Adatok
Eestipoika
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tulajdonos egymilliót költött, hogy bizonyítsa a nyilvánvalót: pocsék autót kapott. Most jön a rendőrség és a per, hogy kicseréljék ezt a vacakot.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Eestipoika
2013.05.24 14:24:08
@Shadowbull: Nem csak ebből, de nem akartam regényt írni, mert olyan hosszú és bosszantó a hibalista.
De ez nem csak az én tapasztalatom, hanem márkatársaktól hallom, hogy a WV motor és váltóhibákkal van tele.
Elötte volt egy céges WV 1,6 Europa, utána egy WV Bora, mindkettő rövid ideig, mert azok is a nagy rakás szar kategóriába tartoztak.
Ezek tények, röhögni persze szabad rajta wazzeg
De ez nem csak az én tapasztalatom, hanem márkatársaktól hallom, hogy a WV motor és váltóhibákkal van tele.
Elötte volt egy céges WV 1,6 Europa, utána egy WV Bora, mindkettő rövid ideig, mert azok is a nagy rakás szar kategóriába tartoztak.
Ezek tények, röhögni persze szabad rajta wazzeg
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
És ez sajnos kb 10-15 éve kezdődött,amikor a WV olyan autókat engedett ki a gyárából amelyek teljesen méltatlanok voltak a márkanév viselésére.
Konkrétabban:én egy SEAT Leon 1,4 Devil gazdája vagyok amit 2002 májusában vettem.
Az autó motorja már 50-60 e km után enni kezdte az olajat és furcsa csattogó hangot adott a motorblokk felől, amit ma már tudom hogy a teflonos technológiával készült dugattyú okozott.
Nem szeretném felsorolni, hogy mi minden baja volt az évek során, de ezek közül a legtöbb a márka szégyene lehetne, mert nem a természetes elhasználódás eredményeként jöttek elő.
Ha még egyszer megtehetném, hogy autót vegyek a WV csoport még az első 10-be sem kerülne be nálam.
A garanciális ügyintézés meg egyszerűen felháborító és abból áll, hogy mihamarabb valami indokkal rázzuk le az ügyfelet.
Jó lenne ha ezek a sorok a PORSCHE Hungáriához is eljutnának, mert gondolom ők ilyen blogocskákból nem merítenek hasznos és fontos tapasztalatokat, információt.