Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Nemzeti Narancsköd

1 bejegyzést írt és 92 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Polgárda A fagyi visszanyal 2015.06.05 23:08:54
Halli-hallo, kedves atlantista-cionisták! Emlékeztek még erre a remek kis reklámspototokra a második Gyurcsány-kormány idejéből? Azóta nagyot fordult veletek a világ, és most megnézzük, hogy álltok a lófasz másik végén, vajon miként fogadjátok most ti a végtermékét. Sajnos…..
Nemzeti Narancsköd 2015.06.07 15:42:32
@danesdzsu2:
"A Fidesz tagadhatatlanul jobb eredményekkel rendelkezik, mint az előtte kormányzók."

Magadra akarod haragítani a dehogyis MSZDP-KMP-MKP-MDP-MSZMP-MSZP-SZDSZ-DK-Együtt-PM-es törzskommentelőinket? Csak óvatosan a tényekkel, mert ez a bagázs nem nagyon bírja az ilyesmit!
Polgárda Átigazolási időszak 2014.09.24 08:00:00
Tudjátok, kedves liberálbolsevik olvasóink, mit érzett Luis van Gaal 1996-ban, az Ajax Amsterdam Bajnokok Ligája-győzelme utáni nyáron? Nem? Ó, dehogynem! Az az Ajax egy korszakos csapat volt, tele ravasz és veszélyes játékosokkal, akárcsak a 2000-es évek első évtizedének…..
Nemzeti Narancsköd 2014.09.27 23:31:25
@global001:
Hát nem vagy valami gyors észjárású, kedves liberálbolsevik embertársam!
"az ellenfél játékosa akkor a legveszélytelenebb, ha nálunk ül a padon"

Érted...! Nem megbecsüljük, ellenben semlegesítjük őket. Tudod, ti lehordtátok az ellenségeiteket agyonverni az Andrássy 60-ba, meg elküldtétek Hamvas Bélát szenet lapátolni, mi konzervatívok viszont ilyen elegánsan, vérbeli úriember módjára szabadulunk meg az ellenségeinktől.

@vénkujon:
Azért ezt ne kiabáld el! Nem mintha fontosnak tűnnél, de a ti oldalatokon mindenkinek van ára! ;)
Végre csitulnak az állami biológia tankönyv körüli indulatok, így már beszélhetünk higgadtan a dologról. El kell ismernünk, hogy minket is mélységesen felháborított az ügy. Sőt nem csupán felháborított, hanem mélyen belegázolt férfiúi önérzetünkbe is. Egészen…..
Nemzeti Narancsköd 2014.09.23 17:07:23
@Könnyen elkaptuk, uram!:
Bizonyára pl. a nők általában gyengébb térlátása és a férfiak fejlettebb izomzata is társadalmi okokra vezethető vissza, ugye, pengeéles eszű liberális embertársam? Aztán miért kell ott is zsidózásba kezdened, ahol szó sincs róluk? Valami hiányzik az életedből?
Polgárda Vélemény: Miért fáj? 2014.04.17 21:20:38
A választások óta eltelt néhány nap tapasztalata késztetett morfondírozásra arról, hogy a fogyatkozó balliberális ellenzék vagdalkozása, mocskolódása, vádaskodása - tömören szólva: fidesz-gyűlölete mögött milyen okok, milyen érzések húzódhatnak meg? Miért fáj nekik, a tolerancia és a demokrácia…..
Nemzeti Narancsköd 2014.04.19 11:24:51
@kiir:
Úgy látszik, tényleg nem érdekel túl sok embert a Biszku-per. Rendkívül érdekes módon azonban, a hírpiac bőven többségi szeletét kihasító Index-Origo-TV2-RTL Klub blokkot sem hozza lázba. Ez egyrészt nevetségessé teszi a "kormánypárti médiafölény" humbugot, másrészt adódik a kérdés, hogy ha a Képíró-per és a Csatáry-per annyira érdekes volt, akkor a Biszku-per ugyan miért nem az. Pedig bűnözőség szintjén a felsővezető, tudvalevően rendszerszintű terrorista Biszkut össze sem lehet hasonlítani két állítólagos(!!!) végrehajtóval. Amíg tehát a Biszku-per nem fog jóval több embert és médiumot érdekelni, mint a nevezett két másik per, addig nyilvánvaló, hogy a NER még nem érte el a kívánt kiterjedését.

A Fidesz sem bontotta vissza 1998-2002 között a szobrokat, ugyanis az első Orbán-kormány csak akkora támogatást kapott, amely az előző rendszer keretei közti működésre jogosította fel. Most a szocializmus rendszere után leváltottuk a posztszocializmust is (a 2010-es dátum legalább olyan fontos lesz 20 év múlva, mint 1989 most), tehát új rendszer épül. Az újabb kétharmad fényében nem is lehet kérdés, hogy a nép is ezt akarja. Csak jelzem, hogy a "szinte a teljes politikai közösség" kitételnek a Fidesz szinte egymagában megfelel. A parlamenten kívüli közösségekkel meg ne viccelj, azok sosem voltak igazán fontosak a demokráciában! Pl. akkor se, amikor a MIÉP parlamenten kívüli erő volt. Az ellenzéknek is van élettere (akkor most megint szabad használni ezt a szót?), nézd csak meg! 1/3-a van az ellenzéknek, amely még a Jobbik nélkül is rendelkezik 1/5-del. Az előző ciklusban 1/5-e sem volt a Jobbik nélküli ellenzéknek, tehát nem mondhatod, hogy nem kapnak teret. Ha majd más nyer kétharmados abszolút felhatalmazással, az azt fogja jelenteni, hogy a Fidesz valamit nagyon csúnyán elrontott, és rendszerszintű átalakításra lesz szükség. Addig viszont senki nem fogja itt visszabontani a NER rendszerének szobrait. Majd ugyanúgy elviselitek Szűz Mária, Tisza István, Bethlen István és a német megszállás szobrait, ahogy mi elviseltük a szovjet obeliszket vagy Károlyi Mihályt. Ilyen a demokrácia. Remélem, hozzánk hasonlóan, ti is betartjátok a szabályait, és nem gondolkodtok/reménykedtek valami undorító, nagyon antidemokratikus megoldásban!
Nemzeti Narancsköd 2014.04.19 13:51:54
@panelburzsuj:
Fog, majd, amikor... ennyi maradt nektek. Remélni, hogy a sors majd megold mindent helyettetek. Mert ti (a pártjaitok) ugyanúgy nem tesztek semmit a jövőtökért, mint 2002 óta. Az önképzés, a munka még akkor is büdös a liberálbolsiknak, ha önmagukért végzik. A szabad rablásnak, kiárusításnak meg vége:

liberálbolsevikok < egyötöd
Nemzeti Narancsköd 2014.04.19 14:49:55
@panelburzsuj:
A bolsevik, liberális és liberálbolsevik pártok szövetsége a mandátumok 19,1%-át szerezte meg. Ez valamivel kevesebb, mint a mandátumok egyötöde. Az érintett választók elvből vagy tudatlanságból a liberálbolsevik szövetségre szavaztak. Az eredmény szempontjából másodlagos az ok, a liberálbolsevikok a parlament egyötödét foglalják el. Számunkra az a létkérdés, hogy a kis kedvenceitek örökre eltakarodjanak a hatalom közeléből is. Ehhez tökéletesen megfelel, ha még ezer évig egyötödük lesz az országgyűlésben.
Számtalanszor elhangzott már különböző portálokon, blogokon, hírlapokban, magazinokban (melyek közös nevezője: balliberálisok), hogy a 2012-től hatályban lévő választási rendszer igazságtalan, antidemokratikus, és egyáltalán: testre szabott, mégpedig a Fidesz testére. Az…..
Nemzeti Narancsköd 2014.04.16 23:21:21
@kiir:
Komolyan nem értem, mi ez a maszlag, amit hajtogattok, hogy a Fidesz magára szabta a választási rendszert. Az igazi demokráciának az egyik lényege, hogy a helyi emberek általuk ismert, megbecsült, a bizalmukkal felruházott embert küldenek be a parlamentbe, hogy képviselje őket. Ennek szöges ellentéte az, amikor a fővárosban pöffeszkedő, elérhetetlenül távoli pártlistákra kell szavaznia a népnek. SZDSZ-ül szólva: több egyéni jelölt és kevesebb pártlista = több demokrácia. Nézd csak meg az angol modellt, amely egy elég régóta működő parlamentarizmus! Ellenpéldaként ott a tisztán pártlistás szlovák modell, amely biztosítja, hogy csak Pozsonyra és Nyugat-Szlovákiára összpontosító maffiapártokkal legyen tele a parlament, továbbá egyetlen képviselő vállát se nyomja még képzeletbeli egyéni felelősség se a saját választóiért.

A töredékszavazatok győztesnek kedvező számítására rendkívül prózai okból van szükség. Nem lesz mindig kétharmad, és egy választási rendszer hosszú időre szól, úgyhogy arra is gondolni kell, mi lesz, amikor megint csak kevéssel nyer egy párt. A minimális győzelemnél is biztosítani kell a kormányzóképes többséget, bárki is nyer. Különben olyan sorsra jutunk, mint Csehország, ahol egy évtizede fej-fej mellett van a jobbközép és a balközép párt, hol az egyik, hol a másik nyer hajszálnyival, ez pedig permanens kormányválságot okoz náluk, ami nem túl jó. Na ilyen nem lesz nálunk, köszönhetően az új, az eddiginél demokratikusabb, és az eddigivel nagyjából azonos stabilitást biztosító választási rendszerünknek.

Sokkal tisztességesebb lenne, ha bevallanátok, hogy vidéken a markáns többség a halál faszára kívánja az egész liberálbolsevik bagázsotokat, és nincsenek olyan embereitek, akik a választókörzetekben, kemény munkával képesek lennének megdolgozni az emberek bizalmáért. Lusták és buták vagytok. Épp ezért szartok ti magasról a népképviseletre, nálatok a demokrácia csak üres lózung, egyszerűen olyan rendszert akarnátok, amelyben a nép körében pusztító Kádár-nosztalgia megnyeretné a pártotokkal (pártjaitokkal?) a választást. Olyanok vagytok, mint Eddie Murphy (Jeff Johnson) A dzsentlemanusban. Csak a nép által megszokott nevetek van, azon kívül semmi. A szélhámos lebukott, ti pedig szokás szerint bárki és bármi másra kennétek át a saját magatok felelősségét. Végetek van.
Nemzeti Narancsköd 2014.04.17 13:00:18
@kiir:
Nagyon sokan hajtogatjátok teljesen ugyanazt az alaptalan vádaskodást ("a Fidesz magára szabta a választási rendszert"), így az embernek határozottan az a benyomása támad tőle, hogy egy helyről származik az egész. Ez indokolja a T/2-t. A "lusták és buták vagytok" nem személy szerint neked szólt, hanem nektek, akik ilyen-olyan módon részt vesztek a választási rendszerről szóló hazugságok terjesztésében, így természetesen főleg az értelmi szerzőként fellépő pártjaitok legénységének. Ráadásul a legkevésbé sem sértés, hiszen a baloldal most reményvesztetten, dühödten csapkod a veresége miatt, és a vereség azért következett be, mert elmulasztotta önmaga folyamatos építését. Lusta volt önmagát építeni, ezért mára elbutult. Világos, ugye?

Talán elkerülte becses figyelmedet, hogy a kormányválság szó a Csehország szóval közös mondatban szerepel, olyannyira, hogy arra is vonatkozik. Ezzel szemben az is ott van, hogy nálunk az előző és az új választási rendszer is biztosítja a stabilitást. Többek között épp ezért jó az új rendszer. Ugye nem fog kelleni mindent kétszer leírni neked, mire megérted?
Nemzeti Narancsköd 2014.04.19 12:28:07
@kiir:
Ki mondott ilyet, hogy a csehországi belpolitikai válság megoldható a magyar törvényekkel? Ennyire értetlen vagy? Olvasd már el újra az első kommentemet, mert eléggé vakvágányra futottál! Azt írtam még az elején, hogy a győztes kormányzóképességét biztosítani kell, mert ha nem -- most figyelj, innen jön a lényeg --, akkor, tehát akkor Csehország sorsára jutunk. Nem a csehek, hanem mi. Az ő sorsukra. Érted már? De nem jutunk a csehek sorsára, mert az új választási törvényünk biztosítja a győztes kormányzóképességét. Emellett elismertem, hogy ezt az előző is biztosította. Az új tehát ilyen értelemben megfelel ugyanannak a követelménynek, mint az előző, más szempontokból viszont jobb a réginél. Ne haragudj, ennél didaktikusabban nem tudom elmagyarázni!

A szlovák választási rendszerben valóban lehet karikázni, viszont az ország régiói közt meglévő gazdasági-pénzügyi és ezekből következő társadalmi eltolódásokat ez nem korrigálja. Értsd: Szlovákiában nyugaton, Pozsony körül van a gazdasági erő, nyugaton van a pénz, ezért nyugaton bukkannak fel nagyobb számban olyan politikusok, akiknek van indulótőkéjük a politikai karrierjük beindítására. Ezáltal keletről a lakossági aránynál kevesebben jutnak be a parlamentbe. Végeredmény: a régiók nem egyenlő súllyal képviseltetik magukat a parlamentben. Ugyanez persze igaz a magyarországi listára is, budapesti túlsúllyal, viszont mindezt korrigálják a választókerületek. Most pedig jóval inkább korrigálják, mint 2010-ig. Ezért demokratikusabb az új választási rendszer a réginél.
Polgárda A vesztőember: Bajnai 2014.04.07 12:28:15
Több kommentben is próbáltam kifejteni, úgyhogy most itt az ideje egy összefoglalásnak is. A Fidesz hatalmas győzelme (kétharmad vagy sem, mindegy) - mint ahogy azt előre látni lehetett - nem elsősorban a saját kimagasló teljesítményének volt köszönhető, hanem a hiteltelen,…..
Nemzeti Narancsköd 2014.04.07 21:40:22
@Veridicus76:
Ne mondd, hogy 2009-ben nem tudtad, mi következik 2010-től!
Nemzeti Narancsköd 2014.04.08 10:14:27
@Kuruc ezredes:
Te nemzetellenes, emberiségellenes, nyomorult szörnyeteg! Négy hónapos gyönyörű hármasikreimmel, 87 éves nagymamámmal és a két és fél éves gyönyörű törpeuszkárommal mi is üdvözlünk.
Nemzeti Narancsköd 2014.04.09 02:51:44
@Mikulka2:
Logikai képességeddel csak a humorod kelhet versenyre.

@Kuruc ezredes:
@trédoff:
Köszönöm kedves kollégák, remekül szórakozom! :))
Elzúgott a nemzetünk egyik legnagyobb győzelmére emlékeztető déli harangszó, úgyhogy most következhet egy újabb nagy győzelem. Nem szeretnénk olyan országban élni, ahol nincs kétharmada a Fidesznek. Ezért felkerekedünk, hogy odategyük az X-et Miniszterelnök Úrra és csapatára.   ÉLŐ! 14:16…..
Nemzeti Narancsköd 2014.04.07 02:28:30
Na végre hazaértem, remélem, még van itt valaki, akivel együtt lehet örülni!

@storker:
Ez tök jó, majd mindig újabb és újabb időpontokat tűzünk ki, várva, hogy megbuktatjátok Miniszterelnök Urat és csapatát. Mint 2011-ben. Megvan már az alternatív "majd akkor is legyetek itt" időpont ötleted arra az esetre, ha esetleg 2015 után is lesz Fidesz kormány? :)
Nemzeti Narancsköd 2014.04.07 14:11:12
@storker:
Jól van, találkozunk 2015-ben, amikor majd 2011-hez és 2014-hez hasonlóan ismét megbukik a Fidesz. A Fidesz bukását -- ahogy eddig -- erősödő és differenciálódó gazdaság, jó pénzügyi eredmények, valamint rendkívül széles társadalmi támogatottság jelzi majd. Addig Isten veled!
Polgárda Ki mint vet, úgy arat 2014.03.17 15:53:50
Kedves liberálbolsevik polgártársaink! Ugye ti is észrevettétek, hogy mennyire beszédes volt gyönyörű ünnepünk, talpra állt nemzetünk megifjodásának csodálatos évfordulója? Minden párt pontosan úgy ünnepelt, amilyen a saját arculata. A magyar nép akaratából döntő…..
Nemzeti Narancsköd 2014.03.18 22:07:04
@Tyreo:
Ezzel ugye azt akartad mondani, hogy a Gyurcsány-kormány folyamatos eladósodás mellett, privatizációval megspékelve, a nagy hiány és a pénzügyi trükkök százai felett szemet hunyó EU-s szervek asszisztálásával, 2006-ig tudta növelni a gazdaságot, utána viszont már az egyre durvább eladósodás, a privatizáció és a magas hiány mellett is visszahullott a kiinduló szintre? És ugye azt is akartad mondani ezzel, hogy Miniszterelnök Úrék 2010-től kezdve megállították, sőt kicsit visszafordították az eladósodást, miközben leszorították a költségvetési hiányt, visszavásárolták az állami vagyon jelentős részét, az évek óta kellemetlenkedő válság kihívásainak megfelelően átstrukturálták a gazdaságot (mezőgazdasági és ipari termelés fellendítése, túlburjánzó szolgáltatások visszafogása), és máris kezd beérni a munkájuk gyümölcse, hiszen ismét beindult a növekedés? Teljesen egyet kell értsek veled.
Ne arra figyeljenek, amit mondok, hanem arra, amit teszek! – így szól Miniszterelnök Úr elhíresült felszólítása. Kicsit messziről indítunk, de ki gondolná ugye, hogy milyen sok köze van ennek ahhoz az üdvözléscunamihoz, amelyet Magyarország legnagyobb közjogi méltóságai…..
Nemzeti Narancsköd 2014.02.16 00:20:03
@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):
Nagyon nem vagy képben az ázsiai viszonyokkal, pajtás. Attól, hogy valami nem Európában van, nem feltétlenül reménytelen. Ez halmozottan igaz Iránra azután, hogy elkergették az amerikai bábkormányukat 1979-ben. Amennyiben (rendkívül felületes módon) csak az egy főre eső GDP-t vesszük a fejlettség és az életszínvonal alapjául, Irán akkor is súrolja az EU alját jelentő Bulgária szintjét, ha viszont az szociális gondoskodását is beleszámítjuk, akkor nem biztos, hogy az irániak segge csupaszabb a miénknél. Kína egy főre eső GDP-je majdnem megegyezik Iránéval, a szociális állam ott nem áll olyan szinten, ellenben felmérhetetlen méretű tőke áll rendelkezésükre. Nem szólva Oroszországról, amelynek az egy főre eső GDP-je jópár EU-s országét előzi (minket is beleértve), és a nemrég még több helyütt felmagasztalt Uruguayjal áll egy szinten. A hozzád hasonló tájékozatlan alakok szokták learabozni is Irán perzsáit. Nos hát kinek nincs itt pénze például magyar gabonát, gyümölcsöt, feldolgozott élelmiszert venni?
Nemzeti Narancsköd 2014.02.16 00:25:38
@Tyreo:
Igazad van, végülis az élelmiszer az tök érdektelen dolog, hiszen senkinek sincs rá szüksége. Mit gondolsz, kinek a kedvéért bővült tavaly 20%-kal a magyar mezőgazdasági termelés? Neked, hogy még több német másodosztályú készterméket tömhess magadba? Ébresztő!
Ami az oroszokat illeti, tényleg semmi érdekeset nem gyártanak. Pl. a magyar ipar tekintélyes részében sincsenek már jelen orosz gépek, ugye? Srácok, titeket teljesen elvakítottak az EU-csillagok.
Vagy mostanra lett csak vállalhatatlan? Esetleg mégis csak Orbán Viktorral van baja a demokratikus ellenzéknek? ..
Nemzeti Narancsköd 2014.01.22 16:12:31
@stark (a fideszre szavaztam 2010ben):
Nem kifejezetten neked céloztam, mégiscsak velünk voltál 2010-ig, de ha olyan simán magadra vetted, hogy egyből magyarázkodásba is kezdtél, nem ellenkezem.

Ha nektek az nyereség, hogy mi leírjuk amit gondolunk, ti pedig menetrendszerűen, kérés nélkül jöttök, és az időtöket nem sajnálva acsarkodtok itt teljesen feleslegesen, az is rendben van. Ez esetben win-win. Elárulok egy titkot. Valójában Kuruc sem szeret veletek vitázni, csakhogy ő az a fajta, aki imádja, hogy nektek rossz. És erről ti minden poszt alatt készséggel meg is győzitek őt a kilátástalan szájtépésetekkel. Ahelyett, hogy dolgoznátok, olvasnátok, játszanátok, pihennétek, vagy épp az asszonyt cirógatnátok. De mondom, a ti dolgotok.

Engem mindenesetre már nem köttök le. Nem szeretem meddő módon rátok fecsérelni az értékes nemzeti időmet, úgyhogy majd ha felívelő szellemi színvonallal kiérdemlitek, vagy örömtelien sok teljesen haszontalan hozzászólást öntötök még a blogunkra (tudjátok, az, amelyiket mi írjuk, és nem ti), még majd benézek az elkövetkező hetekben. Adjon Isten!
Polgárda Az igazság Kishantosról 2013.11.25 12:38:35
Egy fél ország figyeli aggódva, miféle elvetemült ügy zajlik Kishantoson. Lelki szemeinkkel látjuk a földjétől megfosztott, fizimiskájában leginkább Bálint gazdára emlékeztető, jóságos parasztembert és nincstelenné lett családját, ugye? Még véletlenül sem sejlenek fel…..
Nemzeti Narancsköd 2013.12.18 23:02:01
@tesz-vesz:
Ha már ennyit csiszolgattad, dédelgetted a 3000 karakteres kommentedet, még egy gondolat erejéig időzzünk el nála! Gerendás Péter Művész Úr EGY frenetikus színházi ötletéhez hasonlíthatnám ezt. Biztos tényleg jó, csak hát ugye senkit nem érdekel.
Nemzeti Narancsköd 2014.01.07 23:59:47
@kiir:
Ha nem gazdálkodni tanítanak, hanem mindenféle jó dologra tanítják a népet, akkor ez nem is függ össze a kishantosi gazdasággal. A tanításhoz csak egy alkalmanként kibérelt, nagyobb méretű terem kell, a Dániába utaztatáshoz még az se. Most megmutathatják ezek a derék dánok és magyarországi pajtásaik, hogy őszinte küldetéstudatból csinálták a népfőiskolát, nem pedig az ezzel az álcával, olcsón megszerzett magyar élelmiszer-nyersanyagért.
Nemzeti Narancsköd 2014.01.11 20:40:24
@kiir:
Ki kell ábrándítsalak, a teljes létszám öt főt jelent, akkora vonzerőt meg nem érzékeltünk, hogy mindenkit idecsalogass. Alapvetően Kuruc barátom törölgeti itt a liberálbolsevik (és esetleg az elborult fajta szélsőjobbos) gyűlölködők habzó száját, ugyanis rettentően élvezi, a másik négyünket viszont egy idő után untatja az efféle, alacsony nívójú hőbörgés.

Nézd át jobban a linkeket, gazdálkodást is említenek, sőt az egész Kishantos-hisztéria erre lett kihegyezve, de ahogy Kuruc mondta, alapvetően egy ideológiai pártfőiskoláról van szó. Én pusztán a te állításodra válaszul jeleztem, hogy a kishantosiak álláspontja akkor is ezer sebből vérezne, ha neked történetesen igazad lenne.
Polgárda Füst nélkül 2014.01.08 07:00:00
Noha bőven elkezdődött már az új év, amelynek egyik legfényesebb pontja a Fidesz tavaszi választási sikere lesz, még van egy adósságunk felétek. Nem meséltük el, hogy milyen volt a szilveszterünk. A Polgárda szerkesztői három vendéglőben is jártak a buli hevében. A…..
Nemzeti Narancsköd 2014.01.11 20:26:09
@Shenpen:
Ez nem lefekvés, hanem józan ésszel meglépett népegészségügyi intézkedés. A dohányzók a sajátjuk mellett károsítják mások egészségét is, így rajtuk nincs mit és miért védeni. Korrektül elválasztott dohányzóhelyiség nem létezik. Ha fallal és egyetlen ajtóval elválasztják, akkor is átszüremlik az az elviselhetetlen kátrányszag, beivódva ruhába, hajba, bőrbe. A teljes betiltásig a nemdohányzók nem tudtak olyan helyre menni, ahol nem lettek büdösek.

A szabadban meg felőlem az fagy meg, aki akar, ha ennyire hülye, hogy a cigiért képes szenvedni. Majd megszokják lassan, hogy a legjobb buli nem ott van, ahol cigiznek, mivel sehol sem fognak cigizni. Alig várom, hogy az utcán is betiltsák. A mi társaságunkban pedig egyetlen dohányos sincs. Igaz, hogy mi egészséges testű és lelkű, az önmagunk és mások megbecsülésére épülő konzervatív szellemi értékeket alapnak tekintő emberek vagyunk.
A rezsicsökkentés óta tudjuk, hogy nincs az az őszinte népjóléti intézkedés, amelyet megbecsülnének a liberálbolsevikok. Persze tudjuk, hogy ők a rablásban, az internálásban, a verésben, a kínzásban és a gyilkosságban hisznek, de mégis... Az állítólag a kisemberek, a…..
Nemzeti Narancsköd 2013.12.24 00:30:43
@storker:
Nem győzök ámulni, hogy a köztévé milyen minőségi adást sugároz rendszeresen. Nemcsak épületesebb és tartalmasabb, de szórakoztatóbb is a kereskedelmi szaroknál. Én már a Hír TV-nél is jobban szeretem. Aki nagyon megszokta a kertévés villódzást, az persze lassúnak és unalmasnak gondolja az MTV-t, de ennyi erővel az ilyen éljen egész életében sajtburgeren, az is sokkal pörgősebb, mint egy rendes étel. Az m2 Európa legjobb gyermek- és ifjúsági adója lett idén, de felnőttként is istenien lehet rá vasárnap délután szunyálni. Az m1-en és a Dunán meg majdnem minden van ami kell. Jó ismeretterjesztő műsorok, egészséges és határozott nemzettudat-építés, marha vicces humorműsor, sport, emberléptékű vetélkedő jófej műsorvezetővel. Ami nincs: igénytelen suttyók celebfuttatása, emberek megalázása pénzért vagy ingyen, valóságshow, mások életén csámcsogás, Sebestyén Balázs.
Köszönjük a megújult, valóban minőségi köztévét Miniszterelnök Úrnak és szorgos csapatának!
Polgárda Kedves MSZP-SZDSZ! 2013.12.01 16:11:16
Ezen a szép napon nagyon sok boldog... December elsejét kívánunk! A Romániád érjen a Tiszáig! ..
Nemzeti Narancsköd 2013.12.06 17:58:42
@storker:
A fű alatti megbuktatást így is megpróbálták a nyugati haverjaid. Már alig bírták kitalálni, hogy kivel gyakoroltassanak nyomást, akarom mondani kivel aggódjanak Magyarországért: láttuk az amerikai külügyminisztert, az amerikai nagykövetet, a német kancellárt, az óriáscégek képviselőit, a különféle "független" jogvédőket, a '68-as felforgatókból lett EP-képviselőket, az aggódásukat az általuk el sem olvasott alaptörvény vagy médiatörvény miatt, nem beszélve a Magyarországot rendszeresen fasisztázó, antiszemitázó, rasszistázó "független" nyugati lapokról. Meg persze ott volt a forint elleni spekulációs támadás, az EU-pénzek egy részének befagyasztása, a még több befagyasztással riogatás, az IMF hitel felvételének szinte parancsba adása, az eljárások a magyar demokrácia "állapota" miatt. Bele sem merek gondolni, mennyivel előrébb járnánk már, ha hagynák nyugodtan dolgozni a kormányt. Éppen ezek a puccskísérletek miatt jött létre a békemenet, hogy megmutassa a magyarok életébe külföldről minduntalan beleugatóknak, hogy a kormánynak nagy támogatottsága van.

A Mercedes csak egy autógyár, amellyel valóban Bajnai egyezett meg, és amely aztán a "tőkét elüldöző" Orbán-kormány idején akadálytalanul és örömmel ide is jött. Ellentmondást vélek felfedezni az "érveitek" között. De akkor már szólhatnál a többi idejött nagyberuházásról is. Azokat is Bajnai egyezte le?

A 7 órás tökvakarással az a baj, hogy ezeknek az embereknek jelentős része az irattologatáson kívül semmihez sem ért, hasznos dologhoz meg végképp nem. Ha kipukkan a nagy pénzügyi lufi, és köddé válik a munkahelyük, akkor mihez kezdenek? Ráhullanak magatehetetlenül az államra, mondván: "Állam papa segíts rajtunk!"? Ráadásul eközben súlyos hiány van az országban kétkezi szakmunkásokból. Azt hozzá sem merem tenni, hogy előny, ha egy szakmunkás még jól is dolgozik, mert olyanból aztán végképp óriási a hiány. Gazdálkodó fiatalból is túl kevés van. Jó tanárból kétségbeejtően kevés van. Soroljam még, hogy miért zavar? A pénzrendszer beteges eltorzítása (erről a legnagyobb globális vállalatok tehetnek, hiszen ők diktálják a trendet) révén alakult ki az, hogy a termelők, kétkezi munkások, tanárok, orvosok, stb. (akik maradandó értéket hoznak létre, vagy tartanak meg) a munkájuk valós értékéhez képest fingért dolgoznak, a tökvakaró aktatologatók meg remekül megélnek, amíg prosperál a fedezet nélküli pénz és az adósságspirál.
Nemzeti Narancsköd 2013.12.07 18:28:06
@storker:
A gyártókapacitást hozó tőkének van haszna, még akkor is, ha idegen tőke. Na de a szolgáltató tőke... Szerinted kevés bank, biztosító, telekommunikációs cég, továbbá kevés kereskedőegység van Magyarországon? Na ne röhögtess! Akarsz még 20 Teszkót, meg még 50 Raiffeisen fiókot? Esetleg csábítsuk be a Carrefour-t is?

Tudod, a kétkezi munka nem csak vízszerelőt jelent. Annyira nem lehetsz lemaradva, hogy ne tudj kapásból felsorolni 20-30 szakmunkát.

Gáyrtócég is csak olyan és annyi jöjjön, aki nem konkurencia a lassan erőre kapó kkv szektornak, sokkal inkább pl. beszállítási lehetőség! A kutatás-fejlesztés rendben van, nyilván dolgoznak is rajta, de az sok idő, és különben is hogy jön ide? Akartál mondani valamit, ami jól hangzik? Ez nem kapcsolódik közvetlenül ahhoz, hogy hazai, vagy külföldi vállalatok termelnek, kereskednek és szolgáltatnak az országban.
Nemzeti Narancsköd 2013.12.08 02:45:52
@storker:
"Döntsék el ők, hogy megéri-e a magyar piacra bejönni."
Így van. A kormány gazdaságot befolyásoló intézkedéseit is tényként kezelve döntsék el! És nem a lehúzás itt a téma, hanem, hogy hova megy a haszon, és azt hol költi el a tulajdonos. Ezért kellenek magyar cégek Magyarországra. Persze ez nem kizárólagosság, de bőven van mit behozni. Azt hiszem, jogos elvárás, hogy bármelyik országban a hazai cégek legyenek jelentős többségben.

Ezt a szlovákiázást komolyan nem értem. Mesélje már el valaki, mitől jobb az a Csodaszlovákia Magyarországnál!

"a magyar tőkét haveri és nem szaktudás alapján szelektálja"
Honnan tudod, hogy a kettő nem fedi egymást? Ott vagy? Súg valaki? Lehallgatod őket? (ez utóbbi mondjuk szokásotok)

Cserpes ügyes, megcsinálta szerencséjét, neki nem kell az állam. De az kevés lesz, ha csak a kiemelkedően ügyesek tudnak sikeres vállalkozást építeni. Ne áltasd magad, a nyugati cégeket is minden erővel nyomja a saját kormányuk. Ha kell, még kormányszinten is nyomást gyakorolnak pl. Magyarországra, az adott cég érdekében. Az a legkevesebb, hogy idehaza a lehető legnagyobb hátszelet kapják a hazaiak az degenekhez képest. Persze ez is újdonság a korábbi liberálbolsevik rémuralomhoz képest, de lesz rá időtök, hogy megszokjátok.

A netszolgáltatómban, a mobilszolgáltatómban, a bankomban és a biztosítómban van egy közös pont. Az, hogy mind itt vannak már. Szektortársaik is vannak rohadásig, egyikből sem kell több. Kicsit lassan fogod fel a dolgot, de kitartóak vagyunk, igaz?

Nézd csak meg a kis statisztikádban, hogy miként csökkent a termelés (mezőgazdaság, halászat, ipar), és miként nőtt a szolgáltatás a liberálbolsevik rémuralom évei alatt! Na ez a trend most megfordul, kis barátom. Nem két év alatt fog átfordulni, tovább fog tartani, de lesz időtök megszokni.

Matolcsy Elnök Úr többszázalékos növekedést tervezett, és valóban elszámolta magát. Nem gondolta ugyanis, hogy a nyugati pénzügyi körök annyira rosszindulatú férgek, hogy az IMF-kölcsön elutasítása miatt bóvliba minősítik az országot, mondván, hogy nem lesz képes finanszírozni magát. Összefoglalom neked, mert szerintem nem érted. Az IMF-el puszipajtás hitelminősítők azt mondták, hogy Magyarország be fog dőlni. Ezért még rúgtak is bele egyet a leminősítésekkel. Magyarország pedig még leminősítve SE dőlt be. Na erre a statisztikára onanizálj picit!
Polgárda Ki az a liberálbolsevik? 2013.11.27 15:07:00
Kishantosról szóló tényfeltáró cikkünk után sokan kiakadtak a „liberálbolsevik" jelző használata miatt, és nyomban veszett gyűlölködésbe kezdtek. Megjelent az ismert fajtájú troll is, aki nem olvasta el, mert talált az elején egy neki nem tetsző szófordulatot, de ennek…..
Nemzeti Narancsköd 2013.12.06 17:24:03
@bbjnick:
Remekül felépített okfejtés. Nem ismertük, de örülünk, hogy mások is átlátnak a "szociáldemokrata-liberális" szitán.
Nemzeti Narancsköd 2013.12.07 18:33:37
@storker:
Ne játszd a hülyét! Magyarországon Trianon miatt és Trianon óta jelentős szegénység van, erre a háborús pusztítások és a szoci mind rátettek néhány lapáttal. Nem újkeletű a gond, és még csak nem is Fletó, vagy Bajnai idézték elő. Ők csak tetézték, miután 2002-re némileg mérséklődött. Az a félmillió magyar azért most ment ki, mert most nyíltak meg a határok schengennel. A fiatal munkakeresők eltámasztását itthonra értettem. De ha például felnövekedne egy erős magyar nagyvállalkozói, valamint kkv réteg, akkor lenne, aki itthon is több munkahelyet tudna biztosítani. A kormány ezen dolgozik (Széchenyi-terv, Wekerle-terv). Már ha hagyják dolgozni, és a tényleges munkája helyett nem azzal kell foglalkoznia, nehogy a nyugati pajtásaid megbuktassák a 2/3-os megbízatása ellenére is.

A választ előbb megkaptad! "Az általad istenített Nyugaton..." kezdetű rész az előbbi hsz-omban a válasz, amire vágysz. Az E14-nek sajnos még nincs köre. Mint írtam, boldog-boldogtalan odamehet szónokolni, elég, ha utálja Orbán Viktort. Ez lehet, hogy marha demokratikus, de programnak kevés lesz ám. :)

Körmöt nem téptek le, de szemet azért lőttek ki, meg nem kevés sérülést is okoztak. Mindezt pedig előbb egy érthetetlenül gagyi, dilettáns, aztán pedig egy érthetetlenül agresszív rendőri fellépés nyomán. A sorrendet látva még azt sem merném teljes biztonsággal kizárni, hogy eleve a tüntetések némi eszkalálódását akarták, hogy aztán legyen mit keményen szétverni. Egyszerűen nem bírtok elszakadni az erőszakos hagyományaitoktól.

Azért a választások végeredménye 2010-ben is valódi többség volt ugye? És örülhetsz, mert ezentúl kisebb hangsúlyt kap a pártokráciát megjelenítő listás szavazás, és nagyobbat a valódi népképviseletet jelentő választókörzeti szavazás. Magyarországnak még sosem volt ennyire demokratikus választórendszere. És, hogy mit hogyan tett a Fidesz az országért, azt majd az ország tavasszal megítéli.

"És ez miért is van így? Mert te azt írod?" - Én csak észrevettem mindezt. Csak figyeld majd a vállalkozók, a gazdálkodók és a nemzetük értékeire büszke magyarok szavazatait! ;)

Az általad linkelt cikket pedig végig kellett volna olvasnod. Az EU-s pénzek célszerű igazságos felhasználásának ellenőrzését szorgalmazta Orbán, nem a pénzek elzárását. Utóbbit a tieitek szorgalmazták nemrég, teljesen nyíltan (Tavares-ügy rémlik?).
Nemzeti Narancsköd 2013.12.08 02:37:55
@storker:
"Na végre, kösz, hogy elismered, hogy hülyeség volt az E14-párhuzamod az elején."
Igen, nagyon tudtok demokráciát játszani, amíg csak a saját oldalatok van versenyben. Régebben is így csináltátok, el is neveztétek népi demokráciának. Vajon Pozsonyi Ádámot is engednék felszólalni a demokratabőrbe bújt liberálbolsevikjaid?

"Azt sosem sikerült bizonyítani, hogy ezt politikus rendelte el."
Ezt én sem mondtam, csak rögzítettem, hogy a sorrend miatt igencsak gyanús az eset. Gyanús, hogy néhány nap alatt parádésan kiképződött a Rebisz. Furcsállom viszont, hogy a kiképzői nem futottak be azóta fényes nemzetközi karriert. És ha esetleg tényleg nem volt benne a liberálbolsevik politikai vezetés, és a Rebisz a hétfői veresége után tényleg kiképződött szerdáig, azért a biztonság kedvéért kitüntettétek a civileket agyonverető rendőröket. Ha úgy volt kitalálva, ahogy sejtem, az azt igazolja, hogy gonoszok vagytok, ha pedig kitüntettétek a túlkapást vezénylő rendőrtiszteket, akkor meg teljesen idióták vagytok. Melyiket választod?

A Fidesz nem élt vissza a felhatalmazással. Az 1990-es mulasztást pótolta az új alaptörvénnyel. A rendszerváltás utáni hurráoptimizmus pedig 2010-re olyan elemi kiábrándultságba csapott át, hogy nyilvánvaló volt: azért kapott egy párt ekkora bizalmat, hogy valami teljesen mást csináljon, mint az elmúlt 20 év.

Rezsicsökkentés:
Szóval a Fidesz béna, minden amit csinálnak szar, Orbán Viktor egy kókler, de a rezsicsökkentéssel egy csapásra visszahozta az elillant népszerűségét. Nem lesz könnyű dolgotok, ha az eddig hazudott szociális érzékenységeteket is a Fidesz fogja tematizálni. Tudom én, hogy ez fáj, de nem baj, lesz időtök megszokni.
Egy újabb nagy ellenzéki oldal, aminek semmi de semmi köze nincsen se az MSZP-hez, se az SZDSZ-hez. Zsigeri Fidesz- és nemzetgyűlöletük csupán a véletlen műve. Nem ők románoz(z)ták meg szavazták le a határon túli magyarokat, nyugi! Adjunk már végre nekik is egy esélyt, hogy…..
Nemzeti Narancsköd 2013.12.01 15:21:49
@_most_:
Ahogy a székely autonómia legnagyobb román ellenzői, fordított esetben mindent túlkiabálnának azzal, hogy autonómia kell a románoknak, meg demokrácia, meg Európa, meg a franc tudja még mi. Bonyolult a világ, ugye? Szerintem inkább menj call of dutyzni, ott érteni fogod a dolgokat, ráadásul csak nácikat lehet benne ölni. Neked való. ;)
Bár tudjuk, hogy október 23. legkínzóbb kérdése, tanulsága és leleplezése is egyben, hogy az agyhalottzombi narancsbolsik nem is lehettek egymillióan a Békemeneten (fizikai képtelenség egyszerűen), ráadásul Orbán ráuszította békés nemzetére felheccelt csőcselékét, ezáltal…..
Kedvenc libsi sajtótermékünk a haját tépi, mi pedig elégedetten konstatáljuk, remek ötlet volt. Emelt szintű felvételi, sőt, egyetemi szak is lehetne. Néhány kérdés a doktori fokozathoz: Melyik nagyobb bűn?- Cigányok ok nélkül halálra rugdossák a fehér, keresztény, heteró,…..
Nemzeti Narancsköd 2013.10.27 18:30:02
@_most_:
Igen, ezt te itt nyomod kommentben, a jobb felső sarokban felsorolt oldalak posztokban is, de a magyar felnőtt lakosság döntő többsége valamiért mégsem akarja így gondolni. Akik meg mégis így gondolják, azok jelentős része is jobbikos, akiknek a Fidesszel szemben csak több-kevesebb fenntartásuk van, titeket viszont mélységesen megvetnek. A nevetekkel ellentétben, nagyon-nagyon kevesen vagytok ti bolsevikok. Ugye érzed?
Na, végre, Szigetszentmiklós és a bukaresti vereség után újra öröm érte a hazai MSZP-DK-E14-PM lelkes kis csapatát (a továbbiakban csak MSZP): ha már a pályán nem ment a győzelem és emelt fővel nem tudnak veszíteni, megóvták hát a mérkőzés eredményét - és ennek valamiért…..
Nemzeti Narancsköd 2013.10.06 12:20:20
@Adalberto Gellenzeeri:
Ha harcos kis életed vezérfonala a szolidaritás és a közösségi szellem, akkor tudtodon kívül is a konzervatívok, tehát a történelmi jobboldal táborát gyarapítod. A liberálisok, azaz a történelmi baloldal értékei az egyéni boldogulás, és a közösségtől független gondolkodásmód. Ne tévesszen meg, hogy a szocialisták/kommunisták mindenkor baloldalinak hazudják magukat! Ők csak a konzervatív-liberális társadalmi egyensúly felborulása miatt felbukkant társadalomromboló bajkeverők.
..
Nemzeti Narancsköd 2013.10.06 11:36:06
@Tyreo:
Jól látod a helyzetet, erre van szükség. Mi vagyunk azok, akik higgadtan kimondták az idióta fideszes ötletre, hogy baromság. Emellett felhívtuk a figyelmet az ellenzéki kritika idegesítően hisztérikus voltára is. Ez kettő-null ide a higgadt, tárgyilagos véleményezést tekintve.
Nemzeti Narancsköd 2013.10.06 12:04:32
@Tyreo:
Meg úgy is gondoltuk, hogy nincs az az idióta fideszes ötlet, amely gázabb lenne a szoclib ellenzék ajvékolásánál.
Október elsejétől kezdődjön meg a lakóházak és az érintett területek kiürítése, amelyet október 10-ig be kell fejezni - rendelte el a csehszlovák szudétanémet területek lakosai számára a müncheni egyezmény. Amíg a helyi lakosság többsége üdvözölte a német diktátumot,…..
Nemzeti Narancsköd 2013.10.03 22:23:35
@Csehszlovák Kém:
Elárulok egy titkot. Kurtz kollégám olvasgat itt szórakozásból, én viszont egyáltalán nem járok ide, több okból. Egyrészt egy vitaképtelen, arrogáns nímand vagy, másrészt láthatóan nincs szükséged segítségre a Fidesz népszerűségének növelésében. Ami a letiltott profilt illeti, sajnos túlságosan lusta vagyok én ahhoz, hogy májustól építgessek egy kamuprofilt, hogy aztán októberben beszóljak vele neked, ráadásul nem is a nevem által fémjelzett minőségben. Ha már kiosztlak, akkor ragaszkodom hozzá, hogy ugyanazzal a névvel tegyem, amelyen az olvasók már többször tapasztalhatták, hogy megfutamítottalak vitából. Azt pedig visszautasítom, hogy nekem tulajdonítasz egy olyan sületlenséget, miszerint "a magyarok érkezése előtt a Kárpát-medence igen gyéren lakott, szinte lakatlan volt". Egyetlen valamirevaló történész sem tagadja már, hogy vaskos avar településterület volt ez Árpádék érkezése előtt.

Ja, és legyél annyira férfi, hogy ezt nem moderálod ki! ;)
Nemzeti Narancsköd 2013.10.04 02:40:04
@Csehszlovák Kém:
A vita ott kezdődik kisapám, hogy nem faszkalapozunk, hanem érvelünk - te itt buksz el. Szerettem volna elérni, hogy olvasgasd a Polgárdát, de látom, ez is felesleges volt, hiszen már kapásból idézed az álliberálisokat legjobban borzoló kifejezéseket onnan. Jól van.
Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy meghívjalak a Polgárda áprilisi választási partijára, mint a nemzeti oldalért sokat tett bloggert.
Nemzeti Narancsköd 2013.10.05 23:34:36
@Csehszlovák Kém:
Amire te gondolsz, az a notórius lesz. Magyarul úgy-ahogy megtanultál már, de látom, a latin még nem megy, "történészkém". Arról neked fogalmad sincs, hogy én mit olvasok, de a toleráns, liberális fajtád már azért is lincselne, ha valaki mást mer gondolni, olvasni, mint ő. Sajnos komolyan vehetetlen vagy, mivel már az első vitánkban heves személyeskedéssel palástoltad az érveid hiányát, nem beszélve a csendes elmenekülésedről.
A magyargyűlölő blogodat változatlanul üdvözlöm, hiszen - mint mondtam - hatékonyan fordítja a kormány felé az esetlegesen ingadozókat. Ugyanakkor a silány fröcsögéseid olvasását meghagyom másoknak, nekem elég a tudat, hogy szakadatlanul dolgozol a mi oldalunk sikeréért. És ez még enyhe kifejezés. ;)
Adjon Isten!
Péntek lévén zárjuk a hetet egy könnyed, csajos cikkel. Jó, csak tréfáltunk. Természetesen az Index könnyed, csajos rovata se lehet annyira könnyed, hogy ne tartalmazna néhány aprócska, ferdítésekkel, csúsztatásokkal és hazugságokkal erősen megtűzdelt politikai programcikket. A…..
Nemzeti Narancsköd 2013.09.12 09:50:23
@Tyreo:
"Ha természetes körülmények között tartasz állatokat, abból kevesebb lesz. Hisz pont ezért jöttek létre a nagyipari mezőgazdaság, mert volt igény nagyobb mennyiségű élelemre, amit így elő tudtak állítani."

Nem tudom, hány éves vagy, de emlékszel a 20-22 évvel ezelőtti hazai viszonyainkra? Emlékszel olyasmire, hogy komoly hiányosságként élted meg a táplálkozásodat, mert a boltban és a piacon nem lehetett rendes ételt kapni? Emlékszel olyanra, hogy az akkorinál több, de silányabb minőségű húst vágytál enni?

Mert én csak arra emlékszem, hogy teljesen jól ettünk, és semmi ilyesmi igényünk nem volt. Ellenben igény nélkül is a nyakunkba öntötték a sok szar élelmiszert, megszoktuk az ízfokozós ízüket, meg a szép csomagolásukat, és ezért elkezdtük igényelni. Pont, mint az eleinte teljesen nézetlen Barátok köztöt. A nagyipari mezőgazdaságokat nem igény, hanem cél hívta életre. Abból az egyetlen okból jöttek létre, hogy minél olcsóbban állítsanak elő nyilvánvalóan szar, egészségtelen, mérgező, stb. élelmiszert, amiből te aztán minél többet vegyél meg, hogy sok pénzt költs el náluk. Ha kell, hát meggyőznek, hogy naponta ötször egyél húst, ellentétben a régebbi emberekkel, akik mondjuk hetente háromszor ettek húst, és nem voltak tömegével magas vérnyomásúak, meg rákosak. A nagyipari mezőgazdaságot (amellett, hogy már a neve is teljesen abszurd) eközben egyáltalán nem érdekli, hogy te éppen cukorbajjal, vagy szívproblémákkal döglődsz 30 éven át, a lényeg, hogy sokszor, sokat fogyassz a termékeikből. Sőt, még vállveregetést is kapnak a gyógyszeripari konszernektől (amelyekkel egyébként a vezetőségük személyi állománya, a módszereiket ismerve, nyilván nem elhanyagolható átfedésben van), amiért megbízhatóan szállítják a krónikus beteg (értsd: jó drágán, a végtelenségig gyógyszerezhető) embereket.

Ezenfelül én is megnyugtatnálak, hiszen nagy Magyarország nem csak önmagát bírta etetni, hanem az egész Monarchiát, sőt, még exportra is jutott. Ésszerű és tiszta termelés mellett, a mostani Magyarország simán bírná etetni az egész Kárpát-medencét, miközben búzát exportálna pl. Kínába. Csak, hogy tudd, Magyarországot ma nem Magyarország eteti, ugyanis ennyi kiváló termőfölddel nem vagyunk önellátóak élelmiszerből. Nem azért, mert nem tudnánk, hanem azért, mert 1990 óta elsorvasztották a mezőgazdaságunkat. Miniszterelnök Úr és csapata pedig most szépen, türelmesen és állhatatosan újjáépíti az egészet. Ennek az első lépése, hogy a föld a magyarok kezére kerül.
Feszültség, kihűlő forródrót, ultimátum, hadüzenet. Így fog össze a szoclib oldal, amely az agóniájával, létezése óta először szolgálja valóban a magyar érdekeket. Az MSZP hagyományos külföldi nagybefektetői megunták, hogy nem kapják meg a párttól azt, amit a…..
Nemzeti Narancsköd 2013.08.25 14:59:03
@Archenemy:
Két dologban is tévedsz. Ha figyelmesen megnézed ezt a blogot, nem csak arról szól, hogy kit ne, de legalább annyira arról is, hogy ki és mi mellett állunk ki. Ezzel pedig sokan egyet is értenek. Örülünk, hogy az ország hosszútávú tervek mentén, jó irányba indult el. A jövő elkezdődött. Mi nem tagadásból, hanem igenlésből fogunk szavazni 2014 tavaszán is, amikor a Fidesz ismét jelentős előnnyel nyeri majd a választásokat.

Az meg, hogy Orbán hibája lenne, erős csúsztatás. Talán te is emlékszel rá, hogy 1998 tavasza után kezdődött az azóta is tartó gyűlöletkampány. Ez legfeljebb annyiban Miniszterelnök Úr hibája, hogy 98-ban megverte a szocikat, akik igencsak meglepődtek, és nem bírták sportosan viselni a vereséget, ezért elkezdték a mocskolódást. A Fidesz csak visszaütött.
Nemzeti Narancsköd 2013.08.25 20:41:18
@Archenemy:
Előbb még Orbán hibája volt, hogy mindenki mindenért a politikusokra mutogat. Most már minden politikus hibája. Gyorsan változik a véleményed. Ha szeretnéd, hagyunk ám neked gondolkodási időt, hogy kitaláld, tulajdonképpen kinek a hibája.
Szerencsére nem adjuk könnyen a bőrünket! ..