Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Közlekedőedény

0 bejegyzést írt és 24 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Mennyivel szabad menni Magyarországon? 50-90-130 - ugyan már! Nem az elmélet számít. Valójában a gyorshajtás Mekkája vagyunk, csak nem tudjuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Közlekedőedény 2015.07.30 09:27:01
@Mercel: "Ja meg az úgyisbeengedsz ha rádhúzom a kormányt - amúgy nem, nem fogom:)"

1. ráállok az előttem lévőre, amennyire tudok;
2. ha ő pl. balról húzza rám a kormányt, akkor én is balra helyezkedek;
3. ha még ebből sem érti, akkor folyamatos duda;

Eddig bejött, csak nincs az embernek kedve mindig konfliktusba keveredni, ezért inkább beengedi a furakodó parasztokat. Amúgy az utóbbi években kevesebb furakodóval találkozom.
Közlekedőedény 2015.07.30 09:38:14
@3dom'f'speech: "Ha Erdélyben egy szerpentines úton egy kanyarban majdnem neked jön valaki (mert nyesi a kanyart), az tuti, hogy magyarországi, aki a Nagy Magyar Alföldön elszokott attól, hogy a beláthatatlan kanyarban akár szembe is jöhetnek."

Ugyanez volt Ausztriában, a hegyekben is. Mindenki tudott íven kanyarodni, nem nyesett, kivétel az Asztrás fasz, ő nem volt képes az ívet belőni. Persze, hogy magyar rendszám volt rajta.
Közlekedőedény 2015.07.30 10:38:58
@Phantomas: "holott mehetne nyugodtan 55-60-al is. ennyi a lényeg, könyörgöm haladjunk legalább annyival amennyivel lehet"

A Magyar Királyi Traffipax Egyletet ez ugye nem zavarja. Az meg, aki haladna, nem csak nézelődne meg gurulgatna az utakon, agyvérzést kap az ilyen csigák miatt.
Nem lehetne mégis megoldani valahogy? Kérem... Szóltam elhalóan az autóbérlős kiosk teljhatalmú úrnőjéhez, de a szigorú indiai asszonyság elutasítása bárdként sújtott le rám. Este kilenckor, a sivatag közepén, hatvan kilométerre a dubaji szállásomtól más sem hiányzott,…..
Közlekedőedény 2015.05.18 16:32:55
@e1: nekem MC dombornyomott debitkártyám van, és az USA-ban mindenhol jó volt. Szálloda, autókölcsönző simán zárolta az összegeket, nem volt gondom sehol.
Ember nincs, aki magától kitalálja, hogyan sikerült ilyen nevet adni ennek a ki tudja, hányadszor megújított típusnak. De megoldották, sikerült. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Közlekedőedény 2015.03.11 09:53:13
A Totalcar az utóbbi időben módszeresen gyalázza a Subarut, eleinte csak a hírszerkesztő, de most már beszálltak mások is.

Ízlésről vitatkozni értelmetlen, értelmes és empatikus ember ezt belátja. A baj az, hogy Vályi már annyira arogáns lett, hogy ezzel elmossa a Totalcar többi egyébként nagyszerű munkatársa (pl. Stump, Csikós) által felépített pozitív képet; minden társaságban van ilyen, mint a Vályi: aki mindig mindent jobban tud nálad és aki mindig ex-cathedra kijelentéseket tesz. Mert az úgy van és kész. Aztán ha nem állsz be bégetni mögé akkor jön a nagypofájú dumájával, hogy nem kötelező őket olvasni és el lehet húzni (én nem csak Totalcart olvasok).

Sok embernek tetszik a Subaru (nekem is), a Mitsubishi stb (nekem a 9. és 10. generációs _minden_ szempontból nagyon tetszik, de nem indítok emiatt kereszteshadjáratot, másnak más tetszik). Habár ma divat lett beállni a sorba és gatyából kilógó seggel M rendszármos lefosott (lehetőleg elhanyagolt dízel) prémium német autóban parádézni, hadd higgye az utca embere, hogy vagyok "valaki", ez még mindig nem mindenkinek alternatíva. De hát ilyen az emberek többsége, többnek akar látszani, mint ami valójában.

És azt el sem tudja a cikkíró képzelni, hogy van aki a Ford stb. belterétől kap hányingert? Nekem tetszik a japán formavilág és van olyan európai autó, ami szintén. Nekem megbízható, finomam járó japán motor kell, nem valami európai időzített bomba. Nekem ciki a dízel kattogása még úgy is, ha sokkal kevesebbet fogyaszt és iszonyat a nyomatéka. Ciki, hogy a dízelek büdösek - persze csak ha nincsenek karbantartva. De hát többnyire nincsenek, főleg az importált nyugati csodák. Teszek a kemény műanyagokra, a váltó-futómű stb legyen jó, a műanyagokat meg majd simogatja a sok VW-es divatmaki, ha ez jó neki.

És ez már nem szorosan ide kapcsolódik, de Karlovitz kollega kerékpáros kirohanásai sem rosszak. A szentendrei 11-es úton akar kerékpározni a szerencsétlenje. Ott, ahol hétvégén-hétköznap mindig sűrű a forgalom. Oda akarja kiengedni a tapasztalatlanul kacsázó félhülye hétvégi kerékpárosokat. Gratulálok. Megértem a közútkezelőt, oda nem való kerékpár. (Évente >5000km-t biciklizek, ismerem a 11-es utat, bármikor tekerek 45-50-nel sík úton, mégsem megyek ki a 11-esre, mert életveszélyes, _belátom_. Azt hiszem, akiket Karlovitz oda akarna kiengedni, nálam sokkal tapasztalatlanabbak. Egyszerűen túl nagy a forgalom és nem elég széles az út, autóval is nagyon sokat járok arra. Kerékpárral van vannak szép utak a Duna vagy a 11-es mellett, lehet arra is tekerni. Attól még, hogy kerékpározik valaki, nem ő szarta a világot és nem csinálhat azt, amit akar, noha ma ez is nagy divat lett).
Belsőség Heti merítés 2014.09.07 10:15:40
Ordenáré, de imádni való szopóroller Szóval lett egy papíron 67-es Bogárautóm, ami mindössze két darab 67-es alkatrészt tartalmazott: az anyósülés felőli ajtót és a motort. Megbízható igavonó A check engine elkezdett pislogni, majd folyamatosan világítani. Injektor…..
Amikor ott fekszel vérző fejjel a langyos aszfalton, és érted jön vijjogva a mentő, rohadtul mindegy, kinek volt igaza. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Közlekedőedény 2014.06.10 16:01:25
@fifibá55: "a szabályok nem férnek bele a szabad kerékpározás elveibe" ezen azt értette a beküldő, hogy a "fiatalság, nekem mindent szabad, trendi vagyok, ribancnapszemüvegben és fülhallgatóval tekerek, telefonálok, csacsogok, kacsázok, minden lóf*szt csinálok csak a közlekedésre nem figyelek, mert én vagyok a világ királya/királynője" hozzáállással bírnak sokan. Túl sok az egoista kis majom, akiknek kötelességeik nincsenek (szabályok betartása, figyelni), jogaik viszont mindenhez (szabálytalankodni, ha jólesik neki, lecsengetni a gyalogost a járdáról, össze-vissza kacsázni, ha ahhoz van kedve a teljes utat elzárni előled stb.).

Én az ilyen majmok miatt szeretek jobban úton tekerni, mert az autósok ennél sokkal kulturáltabbak. Persze tudom, hogy vannak, akiket idegesítek és ott is vannak "klasszikus gyökér viselkedésminták"...
Közlekedőedény 2014.06.10 16:04:03
@kasza003: ne is mondd. Azon agyalok, hogyan tudnám őket úgy elkerülni, de egyelőre nem látom a megoldást...
Közlekedőedény 2014.06.10 16:23:50
@SaveTheTrees: erre járok én is, szép gyűjtés. Mondjuk egy nap alatt ritka, hogy a teljes 60km-es távomon találkozok ennyi hülyével, de az időjárás meg tudja tenni a hatását. A négy közül engem legjobban a pickupos-típus zavar, elmegy mellettem és egyből húzza rám a kormányt. Az ilyenek miatt ott be szoktam menni az út közepére, és akkor nem tud megelőzni a kanyarban vagy közvetlenül előtte. Minősített eset, amikor elmegy mellettem és egyből kanyarodik jobbra. Sok köcsögségen át tudok lendülni, de azért az viszi a pálmát.
TComment Utáljunk mindenkit! 2014.05.27 10:51:45
Az autósnak útban a biciklis, a biciklis ököllel üti az autót, de mindenek felett mindketten gyűlölik a motorosokat. És persze, a gyalogosok, hát azok baromira bosszantóak. Itt mindenki hülye? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Közlekedőedény 2014.05.27 12:54:39
@Reggie: Ne gondold. Némelyik olyan süket, mint az ágyú. Eszébe nem jut, hogy ott közlekedés is történhet. Vagy csak szimplán tesz rá, mert nem érdekli.
Belsőség Heti merítés 2014.01.12 08:58:56
Megbízhatóan megbízhatatlan Mindenki hitegetett, hogy mennyire jó megbízható autó ez, sajnos nem igaz. Ha csúnyán bánnak vele, akkor elromlik. Még 1,5év után is találok benne szigszalagot meg facsavart, amivel a zsugori elődök szegelték a kocsit. Mire rendberakom és eladom…..
Belsőség Heti merítés 2013.12.15 08:29:26
Élményautó 110Le & 850kg Szokásos alkatrész beszerzésemet jártam, éppen a 80GL-hez kellett 1-2 dolog amit be is tudtam szerezni a szokásos bontóstól Németországban.Bemenet már megakadt a szemem az autón, köszönhető a sárga színének nehéz lett volna nem észrevenni…..
TComment Ilyen egy sportos autó 2013.11.27 06:15:00
A sportosság és a vezetés élménye azok a frázisok, amelyektől a gyártók eladásokat remélnek. Meg tudjuk fogalmazni, hogy milyen egy sportos autó? Megpróbáljuk. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Atyánk nekünk akar kedvezni. Elvileg örülnöm kéne, de nem tudok. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja. ..
Közlekedőedény 2013.11.21 13:29:18
Szerintem is egy kicsit túlságosan elmentek köcsög irányba az autósok kiszorításával. Ez legfeljebb a belvárosi éledező öntudatú, 23 éves biciklis hipsztereknek jó, hiszen a belvárosi romkocsmák és az albi könnyen elérhető 5 perc alatt akár kerékpárral, akár pedig éjszakai BKV járattal (kicsit mintha az ő kedvükért lenne így felfejlesztve az éjszakai járat. Próbálj meg pl. Békásról éjszaka közlekedni).

Én az agglomerációból járok be, északról, autóval, és eszemben sincs felszállni a BKV-ra. Néhány pont, hogy miért:
- a HÉV üléseket 160 cm-es gnómoknak tervezték, én a 183 cm-mel nem tudok úgy ülni, hogy másnak is hagyok elég helyet és nem fájdul meg valamim;
- agglomeráción kívül sokkal ritkábban jár a HÉV;
- a HÉV tragikusan lassú, átlag két percet megy a megállók között;
- a HÉV szövet ülései beszívják a nyáron az emberek seggéből kicsorgó izzadságot, és átadják a szagot az ember nadrágjánal;
- büdös, redvás szar, az életben nem takarították még ki. Költői kérdés: a metró kapaszkodóit mikor mosták le utoljára valamivel? Csúszik az elmúlt 20 nyár felrakódott izzadságától;
- utálom a nekem dörgölőző idegeneket, a sok tévelygő turistát, hangoskodó retardáltat. Egyszer egy faszinak velem szemben a HÉVen olyan szájszaga volt, hogy azt hittem, megpusztulok;
- a busz pedig lényegében csak rosszabb, mint a kötöttpályás járművek;
- BKV-val a leglassabb bejutnom a munkahelyemre (11. kerület) (HÉV + villamos);

Ezért autózok, és nem vagyok hajlandó szivatni magam BKV-val. Igaz, kb. 2x annyiba kerül, de autóm amúgy is van, és így legalább kényelmesen utazok, nem kell idegenekkel megosztanom az személyes szférámat, hallgathatok zenét kedvem szerint stb. És 100-ból 99 esetben gyorsabb, mint a BKV-s szopás. Az asszonyt reggel hozom, este viszem, még csak nem is egyedül ülök az autóban.

Amúgy meg április közepétől október közepéig-végéig bringával járok be dolgozni (min. 55 km, de van amikor hazafelé még kerülök, mert jól esik), és ezt szeretem a legjobban, hiányzik is, ha autóznom kell helyette. Szóval nem lusta vagyok, de 6 év kemyén BKV-zás után úgy döntöttem, erről az örömforrásról lemondok. Budapestre meg nem költözök.

Amíg kaptam bérletet, addig meg leraktam P+R-ben az autót (tényleg kevés van!) és bemetróztam, vagy inkább sétáltam. A belvárosba lényegében ritka esetektől eltekintve tényleg elég a BKV - vagy jobbat mondok a sok tohonyának - a _gyaloglás_. De mióta új munkahelyem van, nincs bérlet, messzebbre is kell menni, hagyom a BKV-t.
TComment Akik mögött soha! 2013.06.26 12:13:03
Van egy toplistám, akiknek még a közeléből is menekülök. Lehet, hogy ez a hosszú élet titka? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...