Adatok
DRacsi
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A Blikk és a Bors is hosszan beszámol mai számában Rékasi Károly állapotáról, bár a tegnapi helyzethez képest sok újat nem tudnak mondani. A Blikk szerit Rékasinak akkora fájdalmai voltak, hogy altatni kellett, a combcsontműtéten ugyanakkor már túl van. Beszéltek Rékasi anyjával…..
DRacsi
2015.07.06 10:03:59
@kisQtya: Elévül a szitu? A mai napig motoszkál bennem a sérelem, a baleset 2009- ben volt, de másfél éve ért véget a jogi herce-hurca...... Szerettem volna elégtételt kapni, de az egyetlen hír az volt, és ezt sokszor el is mondták, hogy a határozat ellen 8 napig van mód fellebezni, utána olyan mint ha kőbe lenne vésve. És amikor erőszakoskodtam, finoman éreztették velem, hogy nem érdemes ezt a dolgot bolygatni! Érdekesség, hogy mire én kézhez kaptam ezt a rendőrségi határozatot és , hogy mi a döntés, addigra ( egy hónap!!!) az eljáró rendőr elévültette a gyorshajtási pénzbüntetést és jogosítvány bevonását!!! A válasz az volt, hogy mit izgulok, már nincs is.....csakhogy utána a lejárt forgalmimért(autó) egyből 50 ezer volt a tétel és a fellebbezésemre azt válaszolták, hogy de az előző kihágások(!) figyelembevételével szabták ki a bírságot. Megköszönöm a válaszodat! Bence
Előző bejegyzésünkben arról volt szó, hogy az autósok mit tehetnek értünk és a biztonságos közlekedés érdekében, de mit tehetünk mi magunk? Legalább néhány alapvető szabály betartásával máris nagyon sok mindent.
A nagyvárosi dzsungel fokozottan veszélyes terep, hiszen…..
Miután elfogyott a sóder, a hétvége lazasággal telt. Vasárnap felelevenítettem a tengerészek kedvencét , adtam magamnak egy "angolszombatot". Ez olyan, a cég felé munkanapként adminisztrált quasi pihenőnap, vagy inkább csak fél nap volt, amit a jó munkájával, sok túlórával…..
A faház rész 25 m2 alapterületű, ez alatt a feltöltendő üreg nagyjából 10 m3, hacsak nem találok nagyobb tankcsapdákat a még hátralévő felbontandó padlórész alatt. A felével ma készen lettem. Kemény munka volt, a bognárfejű szegekkel leszögelt padlódeszkák nehezen adták…..
Bevallom ugy gondoltam, hogy vegge lesz a blognak, illetve ritkulni fog, tehat aparti elet nem lesz blogtema, hanem majd csak arrol irok, ha megindulunk valahova a hajoval. De most a kommentek elbizonytalanitottak. Ugye az volt az eredeti ok, hogy sokakat erdekelt a hajoepites, annak nagyjabol vege.…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ellen mondanék a tempós összefüggésnek.........................
27 éve motorozok. 2009-ben volt az első, és eddig utolsó 8 napon túl gyógyuló balesetem.
Évekig pereskedtem. A szakértő rutinból ráírta a véleményét a szakértésre. Meggyőződésem, hogy bele se olvasott a jegyzőkönyvekbe. Nem is onnan jöttem, nem annyival, de örömét lelte , hogy elkaszálhatja a motorost. A helyszíni szemlén aztán a bíró szerencsére tisztán értette a helyzetet és a javamra döntve marasztalta el a furgonost aki keresztbe fordult elöttem.
Ez pusztán szerencse kérdése ma magyar országon!! Vagy jó ügyvédé.......!
Már az eljárás alatt( miközben a korházban lábadoztam) bevonták a jogsimat és 100 ezer pénzbüntetést kaptam a szakértő megállapítása alapján! !!! persze rehabilitálni elfelejtette! A priusz miatt egy lejárt jogsi 50 ezer.........hála szakértőnek!
Az első cikkekben olvastam az autós nyilatkozatát, vérlázító! És rutinról árulkodik!
Érdekes lenne az előéletét megnézni, bizonyára nem ez volt az első "esete"......
Sajnos a motor veszélyes üzem! Ezzel számolni kell!
Nem a sebesség, vagy a levegőben töltött távolság probléma, hanem , hogy hová esik az ember. A képeken oszlopok között volt a motor, bizonyára nekicsapódhatott pár dolognak azért a sok és súlyos sérülés.
Minden esetre jobbulást és gyors felépülést!