Adatok
nxon
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Csak egy teljesen hétköznapi túlfoglalás történt a **** Apartmanban, ahol kuponos naiv ügyfél csapata úgy érezte, hogy annyira le vannak szarva, hogy még a fűtést sem kapcsolják be miattuk, nemhogy a recepció kinyisson. A létesítmény vezetőjével történt konfrontáció után a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Kezdésként, hogy a recepció reggel 8 órától este 7 óráig van "NYITVA"..
És.."Végülis a recepciósnak is enni kell valamikor, nem? " Hát igen... Ebéd szünetet tarthat az ember.. Enni mindenkinek kell... A felháborodás akkor lenne "jogos", ha nem raktam volna ki az "Ebédelni mentem. Probléma esetén kérem hívja a xxx telefon számot"... De ez a tábla jól látható helyen volt. (Mégsem ezt a telefon számot hívták, de ez már mellékes)
Abban igaza van a történet szerkesztőjének, hogy az apartman tényleg nem volt kész 1 órára, ezért elnézést is kértünk, többször is. De azon a napon egy kis "csúszás" volt (Amiért egy másik aranyos pár nem problémázott...) De ez emberektől függ, mindannyian mások vagyunk.
A gyorsaságot be is tartottuk... A takarítónőnek besegítettünk, így hamar készen lettünk az apartman kitakarításával, sőt még a díszítésre is fordítottunk időt! Nem tudom hány apartmanban ágyazzák be szépen az ágyat, hajtogatnak szivecskét a törölkőzőből, és szórnak rózsaszirmokat a hangulat keltés érdekében!!???
A fűtéssel kapcsolatos problémát orvosoltuk, de elmondtam, hogy mivel ott padlófűtés van, annak kell minimum 2 óra, hogy felfűtse a helyiséget.. Bár nem tudom, hogy megérkezéskor miért nem mondták a vendégek, hogy fáznak... Akkor egyből tudtunk volna cselekedni... És hamarabb lett volna meleg... Sajnos az időjárást nem mi irányítjuk, és nem fűthetünk egyfolytában, hisz egyszer hol meleg, hol hideg van...
Jelezték a vendégek a hiányosságaikat, problémáikat... : 1:nincs elég törölköző...2 fő számára 2 db törülközőt biztosítunk.. És az a 2 db törölköző ott is volt!! 2: túl világos van.... délutáni órákban ebben a rossz időben örül az ember, ha kicsit süt a nap, és világos van... (személy szerint én örülök egy kis napsütésnek ebben a rossz időben... )
Meg lehet nézni olyan oldalon, ahol értékelést írnak az apartmanról, hogy ki- milyen véleménnyel, élménnyel távozott tőlünk! 90 % teljes mértékben meg volt elégedve! A maradék 10 %-nak volt 1-2 problémája, amit természetesen meg is oldottunk!
Még egy dolog! Amit lehet, hogy csak én nem értek...
Az egyik kedves kommentelő bemásolta az egyik értékelést, (" Az étteremben - mellyel szerződésben állnak, - a személyzet szintén vendégszerető és segítőkész, ám a mosogatásra fordíthatnának nagyobb figyelmet. ") . Ez mind szép.. De ez hol az apartmanunk hibája???!!Hogy egyszer nem figyeltek oda rendesen, vagy egy kis hiba történt... Csak ismételni tudom.. Emberek vagyunk... Mindenkivel megesik...
A tulaj felháborodása egyszerű okokból fakadt. A folyamatos hívogatás, és az újabb és újabb probléma "felmerülése" miatt történt. Miután bekapcsoltuk a fűtést, a hívogatás nem maradt abba... Jöttek az újabb problémák: hangoskodnak az alattuk lévő apartmanba... az apartman túlságosan kietlen... nagy a csend... ( egyszer hangos egyszer csendes.. igazodjon el ezen valaki)
Természetesen én sem vettem volna jó néven, ha fél percenként csörgött volna a telefonom mindenféle kifogással és panasszal...