következő egy-két percben.