Regisztráció Blogot indítok
Adatok
icukaw124

0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Belsőség Ne vedd meg, ráfázol! 2013.06.23 06:05:02
Mindenki próbálkozott lebeszélni, de a szerelem nem a racionalitásról szól. Mindig vágytam egy W124-es kombira, most végre megvan. Ma sem kell szégyenkezni a formája miatt Megy az ember a forgalomban, vezeti az autóját, bambán néz ki a kormány mögül, szól a rádió, az unalom…..
icukaw124 2013.06.23 14:17:37
@Gyurma73: Nekem egy 95-ös E200 T, azaz kombi modellem van ezzel a 16 szelepes 136 lovas kocka benzinmotorral. Alapjában véve egy nagyon jó motor, a 16 szelep miatt alul egy hangyányit nyomatékszegény, de felül fordulaton szépen leadja. Fogyasztása kombáj lévén városban 9-10 liter között, inkább a 10-hez közel, országúton, pályával együtt 8-9 liter lábtól függő, terheléstől függő, de extrém esetben lehet más érték is. Alapvetően a motor megbízható nagyon, pár dologra kell odafigyelni pl, motorkábelköteg (Kabelbaum) épsége, értem itt azt, hogy mennyire vannak a szigetelései tönkre, mert sajnos ha valahol véletlen letestel a vezeték könnyen kinyírja a motorvezérlőt, ami nem olcsó mulatság, főleg nem a PMS ECU, ami Siemens gyártmány. A motorvezérlő, a kábelköteg, az olajcsere intervallum, korából adódóan hengerfejtömítés, szelepszár szimmering szokott gond lenni valamint szelepfedél tömítés, és a 4 gyertya körüli gumigyűrű. Ezeken felül nem nagyon van gond velük. Olajba a gyári olaj ARAL volt. Futóműben a szintezőkkel szokott gond lenni még, a lengéscsillapító elemeket viszonylag olcsón javítják (15000 Ft/db), a hidrogömbök viszont nem olcsóak (50000 Ft a kettő). A rozsda már itt is jelenthet veszélyt (küszöb, doblemezek, csomagtérfedélen az ablak körüli tömítés mellett szokott rügyezni, zárak körül stb.)
Dinamikája nem rossz a kocsinak ezzel a motorral, de egy 2.2-es ugyan ilyen kockamotor 150 lóval dinamikusabb.
M111.940= 2.0 136 ló
M111.960/M111.961= 2.2 150 ló